Kertoisiko kukaan, ehtivätkö Hailuodon sääksilapset muuttokuntoon kun kuoriutuivat niin myöhään?
Entä miten kävi Juvan poikasille, joitten emo ammuttiin kesällä?
Hailuodon sääkset ja Juvan
3
147
Vastaukset
- mirmaimur
Eikö kukaan tiedä kuinka kävi?
- siis mitä ihmettä
Siis jossain ammuttiin kalasääkdi hengiltä? Lintujen vainoaminen on hommaa,
jolle ei kukaan järjellinen voi keksiä minkäänlaista syytä eikä kalasääksestä voi
olla mitään haittaa ihmiselle! Vainolaiset voisi joko laittaa mielisairaalaan tai
ampua, kun tuollaista syytöntä luonnon tuhoamisra harrastavat.- housu vaippa
Juvalla ammuttiin emolintu, jolla oli poikaset pesässä.
Oli kuollut hitaasti, silleen että löytyi kuolleena pesästä. Haulit oli tehneet vatsakalvon tulehduksen emolle, ja kuoli hitaasti siihen.
Tämä on niin ääliömäistä juttua, ei sitä tahdo käsittää.
Voin vain siteerata sitä Einstainia. On olemassa kaksi varmaa asiaa:
Maailma on ääretön. Ja ihmisten tyhmyys on ääretön.
En ole kuitenkaan ihan varma siitä ensimmäisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879