että asiat järjestyisi meidän perheellä ja vahvistais meitä uskossamme ettemme epäröisi aina ja olisimme valmiita kun Jeesus hakee omansa. Yhden miehen puolesta että silmä paranis ja sais muutkin asiat kuntoon.Erään lapsiperheen puolesta että sais asiansa kuntoon ja isomman auton.3 uskovaisen veljeksen puolesta ja yhden sisaren että löytäisivät elämänkumppanin ja saisivat kaikki asiansa kuntoon. Kiitosaihe terveistä lapsista ja joka päiväsestä leivästä.Jumala teitä kaikkia siunatkoon
Rukouspyyntö
5
86
Vastaukset
Tässä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja Hän antaa voimaa elää voitollisesti tässä ajassa. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
- kentaurivalistaja
Älä viitsi kertoa satuja ja antaa liioitteleva kuva linkkisi voimallisuudesta. Täällä pitäisi Führer1:n määräyksen mukaan keskustella asiallisesti. Satusi kuuluvat lastentarhaan, ei aikuisten foorumille.
Pyhä Henki ei vaikuta linkissäsi yhtään sen enempää kuin marketin kassajonossa. - Kirjoittelija2
kentaurivalistaja kirjoitti:
Älä viitsi kertoa satuja ja antaa liioitteleva kuva linkkisi voimallisuudesta. Täällä pitäisi Führer1:n määräyksen mukaan keskustella asiallisesti. Satusi kuuluvat lastentarhaan, ei aikuisten foorumille.
Pyhä Henki ei vaikuta linkissäsi yhtään sen enempää kuin marketin kassajonossa.Kun Kentaurivalistaja on ilman muuta se Fyyreri1, niin häntä tulee uskoa eli asia on hänen sanojensa mukaan näin:" Pyhä Henki ei vaikuta linkissäsi yhtään sen enempää kuin marketin kassajonossa." Uskokaa Kentaurivalistajaa, hän tietää nämä asiat ja senkin, mistä saa Rukoukset-palstalle kirjoittaa ja mistä keskustella.
- Heko heko...
Ei taida kantaa kauhean kauas tuon Toikkasen pyhä henki kun on pakko mainostaa sitä joka paikasa... Toisaalta aika mielenkiitoista, että näköjään "pyhä henkikin" nykyään vaikuttaa netissä Heh Heh...
- Tero H.
Jumala on järjestänyt asiasi niin kuin on parhaimmaksi nähnyt. Miksi haluat kyseenalaistaa Jumalan teot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634