Nyt se on varma. Mestiksen suurin ja kaunein näyttää jälleen. San Jose Sharksin NHL-hyökkääjä Tommy Wingels pelaa KooKoossa loppukauden. Vapiskaa Vaasa ja Mikkeli!
Kiitos KooKoo!
NHL-pelaajaa KooKoohon!
9
194
Vastaukset
- Tuusa64
Ihanaa ihanaa! Me ollaan suurin ja kaunein kyllä kelpaa!
- suurin ja kaunein ?
Millä mittarilla KooKoo on suurin ja kaunein? Mestaruuksilla? Mitaleilla? Monesko KooKoo on Mestiksen Mitalitilastossa? Pelaajabudjetti KooKoossa on suurin, oli muuten jo ennen tätä änärihankintaa, mutta yleensä mittarina käytetään kyllä menestystä.
- Tuusa64
Kaikilla mittareilla. Mestiksen maratontaulukon kärjessä, isoin halli, kallein joukkue, suurin näkyvyys. Siinäpä niitä.
- Hamrenio
Mestiksen mitaleilla voi pyyhkiä persettä. Onko Jukurit koskaan pelannut liigassa? Yksikin vuosi liigassa on suurempi saavutus kuin 100 mestiksen mitalia. Eihän missään muussakaan urheilulajissa jaeta mitään mitaleja toiseksi korkeimmalla sarjatasolla. Tiedoksi Mikkeliin, KooKoo on divarin/mestiksen maratontaulukon kärjessä.
- 16+10
Kouvolan sanomissa sanotaan että kaveri maksaa itse vakuutusmaksunsa ja että se pelaa normi mestispelaajan palkalla. Ei ymmärrä?
- Hei
Montakos voittoa se KooKoo - Suurin ja kaunein - onkaan ottanut tällä kaudella? Monesko se on sarjataulokossa? Hyvällä säkällä ette pääse ees pleijareihin änäriapujennekaan kanssa :)
- Jugurtit 4ever
No näyttää se edes pleijareihin nousevan nänäri-apujen kanssa. Kookoon on sitten PAKKO otta ainakin kentällinen nänäri-apuja, mikäli aikois päästä edes Mestis-finaaleihin...puhumattakaan voitosta... Jukurit tai Sport korjaa potin..
Tervettä meininkiä kun joku Hokkikin taas pärjää yhdestä pienimmistä budjeteista... - wingels fan
joo wingels teki tokas pelis 3 maalii ja 1 syötön nii kookoo tulee pääsee finaaleihin
Jätähän sinäkin se sieniensyönti pikkasen vähemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470