Trexan ja ihottuma

Raaps raaps

Onko jollekin tullut Trexanista nokkosrokkoa? Otin juuri ensimmäisen annoksen ja käsivarret on aivan täynnä pientä punaista ihottumaa ja pää kutiaa. Lievittyykö nämä oireet jatkossa vai pitääkö lääke vaihtaa? Syön reaktiiviseen niveltulehdukseen Salazopyriniä ja nyt aloitin Trexanin. Lääkäriä en viikkoon saa kiinni, joten pohdin tässä, uskaltaako tuota seuraavaa annosta ottaa..

1

3442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eepi5

moi toden näköisesti iho ongelmat mahdollisia minulla hiukset ohenee kylmä väristyksiä ja alkoi 1/2 vuotta aloittamisen jälkeen esinahan päähän ihottuma joka on kuin hiivan ja herpeksen risteytys eikä parantunut rasvoilla eikä penisilini kuurilla mut tein omat johto päätökset ja lopetin trexan lääkityksen ja kahdessa viikossa ihottuma parani. aloitin Trexanin uudellen ja sama oire uusi nyt Reuma lääkäri kahden viikon kuluttua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe