Hei!
osaako joku kertoa miten tapahtuu maksun vastaanottaminen paypalin kautta? kun englanti on vähän kehnoa..
Jos siis avaan paypal tilin johon minulle lähetetään rahaa niin näkyykö se heti paypal tililläni kun ko henkilö on sen maksanut vai miten minun pitää toimia?
paypal maksun vastaanottaminen
4
1613
Vastaukset
- jkkjlk
Näkyy heti
- fghfg
Jos käyttää paypalia rahan vastaanottamiseen niin tarvitseeko siihen liittää mitään kortteja/pankkia? Missä välissä ja miten he ottavat rahan siirrosta rahaa pois?
- fdsff
Oho, kirjoitin vääärin. Tarkoitin siis että PayPal ottaa palkkion itselleen rahan vastaanottamisessa. Täytyykö minu siis siirtää PayPal tilille sen takia rahaa jotta voisin saada kaverilta tulleen rahan PayPal tililleni?
- Anonyymi
Jos haluat rahat omalle tilillesi sinun on liitettävä oman pankkitilisi numero paypal -tiliin, ja sen jälkeen siirrettävä erikseen rahat tälle tilillesi. Voit toki käyttää rahat maksamiseen paypalin kautta, mutta vain siinä valuutassa, kun ne on sinulle lähetetty.
Riippuen saamastasi rahamäärästä, jos se kattaa paypalin kulut, sinun ei tarvitse siirtää erikseen rahaa tilille.
Voit liittää paypal tiliini luottokortin, jolloin sinun ei tarvitse erikseen siirtää paypal - tilille rahaa, jos haluat suorittaa maksuja paypalin kautta. Tällöin maksut näkyvät luottokorttilaskullasi *paypal ja summa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818