Mitä mieltä olette tästä..

vittuuntunut mies

Kaikkihan täällä samaa valittaa, eli puoliso pihtaa seksiä ja se alkaa oikeasti nyppiä. Haluaisin kuitenkin muutamia mielipiteitä omaan tilanteeseeni. Olen mies, naimisissa oltu yli 20 vuotta, reilu nelikymppisiä molemmat.

Pitkässä liitossa siis välillä ollut ajanjaksoja, jolloin seksiä on ollut mielestäni riittävän paljon ja intohimoistakin. Välillä sitten taas hän suostuu vain pari kertaa kuussa. Paino yleensäkin sanalla suostuu.

Minusta intohimoinen seksi on paras tapa osoittaa puolisolleen rakkauttaan. Mielestäni olen muutenkin yleensäottaen osannut ottaa hhäntä huomioon, osallistun kotitöihinkin, teen paljon kodin remontti ja rakennustöitä muun duunin lisäksi. Olen aina rakastanut häntä ja rakastan edelleen tai ainakin näihin aikoihin asti. Intohimon puuttuminen hänen taholtaan saa minut tuntemaan itseni huonoksi miehenä.

Olen parin vuoden aikana käynyt tätä tunnetyhjiötäni täyttämässä parin vieraan naisen kanssa. Molempien kanssa ilmassa oli intohimoa niin että oksat pois. Silti se ei tuntunut oikealta ja muutaman kiihkeän yön jälkeen seksisuhde katkesi. En pidä pettämistä siis kovinkaan hyvänä ratkaisuna.

Kuitenkin se totaalinen intohimon puute vaimon taholta saa minut lähinnä tympääntyneeksi ja alkaa tuntua että lopulta intohimopuute alkaa viedä sen rakkaudentunteenkin mennessään. Alan jo pelätä että lopulta jätän vaimoni ja perheeni, vaikka todella arvostan kaikkea arkielämääni ja perheeseeni liittyvää.

Kädellä ei viitsi käydä, kun se ei anna sitä samaa ihanaa yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin intohimoinen seksi.

Vieraisiin en halua sotkeutua, koska joutuisin taas valehtelemaan vaimolle lisää ja muutenkin nuo touhut päättyy siiihen että toinen ei kestä olla vain se toinen nainen, vaikka alkuun muuta väittäisi ja olisi varattukin.

varmaankin pitäisi jutella suoraan tuntemuksistani vaimolle, mutta luulen hänen entisestäkin vähemmän haluavan seksiä jos vähänkään tuntuu että painostan.

Pirullinen umpikuja edessä. Joko kestän seksittömyyttä ja intohimottomuutta, tai sitten ajaudun irtosuhteeseen. Eroa en halua edes harkita.

Nyt juuri tuntuu että tuo vaimon pihtaaminen pitäisi kostaa pihtaamalla itse vaikka loppuvuosi, mutta siitä seuraisi että se loppukin rakkaus häviäisi.

Tähän olen päätynyt ja kaipaan ulkopuolisten neuvoja ja mielipiteitä. Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.

46

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T

      moi. oon reilu kolmekymppinen, pakkoselibaatissa myös. Komppaan tuntemuksesi ja pelkosi siitä miten se vaikuttaa suhteen tuntemuksiin. Vierailla en ole käynnyt. Mutta mistä varmuudella tietää mitä sitä ensi vuona tuntee ja tekee. Kahvilla oon käynyt tänä vuonna kahden naisten kaa, mikä on jo 200% enemmän kuin mitä oisin viime vuonna edes kuvitllut tekeväni. Silti omantunnontuskia ei ole. Itse oon selaillut nyt tarpeeksi näitä sivuja läpi, jonkunverran hyötyä siitä on ollut kun tietää ettei ole hävettävää juttu. Oon myös tajunut että yksin eikä todnäk edes kahdestaan osata ratkaista näitä ongelmia. Eli oon 99%sti päättänyt hakea meille parisuhdeterapeutin, hyvän sellaisen. Hyvä terapeutti on varmaankin sellainen joka ei pakosti liimaa ihmisiä takaisin yhteen vaan hakee pkunnalle sopivaa ratkaisua ( joka voi sit olla myös se ero). Jos terapeutti ei sellaita osaa mainostaa kun kysyy niin ei ole varmaankaan kovin hyvä. Sen jälkeen voi ainakin sanoa että on koitettu aika lailla kaikki mitä voi, ja on rehellisesti puhuttu kaikki halki. Elämä on oikeesti lyhyt ja onneton siinä ei kannata olla. Haen nyt sitä onnen tietä terapeutti-työkalun avulla. Ehkä sitten loppupeleissä yksin tai sitten parini kanssa. Ei voi tietää jos ei oo koittanut. ai niin ja parisuhdeterapia siksi koska on muitakin ongelmia, muuten ehkä seksuaaliterapeutti riittäisi? Tsemppiä

    • vittuuntunut mies

      Mihinkään suhdeterapiaan en lähde, jollei ilman sitä selviä, sitten saa olla ja etsin pysyvämmän sivusuhteen tai eroan.

      Yritän vielä kerran asiasta jutella niin hyvin kuin vain pystyn. Aion kertoa lähes saman kuin tässä, paitsi en tietenkään noita vieraissakäyntejä.

      Eli aion tämän viikonlopun aikana kertoa mitä tunnen ja ajattelen seksistä toimivassa parisuhteessa. Ensinnäkin sen että rakastan häntä todella paljon, toisekseen että ajattelen intohimoisen seksin olevan yksi parhaista tavoista osoittaa rakkautta parisuhteessa ja kokea läheisyyttä ja yhteenkuuluvaisuutta.

      Myös että seksin torjuminen näin ajattelevalta ja vahvasti tuntevalta mieheltä on melkein sama kuin torjuisi minun rakkauteni ja se loukkaa minua. Ei ole eka tai toka kerta kun olen lähtenyt kotoa kolkon yön jälkeen kaste tuulilasissa. Siis yrittänyt avata asiaa ja tullut väärin ymmärretyksi: sinä se et sitten muuta ajattele kuin seksiä!

      Kerron myös että en nauti juurikaan huonosta seksistä, siis se että nainen ei ole mukana (antaa pillua koska minä haluan seksiä ja haluaa välttää minun ärtyneisyyteni tai mökötykseni) ja minä sitten tyydytän itseni häneen, koska se ei tuo sitä aitoa yhteenkuuluvuuden ja läheisyyden tunnetta. Silloin se olisi vain lihojen yhteenhankausta, ihan sama kuin runkkaisi.

      Aion myös tähdentää että haluan seksiä juuri hänen kanssaan, koska häntä rakastan. Etten osaa erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan ja kärsin jos vaistoan toisen ajattelevan että olisin vain tyydyttämässä itseäni naisella.

      Ja niille jotka ajattelevat että minä en osaisi häntä tyydyttää, siinä olette väärässä, joka ikinen kerta hänen niin halutessaan pidän huolen että hän laukeaa. Ei tosin yhdynnässä, mutta sormella hoituu ennen tai jälkeen. Ja minä kyllä tykkään keskustella, halailla ja tunnelmoida seksin jälkeen.

      Olen unelmoinut vaimon kanssa orgasmista yhdynnässä (alkuaikoina se aina välillä tapahtuikin) ja joskus sen hänelle kertonutkin, yrittänyt vinkata että jospa minä tai hän sitä klitalta rakastelun aikana hoitamaan. Mutta eipä sekään sovi, naidessa naidaan ja sormipelit tehdään selällään ilman muuta touhuilua, jotta pystyy keskittymään.. Orgasmin aikaansaaminen naiselle antaa ihan aitoa tyytytystä minulle, onnistumisen iloa ja hyvä fiilis kun pystyy antamaan hyvän olon toiselle.

      Suuseksiä antaisin jos vain kelpaisi, vaan kun se ei kelpaa ja muutenkaan hän ei paljoo asentoja haluu kokeilla/vaihdella, lusikka tai lähis on ne mistä hän sitä seksiä suostuu antamaan. Mainituille vieraille naisille kyllä kelpasi suuseksi ja laukesivat kovin helposti nuollessani heitä. Niin, naisen nuoleminen oli yksi yllyke kokeilla vierasta, tottakai kelpasi toisin päinkin.

      Saapa nähdä miten äijän käy.. Kirjoittelen kyl viel.. Mikähän ikuinen optimisti minäkin oon, ihan kuin tätä samaa keskustelua ei olis vaimon kaa aiemmin käyty muodossa jos toisessa. Luulen että lopulta päädyn kuitenkin etsimään kolmannekin irtosuhteen, kun ei nämä keskustelut tuo kuitenkaan pysyvää ratkaisua, hetkeksi saattaa taas "pelkän seksin" sijaan tuntua rakastelulta?

    • T

      Hei, ymmärrän sua kyll tosi hyvin. kovin tuttua tekstia kirjoittelet. En kyll ymmärrä miks torjut terapeutin tosta vaan. Mutta meitä on moneen junaan ja jokasella oikeus omaan tahtoon ja mielipiteeseen. Haluaisin vaan vielä kehottaa miettämään sitä siltä kannalta että se on yksi ylimääräinen tarjolla oleva keino tai työkalu jolla voisit saada suhteesi kuntoon. Mitä menetettävää sulla siinä on? Ei se terapeuttu oo mikään hävettävää asia, ei sitä muutenkaan tartee pelätä. Voit sopia etukäteen sen kanssa pelisäännöt ettei esim sivusuhteet tartee mainita keskusteluissa. Kokeile ainakin, sit voit sanoa pahimmassa tapauksess että been there done that tai parhaimmissa se on auttanut teitä.Jos ei kokeile nii ei voi tietää. Mutta ei voi ainakaan jälkikäteen itseään syyttää ettei ois koittanut kaiken.

      • vittuuntunut mies

        No on tuo sinukin tekstisi melkein pelottavan tuttua. Minulla oli ihan sama harhaluulo silloin nuorena etää joo, eiköhän se vaimo siitä seksistä aikanaan innostu enemmän. Hiipunut se touhu vain on.. Sen vuoksi tuo teidän tilanne kosketti minua, niin tuttu tarina.

        Yksi konsti teillä on vielä käyttämättä, ellet ole naistasi saanut leluista innostumaan: Nimittäin meillä reilu viitisen vuotta sitten sain aikaan jotakin, joka piristi ihan kunnolla. Ennen sitä olin jo kohtuu varma ettei hän siitä mitenkään voi innostua seksistä enempää, eikä juuri orkkuja saanut seksissä.

        Kyselin leluista kuten sinäkin ja ei innostunut, muttei torjunutkaan. Tein itse päätöksen ja kävin ostamassa lelupuodista setin leluja, pari dildoa, kuulat ja perhosen. Yllättäen sitten yhtenä iltana tuumasin, että nyt olis jotain uutta, avasin kassin ja alettiin avaamaan paketteja.

        Yritti näyttää ettei innostunut, mutta näki läpi ettei malta odottaa kokeilua. pestiin käyttökuntoon, liukkaria kehiin ja sauvaa sisään. Ei mennyt kuin 5 minuttia kun piti jo sammuttaa sauva hänen lauettuaan. Sain itsekin jo samana iltana sauvoa häntä innoissani. Kohta alkoikin sitten minulle seksittömät viikot kun hän jäi leluihin koukkuun.. Mietin jo että pitikö ostaa ne.. Mutta sen jälkeen hänelle alkoi kelvata sormetus orkkuun asti ja sitä kautta rakastelutahti muuttui aika tiheäksikin. Mutta nyt on ollut taas harvenemaan päin seksi-into. Pelottaa ajatellakin mitä tapahtuu vaihdevuosina hänen seksihaluille, se voi olla jo se viimeinen piste mulle..

        Eli jos teillä ei vielä ole leluja, mars kauppaan siitä ja hanki laadukkaita, huomio moottorin hiljaisuuteen, monipuolisiin hierontaohjelmiin ja materiaaliin. Leluilla saat taatusti joksikin aikaan naisessasi uutta intoa ainakin joksikin aikaa. Kestät vain että hän ei välttämättä sinua halua sitten hetkeen, aikansa menee niin ja lopulta kyllästyy leluihin. Vaikka nainen sanoisi ettei niitä halua, aika todennäköisesti saattaa kuitenkin haluta kokeilla.

        No mutta, sinun kannattaa se terapia varmaankin hankkia, ihan senkin vuoksi että saat selvitettyä uskallatko hänen kanssaan lapsia edes ajatella. Lastenteon jälkeen voit varautua ettei huomiota riitä sinulle sitä vähääkään mitä nyt. Meillä oli kyl raskausaika ihan parasta seksin kannalta mitä on ikinä ollut, nainen oli niin hellyyden ja seksinkipeä kuin vain voi hänen seksi-innollaan olla ja liukkautta riitti omiksi tarpeiksi..

        Kuten sanoin, yritän ensin itse vielä kerran panostaa kunnolla asian läpi keskusteluun. Jos se ei auta, ehkä sitä ennen eroa voisi jotain parisuhdeterapiaakin kokeilla.. Mutta tsemppiä sinullekin ja kokeile niitä leluja hommata heti, ellei niitä talossa vielä ole!


    • 78ik

      Annatko naiselle muutakin fyysistä (ja henkistä) läheisyyttä kuin seksiä?

      • voi mahoton

        No ei varmaan anna. Vaikuttaa olevan aisa suorana 24/7 kinuamassa p.illua. Kuka semmosta jaksaa. Ajattelee munillaan.


      • vittuuntunut mies
        voi mahoton kirjoitti:

        No ei varmaan anna. Vaikuttaa olevan aisa suorana 24/7 kinuamassa p.illua. Kuka semmosta jaksaa. Ajattelee munillaan.

        Tottakai annan ja tykkään tunnelmoida ja jutella kaikesta mahdollisesta naiseni kanssa, kuten sanoin aiemmin, huolehdin myös osaltani kotitöistä ja teen paljon käsillä muutakin kuin sormetan. Minun kohdalla kyse luultavasti on enemmän siitä, että vaimoa ei vaan seksiasiat kiinnosta yhtä paljoa kuin itseä. Ei halua ikinä kokeilla mitään uutta (niitä leluja ja käsipeliä lukuunottamatta) ja luultavasti pärjäisi kokonaankin ilman seksiä, ellen aina välillä yrittäisi mitään.

        Arkipäivän asiat kunnossa ja yhteinen huumori toimii, molemmat sanoo rakastavansa toisiamme usein, pidämme toisiamme hyvänä jne.. Mutta usein kun tilanne on johtamaisillaan seksiin, tuleekin pakit: aamulla töitä, viikon päästä alkaa menkat, joko tää lusikka kelpaa tai ei mitään.. Sitten kun taas kerran tulee torjunta, on vaikea pysyä niin etten asiasta loukkaantuisi..

        Itse asiassa olen aika tunteellinen mies, en vain halua erottaa rakkauden tunnetta seksistä tai päin vastoin. Vituttaa kun kokonaisvaltainen rakkauteni ei kelpaa, sen vuoksi ajauduin kokeilemaan vierastakin ja kylläpä kelpasi seksi ja haluttiin kokeilla vaikka mitä, suuseksiäkin moneen orkkuun asti molemmin päin. Ei kuitenkaan anna sivusuhde samaa tyydytystä henkisesti, kuin oman naisen antautuminen intohimoiseen rakasteluun tekisi. Tulipahan nähtyä että joillekin mun antama seksi todella kelpaa ja taisi vastapuoli rakastuakin. Pakko oli pistää kuitenkin se suhde poikki, ettei käydä liian varomattomiksi ja jäädä kiinni. Yritän pärjätä ilman vieraissa käyntiä.

        Juttelin eilenaamulla vaimon kanssa sängyssä loikoillessa suuhteemme seksiasiasta ja miten seksin torjuminen on minulle melkein sama kuin rakkauteni torjuminen, taas kerran myötäili ja piti hyvinä ajatuksiani, tiedän kuitenkin monia vastaavia keskusteluja läpikäyneenä ettei se tarkoita käytännössä mitään. Mitään uutta innostusta seksiä kohtaan ei tullut, eikä tulekaan esiin. Jos ei ole seksihaluja ja kokeilunhalua, niitä on puolison aika paha toiselle luodakaan painostamatta. Onhan se vaimolla helppoa tällaisen ylihalukkaan miehen kanssa, kun tietää aina saavansa seksiä jos häntä itseään vähänkin tekee mieli, miksi vaivautua siis millään tavalla...

        Pitäisi kai muutamia viikkoja hoitaa seksuaaliset tarpeeni itse ja katsoa miten kauan menisi että hän tekisi edes yhden kunnon aloitteen.. Siis muunkin kuin että kääntää peppunsa lusikkaa varten huomattuaan että mua alkaa puute taas kerran harmittaa. Pelkään vain että menisi ensi vuoteen seksittä. Ongelma on vain se, että on niin pirun vaikea pitää näpit erossa hänestä sängyssä kun hän on niin ihana ja houkutteleva siinä kun ollaan kiinni kuitenkin kaikki yöt toisissamme.

        Toinen asia jota eniten pelkään, on että menetän oikeesti kiinnostukseni häneen tämän seksiasian takia, siis intohimon puuttumisen hänen taholtaan.


      • KYPSYTTÄÄ
        vittuuntunut mies kirjoitti:

        Tottakai annan ja tykkään tunnelmoida ja jutella kaikesta mahdollisesta naiseni kanssa, kuten sanoin aiemmin, huolehdin myös osaltani kotitöistä ja teen paljon käsillä muutakin kuin sormetan. Minun kohdalla kyse luultavasti on enemmän siitä, että vaimoa ei vaan seksiasiat kiinnosta yhtä paljoa kuin itseä. Ei halua ikinä kokeilla mitään uutta (niitä leluja ja käsipeliä lukuunottamatta) ja luultavasti pärjäisi kokonaankin ilman seksiä, ellen aina välillä yrittäisi mitään.

        Arkipäivän asiat kunnossa ja yhteinen huumori toimii, molemmat sanoo rakastavansa toisiamme usein, pidämme toisiamme hyvänä jne.. Mutta usein kun tilanne on johtamaisillaan seksiin, tuleekin pakit: aamulla töitä, viikon päästä alkaa menkat, joko tää lusikka kelpaa tai ei mitään.. Sitten kun taas kerran tulee torjunta, on vaikea pysyä niin etten asiasta loukkaantuisi..

        Itse asiassa olen aika tunteellinen mies, en vain halua erottaa rakkauden tunnetta seksistä tai päin vastoin. Vituttaa kun kokonaisvaltainen rakkauteni ei kelpaa, sen vuoksi ajauduin kokeilemaan vierastakin ja kylläpä kelpasi seksi ja haluttiin kokeilla vaikka mitä, suuseksiäkin moneen orkkuun asti molemmin päin. Ei kuitenkaan anna sivusuhde samaa tyydytystä henkisesti, kuin oman naisen antautuminen intohimoiseen rakasteluun tekisi. Tulipahan nähtyä että joillekin mun antama seksi todella kelpaa ja taisi vastapuoli rakastuakin. Pakko oli pistää kuitenkin se suhde poikki, ettei käydä liian varomattomiksi ja jäädä kiinni. Yritän pärjätä ilman vieraissa käyntiä.

        Juttelin eilenaamulla vaimon kanssa sängyssä loikoillessa suuhteemme seksiasiasta ja miten seksin torjuminen on minulle melkein sama kuin rakkauteni torjuminen, taas kerran myötäili ja piti hyvinä ajatuksiani, tiedän kuitenkin monia vastaavia keskusteluja läpikäyneenä ettei se tarkoita käytännössä mitään. Mitään uutta innostusta seksiä kohtaan ei tullut, eikä tulekaan esiin. Jos ei ole seksihaluja ja kokeilunhalua, niitä on puolison aika paha toiselle luodakaan painostamatta. Onhan se vaimolla helppoa tällaisen ylihalukkaan miehen kanssa, kun tietää aina saavansa seksiä jos häntä itseään vähänkin tekee mieli, miksi vaivautua siis millään tavalla...

        Pitäisi kai muutamia viikkoja hoitaa seksuaaliset tarpeeni itse ja katsoa miten kauan menisi että hän tekisi edes yhden kunnon aloitteen.. Siis muunkin kuin että kääntää peppunsa lusikkaa varten huomattuaan että mua alkaa puute taas kerran harmittaa. Pelkään vain että menisi ensi vuoteen seksittä. Ongelma on vain se, että on niin pirun vaikea pitää näpit erossa hänestä sängyssä kun hän on niin ihana ja houkutteleva siinä kun ollaan kiinni kuitenkin kaikki yöt toisissamme.

        Toinen asia jota eniten pelkään, on että menetän oikeesti kiinnostukseni häneen tämän seksiasian takia, siis intohimon puuttumisen hänen taholtaan.

        Kyllä kypsyttääminuakin,
        olen 47v mies enkäviellä pettänytkertaakaan mutta minutkylläpetettymonesti.
        nyt elän kylmässäsuhteessa jossa minullatuntuuolevan kaikki velvollisuudet mutta mitään ensaa vastineeksi ei hellimistä ei yhteishenkeä missäänmuodossa. ei edes seksiä.
        olenkin sanonut ns puolisolleni että haensitten niitämuualta, ainakin sexsiä, mutta nyt en enääsaa muutakun maksullista ja muijakaan eisuostu lähtemään netissäon paljon seikkailuseura ilmoja mut jos niistä joku vastaaniin kas sekinolihuijari. eli paamulle tekstarirahaajasilleen. hehheh.
        eikä mustaoo juomariksi kun eivaan viinamaistu että kapakoistahakis.
        Tää yhteiskunta tappaa kaiken romantiikan ja tunteellisuudenmiehestä


      • vittuuntunut mies
        KYPSYTTÄÄ kirjoitti:

        Kyllä kypsyttääminuakin,
        olen 47v mies enkäviellä pettänytkertaakaan mutta minutkylläpetettymonesti.
        nyt elän kylmässäsuhteessa jossa minullatuntuuolevan kaikki velvollisuudet mutta mitään ensaa vastineeksi ei hellimistä ei yhteishenkeä missäänmuodossa. ei edes seksiä.
        olenkin sanonut ns puolisolleni että haensitten niitämuualta, ainakin sexsiä, mutta nyt en enääsaa muutakun maksullista ja muijakaan eisuostu lähtemään netissäon paljon seikkailuseura ilmoja mut jos niistä joku vastaaniin kas sekinolihuijari. eli paamulle tekstarirahaajasilleen. hehheh.
        eikä mustaoo juomariksi kun eivaan viinamaistu että kapakoistahakis.
        Tää yhteiskunta tappaa kaiken romantiikan ja tunteellisuudenmiehestä

        Jos sinusta ei ole juomariksi, sehän on vain hyvä! Aika iso osa naisista tanssipaikoilla kun haluaisi tehdä tuttavuutta nimenomaan, siistiin, raikkaan tuoksuiseen, kohteliaaseen ja sanavalmiiseeen selvään tai lähes selvään mieheen paljon mieluummin kuin kännäävään. Olisi niitä mukaan halukkaita ollut muutamia aina välillä ja joutunut torjumaan vielä silloin kun ajattelin että olen aina uskollinen.. Siis vaikken mitenkään adonis olekaan, ihan tavallinen ukko.

        Jos et ole suhteeseesi tyytyväinen, mikä estää eroamasta? Ymmärtääkseni 40 ikäisissä naisisssa on paljonkin eronneita ja edelleen hellyydenkipeitä ja seksinhaluisia naisia. Niitäkin, jotka eivät ole sinua riistämässä, vaan oikeasti vain kaipaavat lämpöä mieheltä.

        Jos kuitenkin aiot pettää, löytyy myös varattuja ja miestensä laiminlyömiä, jotka oikein mielellään tekevät lähempää tuttavuutta siistiin ja turvallisen oloiseen mieheen, vaikka olisi varattukin mies (tai ehkä juuri siksi). Ongelma taitaa vain olla, että niin moni varattu mies jostain syystä etsii varattujen naisten salaseuraa, että salatouhuun halukkailla naisilla on postilaatikot turvoksissa ja vain edukseen erottuvat valitaan livetouhuihin asti. Eli yrittää täytyy ja sydän oltava mukana tuttavuutta tehdessä, muuten ei heru. Ovat kyllä vailla muutakin läheisyyttä kuin seksiä ja pettyvät sinuun todella jos ei muu kuin pillunsa kiinnosta.

        Eri asia on että kannattaako vieraissa kuitenkaan käydä. Tautipelkoa ja oma morkkis niistä yleensä seuraa, vaikka se akti sinänsä olisi hyvinkin tyydyttävä. Itse ainakin koin vieraissakäynnin pitkällä tähtäimellä toimimatomaksi ratkaisuksi, hetken hekuma joka jää sitten kaivertamaan omatuntoa pitkäksi aikaa..

        Itse aion suunnata kaiken huomioni vähälksi aikaa muuhun kuin seksiin puolisoni kanssa, jotta hänelle jäisi omaakin tilaa löytää halunsa ja tehdä se kaivattu aloite edes joskus. Sinänsä näiden palstojen lukeminen helpottaa, kun huomaa että on pareja joilla on vielä harvemmin seksiä kuin itsellä. Ehkä minun asiat ei ihan täysin huonosti olekaan? Pitäisi kai jostain yrittää löytää lisää positiivista mieltä vain, etten itse myrkyttäisi omia ajatuksiani joutavalla?

        Mutta jos minulla olisi oma suhde sellainen, ettei seksiä lainkaan ja muukin hellyys olisi poissa, en voisi jatkaa yhteiseloa! Toivottavasti KYPSYTTÄÄ löydät kohdallasi toimivan ratkaisun tilanteeseesi.


      • KYPSYTTÄÄ-
        vittuuntunut mies kirjoitti:

        Jos sinusta ei ole juomariksi, sehän on vain hyvä! Aika iso osa naisista tanssipaikoilla kun haluaisi tehdä tuttavuutta nimenomaan, siistiin, raikkaan tuoksuiseen, kohteliaaseen ja sanavalmiiseeen selvään tai lähes selvään mieheen paljon mieluummin kuin kännäävään. Olisi niitä mukaan halukkaita ollut muutamia aina välillä ja joutunut torjumaan vielä silloin kun ajattelin että olen aina uskollinen.. Siis vaikken mitenkään adonis olekaan, ihan tavallinen ukko.

        Jos et ole suhteeseesi tyytyväinen, mikä estää eroamasta? Ymmärtääkseni 40 ikäisissä naisisssa on paljonkin eronneita ja edelleen hellyydenkipeitä ja seksinhaluisia naisia. Niitäkin, jotka eivät ole sinua riistämässä, vaan oikeasti vain kaipaavat lämpöä mieheltä.

        Jos kuitenkin aiot pettää, löytyy myös varattuja ja miestensä laiminlyömiä, jotka oikein mielellään tekevät lähempää tuttavuutta siistiin ja turvallisen oloiseen mieheen, vaikka olisi varattukin mies (tai ehkä juuri siksi). Ongelma taitaa vain olla, että niin moni varattu mies jostain syystä etsii varattujen naisten salaseuraa, että salatouhuun halukkailla naisilla on postilaatikot turvoksissa ja vain edukseen erottuvat valitaan livetouhuihin asti. Eli yrittää täytyy ja sydän oltava mukana tuttavuutta tehdessä, muuten ei heru. Ovat kyllä vailla muutakin läheisyyttä kuin seksiä ja pettyvät sinuun todella jos ei muu kuin pillunsa kiinnosta.

        Eri asia on että kannattaako vieraissa kuitenkaan käydä. Tautipelkoa ja oma morkkis niistä yleensä seuraa, vaikka se akti sinänsä olisi hyvinkin tyydyttävä. Itse ainakin koin vieraissakäynnin pitkällä tähtäimellä toimimatomaksi ratkaisuksi, hetken hekuma joka jää sitten kaivertamaan omatuntoa pitkäksi aikaa..

        Itse aion suunnata kaiken huomioni vähälksi aikaa muuhun kuin seksiin puolisoni kanssa, jotta hänelle jäisi omaakin tilaa löytää halunsa ja tehdä se kaivattu aloite edes joskus. Sinänsä näiden palstojen lukeminen helpottaa, kun huomaa että on pareja joilla on vielä harvemmin seksiä kuin itsellä. Ehkä minun asiat ei ihan täysin huonosti olekaan? Pitäisi kai jostain yrittää löytää lisää positiivista mieltä vain, etten itse myrkyttäisi omia ajatuksiani joutavalla?

        Mutta jos minulla olisi oma suhde sellainen, ettei seksiä lainkaan ja muukin hellyys olisi poissa, en voisi jatkaa yhteiseloa! Toivottavasti KYPSYTTÄÄ löydät kohdallasi toimivan ratkaisun tilanteeseesi.

        jovain eropaperin laitoin meneen vaimo ei siihen nimeensäsuostunut laittaan no samase vielläkunlöytäs hellyydenkipeennaisen ennenkun vanhuuttani kääkähdän heheh. =8) akkahakekoon oman ikästensäseuraa. kiitosneuvoista,


      • v- mies
        KYPSYTTÄÄ- kirjoitti:

        jovain eropaperin laitoin meneen vaimo ei siihen nimeensäsuostunut laittaan no samase vielläkunlöytäs hellyydenkipeennaisen ennenkun vanhuuttani kääkähdän heheh. =8) akkahakekoon oman ikästensäseuraa. kiitosneuvoista,

        Toivottavasti olet tyytyväinen ratkaisuusi ja löydät mitä etsit. Kohtelias, puhelias ja itsestään huolehtiva mies luulisi kelpaavan kyllä. Netistä jos aiot etsiä, panosta hyvään ilmoitukseen kuvan kera! Noh, tiedät varmaan sen jo...

        Itse aion yrittää vielä jatkaa yhteiselämää vaimon kanssa ja keskityn muuhun kuin seksiin enemmän, aika näyttää toimiiko niinkään.

        Varmaan pitäis lopettaa näidenkin sivujen selailu, kun tulee vain kiusauksia pistää omakin lottorivi treffipalstalle taas vetämään, kun lueskelee miten naikkoset kirjoittelee puutteestaan ja haluistaan..


    • T

      Hitto vetää ihan sanattomaksi tuo sun kirjoitus, on niin samanlaista minullakin. Voin sua varoittaa että yllä mainitsemasi pelko voi hyvinkin käydä toteen.

      • vittuuntunut mies

        Sinulle T neuvoisin ettei kannata mitään salasuhteita tai yhdenyön juttujakaan alkaa virittää, jos et ole vielä sellaista tehnyt. On pirun vaikea lopettaa, kun sille touhulle kerran pikkusormen antaa. Itsellä se alkoi yhdestä yhdenyön jutusta ja muutamaa vuotta myöhemmin oli jo usean kuukauden suhde menossa. Pikku hiljaa huomaat olevasi koukussa ja kokemusten on vain oltava kerta toisensa jälkeen voimakkaampia.

        Sitten on vielä se, että jos sattuisit vakiintumaan salasuhteen naiseen, mahdollinen "ero" hänen kanssaan sattuu ihan yhtä paljon kuin oikeakin ero. Yritä siinä jätetyksi tulleena sitten olla heijastamatta niitä tunteita omaan parisuhteeseesi kotona. On varmaan meillä vaimo ihmetellyt miksi olen ollut ärtynyt kotona syyttä suotta, muttei aavistanut että oli mennyt toinen suhde poikki juuri..

        Jos nyt voisin itseä neuvoa ennen eka vieraissa käyntiä, käskisin lopettaa siihen paikkaan. Valitettavasti se ei ole mahdollista, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Ehkä ne tietyt omassa suhteessa kokonaan kokematta jääneet asiat vain kummitteli niin paljon, että oli vaan pakko kokeilla (mm. suuseksi).

        Saa nähdä olenko oppinut mitään ja pystynkö jatkossa pitäytymään ilman uutta salasuhdetta vai olenko jo niin addiktoitunut siihen touhuun, että on pakko etsiä taas joku hellyyttä ja seksiä kaipaava naikkonen? Siis oikeasti, näistä jutuista on vaikea päästä irti ja aivan joka kerta petettyäni olen tuntenut itseni vain paskaksi tyypiksi suoraan sanottuna. Joskus pitää kai oppi ottaa kantapään kautta, onneksi ei sentää ole mitään tauteja tarttunut mukaan.

        Mutta kuten sanottua, olen vaimolle jutellut omista ajatuksistani seksin suhteen ja nyt katson oliko niillä vaikutusta, yritän olla mahdollisimman normaalin huomaavainen, kuten silloinkin olen kun tuntuu että seksi on kulkenut ja yhteiselo tuntunut hyvältä. Kummaa oravanpyöräähän nämä parisuhteet tuntuu aika monella olevan..


    • Toinen vittuuntunut

      Kyllä Vittuntunut Mies puhuu ihan kuin omasta suusta! Ollaan oltu vajaa kymmenen vuotta puolison kanssa ja aina väännetty tästä aiheesta. Lähinnä koska aina olen ollut tyytymätön hänen asenteeseensa ja se nimenomaan loukkaa miestä.

      Kyse ei ole siitä niinkuin aloittaja totesi, että on vain pillun perässä. Päin vastoin, naisen perässä siinä ollaan, jos ei nainen kiinnostaisi niin ei varmaan paljon kyseltäskään...

      Itse en ole lähtenyt pettämään vaan todennut koko ajan eroavani, mikäli homma ei muutu.. No eipä sekään kyllä toimi, niin kuin toi vieraissa käynti ei toimi myöskään...

      Nyt olen tehnyt sen kuuluisan päätöksen, koska tunteeni ovat käytännössä kuolleet ja huomaan ajattelevani vain uuden naisen tapaamista ja parempaa suhdetta. Päätin että en enää "siedä" koska ei tarvitse. Olen mielummin yksin. Toisaalta mitä poikaporukalla baarissa käyn niin yleensä ilta ei päättyisi yksin jos niin itse haluaisin.

      Eiköhän me miehet aleta nytten kunnioittamaan myös itseämme niin ei mene elämä haikaillessa tunnekylmän mäkätyslaitteen perään!

    • Vittuuntunut mies

      Olisikin niin että olis tunnekylmä se oma mäkättäjä, ero olisi ollut se ratkaisu jo ajat sitten. Mutta kun tuntuu että tunnepuoli, huumori ja kemiat tätä seksiasiaa lukuunottamatta toimii erittäin hyvin!

      Siitä huolimatta häntä ei vaan seksi niin usein tai monipuolisesti kiinnosta kuin itseäni. Enkä puhu edes joka päiväisestä tarpeesta, vaan enemmän intohimosta ja kokeilunhalusta. Kyseessä vielä ihminen jota rakastan eniten maailmassa, on siinä ristiriitaa yhdelle ukolle..

      Siinähän sitten vittuunnun kun yritän intohimoni häntä kohtaan vaientaa, ettei rouva vain ahdistu! Entäs me, jotka halutaan suhteessa enemmän seksiä tai kokeilla sellaisia juttuja joihin puoliso ei halua ryhtyä, mihin vitt..n me se turhautumisemme voidaan purkaa, ellei lähdetä luvattomille teille.

      Runkkukaan ei pidemmän päälle huvita, kun tietää että naapurinrouva tai moni muu nainen olisi oikein tyytyväinen kun saisi melaa mekkoon tai suuhunsa.

      Siinäpä teille ajattelemisen aihetta puolison liioista seksihaluista "ahdistusta" kokevat.. Melkoisella varmuudella ajatte seksiä hinkuvan puolisonne vieraisiin tai sitten hautomaan eroa!

      Sinä tunnut päätöksesi tehneen, toivottavasti löydät enemmän samalla seksuaalisuudella varustetun naisen kuin nykyinen kumppanisi on.

      Kumma ettei kukaan nainen tätä ketjua kommentoi yhtään (paitsi nuo hölmöt pillun perässä kommentit). Sattuuko tämä liian lähelle tai pelkäätkö että tässä valittaa oma ukkosi? Niinkin voi olla ;)

      • Älä märise

        Mitä helevettiä täällä vingut jos kerran vaimoas rakastat. Ei se naimaongelma täälä ratkea. Se apu löytyy ihan muualta. Käytä päätäs tai jos aivot on munissa niin käytä niitä. Tuntuu että se ristiriita on sun omassa päässä.


      • v- mies
        Älä märise kirjoitti:

        Mitä helevettiä täällä vingut jos kerran vaimoas rakastat. Ei se naimaongelma täälä ratkea. Se apu löytyy ihan muualta. Käytä päätäs tai jos aivot on munissa niin käytä niitä. Tuntuu että se ristiriita on sun omassa päässä.

        No löytyihän täältä yksi "asiallinenkin" tyyppi, tuolla kommentillahan me märisijätkin pysytään järjissämme ja lakataan ajattelemasta munillamme :D

        Miten omalla kohdallasi on, seksiä sopivasti, liikaa vai liian vähän tarjolla? Nainen vai mies? Mikä saa selailemaan selibaattiosastoa?


      • IsoN45
        v- mies kirjoitti:

        No löytyihän täältä yksi "asiallinenkin" tyyppi, tuolla kommentillahan me märisijätkin pysytään järjissämme ja lakataan ajattelemasta munillamme :D

        Miten omalla kohdallasi on, seksiä sopivasti, liikaa vai liian vähän tarjolla? Nainen vai mies? Mikä saa selailemaan selibaattiosastoa?

        En minäkään ymmärrä marinaasi. Vaikuttaa lähinnä siltä että yrität vongata seksiseuraa näiltä palstoilta ja vaimosi kustannuksella pääset luomaan itsestäsi hyvän kuvan rakastavana aviomiehenä. Tällaisen kuvan annat itsestäsi, ikävä kyllä. Sanon tämän naisena. Ei tuollaiselle käytökselle ole muuta järjellistä selitystä.


      • v - mies
        IsoN45 kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä marinaasi. Vaikuttaa lähinnä siltä että yrität vongata seksiseuraa näiltä palstoilta ja vaimosi kustannuksella pääset luomaan itsestäsi hyvän kuvan rakastavana aviomiehenä. Tällaisen kuvan annat itsestäsi, ikävä kyllä. Sanon tämän naisena. Ei tuollaiselle käytökselle ole muuta järjellistä selitystä.

        Olenko ilmoittanut haluavani seksiseuraa näillä viesteillä? Jos sitä haluaisin, tiedän kyllä konstit siihen.. Aivan eri taktiikalla ja eri foorumilla lähtisin liikkeelle, kuka nyt tällaisen valittajan kanssa alkaisi edes suhteeseen?

        Minähän nimenomaan tällä keskustelulla ja pääni sisällä olevia mainittujakin risttiriitoja käsittelemällä yritän olla ajautumatta ulkoiseen seksisuhteeseen. Jos ristiriitoja päässäni ei olisi ,en kai niitä tänne purkaisi. Hölmö olin kun alunperin sellaiseen ajauduin, sen myönnän. Ihminen vain on niin heikko houlkutuksille välillä, että oli pakko kokeilla.

        Kun nyt kuitenkin yritän jatkossa pysyä nykyisessä suhteessa ja toivottavasti onnistun sen tekemään ilman uusia pettämisiä, ei kai ole muuta keinoa kuin antaa vaimolle tilaa, olla painostamatta ja nauttia silloin kun seksiä on, keskittyä muuhun enemmän..

        Ehkä tämä kirjoittelu on jo saanut asettamaan asioita uuteen tärkeysjärjestykseen. Sekin helpottaa oloa kun huomaa, etten ole ajatuksineni yksin, on monia samassa tilanteessa olevia ja myös monia joilla tuntuu olevan vielä huonommin asiat kuin itselläni. Varmaan on ollut hiukan ailahtelevanoloista tekstiä lukea, kun olen aika suoraan kirjoittanut tunteitani näihin viesteihin.

        Kiitos kaikille sympatiaa osoittaville kommenteille ja myös niille jotka ovat olleet eri mieltä kanssani. Kaikki olette saaneet ajatuksia aikaan ja miettimään myös eri näkökulmasta asioita.

        Toivottavasti myös joku ekaa syrjäähyppyä harkitseva tämän ketjun johdosta vielä kerran punnitsisi kannattaako se oikeasti vai vieläkö löytyisi joku parempi keino? Toivottavasti löydätte omiin tilanteisiinne sopivia keinoja.

        T: ei enää niin vittuuntunut mies :)


      • uunokooot
        v - mies kirjoitti:

        Olenko ilmoittanut haluavani seksiseuraa näillä viesteillä? Jos sitä haluaisin, tiedän kyllä konstit siihen.. Aivan eri taktiikalla ja eri foorumilla lähtisin liikkeelle, kuka nyt tällaisen valittajan kanssa alkaisi edes suhteeseen?

        Minähän nimenomaan tällä keskustelulla ja pääni sisällä olevia mainittujakin risttiriitoja käsittelemällä yritän olla ajautumatta ulkoiseen seksisuhteeseen. Jos ristiriitoja päässäni ei olisi ,en kai niitä tänne purkaisi. Hölmö olin kun alunperin sellaiseen ajauduin, sen myönnän. Ihminen vain on niin heikko houlkutuksille välillä, että oli pakko kokeilla.

        Kun nyt kuitenkin yritän jatkossa pysyä nykyisessä suhteessa ja toivottavasti onnistun sen tekemään ilman uusia pettämisiä, ei kai ole muuta keinoa kuin antaa vaimolle tilaa, olla painostamatta ja nauttia silloin kun seksiä on, keskittyä muuhun enemmän..

        Ehkä tämä kirjoittelu on jo saanut asettamaan asioita uuteen tärkeysjärjestykseen. Sekin helpottaa oloa kun huomaa, etten ole ajatuksineni yksin, on monia samassa tilanteessa olevia ja myös monia joilla tuntuu olevan vielä huonommin asiat kuin itselläni. Varmaan on ollut hiukan ailahtelevanoloista tekstiä lukea, kun olen aika suoraan kirjoittanut tunteitani näihin viesteihin.

        Kiitos kaikille sympatiaa osoittaville kommenteille ja myös niille jotka ovat olleet eri mieltä kanssani. Kaikki olette saaneet ajatuksia aikaan ja miettimään myös eri näkökulmasta asioita.

        Toivottavasti myös joku ekaa syrjäähyppyä harkitseva tämän ketjun johdosta vielä kerran punnitsisi kannattaako se oikeasti vai vieläkö löytyisi joku parempi keino? Toivottavasti löydätte omiin tilanteisiinne sopivia keinoja.

        T: ei enää niin vittuuntunut mies :)

        "Olenko ilmoittanut haluavani seksiseuraa näillä viesteillä? Jos sitä haluaisin, tiedän kyllä konstit siihen.. Aivan eri taktiikalla ja eri foorumilla lähtisin liikkeelle, kuka nyt tällaisen valittajan kanssa alkaisi edes suhteeseen?"

        Siinähän se vastaus jo tulikin. Nyt herää kysymys: What`s the problem? Lopeta valitus ja käytä niitä konstejasi vaimoosi.


      • v- mies
        uunokooot kirjoitti:

        "Olenko ilmoittanut haluavani seksiseuraa näillä viesteillä? Jos sitä haluaisin, tiedän kyllä konstit siihen.. Aivan eri taktiikalla ja eri foorumilla lähtisin liikkeelle, kuka nyt tällaisen valittajan kanssa alkaisi edes suhteeseen?"

        Siinähän se vastaus jo tulikin. Nyt herää kysymys: What`s the problem? Lopeta valitus ja käytä niitä konstejasi vaimoosi.

        Enkös just niin maininnut tekevänikin ja kotona en valittele, tää foorumi on siihen juuri oikea paikka ja näköjään pääsee kinastelemaankin..

        Kelpaisi vain edes puoletkin niistä vaimolle ajatelluista konsteista, niin ei olis tarvinnut tätäkään ketjua aloittaa..

        Mutta väittäisin, että on todella paljon helpompaa löytää himokas nainen vaikka netistä, kuin "kouluttaa" omasta pihtaavasta vaimosta sellainen. Toista on melkeinpä mahdotonta muuttaa, sen olen ainakin oppinut ainakin pitkän liiton aikana.


      • Tunnustan.
        v- mies kirjoitti:

        Enkös just niin maininnut tekevänikin ja kotona en valittele, tää foorumi on siihen juuri oikea paikka ja näköjään pääsee kinastelemaankin..

        Kelpaisi vain edes puoletkin niistä vaimolle ajatelluista konsteista, niin ei olis tarvinnut tätäkään ketjua aloittaa..

        Mutta väittäisin, että on todella paljon helpompaa löytää himokas nainen vaikka netistä, kuin "kouluttaa" omasta pihtaavasta vaimosta sellainen. Toista on melkeinpä mahdotonta muuttaa, sen olen ainakin oppinut ainakin pitkän liiton aikana.

        Minä olen se nainen joka pihtaa ja voin tässä heti kättelyssä sanoa että seksillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Minut sytytetään osaamisella, itsevarmuudella, oma-aloitteisuudella, kädentaidoilla ja puhumalla. Olen perso saunapuhtaalle iholle ja kosteille hiuksille. Olen ns. helppo, kiinnostunut, mukana ja kokeilunhaluinen. Vuosien saatossa mieheni taidot petipuolella ovat myös vain parantuneet mutta sen ulkopuolella..

        Olemme tosiaan olleet reippaasti yli kymmenen vuotta naimisissa ja tappelemme yhä pyykkivuoroista ja raha-asioista. Teinivuodet eivät myöskään pahemmin voisi olla mielessä kun mies valittaa kaupassa kun ei koskaan saa ostaa mitään kivaa. Ja minä selitän kuinka tämän kuun vakuutuslaskut olivat niin suuret että rahat riittävät hädin tuskin ruokaan.

        Koita sitten tuollaisen keskustelun jälkeen kyetä seksiin kun olet kohdellut puolisoasi juuri samalla tavalla kuin lastasi. Se on vaikeaa se.

        Harrastamme seksiä max. kerran kuukaudessa kun haluni yltyvät niin pahoiksi että en kestä enää. Jos olisin suhteessa toisenlaisen miehen kanssa niin seksiä olisi lähes joka päivä. Ainakin jos minulta kysyttäisiin, seksi on ihanaa.


    • jokuaikasiteronnut

      Aika paha homma..varsinkin jos kaikki muu on kunnossa.Alkaa nimittäin ihan oikeasti "syödä" miestä ,kun nukkuu samassa sängyssä pillun puutteessa,vaikka sitä siinä vieressä olisi.....Kuitenkin kyse on yhdestä perustarpeesta.
      Sanoit tuolla aikaisemmin että eroa et halua edes harkita. No ei kai kukaan halua erota,mutta joskus vaan niin kuitenkin käy....mutta ilman seksiä ja intohimoa se ero on väistämättä joku päivä edessä..eli jos meinaat jatkaa vaimosi kanssa ns. kaverisuhteessa ,niin ehkä kannattaisi harkita kuitenkin rakastajatarta...
      Vaikea asia...mutta olet kuitenkin jo käynyt vieraissa..raja on jo ylitetty...suhteesi ei ole kunnossa.
      Sanoisin,että kerrot vaimolle kylmän viileästi eron olevan tulossa,jos seksi ei ala toimia molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla..edes suunniilleen..
      Kuten joku tuolla aikaisemmin mainitsi,elämä on lyhyt ,eikä kannata liian pitkää odotella eikä kituuttaa.....Ei kenenkään tarvitse ajautua umpikujaan seksin puutteen tai intohimottomuuden takia.
      Itse elin monta vuotta lähes seksittömässä liitossa.(n.5-6 kert.vuodessa ,välillä puoli vuotta ilman) vihdoin kun aika oli kypsä sain repäistyä itseni irti.Kova ja vaikea päätös ... varsinkin se kun sain kerrottua sen viimein ,oli paha paikka,mutta samalla helpottava....Seksin puutteeseen ei varmaan kuole,mutta ei paljon muutakaan kun se liian pitkälle menee.Sitä vaan on päivästä toiseen...elää vähän kuin sumussa..ei saa nukutuksi....ja sitten käy muualta hakemassa sitä,mitä ei kotoa saa...ja pettää toista.... ja varsinkin itseään..jossain vaiheessa alkaa tosissaan kyselemään itseltä,että onko mitään järkeä kiusata itseään..se vaan on niin,että asiat pitää tehdä silloin kun aika on...turha itkeä sitten kun ei enää pysty,että olisi pitänyt silloin nuorempana :)
      Kannattaa yrittää kaikin tavoin ja jos ei auta,eikä asiat paremmaksi muutu, niin sitten ajatella vaan hyvinkin itserakkaasti mitä itse oikein haluaa!!

      • v- mies

        Kaikkia vaihtoehtoja on tullut mietittyä ja tällä hetkellä on se tunne vallalla että kannattaa jatkaa. Siihen on monia syitä, joita en tässä ala luetella. Sen voin sanoa että jos alkaa olla yli kuukauden taukoja rakastelussa, siinä kulkee minun raja eron hakemiselle.. Tuo puolen vuoden sietäminen olisi jo ihan yliluonnollinen ajatus minulle!

        Kaikkeni haluan tehdä että eroa ei kuitenkaan tulisi. Ehkä jopa uhata että eroan, ellei tahti muutu ja uutta intohimoa ala löytyä. Luultavasti tämän ääneen sanominen alkaisi olla niitä viimeisiä sanomisia ennen sitä eroa?

        Vieraissa käynnin raja on ylitetty ja nyt yritän lähinnä välttää lähtemästä uudelleen, kun olen siitä touhusta päässyt jo kerran irti.

        Oletko löytänyt sen mitä etsit ja onko sinulla nyt suhde jossa viihdyt, saadaan ja annetaan intohimoisesti? Vai jäitkö sinkkuna hummailemaan? Toivottavasti olet tilanteeseesi tyytyväinen! Varmaankin on myös todella helpottava kokemus, vaikka erossa väistämättä on myös surun tunteita paljon mukana.

        Itse varmaan välttäisin sitoutumista aika pitkään jos tämä sirkus lopulta eroon johtaa.


    • nainnnen

      Minä olen 31-vuotias nainen ja sama tilanne. Mies pihtaa. On tosi ahdistavaa aloitteita tehdessä kuulla, että elokuvan jälkeen, huomenna, päätä särkee, ei jaksa.. Tämä on saanut minut lopettamaan seksin ehdottelun kokonaan ja jo vuosi mennyt ilman.
      Olen todella halukas seksuaalinen nainen ja pahaa tekee. Miehiä olisi tarjolla ja kieltämättä käy mielessä vieraat.
      Kauniisti puhut mies vaimostasi kaikesta huolimatta. Sinuna yrittäisin puhua ja sanoa nuo asiat ääneen. Minulla ei kohta enää ole noin kauniita ajatuksia. Seksi kuuluu miehen ja naisen väliseen suhteeseen.
      Kai se pitäisi vaan lähteä, mutta vaikeaa.

    • 50mies eienääpuuttee

      Ihan kokemuksesta sanoisin sinulle nainnnen ,että älä tuhlaa aikaasi sellaiseen mikä ei toimi. Valitettavasti miehelläsi saattaa olla toinen .Tuskin hän on ollut vuotta ilman.Siis varmaan seksiä teillä on ennen ollut..?
      Kerro vaan rohkeasti miehellesi tilanne ja kysy suoraan mikä on.
      Vielä vaikeampaa on elää puutteessa parisuhteessa ja jos vuoteen ei ole ollut niin ei kyllä saata ainakaan helpottaa jos et saa asiaa korjattua.....

    • 007b

      Menkää nyt jo jonnekkin afrikkaan vinkumaan pilluntuskaanne! Suomalainen nainen ei lankea tuollaisiin runkkareitten pervoihin höpötyksiin. Kaikenlaisien pölvästien kirjoituksia sitä saa lukea. Fuck You, runkkarit!!!

    • HUOH....

      hohhoijaa, naisten ei kuule ole niin helppo laueta ja saada orgasmia kuin miesten, joten mieti sitä vitun seksiaddikti...

      oliskohan vika Sinussa, paskaa seksiä jossa saat tyydytettyä pelkästään itsesi?

    • Helokki

      Varmaan tässä ketjussa onkin jo asia mainittu mutta koska keskittymiskykyä on vähänlaisesti niin sanon sanottavani muista huolimatta: HERRANJUMALA AIKUINEN MIES, PUHU VAIMOSI KANSSA! Miten tämä voi muka olla niin vaikeaa? Seksistä puhuminen olisi mielestäsi "seksiin painostamista"? Mitäs ihmeen höpsöttelyä tämä tämmöinen on? Ettekö ole kaikkien näiden naimisissaolovuosien aikana oppineet kommunikoimaan keskenänne?

      Ei, asian puheeksi ottaminen ei tarkoita että aamupuurolla tokaiset vaimolle "Vaimo, haluan lisää seksiä. Sinulta ei irtoa. Mulla loppuu kärsivällisyys jos nyt et anna.". Puhuminen tarkoittaa sitä että kysyt vaimolta onko tämä tyytyväinen teidän seksielämän laatuun, jos on/ei niin miksi? Monasti ihmisten tuntemukset niin itseä kuin partneria kohtaan kehittyvät parisuhteen aikana. Pari ei välttämättä tunne itseään viehättäväksi tai seksuaaliseksi ihan pelkästään arkipäivän stressin takia. Seksi ei ole suorittamista ja laukeamista. Seksi on yhteistä hyvää jolle pitää varata aikaa. Se on sielun ja ruumiin hoitoa.

    • v- mies

      Moi Helokki. Kiitos neuvoista.

      Nainnnen, ymmärrän täysin tilanteesi. Oletko itse yrittänyt keskustella miehesi kanssa ja millaisella lähestymistavalla? Miten vaikuttanut? Entä jos yllätät joskus ottamalla ohjat määrätietoisesti itsellesi? No joo, sitä intohimon paloahan sinäkin taidat olla vailla enemmän, toisen halua itseä kohtaan?

      AIka jännä miten moni pitää tällaisesta asiasta keskustelua rasittavana valittamisena ja on kanttia alkaa jopa haukkumaan. No meitä on moneen junaan, eikä sitäpaitsi nuo haukkumisenne tunnu kyllä muulta kuin naurettavalta ja säälittävältä kakaroiden puheelta. Voisittehan te nyt vähän enemmän yritystä pistää peliin, jos kerran haukkumaan alatte, tuohan on kuin etäisten kulkukoirien hakuntaa vasta.. Heh...

      Jos kuitenkin Helokin vastaukseen palataan...

      Kyllä meillä kotona keskustellaan parisuhteenkin asioista ja paljonkin. Eikä vain seksipainotteisesti vaan kokonaisvaltaisesti!

      Olen kyllä puhunut myös seksiasioista hyvinkin perusteellisesti vaimon kanssa. Aina kun olen kysellyt seksielämämme laadusta, on vastaus ollut että kaikki hyvin, olen tyytyväinen, en kaipaa muuta jne.

      Hänelle olen joka kerta sanonut kysyessään, että pääosin olen tyytyväinen, mutta voisi olla useammin ja voisi kokeilla uusiakin juttuja. Enkä tarkoita mitään pervoilua, vaan ihan normi takaapäin, nainen päällä, vaikkapa sohvalla tai saunassa, suuseksiä puolin tai toisin. Mutta ei, aina lähistä tai lusikkaa ja muun ehdotuksesta tulee kommenttina että ei sit, jos ei tää kelpaa. Tästä kaikesta tulee se tunne, että hän vain suostuu pitääkseen minut tyytyväisenä parisuhteeseen, ei seksiä siksi että itseä haluttaisi.

      Antautuisi esimerkiksi edes kerran elämässään vaikkapa intohimoisesti seinää vasten tai vaikkapa kokeilemaan onnistuisinko kielellä viemään perille hänet (tiedän että ainakin sen kolmannen pyörän kanssa onnistui helpostikin molemmat). Mutta ei vain kelpaa! Tästäkin olen toiveita esittänyt jo liian monta kertaa ja hyvä ettei korville tule jos viitsin edes ehdottaa enää. On sanonut varmaankin minut vaientaakseen, että mene vaan jotain sellaista naista nuolemaan joka sitä haluaa.. Eipä arvaa miten sekin itseasiassa on jo tehty...

      Hetkellisesti keskusteluista on ollut apua virkistymisen muodossa makuukammarin puolella, mutta aina on palattu vanhaan lopulta.

      Meillä on vain erilaiset halut ja siinäpä se. Oma vika kun kuvittelin silloin nuorena voivani siihen asiaan vaikuttaa ja menin rakastumisen huumassa häneen sitoutumaan.

      Nyt kun en ole täällä palstoilla kommentoinut vähään aikaan, olenkin keskustellut asioista taas kerran vaimon kanssa ja taas on seksiä ollut useammin, mutta samat vanhat temput vaan toistetaan, kun hän ei halua juurikaan mitään uutta kokeilla. Tai edes noita juuri mainitsemiani.

      Tuossa olen ihan samaa mieltä kanssasi että hyvä seksi ei ole pelkkää suorittamista ja laukeamista. Oleellinen osa on intohimo ja halujen osoittaminen toistakohtaan. Kyllä meillä niitä todella ihanikin rakastelukertoja on varmaan 1/6 suhteessa? Eihän aina voi olla niitä parhaita kertoja, sekin ymmärretään. Seksiä vain on mielestäni liian vähän ja voisi olla muutakin kuin samassa asennossa joka kerta (tästäkin olen keskustellut monesti ja nätisti perustellen).

      Koen että ongelma olen minä, kuten olen myöntänytkin. Seksihaluni taitaa vain olla liikaa vaimolle. Kaikki ihmiset ei vain ole yhtä kyltymättömiä kuin minä. Minkäs sille voin, kun minusta tuntuu että intohimoinen seksi on niin kivaa että sitä voisi harrastaa joka yö. Toisen seksuaalista perusvirettä ei voi muuttaa keskustelemalla, eikä millään muullakaan tempulla.

      Tuo mitä puhut arkipäivästä ja stressistä pitää varmaankin 100% paikkansa meidänkin suhteessamme hänen puoleltaan. Eli jos on vähänkin stressiä, turha kuvitella mitään. Itse taas koen että jopa rutiiniseksikin vaimon kanssa vähentää stressiä ja karkoittaa arkea. Tuo ajanpuute varmaankin on yksi syy, kuitenkin mielestäni tekosyy. Ainahan sitä pikaiset ehtii jos vain halua on!

      Vieraissa käynti on osaltani loppu ja toivottavasti näin pystyn jatkossakin olemaan.

      Tehokkain kokemani konsti on pidättäytyä itse niin kauan että vaimo ehtii tehdä aloitteen. Ja välillä kieltäytyä aloitteesta huolimatta. Siinä on se huono puoli että pitää sulkea melko iso osa tunteistakin häntä kohtaan, jotta pystyn olemaan haluamatta häntä. Mutta tällä pidättäytymisellä se "perussuorituskin" tuntuu todella hyvältä, kun on omatkin paikat niin herkkänä kosketuksen puutteesta..

      Eihän tätä voi ymmärtää ellei itse koe olevansa se rasittava ja kyltymätön seksihullu suhteessa. Sen vuoksi ymmärrän monen kritiikin ja jopa näitä haukkujiakin. Ne näkyy ymmärtävän hyvin jotka on edes hieman vastaavassa tilanteessa.

      Vaikka paremminkin voisi olla, kaikesta huolimatta koen tällä hetkellä tilanteeni olevan ihan ok :) Ja täällä avautuminen on myös minua jo auttanut! Huomannut lisäksi että monella on vielä huonommin asiat.

      • Helokki

        Kun noin pitkästi aiheesta kirjoitit, niin asia selkeästi on siulle tärkeä, eli vastaampa tähänkin:
        Kyllä, näin on että partnerien seksuaaliset halut eivät aina suhteessa kohtaa. Parisuhde on kompromissien summa ja jokainen pari päättää keskenään ja yksilöt itsekseen missä asioissa on valmis joustamaan ja mitkä ovat sellaisia että niiden kanssa ei voi elää. Eli sinun kohdallasi kysymys onkin onko seksin laatu-määrän tämänhetkinen tilanne sellainen jonka kanssa pystyt elämään koko loppu ikäsi. Rehellisesti kysy itseltäsi tätä: jos tilanne pysyy tällaisena koko loppu elämän, tuntuisiko kuolinvuoteella että olet jäänyt oleellisista paitsi ja haaskannut aikaasi puolinaiseen elämään vai sanoisitko että kriisin kohdalla punnitsit vaihtoehdot ja totesit (rehellisesti) haikailevasi jonkilaisen utopian perään etkä ole sekunttiakaan katunut että päästit irti toiveista saada intohimoisempi seksielämä?

        Kysyppä itseltäsi myöskin omasta seksinhaluamisestasi: haluatko jatkuvasti seksiä koska pidät vaimoasi niin seksuaalisesti vetävänä vai koska tietty numeraalinen määrä/seksuaalinen aktiivisuus yhdistyy mielessäsi "terveeseen/normaaliin" parisuhteeseen? Kysy myöskin miten vaimon haluttomuus heijastuu siihen miten koet itsesi ja yhteisen parisuhteenne. Jos vaimo ei halua, tunnetko itsesi osaamattomatksi tai seksuaalisesti/fyysisesti/ihmisenä ei-viehättäväksi? Jos seksiä on harvoin, tuntuuko parisuhde epätyydyttävältä tai jopa rikkinäiseltä?
        Kun noita mietit ja niihin saat itseltäsi vastaukset (ja kun niistä puhut vaimon kanssa) niin tiedät onko tilanne sellainen että siihen mukaudut vai onko mukautumisesi vain asian lykkimistä maton alle.

        Kokemuksesta voin sanoa että monen monet ihmiset mieluusti lykkivät asioita maton alle erillaisten järkevien ja ei-järkevien pelkojen takia. Ongelmahan sitten on siinä että ongelmia ei käsitellä, toimivia kompromisseja tehdä ja huono olo märkii. Ystäväni onnistui esittämään omille lapsilleenki onnellista perhettä 25 vuoden ajan ennen kuin seksuaalinen tyytymättömyys joka oli ollut parisuhteessa läsnä koko tuon ajan vihdoin nostettiin esille. Ystävä on nykyään eronnut ja seurustelee onnellisena 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tarinalla on monta opetusta: ihminen pystyy valehtelemaan itselleen hyvin pitkään mutta ei loputtomasti, kaikissa asioissa ei voi joustaa, omaa onnellisuutta ei saa laiminlyödä kaikkien muiden mukavuuden kustannuksella sillä onnellinen yksilö tuottaa kaikkein eniten onnea läheisilleen. Ja vielä se että ikä ei ole mikään este uuden onnen ja seksin löytämiselle.

        Tämän kaiken lisäksi vielä sen verran miettimistä että parisuhde muuttuu vuosien saatossa kun tunneside ja luottamus kasvavat. Rutiini ja tottumus eivät kuitenkaan ole sama asia kuin syventyneet tunnesiteet ja luottamus. Ensinmainittu on muutoksen pelkoa jota ylläpidetään puhumattomuudella jonka kuvitellaan tarkoittavan sanatonta ymmärrystä. Jälkimmäinen tarkoittaa rakkautta silloin(kin) kun pari ei täytä mitään ulkoisen seksuaalisuuden määreitä. Meidän kulttuurissamme on myöskin lapsellinen painotus raavasta intohimoa ja seksuaalista venkoilua kohtaan: meidän annetaan ymmärtää että intohimo on ainoaa kokonaisvaltaista rakkautta. Tätä se ei ole. Rakkauden ja sen kokemuksen ja ilmaisemisen eri lajeista kannattaa vaikka huvikseen lukea kirjoja.
        Jos siis vaimosi kokee saavansa kaiken mitä suhteesta haluaa kanssasi ja tuntee itsensä viehättäväksi ja halutuksi puoleltasi, niin päätös seksin merkityksestä ja suhteen tyydyttävyydestä jää yksin omaan harkintaasi.

        Niin ja ei kannata tuudittautua siihen että muilla menee huonommin. Muut eivät ole sinä. Jonkun vaimolla on HIV ja 10 lasta kaikki eri miesten kanssa ja liuta rakastajia, ja silti parisuhde voi täyttää noiden ihmisten kaikki tarpeet. Toisaalta taas jotkut eroavat koska shampanjaa saa sänkyyn vain joka toinen viikko. Mitkä ovat omat onnenmääreesi?


    • v- mies

      Kiitos Helokki todella pohtivista ajatuksistasi! Tekstistäsi huokuu, että olet ajatellut suhdeasioita aika syvällisesti. Vihdoin joku ymmärsi sen olennaisen pitkien jorinoitteni rivien välistä. Tuossa on paljon ajattelemista mulle itselle, kuten myös niitä uusia keskusteluavauksen aiheitakin kotiin tai ainakin uusia näkökulmia. Toivottavasti muutkin puutetta kokevat saavat tästä "haasteestasi" uusi eväitä ja näkökulmia. Ehkä niitä kaikkia keinoja ei olekaan vielä käytety kuitenkaan, vaikka helposti omat ajatukset alkaa kiertää kehää.

      Ehkäpä seikkailuni on loppupeleissä ollut hyväksi (tiedän että tälle ajatukselle saan taas kritiikkiä, mutta se ehkä kuitenkin kestetään), itse koen että seikkailujeni myötä olen saanut kokea niitä asioita, joita vailla mielestäni olin jo melkein katkeroitumassa ja nyt voin keskittyä taas siihen oikeaan parisuhteeseeni. Tämä ehkä siitä "kuolinvuodevertauksestasi". Tottakai sattuu ettei oma rakas halua minulle tärkeitä asioita, mutta eipä tarvii hautaan mennä ilman että olen halukkaan naisen kanssa saanut kokeilla ns. "pakko kokea joskus" juttuja..

      Eihän tämä tällä selvä vielä ole, mutta kiitos sinun, sain joitakin uusia työkaluja, jottei kaikkea tarvii tosiaan lakaista maton alle piiloon. Lisäksi mainitsemani pidättäytyminen on tuonut vaimon aloitteiden muodossa jo edes ripauksen sitä kaipaamaani intohimoakin esille. Minulle tärkeää on tunne että nainen haluaa minua ja parikin aloitetta häneltä tekee todella hyvää minulle....

      Tuo että mainitsin että on muita joilla menee huonommin, en todellakaan tarkoittanut että se minun asetelmaani mitenkään parantaisi tai onneani lisäisi. Lähinnä tarkoitin että ei parisuhdeasiat niin kauhean helppoja ole tasapainossa pitää ja etten ole yksin ajatuksineni. Eihän näitä parisuhdeasioita voi mitenkään vertailla, kun kaikki onnellisuuteen liittyvä kuitenkin on loppupelissä suhteellista ja jokainen kokee onnea omalla asteikollaan.

    • mielikuvitus

      "Kädellä ei viitsi käydä, kun se ei anna sitä samaa ihanaa yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin intohimoinen seksi."

      En väitä vastaan, mutta kuitenkin itsetyydytys helpottaa tilannetta huomattavasti. Sitäpaitsi se on aivan eriasia kuin pettäminen. Siinä ei hanki mitään ongelmia itselleen. Joku haluton vaimo voisi jopa olla sitä mieltä että hyvä vain kun mies hoitaa homman itekseen eikä vonkaa niin usein. Ei vaimon ole kuitenkaan mikään pakko asiasta tietää.

      Toinen vaihtoehto on maksullinen palvelu, mutta siihen liittyykin monenmoista kommervenkkiä. Joo on se pettämistä ja henki voi mennä samalla tapaa kuin benji hypyssäkin, eli jos kumi pettää, eikä ole edes ilmaista huvia.

    • lifemocker

      no ei kyllä pihtaa kun ei ole sellaista :D ...mutta sama lopputulos :/

    • Toinen vittuuntunut

      Paljon on kirjoituksissa hyviä pointteja ja ehkä ne teidän muiden kohdalla ovat hyviä. Mutta. aina tietysti pitää se mutta olla... Eli jossain joku viisas joskus opetti, että yksinkertainen on kaunista. Noh, tässä kun mietitään asetelmia, jollain mies pihtaa ja jonkun nainen pihtaa jne, kaikissa yhdistyy yksi piirre. Pihtaajan asenne on puolisoa kohtaan huono.

      Eli nämä "pihtaajat" hyvin usein tuskin kenen vaan kanssa käyttäytyisivät kuten nykyisen kanssa. Tarkoitan että jonkun toisen kanssa asenne olisi eri. En tarkoita, että asennetta olisi tai pitäisi helposti muuttaa, sanon vain. Kyllähän sen on kaikki kokeneet seurustella jonkun kanssa kun järjellä ajatellen kaikki olisi hyvin mutta... ;)

      Eli jotain puuttuu ja se joku tekee asenteen aika huonoksi. vaikka muuten kaikki olisi tosi hyvin.

      olen tullut siihen tulokseen että ainoa ratkaisu on etsiä sellainen kumppani, jolla asenne minua kohtaan on hyvä tai saada nykyinen asennoitumaan toisin. No kumpi on todennäköisempää? Vaihtoehto a tietenkin.

      Yksinkertaista.

      Toisaalta olen myös lukenut narsisteista ja siitä roolista kodin valtaajana mikä narsistilla on. Jonkun toisen kanssa narsismin kohde siis saattaa olla joku muu kuin puoliso. Ja ehkä joskus narsismin lähde poistuu, jolloin nykyinen kohde vaihtuu tai poistuu, jne. Summa summarum, yksinkertaisesti: Mitä sinä pihtaajan "uhri" oikein ajattelisit jos itse eläisit suhteessa jossa pihtaat??

      eihän tämä sen kummempi asia ole vai onko?

      • Toinen vittuntunut

        Ps. Eli jos pihtaisit niin näkisit puolisosi "huonossa" valossa jonkin menneen tai nykyisen asian takia etkä sanoisi siitä. = huono asenne.

        Tai sinun narsismisi kukoistaisi juuri tämän ihmisen kanssa ja iskisit heikoimpaan kohtaan niin kuin narsisti tekee. = lähde-kohde asetelma.

        Mielipiteitä?
        Havaintoja?


    • v- mies

      Pyrin elämään ilman narsismiin syyllistymistä, enkä pidä vaimoakaan narsistina. Häntä ei vain yhtä paljoa ole huvittanut seksi kuin itseä.

      Olen hoitanut viime viikkoina suhdetta positiivisuudella, kehumalla vaimoa enemmän, huomioimalla enemmän, jättämällä osoittamasta mieltäni torjunnoista ja näyttäisi toimivan, ilman että olen vielä tarvinnut kaivaa lakaistuja roskia maton alta esille.

      Seksiä on todellakin ollut viime viikkoina niin paljon että välillä on ollut varaa jättää hyödyntämättä tilaisuuksia sekstailla. Joka kerta huolehtinut hänenkin saavan huipennuksen. Jostain syystä tällä hetkellä siis toimii, mutta kysymys kuuluukin, kuinka kauan jatkuu näin?

      Jatkan samalla linjalla..

      • Eronnut mies

        Kylläpä osaat v-mies hienosti kiteyttää ajatuksesi sanoiksi. Hämmästyttää miten joku ihminen voi ajatella asioista pilkulleen samalla tavalla.
        Asian ydin on mielestäni juuri se, että intohimoinen rakastelu jossa kummatkin on täysillä mukana on syvintä ja suurinta rakkautta jota puolisot voivat toisilleen antaa. Sitä ei valitettavasti monet naiset tajua. Ei se seksi itsessään ole se juttu vaan juuri se mieletön yhteen kuuluvuuden tunne ja, että saa tuottaa toiselle nautintoa ja miten hyvältä se tuntuu henkisellä tasolla, kun huomaa mitrn toinen nauttii sinusta.


      • säälitys
        Eronnut mies kirjoitti:

        Kylläpä osaat v-mies hienosti kiteyttää ajatuksesi sanoiksi. Hämmästyttää miten joku ihminen voi ajatella asioista pilkulleen samalla tavalla.
        Asian ydin on mielestäni juuri se, että intohimoinen rakastelu jossa kummatkin on täysillä mukana on syvintä ja suurinta rakkautta jota puolisot voivat toisilleen antaa. Sitä ei valitettavasti monet naiset tajua. Ei se seksi itsessään ole se juttu vaan juuri se mieletön yhteen kuuluvuuden tunne ja, että saa tuottaa toiselle nautintoa ja miten hyvältä se tuntuu henkisellä tasolla, kun huomaa mitrn toinen nauttii sinusta.

        Vaikea on tilanne kun homma ei ratkea vaikka tästä asiasta on vittuuntunut jo puoli Suomea näköjään. Säälittävää ratkoa asioitaan täällä.


    • Mirtsu porista

      Miten miehet voi olla noin haluttomia:(. Miten raskaaksi koit olla toinen nainen, kun sinulla oli ne kaksi suhdetta?.
      Milloin päätit virallisesti laittaa poikki siteet niihin viriileihin?

      • espoon poju 30+

        Täällä myös yksi normaalisti viriili mies joka elää suhteessa jossa nainen on seksuaalisesti neutraali. Lue ei seksi kiinnosta lainkaan.

        Hommasin viikkoja sitten webbi seksikaverin. Ja kyllä se auttoi alkuun mutta sitten vähitellen halusin lisää ja muutakin jne joten minun oli pakko juuri äsken lopettaa tämä suhde.

        Nuori lääkärinainen joka halusi katella kun netissä tein kaiken.
        Harmikseni nainen oli hyvin samanlainen kuin minä ja kiinnostuin hänestä kokoajan enemmän, juttelimme aikalailla samalla aaltopituudella.

        Mutta se vaan halusi kuvitella mun alapään imeskelyä ja vain sitä.
        Ihmeellistä, sitä minä suhteesta aluksi hain mutta en kestänyt kuitenkaan sitä, että tämä nainen veuhtasi miesten kanssa joka viikko reaalimaalmassa ja minä olin vain nettityydytyskumppani.

        Varmaan pitäisi seuraavaksi hakea reaalimaailman kontakti mutta en vain osaa tätäkään tehdä näköjään.


    • ...

      No toivottavasti jätät vaimosi ja perheesi, jotta he saavat mahdollisuuden löytää hyvän, uskollisen miehen elämäänsä. Kaltaisesi sika ei ansaitse yhtään mitään. Vittu, mitä kusipäitä te miehet olette! Lapsiasi käy sääliksi, he olisivat ansainneet hyvän isän.

    • Sydän lämpöä täys

      Vittuuntunut mies, en ole koskaan nähnyt miehen kirjoittavan noin viisaita ajatuksia omasta parisuhteestaan. Kirjoituksestasi paistaa positiivisuus kaikesta huolimatta ja rakkaus vaimoasi kohtaan, oli ilo lukea pohdiskelevia ajatuksiasi, jotka voisivat olla omiani. Olen samantapaisessa tilanteessa oleva nainen, mutten ole koskaan pettänyt. En pystyisi enää katsomaan peiliin, jos sen tekisin. Tosin vasta nyt ymmärrän pettäjiä, tuntuu se vaan niin valtavan pahalta, kun toinen ei enää halua sinua, ei rakastella, ei suudella, ei koskea. Et vaikuta tippaakaan miltään seksihullulta ruikuttajalta, päinvastoin mieheltä, joka rakastaa vaimoaan hyvin paljon.
      Hienoa, että tilanteesi on parempaan päin. Jospa tästä alkaa uusi alku.

      • vittuuntunut mies

        Kiitos ystävällisestä kommentistasi Sydän lämpöä täys. Toivottavasti löysit näistä kirjoitukseista ja vastauksista jotain uutta mitä vielä kokeilla sen oman miehesi kanssa. Kuten olen sanonut, Helokin neuvot ovat kyllä ihan helmiä tässä ketjussa, niitä suosittelen pohtimaan joakisen joka on vastaavassa tilanteessa, ehkä pettänyt tai miettii pettämistä. Vieraissakäyntiä en missään tapauksessa suosittele, joudut vain kohdakkain omatuntosi kanssa.

        Hyvä vire on edelleen jatkunut ja seksiäkin edelleen ollut kivasti, pientä uuttakin kujetta on kokeiltu vaimon kanssa. Eiköhän tämä tästä..

        Juttele, kirjoita kirje, hätkäytä yllättämällä, älä anna periksi seksittömyydelle. Tee selväksi mitä odotat parisuhteelta. Paremmin en osaa neuvoa, hyvä kun oman parisuhteen saa pidettyä hengissä :)


    • Sydän lämpöä täysi

      Tuntuu, että kaikki keinot on käytetty, mutta yksi on vielä jäljellä. Jos alkaisi ottaa miehestä mallia ja käyttäytyä samalla tavalla. Riskinä tosin on, että seksiä ei tulisi olemaan ollenkaan, mutta pakko kai kokeilla. Pettäminen ei ole minua varten, mutta tässähän on jo vaarana sairastua vaikka masennukseen, alkaa jo niin pahalta tuntumaan. Jokin uusi harrastus saattaisi viedä ajatukset pois koko asiasta. Illat ovatkin kaikista pahimmat, kun tietää taas menevänsä nukkumaan ilman minkäänlaista hellyyden osoitusta. Kun saisi edes suudelmia, niin ilman seksiäkin pärjäisi vaikka kuinka kauan. Tästä ei pysty keskustelemaan kenenkään kanssa, onneksi tälle palstalle kirjoittaminen helpottaa vähän. Tietää, että on muitakin samassa tilanteessa olevia.
      Onneksi Vittuuntunut mies olet jaksanut pitää toivoa yllä ja jatkaa yritystä. Se varmasti palkitaan.

    • rakastaa voi

      Onko se naisten hormoonitasapaino syynä haluttomuuteen. Tässä jo ajattelin sitäkin kun popsii e-pillereitä aikansa ja sitten kun lapset on tehty ja vaihdevuodet läpi käyty niin ei haluja enää löydy. Yksilöitä kuitenkin ollaan jokainen.
      Minulla vaimo ei anna ees koskea puutarhaansa, mutta muuten rakastan häntä ja osoitan hellyyttä ja huolenpitoa.
      Olen ajautunut korvaavaan "hoitoon" ja se sopii minulle hyvin, en tarkoita "käsitöitä" vaikka sitäkin harrastan. En halua pettää vaimoa vieraan naisen kanssa, mutta arvaatte varmaan mikä on ratkaisuni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe