myydään kreikankilpikonna

konnaneiti

Myydään kreikankilpikonna ( 09 alueella ), tyttökonna on noin 2-3 vuotias, cites tunnus löytyy, terve tapaus. Jos kiinnostuit ja olet ajatellut hankkia itsellesi konnaa, vastaa tähän viestiin niin voimme jutella lisää.

22

2814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konna

..korjaan,,tuli virhe tuohon ed.tekstiin, konna on uros..

• konnake

Laitakko jonkun osoitteen niin keskustellaan lisää ! * tahtoo *

• konnaneiti

• konnake

• konnaneiti

vielä olen myymättä (poikakonna ) jos kiinnostaa niin laitahan yhteystietosi.

• Mikki

kunto,hinta ja varusteet

• konnaneiti

Hei, tässäpä vastauksia, hinta 100 euroa, terraa ei ole, tottunut olemaan vapaana huoneistossa, terve, 3 vuotias poika, syö pellettejä, vai nappuloiksiko niitä nyt kutsutaan, joissa on kaikki tarvittavat vitamiinit ym. aineosaset, no..mansikka on se herkkua..muuten se on kranttu ruuan suhteen. Vuonna -02 kilvessä pieni murtuma, hoidettu eläinlääkäri Johanna Raunion luona, joten sen suhteen on kunnossa. Muut tarvikkeet joutuisit hankkimaan. Ja toki hinnasta voidaan neuvotella vielä.

• konnake

Mitään oleellista sen kuljetuksen kanssa ?

• konnaneiti
        konnake kirjoitti:

Mitään oleellista sen kuljetuksen kanssa ?

No, itse ajattelisin, että mahdollisimman lyhyt kuljetus, jotta ei stressaannu siitä, pahvilaatikossa heinien seassa ja varmaankin ilta-aikaan jolloin konna ei ole niin aktiivinen.

• Mie

Suosittelen laittamista ilmotusta www.herppi.net, uskoisin että konnalle on kysyntää ja voit jopa valita ottajista!!!

• minä vaan

Muuten olisin kiinnostunut, mutta just tuli konna hankittua joten..sorry.. mutta kannattaa laittaa ilmoitus www.kilpikonna.com :iin. sietä varmaan ostaja löytyy.. :)

• konnaneiti

Hei, ottaisitko mut ( kreikanmaakilpikonna )
      mä tääl oon edelleen ilman uutta kotia.
      Emäntä tuumas et hinta olis 50 euroo.

• oona.lio

onko tyttö vai poika miul on poika ja tartee tytön 2/3vuotiaan asun imatralla

• Konnakuume

Olen ajatellut hankkia kreikankilpikonnan. Onko konnasi vielä myymättä? Mitä olet ajatellut sen hinnaksi ja tuleeko kaupassa mukana esim. terraario ym. tarvikkeita? Laittaisitko viestin sähköpostiin.

• konnaneiti

Hei, josko laittaisit sähkäpostiosoitteesi, johon voisin lähettää vaikka kuvan ja enemmän tietoa. Voithan laittaa myös viestiä sähköpostios.
        [email protected].
        Terraa meillä ei ole, koska konna on tottunut olemaan vapaana. Nurtobal-purkin saat mukaasi, lämpölampun ja uv-putken. Vastaahan pian sillä asialla on kiirus ja hinnasta voidaan sopia.

• konnaneiti

konnaherra on onnellisesti päässyt uuteen kotiin!

• Niina

Onko sinulla vielä kilpikonna myynnissä? Olen etsinyt nuorta konnaa jo jonkin aikaa. Jos se on vielä sinulla, ottaisitko yhteyttä sähköpostiini..?

• Hanna

Moikka!jos jollain on myynnissä kreikanmaakilpikonna uros niin voisitko ottaa yhteyttä sähköpostiini. Olen jo pitkään äitini kanssa etsineet sopivaa kilpparia mutta missään ei ole ollut. Olen 12 vuotias ja kilpikonnasi saisi meiltä ihanan kodin. Asumme lahdessa.Jos tarvikkeita saisi mukaan niin ottaisimme!:D ystävällisin terveisin: Hanna Äitini

• Hanna
        Hanna kirjoitti:

Moikka!jos jollain on myynnissä kreikanmaakilpikonna uros niin voisitko ottaa yhteyttä sähköpostiini. Olen jo pitkään äitini kanssa etsineet sopivaa kilpparia mutta missään ei ole ollut. Olen 12 vuotias ja kilpikonnasi saisi meiltä ihanan kodin. Asumme lahdessa.Jos tarvikkeita saisi mukaan niin ottaisimme!:D ystävällisin terveisin: Hanna Äitini

Anteeksi kun laitoin edellisen viestisi sinun perään koska en tajunnut mistä voi kirjoittaa kokonaan uuden..siis sähköpostini on [email protected]

• konnaahaluava

olen kiinnostunut ostamaan maakilpikonnasi.
      vastaa tähän viestiin ja anna puhelinnumerosi

• anniböö

Moi! Kyselisin et onko konna viellä myynnissä ja että mikä on hinta? Myös millä paikkakunnalla konna on?

• KONNUUS

HOHOII! Konna on myyty jo vuonna 2004..! Ei kannata enää kysellä, katselkaapa hieman tarkemmin ilmoitukset ;0)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2135
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      335
      1343
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1285
    4. 157
      1188
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1011
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      868
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      809
    Aihe