myydään kreikankilpikonna

konnaneiti

Myydään kreikankilpikonna ( 09 alueella ), tyttökonna on noin 2-3 vuotias, cites tunnus löytyy, terve tapaus. Jos kiinnostuit ja olet ajatellut hankkia itsellesi konnaa, vastaa tähän viestiin niin voimme jutella lisää.

22

2903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konna

..korjaan,,tuli virhe tuohon ed.tekstiin, konna on uros..

• konnake

Laitakko jonkun osoitteen niin keskustellaan lisää ! * tahtoo *

• konnaneiti

• konnake

• konnaneiti

vielä olen myymättä (poikakonna ) jos kiinnostaa niin laitahan yhteystietosi.

• Mikki

kunto,hinta ja varusteet

• konnaneiti

Hei, tässäpä vastauksia, hinta 100 euroa, terraa ei ole, tottunut olemaan vapaana huoneistossa, terve, 3 vuotias poika, syö pellettejä, vai nappuloiksiko niitä nyt kutsutaan, joissa on kaikki tarvittavat vitamiinit ym. aineosaset, no..mansikka on se herkkua..muuten se on kranttu ruuan suhteen. Vuonna -02 kilvessä pieni murtuma, hoidettu eläinlääkäri Johanna Raunion luona, joten sen suhteen on kunnossa. Muut tarvikkeet joutuisit hankkimaan. Ja toki hinnasta voidaan neuvotella vielä.

• konnake

Mitään oleellista sen kuljetuksen kanssa ?

• konnaneiti
        konnake kirjoitti:

Mitään oleellista sen kuljetuksen kanssa ?

No, itse ajattelisin, että mahdollisimman lyhyt kuljetus, jotta ei stressaannu siitä, pahvilaatikossa heinien seassa ja varmaankin ilta-aikaan jolloin konna ei ole niin aktiivinen.

• Mie

Suosittelen laittamista ilmotusta www.herppi.net, uskoisin että konnalle on kysyntää ja voit jopa valita ottajista!!!

• minä vaan

Muuten olisin kiinnostunut, mutta just tuli konna hankittua joten..sorry.. mutta kannattaa laittaa ilmoitus www.kilpikonna.com :iin. sietä varmaan ostaja löytyy.. :)

• konnaneiti

Hei, ottaisitko mut ( kreikanmaakilpikonna )
      mä tääl oon edelleen ilman uutta kotia.
      Emäntä tuumas et hinta olis 50 euroo.

• oona.lio

onko tyttö vai poika miul on poika ja tartee tytön 2/3vuotiaan asun imatralla

• Konnakuume

Olen ajatellut hankkia kreikankilpikonnan. Onko konnasi vielä myymättä? Mitä olet ajatellut sen hinnaksi ja tuleeko kaupassa mukana esim. terraario ym. tarvikkeita? Laittaisitko viestin sähköpostiin.

• konnaneiti

Hei, josko laittaisit sähkäpostiosoitteesi, johon voisin lähettää vaikka kuvan ja enemmän tietoa. Voithan laittaa myös viestiä sähköpostios.
        [email protected].
        Terraa meillä ei ole, koska konna on tottunut olemaan vapaana. Nurtobal-purkin saat mukaasi, lämpölampun ja uv-putken. Vastaahan pian sillä asialla on kiirus ja hinnasta voidaan sopia.

• konnaneiti

konnaherra on onnellisesti päässyt uuteen kotiin!

• Niina

Onko sinulla vielä kilpikonna myynnissä? Olen etsinyt nuorta konnaa jo jonkin aikaa. Jos se on vielä sinulla, ottaisitko yhteyttä sähköpostiini..?

• Hanna

Moikka!jos jollain on myynnissä kreikanmaakilpikonna uros niin voisitko ottaa yhteyttä sähköpostiini. Olen jo pitkään äitini kanssa etsineet sopivaa kilpparia mutta missään ei ole ollut. Olen 12 vuotias ja kilpikonnasi saisi meiltä ihanan kodin. Asumme lahdessa.Jos tarvikkeita saisi mukaan niin ottaisimme!:D ystävällisin terveisin: Hanna Äitini

• Hanna
        Hanna kirjoitti:

Moikka!jos jollain on myynnissä kreikanmaakilpikonna uros niin voisitko ottaa yhteyttä sähköpostiini. Olen jo pitkään äitini kanssa etsineet sopivaa kilpparia mutta missään ei ole ollut. Olen 12 vuotias ja kilpikonnasi saisi meiltä ihanan kodin. Asumme lahdessa.Jos tarvikkeita saisi mukaan niin ottaisimme!:D ystävällisin terveisin: Hanna Äitini

Anteeksi kun laitoin edellisen viestisi sinun perään koska en tajunnut mistä voi kirjoittaa kokonaan uuden..siis sähköpostini on [email protected]

• konnaahaluava

olen kiinnostunut ostamaan maakilpikonnasi.
      vastaa tähän viestiin ja anna puhelinnumerosi

• anniböö

Moi! Kyselisin et onko konna viellä myynnissä ja että mikä on hinta? Myös millä paikkakunnalla konna on?

• KONNUUS

HOHOII! Konna on myyty jo vuonna 2004..! Ei kannata enää kysellä, katselkaapa hieman tarkemmin ilmoitukset ;0)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      39
      6640
    2. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      89
      5232
    3. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      93
      4815
    4. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4649
    5. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      71
      4495
    6. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      22
      4086
    7. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      4037
    8. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      150
      3959
    9. Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa

kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode
      Maailman menoa
      21
      3530
    10. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      17
      3417
    Aihe