myydään kreikankilpikonna

konnaneiti

Myydään kreikankilpikonna ( 09 alueella ), tyttökonna on noin 2-3 vuotias, cites tunnus löytyy, terve tapaus. Jos kiinnostuit ja olet ajatellut hankkia itsellesi konnaa, vastaa tähän viestiin niin voimme jutella lisää.

22

2686

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konna

      ..korjaan,,tuli virhe tuohon ed.tekstiin, konna on uros..

    • konnake

      Laitakko jonkun osoitteen niin keskustellaan lisää ! * tahtoo *

      • konnaneiti

      • konnake

    • konnaneiti

      vielä olen myymättä (poikakonna ) jos kiinnostaa niin laitahan yhteystietosi.

    • Mikki

      kunto,hinta ja varusteet

    • konnaneiti

      Hei, tässäpä vastauksia, hinta 100 euroa, terraa ei ole, tottunut olemaan vapaana huoneistossa, terve, 3 vuotias poika, syö pellettejä, vai nappuloiksiko niitä nyt kutsutaan, joissa on kaikki tarvittavat vitamiinit ym. aineosaset, no..mansikka on se herkkua..muuten se on kranttu ruuan suhteen. Vuonna -02 kilvessä pieni murtuma, hoidettu eläinlääkäri Johanna Raunion luona, joten sen suhteen on kunnossa. Muut tarvikkeet joutuisit hankkimaan. Ja toki hinnasta voidaan neuvotella vielä.

      • konnake

        Mitään oleellista sen kuljetuksen kanssa ?


      • konnaneiti
        konnake kirjoitti:

        Mitään oleellista sen kuljetuksen kanssa ?

        No, itse ajattelisin, että mahdollisimman lyhyt kuljetus, jotta ei stressaannu siitä, pahvilaatikossa heinien seassa ja varmaankin ilta-aikaan jolloin konna ei ole niin aktiivinen.


    • Mie

      Suosittelen laittamista ilmotusta www.herppi.net, uskoisin että konnalle on kysyntää ja voit jopa valita ottajista!!!

      • minä vaan

        Muuten olisin kiinnostunut, mutta just tuli konna hankittua joten..sorry.. mutta kannattaa laittaa ilmoitus www.kilpikonna.com :iin. sietä varmaan ostaja löytyy.. :)


    • konnaneiti

      Hei, ottaisitko mut ( kreikanmaakilpikonna )
      mä tääl oon edelleen ilman uutta kotia.
      Emäntä tuumas et hinta olis 50 euroo.

      • oona.lio

        onko tyttö vai poika miul on poika ja tartee tytön 2/3vuotiaan asun imatralla


    • Konnakuume

      Olen ajatellut hankkia kreikankilpikonnan. Onko konnasi vielä myymättä? Mitä olet ajatellut sen hinnaksi ja tuleeko kaupassa mukana esim. terraario ym. tarvikkeita? Laittaisitko viestin sähköpostiin.

      • konnaneiti

        Hei, josko laittaisit sähkäpostiosoitteesi, johon voisin lähettää vaikka kuvan ja enemmän tietoa. Voithan laittaa myös viestiä sähköpostios.
        [email protected].
        Terraa meillä ei ole, koska konna on tottunut olemaan vapaana. Nurtobal-purkin saat mukaasi, lämpölampun ja uv-putken. Vastaahan pian sillä asialla on kiirus ja hinnasta voidaan sopia.


    • konnaneiti

      konnaherra on onnellisesti päässyt uuteen kotiin!

    • Niina

      Onko sinulla vielä kilpikonna myynnissä? Olen etsinyt nuorta konnaa jo jonkin aikaa. Jos se on vielä sinulla, ottaisitko yhteyttä sähköpostiini..?

      • Hanna

        Moikka!jos jollain on myynnissä kreikanmaakilpikonna uros niin voisitko ottaa yhteyttä sähköpostiini. Olen jo pitkään äitini kanssa etsineet sopivaa kilpparia mutta missään ei ole ollut. Olen 12 vuotias ja kilpikonnasi saisi meiltä ihanan kodin. Asumme lahdessa.Jos tarvikkeita saisi mukaan niin ottaisimme!:D ystävällisin terveisin: Hanna Äitini


      • Hanna
        Hanna kirjoitti:

        Moikka!jos jollain on myynnissä kreikanmaakilpikonna uros niin voisitko ottaa yhteyttä sähköpostiini. Olen jo pitkään äitini kanssa etsineet sopivaa kilpparia mutta missään ei ole ollut. Olen 12 vuotias ja kilpikonnasi saisi meiltä ihanan kodin. Asumme lahdessa.Jos tarvikkeita saisi mukaan niin ottaisimme!:D ystävällisin terveisin: Hanna Äitini

        Anteeksi kun laitoin edellisen viestisi sinun perään koska en tajunnut mistä voi kirjoittaa kokonaan uuden..siis sähköpostini on [email protected]


    • konnaahaluava

      olen kiinnostunut ostamaan maakilpikonnasi.
      vastaa tähän viestiin ja anna puhelinnumerosi

    • anniböö

      Moi! Kyselisin et onko konna viellä myynnissä ja että mikä on hinta? Myös millä paikkakunnalla konna on?

      • KONNUUS

        HOHOII! Konna on myyty jo vuonna 2004..! Ei kannata enää kysellä, katselkaapa hieman tarkemmin ilmoitukset ;0)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe