Tähän ketjuun kertomuksia siitä miten sinä olet saanut Infektion nimeltä ILVES. eli miten olet sairastunut tuohon tautiin. Onneksi tauti on parannettavissa pitkällä vierihoidolla, sen kun käyt katsomassa jäähallissa koko kauden tuota räpellystä niin varmasti paranet taudista ja siirryt jonkun muun joukkueen faniksi.
Vastaukset 6
- ei ipanmies
Sen sairauden näkee jo junnujen valmennuksesta ,ja heidän valmentajista.
On niin kieroonkasvaneita ukkoja, mutta mikään ei auta.
Olkoot - Kom Igen Ilves.
Kom Igen Ilves.
LOLOLOLOL. neiti HIFK leikkii jotain tunteilua. V...itun pussijänikset.ei teidän sääliänne tarvita. KEtä kiinnostaa jos joku joukkue on voittanut jotain satavuotta sitten jonkun höntsysarjan. yhtenäkään SM-liigakautena ILVES o voittanut mitään. säälikää toisianne kukkahatut. KOM IGEN mun perään, voitte tavata siellä hakametsän vessoissa ja tunteilla toisillenne. BYEBYE ILVES. dead meat. finito. kaput. lappu luukulle.- Vähän kunnioitusta
Joku jokeri teini pelle taas avautuu ku on arestissa aikaa
- Dale derkatch
Vähän kunnioitusta kirjoitti:
Joku jokeri teini pelle taas avautuu ku on arestissa aikaa
Loitava ele IFK:lta, iso hanska Ipan mieheltä!
- lmkl,l
1985 kultaa voittanut kokoonpano on tiettävästi kaikkien aikojen kovin liiga joukkue Suomessa.
- ei ipanmies
Nyt on Ipa omallapaikallaan sarjassa ja pysyy !!! Hyvä junnu vaket ,olette opettanut pelimiehiä sarjaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398