matematiikasta sössöttäjät

ray ei satunnainen

miksi täällä palstalla toiset sössöttää koko ajan tyyliin " missä olit matematiikan tunnilla " mitä hel**** matematiikalla on tekemistä säädettyjen RAY pelien kanssa !!!!!!!!

Jos olisi huomaisi sen etteivät ne ainakaan olisi satunnaisia.
Tarvitseeko osata jotenkin laskea ja onko siitä mahdollisesti jotain apua pelaamisessa. RAY pelit kun pyörivät aivan säädetyn softan mukaisesti.

Jos tuplauskin on etukäteen jo valittu ennen nappulan painamista , niin mitä hyötyä mun pitkästä matiikasta on ????????!!!


Kyllä tää palsta on tyhmien lapsien paikka

16

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaivelit sitte

      Nenääs matikan tunnilla, kun tollasta tulit kyselemään.

    • Huomaa, että et todellakaan ole ollut sillä matematiikan tunnilla. Jos matematiikan tunnilla on ollut tajuaa, että pelejä ei ole mitään syytä säätää ja niillä saa varmaa tuottoa talolle ihan satunnaisena. Kuten jokaisesta sadasta eurosta 10€ ja jos tätä kierrättää monta kertaa kaikki menee. Eli toisen sanoen on ihan sama jos heität rahaa kaivoon kun pelaat 90 % palauttavaa peliä,

      • jelenaKolokowski

        laita peruukkia päähän ja käykaupasta ostamasa hamekkakaita ja tule mukaan Paffille Anne pokerin rinkiin... huulipunaakin vähän laita


      • titityy<<

        Tuskin pelejä on matemaatikoille suunniteltu jos jopa korkeasti kouluttautuneet matikkatohtorit häviävät peleihin satoja tuhansia.
        Pelit on ohjelmoitu tuottamaan RAYlle mahdollisimman hyvän saldon, pelaajille porkkanaa, ei muuta.


    • Ilman

      Matikkaa ja ymmärrystä todennäköisyydestä ei yhtään ensimmäistäkään onnenpeliä olis keksitty. Melko tyhmä täytyy oll, jos ei tuota kykene tajuamaan. Lotto esim on ikivnha kesintö, ei suinkaan nykypäivän. Kerrotko miten se olis keksitty ilman laskutaitoa.

      • HeliPullu

        Aloittaja tarkoittaakin nyt vain ja ainoastaan RAY kolikkopelejä ym.
        En ymmärrä laskutaidon ja RAY kolikkopelien yhdistämisestä samaan lauseeseen...

        Lottoon ja muihin "onnen peleihin " se nyt tietenkin sopiikin yhdistää.
        Eihän RAY peleissä pelaajalla ole mitään osaa eikä arpaa mitä kone sattuu antamaan.

        Ei ne nyt mitään onnen pelejä ole !!!!!! Vai ovatko????

        Tuplauksessa ei pelaajan valinnalla ole mitään merkitystä , ei siis todellakaan.

        Siinä teille todellinen "onnenpeli " """"""""""""


      • oink onk <¨'¨oo´¨'¨>
        HeliPullu kirjoitti:

        Aloittaja tarkoittaakin nyt vain ja ainoastaan RAY kolikkopelejä ym.
        En ymmärrä laskutaidon ja RAY kolikkopelien yhdistämisestä samaan lauseeseen...

        Lottoon ja muihin "onnen peleihin " se nyt tietenkin sopiikin yhdistää.
        Eihän RAY peleissä pelaajalla ole mitään osaa eikä arpaa mitä kone sattuu antamaan.

        Ei ne nyt mitään onnen pelejä ole !!!!!! Vai ovatko????

        Tuplauksessa ei pelaajan valinnalla ole mitään merkitystä , ei siis todellakaan.

        Siinä teille todellinen "onnenpeli " """"""""""""

        "Tuplauksessa ei pelaajan valinnalla ole mitään merkitystä , ei siis todellakaan."

        tuplauksessa ei todellakaan ole väliä kumpaa nappia painaa koska painalluksen takana on vain kätketty häviäminen. Tietysti pelaaja syyttää sitten itseään väärästä valinnasta.


    • Matematiikan käsitys rahapelissä on nimenomaan se, että ymmärtää palautusprosentin ja todennäköisyydet ja odotusarvot sekä sen tärkeimmän eli varianssin ja sen mitä varianssi tarkoittaa.

      Lähes kaikki pelit ovat matemaattisesti laskettu niin, että talo saa aina etua. Myös ray:n peliautomaatit kuuluvat tähän laskennalliseen ideaan. On totta, että jotkin ulkomaalaiset peliautomaatit eivät perustu satunnaisuuteen. Ray ja nettikasinot ovat kuitenkin käyttäneet matemaattista ideaa. Idea on varsin yksinkertainen eli lasketaan voiton todennäköisyys ja annettaan voitosta aina pienempi kerroin. Kuten vaikka kruuna ja Kalava pelissä oikea kerroin olisi 2, mutta jos antaa 1,90 pelaajaa häviää varmasti kaiken miljoonalla hitolla voittonsa useaan kertaan kierrätettynä. Näin ollen siis pelaajalla ei ole mahdollista pelata satunnaisesti arvottua peliä pitkässäjuoksussa voitollisesti jos voittokerroin on todennäköisyyttä pienempi.

      • tod.laskija 2

        Ei liity millään tavalla RAY säädettyihin ja systemaattisesti toimiviin peleihin.
        Muuten ehkä....

        MUISTAKAA NYT ÄIDIN PIKKUPALLOPÄÄT ETTÄ RAY EI OLE SATUNNAINEN.

        Kaikki pyörii säädettyjen ohjelmien mukaan , täysin RAY tahdon mukaisesti.


      • Kuules pallopää
        tod.laskija 2 kirjoitti:

        Ei liity millään tavalla RAY säädettyihin ja systemaattisesti toimiviin peleihin.
        Muuten ehkä....

        MUISTAKAA NYT ÄIDIN PIKKUPALLOPÄÄT ETTÄ RAY EI OLE SATUNNAINEN.

        Kaikki pyörii säädettyjen ohjelmien mukaan , täysin RAY tahdon mukaisesti.

        Pistäisikkö jotain evidenssiä asiasta. Ja Eiii, ei , ei sun väittämäs ei taaskaan kelpaa. Lätkäseppä jotain konkreettista, kuten ensin matemaattisesti laskettu jakauma, keskihajonta, varianssi ja prosentit nykyisistä peleistä. Sitten tää sun viilattusäädetty satuilujen tutkimustulokset siihe viereen. Sitte laske meille millainen vääristymä ollenkaan onkaan.


      • buhahahahaaaa
        Kuules pallopää kirjoitti:

        Pistäisikkö jotain evidenssiä asiasta. Ja Eiii, ei , ei sun väittämäs ei taaskaan kelpaa. Lätkäseppä jotain konkreettista, kuten ensin matemaattisesti laskettu jakauma, keskihajonta, varianssi ja prosentit nykyisistä peleistä. Sitten tää sun viilattusäädetty satuilujen tutkimustulokset siihe viereen. Sitte laske meille millainen vääristymä ollenkaan onkaan.

        RAYn vuosikertomuksessa on täysi 100%-näyttö siitä etteivät pelit ole satunnaislukugeneraattorilla toimivia vaan täysin ohjelmoituja ja säädettyjä tuottamaan/kynimään juuri tuollaisia vuosituottoja. Vai mistä helkkkarista sinä kuvittelet rahojen tulevan RAYlle?


      • Kuules kikertelijä
        buhahahahaaaa kirjoitti:

        RAYn vuosikertomuksessa on täysi 100%-näyttö siitä etteivät pelit ole satunnaislukugeneraattorilla toimivia vaan täysin ohjelmoituja ja säädettyjä tuottamaan/kynimään juuri tuollaisia vuosituottoja. Vai mistä helkkkarista sinä kuvittelet rahojen tulevan RAYlle?

        Sanoin evidenssiä, en sun väittämiä. Laske nyt tähän alle, miten se RAY:n vuosikertomus todistaa asias. Miten paljon RAY:n tulee ottaa rahaa sisään ollakseen sun mielestä rehellinen ja mikä on vääristymän yhteis-summa tarkalleen nykytilanteessa. Ja miten päädyt tulokseesi.


      • ihihihiiiiii'¨-.'.'
        Kuules kikertelijä kirjoitti:

        Sanoin evidenssiä, en sun väittämiä. Laske nyt tähän alle, miten se RAY:n vuosikertomus todistaa asias. Miten paljon RAY:n tulee ottaa rahaa sisään ollakseen sun mielestä rehellinen ja mikä on vääristymän yhteis-summa tarkalleen nykytilanteessa. Ja miten päädyt tulokseesi.

        etkös sinä pidäkään itseäsi fiksuna ja matemaattisesti lahjakkaana kun et uskalla lukea vuosikertomusta? Siellä löytyy vastaus kaikkeen RAYtä koskevaan ja etenkin se 'evidense' siitä että enimmäkseen peliriippuvaisten pelaamat pelit on viilattu tuottamaan voittoa vain RAYlle.


      • Älä venkuloi
        ihihihiiiiii'¨-.'.' kirjoitti:

        etkös sinä pidäkään itseäsi fiksuna ja matemaattisesti lahjakkaana kun et uskalla lukea vuosikertomusta? Siellä löytyy vastaus kaikkeen RAYtä koskevaan ja etenkin se 'evidense' siitä että enimmäkseen peliriippuvaisten pelaamat pelit on viilattu tuottamaan voittoa vain RAYlle.

        Ja aseta vastakysymyksiä, vastaa asetettuun kysymykseen.


    • Minä lupaan

      Kyniä teidän rahat täysin varmasti satunnaisella pelillä, puhtaasti ja ainoastaan matematiikan avulla. Kuka haluais koittaa ?

      • niinpä niin

        Ei liity aiheeseen mitenkään. Kyse oli RAY kolikkopeleistä.... Jotka TEILLE tyhmille maailman keskinkertaisuuksille tehtyjä " satunnaisiksi " verhottuja systemaattia ja säädettyjä koneita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe