Piti sitten vaivautua uusi Vareskin katsomaan. Viina taas vitstasi ja krapulasta huolimatta (tai siitä johtuen) rikoksetkin ratkesivat. Lola ei oikein sopinut "Vares tytöksi", hänen roolihahmonsa oli hieman tavis, eikä edes mitenkään pöpi. Tämä mitenkään Lolaa näyttelijänä nyt mollaamatta. Muutenhan tämä oli perushuttuvaresta. Ei kuitenkaan parhaasta päästä, ehkä jopa huonoin. Menkää katsomaan jos on ihan pakko.
Täältä lisää:
http://ruthlessmovieblog.blogspot.fi/2012/10/vares-pimeyden-tango-2012-waiter-let.html
Vares - Pimeyden Tango (2012)
6
573
Vastaukset 6
- joopajoo
Pientä korjausta. Kirjat ovat Reijo Mäen käsialaa, ei Aleksi Mäkelän kuten virheellisesti tuossa blogissa väität.
- taukinkirjoittamia
Taneli "taukki" Mäkelämpäs!
- film-maanikko
Olen sitä mieltä että tämä ei ollut Vareksista huonoin vaan oikeastaan paras,ainakin paras niistä jotka olen nähnyt,kerrankin kunnon dekkari-meininkiä ja asiaankuuluvasti yllättävä loppuratkaisu ja Törhösen ohjaus mainiota.Lolalle vielä erityismaininta,hänen Donna-hahmonsa todella seksikäs
- Runkkarixxx
"Lolalle vielä erityismaininta,hänen Donna-hahmonsa todella seksikäs"
Pani vetään käteen.
- huiguyguy
Surkein elokuva IKINÄ. En keksi mitään hyvää, saavutus kai sekin elokuvalta :D
- Pienet sille
Hyvä oli Vares-leffa taasen. Oli muuten mahtavaa kun näytettiin niitä Vareksen ja Veikko Hopean muistelemia kohtauksia elokuvasta V2 - Jäätynyt enkeli. Ja sekin oli aikaisempiin Reinin Vareksiin erona ettei alussa kuulunut sitä "Run Baby Run" - musiikkia. Paitsi ettei sitä kuulunut myöskään siinä Kaidan tien kulkijat - elokuvassakaan.
Jännitys oli kohdillaan kun yksityisetsivä selvitti tangokuninkaan kylmennyttä murhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632741
- 561159
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160947Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57887- 4819
- 83787
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173770Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e177712Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.191670- 6664
- 53657
- 59656
- 67646
- 55608
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21588Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?123555Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66539Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32538- 34517
- 55508