Talkoosauna

Annastiina

Olin lupautunut tuttavieni luokse vajan purkutalkoisiin. Pihamaalta oli tarkoitus purkaa vanha suuri vajarakennus, kasata käyttökelpoinen puuaines ja ajaa mahdollisimman paljon rakennusjätettä pois yhden päivän aikana. Osallistuin aina mielelläni näihin talkootouhuihin, sillä porukka oli mukavaa ja päivän päätteeksi rentouduttiin saunoen ja seurustellen.

Saavuin paikalle aamupäivällä. Pihamaalla oli jo täysi tohina menossa. Miehet huutelivat toisilleen, siirtelivät telineitä ja repivät vajan kattoa auki. Traktori peräkännyineen jökötti vajan vieressä, kattohuovan palaset lentelivät kärryyn. Kuuma kesäpäivä tarjosi silmänruokaa nuorelle naiselle: Paidattomia jänteviä miehiä, nuoria ja vähän vanhempia. Kyllä siinä kelpasi olla juoksutyttönä! Kiinnitin huomiota erityisesti talkooemännän, ystäväni Tiinan nuorimpaan veljeen. Todellinen katseenvangitsija. Sami-veli oli tullut tällä kertaa yksin, vaimo oli lapsien kanssa mökillä viettämässä kesälomaa.

Kuuman päivän edetessä ja hikikarpaloiden valuessa pitkin auringonpaahtamia vartaloita en voinut olla kiusoittelematta itseäni syntisillä ajatuksilla. Ilkikurisesti heitin jotain pikkutuhmaa Samille aina kun siihen oli mahdollisuus. Sami ei näyttänyt olevan siitä ollenkaan pahoillaan, päinvastoin: Hän tuli ja nykäisi myötäilevän niukan kesätoppini helmaa sanoen "Ota sinäkin tämä pois, eihän meilläkään paitaa ole ja hyvin tuntuu tarkenevan!" tai "Mitäs jos vaihtaisit pikku hameen päälles ja kiipeäisit irrottelemaan räystäslautoja niin saatais vähän porukkaan vipinää!". Hurttihuumori lensi puolin ja toisin, totta vieköön kun väki oli enimmäkseen miesvoittoista.

Tiina huolehti siitä että taukoja pidettiin riittävästi ja kattoi kahvit ja talkooruuan pihamaalle. Tauoilla huomasin hieman hämmentyneenä, että jotenkin huomaamattomasti Sami eksyi aina läheisyyteeni... Yritin pitää sinkkunaisen villit ajatukset moraalin rajoissa, Sami oli kuitenkin perheellinen mies ja ystäväni velipoika. Mutta minkäs luonnolleen saattoi... sen näköinen mies lihaksikkaine käsivarsineen, leveine hartioineen ja kiinteine pakaroineen saisi nunnatkin värisemään kaapujensa alla!

Iltapäivän puolella revin tikapuilla seisten seinälaudoituksen yläpäätä irti. Sami kiirehti ensimmäisenä huolehtimaan siitä että tikapuut pysyy turvallisesti paikoillaan... Välillä kuulin hiljaisen vihellyksen alhaalta ja kääntyessäni katsomaan, sain silmäniskun ja leveän hymyn. Kun oma osuuteni oli valmis ja laskeuduin viimeisen kerran alas, Sami jäi tahallisesti pitämään kiinni tikapuista, niin etten voinut välttyä koskettamasta häneen. "Mmmm, tämä neiti se taitaa käyttää reksonaa", Sami virnisteli kun yritin hivuttautua hänen käsiensä ja tikapuiden välistä pois. Puolihuolimattomasti hän irrotti kätensä tikapuista ja vahingossa sipaisi rintaani topin päältä. Vilkkaista ajatuksistani huolimatta tunsin oloni hieman vaivaantuneeksi ja toivoin ettei kukaan talkooväestä huomannut.

Ennen auringonlaskua oli vajasta jäljellä enää kivijalka, pari siistiä pinoa lautaa ja lankkua sekä pari traktorikuormaa jätettä. Seisoimme porukalla päivittelemässä tehtyä urakkaa. Osa väestä suunnisti koteihinsa, omaan saunaan ja omaan sänkyyn. Joku pystytti telttaa pihalle, toinen petasi vierasaittaan ja osa meistä aikoi yöpyä talossa. Tiina oli lämmittänyt pihasaunan hyvissä ajoin, tuonut iltasyötävät ja juotavat puutarhapöydälle vapaasti nautittavaksi.

Saunoimme sekalaisella kokoonpanolla, kohteliaasti bikineissä tai uimapuvuissa, koska osa väestä oli vieraita toisilleen. Kävimme välillä jäähdyttelemässä, huuhtelimme päivän pölyt huikalla kylmää olutta tai siideriä, jutustelimme, napostelimme ja jatkoimme taas jutustelua saunan lauteilla. Parikymmen päinen talkooporukka oli huvennut iltakymmeneen mennessä tusinaan. Osa näistäkin tilasi kyydin kotiin saunottuaan ja juotuaan muutaman rentouttavan. Tunnelma oli leppoisa ja viihtyisä. Valoisan kesäyön lähennellessä puoltayötä meitä oli jäljellä enää kuusi henkeä isäntäväen lisäksi. Istuimme kaikki yhdessä puutarhassa närpien vielä viimeisiä ruuantähteitä ja huuhdellen ne huurteisilla alas.

"Tjaa... mä taidan käydä ottamassa vielä viimeiset löylyt ennen kuin sauna jäähtyy", tuumasin, otin pullon kylmää olutta saunakaverikseni ja lähdin yksin hiljaisen saunan suuntaan. En tavallisesti juo edes mietoja, joten kolmen olutpullon jälkeen tunsin olevani jo pienessä hiprakassa. Riisuin kylpytakkini pukuhuoneeseen ja kiipesin yksin hämyisen saunan lauteille bikineissäni, heitin verkalleen löylyä ja maistelin kylmää olutta. Oli mielettömän hyvä ja rentoutunut olo. Ajatukseni vaeltelivat kesäisissä asioissa, haaveilin omistavani joskus tulevaisuudessa samanlaisen talon pihasaunoineen rauhallisella maaseudulla.

Unelmainen haaveilutuokioni katkesi saunan ulko-oven kolahdukseen. Joku tuli pukuhuoneeseen. Arvelin tulijan olevan Tiina, mutta häkellyin täysin kun saunan ovesta asteli muina miehinä Sami! "Ai sä olitkin yksin täällä, en kai häiritse?" Sami sanoi hämmästynyttä esittäen, vaikka oli varmasti nähnyt minun lähtevän saunalle yksin. Vetäydyin vaistomaisesti tiiviimmin lauteiden nurkkaan ja mietin kuumeisesti mitä muut mahtoivat ajatella... "Ei sieltä muita ollut tulossa vielä saunottelemaan?" sain kakisteltua kurkustani. Sami nousi lauteille ja asettui istumaan vastaten samalla ohimennen kysymykseeni: "Eeei kai. Ei siellä istu enää ku isäntäväki parin vieraan kanssa, se yks pariskunta lähti nukkumaan."

Istuimme hetken hiljaisuudessa. Sami kurkotteli hymyillen vesikiulun jaloistani ja heitteli verkalleen löylyä.

"Mitäs se tyttö nykyisin touhuilee kun ei enää ollenkaan näy maisemissa?" Sami kysyi lopulta kääntäen tutkivan katseensa nurkkaukseen, jossa kyyhötin. "Ihan sitä tavallista, kesälomaa tässä vietän itsekseni..." Sami rypisti otsaansa. "Itsekses? Mihinkäs sä miehes olet hukannut?" Helähdin nauramaan. "Minkä miehen? Ei kuule ole sellaista vähään aikaan näkynyt!" Sami kommentoi viehettävällä hymyllään. "Jaa... Muistelin vain että viimeksi sulla tais olla... Mutta siitä on varmaan muutama vuosi..." Olin yllättynyt, Sami muisti viime tapaamisemme josta tosiaankin oli kulunut aikaa...! Silloinkin tapasimme talkoissa, maalasimme urakalla Tiinan ja Jarin taloa. Samin vaimo oli niissä talkoissa mukana, joten keskinäiset huulenheitot jäi sillä kerralla vähiin. Olin tuntenut Samin siitä asti kuin Tiinankin ja ihaillut aina salaa miehen hyvin rakentunutta vartaloa, mutta jostain syystä emme juuri koskaan olleet jutelleet ja tutustuneet sen paremmin.

Sami jutteli niitä näitä, vilkaisi aina välillä minuun levottomin silmin. Yleensä olin puhelias ja seurallinen, mutta nyt istuin kuin ahdistettuna lauteilla. Katselin nurkkauksestani salaa löylyhien kostuttamaa miehen vartaloa, enkä tehnyt elettäkään lähteäkseni. Viimein Sami nousi ja aikoi laskeutua lauteilta. Pieni pettymys nirhaisi mieltäni... Halusin niin hemmetisti pysäyttää hänet, koskettaa, kietoa kädet hartioille ja suudella... mutta siinä istuin hymyillen kuin aasi.

Sami oikaisi selkäänsä lauteilta laskeuduttuaan ja tokaisi virnistäen: "Jaa mutta kai sitä täytyy pesaista päivän pölyt ja hiet pois ennen pehkuihin menoa". Olin pyörtyä, kun saman tein Sami veti muina miehinä shortisinsa kinttuihin – silmieni edessä! Vihellellen hän alkoi sekoittelemaan sopivan lämpöistä pesuvettä ämpäreihin, niin kuin minua ei olisi ollutkaan. En saanut silmiäni irti tuosta jumalaisesta miehestä. Tuijotin nappisilmilläni kuin idiootti Samin liikehdintää ja kalua joka aavistuksen paisuneena heilahteli rennosti liikkeiden tahdissa... Mies huuhteli enimmät hiet parilla kuupallisella vettä, sulki silmänsä ja antoi veden valua niskasta ja harteilta pitkin vartaloa. Sitten hän otti pesusienen ja palasaippuan, saippuoi karkeasti itseään, kasteli sienen ja alkoi kiireettömän peseytymisen. En tiennyt mitä minun olisi pitänyt tehdä, ristiriitaiset ajatukset laukkoivat hiprakoituneessa mielessäni ja tyydyin istua tollottamaan lauteilla.

Vartalo peittyi hienoiseen saippuavaahtoon. Hän nosti kättään ja pesi sen huolella, jatkoi kylkeä pitkin alas. Pesi samoin toisen käden ja kyljen... pyöritti sientä rinnuksilla, kiusallisesti alaspäin... vatsalle... kumartuen sitten pesemään reisiä, pohkeita, jalkateriä... Luulin tuijottaneeni näkyä ikuisuuden, kun Sami yht'äkkiä ojensi kättään minua kohti. "Tuletko pesemään mun selän?". Vatsanpohjaa kouraisten laskeuduin lauteilta ja epäröiden otin pesusienen. Sami kääntyi selin. Hieroin saippuanpalaa pesusieneen ja aloitin hartioista. Etenin pyörivin liikkein hartiasta toiseen, lavoille, pitkin selkälihaksia alaspäin... pesin vielä kylkiä, pakaroiden yläosaa... huolellisesti joka puolelta. "Ooho...", Sami tuumasi huolettomaan sävyynsä "...tää on vähän noloa, mutta pikkuveikkakin taitaa tykätä sun selänpesusta..." Sami kääntyi ja minä nieleskelin. Miehinen kalu osoitti omaa tahtoaan puoliseisokin muodossa... Pakenin tilannetta ja tartuin kuuppaan. Otin puhdasta vettä ämpäristä ja aloin huuhdella miehen vartaloa niin kuin olisin aina tehnyt niin. Saippuat väistyivät iholla valuvan veden tieltä. "No niin, ole hyvä!" totesin reippaana huuhtelun tehtyäni, yrittäen hymyillä mahdollisimman luontevasti. "Kiitos, se oli ihanaa!" Sami vastasi ihanalla hymyllään. Ja niin kuin minua ei olisi edelleenkään ollut, hän saippui lopuksi kiveksensä ja peniksen juuren... pesi niitä kuin olisi pessyt käsiään... ja minä seisoin tyhmänä keskellä saunan lattiaa saamatta silmiäni irti...


Oletin että Sami olisi poistunut huuhdeltuaan itsensä, mutta niin ei käynyt. "No mutta neitiseni, kai sutkin täytyy pestä?" hän virnisti, ja ennen kuin edes tajusin mistä oli kyse, miehen kädet laskeutuivat olkapäilleni ja vetivät minut selin eteensä. Olin aivan lukossa. Sanattomana seisoin paikallani ja tunsin säköisten kipinöiden kulkevan selkärankaani pitkin Samin käsien kosketuksesta. Samaan huolettomaan sävyynsä hän tuumaili jotakin ympäripyöreää, liu'utti kätensä bikinien lukolle ja avasi sen vaivoitta. Ynähdin jotakin ja suljin silmäni, minulla ei ollut aavistustakaan siitä mikä leikin nimi oli. Sormet liukuivat bikinien olkanauhojen alle, ja hivuttivat ne olkapäiltä alas ja tiputtivat alalauteelle. Palasaippua kosketti ihoani, liukui pitkin selkää, edes takaisin... Sami seurasi uskollisesti saippuaa joka hyväili niskaani, liukui kaulalle... hienoisesti rinnat ohittaen vatsalle... Sami oli tullut eteeni seisomaan. Raotin silmiäni ja näin miehen kaihoisan katseen joka estoitta vaelsi vartalollani. Keskittyneesti käsi kuljetti saippuanpalaa vatsalla, lantiolla, kylkien uumissa... nousten rinnoille.. hellästi sipaisten, kevyesti pyörittäen... Miehen huulilta purkautui huokaus "...hemmetti nainen... sä olet niin kaunis..".

Sami kumartui eteeni, saippuoi jalkojani... ensin reisien ulkopintaa pitkin, alas nilkkoihin asti. Otin tukea lihaksikkaasta selästä ja tunsin kuumotuksen bikinihousuissani. Keskittyneenä mies saippuoi pohkeeni, polvitaipeet, ensin toisen ja sitten toisen... liu'utti käsiään ylemmäs, saippuoi reidet... Mies otti reiteni molempien kämmeniensä väliin, toisessa saippua, toinen kulki liukasta ihoa pitkin... Käsi, jossa saippua oli, vaelsi reiteni sisäpintaa ylös nivustaipeisiin... Värähdin ja ynähdin ääneen tuntiessani kämmenselän kosketuksen jalkovälissäni... Virnuileva mies oli muuttunut totisemmaksi. Molemmat jalat saippuoituaan hän nousi seisomaan, otti pesusienen ja aloitti pikkutarkan pesemisen. Pehmeä sieni pyöritti hien ja lian irti ihostani, alkaen kohteliaasti selkäpuolelta ja käsivarsista. Purin huultani ja nautin. Pehmeän sienen liikkeet kertoivat miehen ajatuksista... sieni hyväili ihoani, viipyen alasellällä, kulkien uumaa pitkin etupuolelle. Nostin leukaani ja huokailin hiljaa ääneen miehen keskittyessä pesemään hellästi rintojani. Pesusieni hyväili saippuan liukastamaa ihoa, pyöri pitkään rinnoillani kunnes lopulta vaelsi vatsalle

Sami polvistui varovasti eteeni, kuljetti sientä lantiollani ja tarttui lopulta bikinihousuihin vetäen ne hitaasti alas. Miehen kasvot olivat kuumottavan hunajavakoni tasalla. Odotin jännittyneenä mitä tapahtuisi ja vilkuilin välillä salaa alas Samiin. Totisin kasvoin hän nosti pesusienen takaisin lantiolleni ja kuten saippuoidessaankin, toisella kädellä avittaen kuljetti hitaasti pesusientä lantiolla... reisillä... liu'uttaen toista kättä paljaalla iholla kuin tukeakseen. Kalu seisoi esteettä halukkaana, enkä voinut käsittää miten mies saattoi kuitenkin olla niin hillitty. Nojasin varovasti Samin hartioihin, polviani heikotti. Hitaasti ja huolellisesti mies pesi jalkani, ensin nilkat.. polvitaipeet... reidet... Pieni huokaus kuului miehen huulilta kun pesusieni kulki reiden taitetta pitkin niin ylhäältä, että käden sivusta liukui vaon pintaa. Kosteuteni tuntui miehen kädellä, tunsin nolostuvani taas aavistuksen. En tiennyt oliko tässä oudossa tilanteessa soveliasta haluta vai ei...

Sami nousi seisomaan, katsahti jalkoväliinsä ja näpäytti seisokkiaan. "Oletkos ihmisiks siinä". Ei muuta. Hän otti kuupan ja alkoi huuhdella saippuaista ihoani, kuten minä olin tehnyt hänelle hetkeä aiemmin. Miehen vahva kämmen liikkui ihoani pitkin ja auttoi saippuoita huuhtoutumaan pois. Hän kiersi hitaasti ympärilläni, valutti vettä niskaani pyyhkien selkääni, tuli sivulleni seisomaan, antoi veden valua olkapäiltä rinnoille ja hyväili rinnoilta saippuoita pois... pyöritteli ihanasti rintojani kämmenessään, hyväili hetken sormillaan kovia napukoita... Yritin ottaa tukea Samista enkä pystynyt pidättelemään nautinnon huokauksia huuliltani. Mies kumartui ottamaan lisää vettä kuuppaan, toisen, kolmannen, neljännen kerran... Vapaa käsi liikkui iholla varmistaen ettei saippuaa jäänyt. Pakaroilla, lantioilla, jalat... taas lantiolla... Seisoin värisevin jaloin paikallani, hellästä käsittelystä huumaantuneena. Vielä yksi kuupallinen... Sami painautui lähemmäs, miltei kylkeeni kiinni. Kovana seisova kalu painautui reittäni vasten. Käsi kulki pakaroille, sormet liukuivat pehmeästi pakaroiden vaon päällä upoten hitaasti syvemmälle vakoon.

Halusin kääntyä, tarttua kyrpään joka osoitti kiihkoaan, suudella miestä, painautua kiinni vartaloon... mutta miehen itsehillintä pidätteli minua. Sieraimet väristen hengitin lämmintä ilmaa ja ihmettelin mitä tapahtui... Sami painoi poskensa olkaani vasten ja kurotti kättään... vakoa pitkin... Käsivarsi painui pakaroita vasten, sormet tunnustelivat pehmeästi painellen välilihaa... Vaistomaisesti levitin aavistuksen jalkojani. Mies kuljetti sormensa häpyhuulien päälle, hyväili pehmeää nukkaa. "...mmmmh... Sami...", huokaisin hiljaa ja tunsin miten sormet painuivat vaivattomasti häpyhuulien väliin, kosteuttaan tihkuvaan vakooni.

"...Luoja... sä olet aivan märkä... ihana...", kuulin Samin sanovan nieleskellen. Hän liikutti sormiaan pitkin kevyin vedoin, levittäen kosteuttani häpyhuulille ja reisien sisäpinnalle. Vapisin ja haparoin paremmin tukea miehen olkapäästä. Tunsin kyrvän liikkuvan kevyesti reittäni vasten ja sormen liukuvan vaossa etsien turvonneen napukan... Sami hengitti raskaammin ja pyöritti hitaasti sormen päällä klitorista... "Sami älä... mä en kestä tätä..." kuiskasin hämyiseen saunaan saamatta vastausta. Vapaana ollut käsi etsiytyi rinnoille hyväilemään hetkeksi nännejä. Nipistys... värähdys... nipistys... Määrätietoisesti mies pyöritti kovaa nipukkaa sormissaan ja lopulta puristi nännin sormenpäiden väliin. Hyväili... nipisti.. hyväili... Vartaloni vastasi jokaiseen kosketukseen keinuen ja säpsähtäen miehen käsien välissä.

Sami lepuutti klitorista hyväillyttä kättä hetken pakaroilla, liu'utti toisen käden rinnoilta alas, hieroi hetken kevyesti häpykumpuani ja painoi sormen etukautta klitorikselle. Takanani ollut käsi etsiytyi uudestaan kosteaan vakoon ja miehekkäs sormi liukui välilihaa pitkin sykkivän koloni suulle. En pystynyt pidättelemään nautinnon äännähdyksiä... Halusin, janosin, tärisin kiimaisena Samin käsien välissä ja annoin kaiken tapahtua. Toisen käden sormet hyväilivät taivaallisesti klitorista saaden halun kasvamaan äärimmilleen ja toisen käden sormi liukui hitaasti sisääni... Huudahdin nautinnosta ja tajusin vielä ekstaasin keskeltä uikuttaa: "Mitä jos joku tulee..!!" Sami ei reagoinut mitenkään, "Ei tule", hän huokaisi ja upotti sormen syvälle vittuuni pyöritellen sitä niin ihanasti...! Lantioni liikahteli miehen käsiä vasten, viksin ja nautin, halusin niin valtavasti miestä sisälleni... Sami ei tehnyt elettäkään rakastellakseen, jatkoi vain taivaallista hyväilyään...

Ihanat vahvat kädet puristivat vartaloni otteeseensa, taitava sormi liikkui käsittämättömällä tavalla sisälläni löytäen herkimmät kohdat... toinen sormi sai klitoriksen säteilemään ja sormen liikkeet vaginassa tuntumaan taivaallisilta... "Sami... mmm... mä... mä en kestä...", voihkin ja tunsin miehen otteiden kiihtyvän, sormen painautuvan tiukemmin sisääni, vittuni sykähtelevän sormen ympärillä janoten miehen kyrpää. Lantioni rakasteli miehen käsiä, huohotin ja äännähtelin kiimaisena, vartaloni liikahteli omaa rytmiään. Lämmin sauna ja kiihko nostatti uudelleen hien iholle... Ihanat kädet.. ihana mies... Taitavat kädet hyväillen edestä ja takaa saivat aikaan pohjattoman nautinnon, aaltovyöryn jonka sormet lähettivät liikkeelle klitoriksen ja vaginan yht'aikaisesta hyväilystä, aallokon joka vei mukanaan vyöryen lantion uumeniin, jalkoihin, selkärankaa pitkin kihelmöiden... Kehoni jännittyi kohti huippuaan, kuulin nautinnon huudon purkautuvan huuliltani ja rajusti vavahdellen laukesin miehen käsien otteessa...


Sami tuki vartaloani käsillään ja ohjasi minut alalauteelle istumaan. "Jestas... mitä sä..", yritin sanoa, mutta mies nosti sormen huulilleni ja kielsi puheeni. Autuaasti hymyillen hän silitteli kasvojani ja hiuksiani. "Sä oot upea nainen", hän kuiskasi hymyillen. Värisin lauteella ja odotin sähköisen olon tasaantumista. Havahduin tajutessani, ettemme olleet rakastelleet lainkaan! Tukehtumaisillaan ollut kalu oli vaipunut takaisin puolikovaan seksikkääseen asentoonsa. Mietin kuumeisesti miten asian esittäisin, halusin ehdottomasti antaa jotain takaisin. En löytänyt oikeita sanoja, tunsin oloni taas vaivaantuneeksi ja tumpeloksi. Sami kurkotteli ottamaan kuupallisen vettä, painoi kevyesti kädellään esittäen että nojautuisin taaksepäin ja antoi veden valua vatsaani pitkin turvoksissa olevaan jalkoväliin. Säpsähtelin vieläkin, kun miehen käsi painautui kevyesti vaolleni ja pesi omaa kosteuttani pois.

Hetken siinä istuttuamme Sami nousi ja tarttui käteeni vetäen: "Lähdetään kuivattelemaan". Seurasin häntä kuin koulutettu opaskoira. Kiedoin kylpytakkini väljästi alastoman vartaloni suojaksi, Sami kietoi pyyhkeen lanteilleen. Istuimme pukuhuoneen hämyssä ja avasimme Samin tuomat viileät oluet. En tiennyt vieläkään olisinko lähestynyt miestä vai en. En tiennyt halusiko Sami minua vai halusiko hän vain leikkiä hetken. Hän istui siinä tyytyväisenä ja rennon oloisena, ei lähennellyt muttei lähtenyt poiskaan. Yht'äkkiä pukuhuoneen ovi tempaistiin auki. Tiina seisoi saunan ovella. Sydämeni löi tyhjää ja tunsin hehkuvani punaisena kuin tomaatti.

"Onks täällä kaikki kunnossa?" Tiina kysyi ystävällisesti hymyillen. Sami hymyili takaisin "Joo on, me jutellaan vielä hetki ja tullaan sitten.". "Ok. Mä tein teille pedit sisälle, tulkaa sit ku ehditte!" Tiina sanoi ja katosi kesäyöhön yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.

"Kauheeta... mitäköhän se ajattelee..", sanoin hiljaisella huolestuneella äänellä kääntyen katsomaan Samiin. Sami naurahti. "Ai mistä? Siitä että me jutellaan?" "No niin mut... me ollaan oltu täällä kahdestaan varmaan yli tunti...", yritin änkyttää. Sami vakavoitui ohikiitäväksi hetkeksi. "Kuule, mun isosisko tietää kyllä ettei meidän perhepotretissa mene kovin kehuttavasti... Eikä siinä ole mitään pahaa jos mä juttelen mun siskon hyvän kaverin kanssa". En ehtinyt vastaamaan yllättäviin sanoihin, kun Sami oli jo samalla hetkellä tullut eteeni vetäen kylpytakkini auki ja suudellen ahnaasti rintojani. Nojauduin taaksepäin ja yritin ottaa käsilläni tukea penkistä.

Äskeisestä itsehillinnästä ei ollut enää tietoakaan. Miehen kädet hyväilivät rintojani ja selkääni vaativasti, kieli ja huulet ahmivat rintojani ja hampaat pureutuivat kiihkoissaan kovana napottaviin nänneihin. Suudelmat ja puraisut liukuivat vatsalle, kiusoitellen reisien sisäpinnoille. Sami tarttui reisiini ja levitti jalkojani, vei kätensä hävylle ja levitti häpyhuulia miltei satuttaen. Kasvot painautuivat jalkoväliini ja pehmeä kieli upposi maistelemaan kosteuttani liukuen reiältä klitorikselle kerta toisensa jälkeen. Häkeltyneenä ja kiimaisena vein käteni miehen hiuksiin ja levitin jalkojani lisää tarjoten itseäni unelmaiseen hyväilyyn. Sami pysähtyi hetkeksi hyväilemään klitorista, pyörittäen ahneesti kielellään ja ottaen välillä turvonneen napukan kiihkeään imuun huuliensa väliin. Vikisin avuttomana halun liikutellessa peppuani penkillä. Kieli liikkui taas muutaman pitkän vedon ja upposi lopulta vaginaan. Olin kokenut saman ennekin, mutta koskaan se ei ollut tuntunut siltä kuin nyt... Samin voimakas kieli upposi vaativasti vittuuni ja tuntui täyttävän sen kokonaan. Ajattelin kauhuissani että mies tosiaan aikoi nussia kielellään orgasmin... Vaikeroin ja liikutin lantiotani kielen runkkauksen tahdissa, haroin käsilläni miehen hiuksia vaatien lisää.

Sami lopetti ennen kuin laukesin. Hän nousi seisomaan, vilkaisi hermostuneena ympärilleen, näki pukuhuoneen pöydän alla jakkaran ja veti sen keskemmälle lattiaa. Hän tempaisi minut ylös penkiltä, tiputti kylpytakkini ja istuutui tukevasti jakkaralle vetäen minut syliinsä. Tihkuva kyrpä seisoi tuskaisena odottaen armahdusta. Turvonnutta kosteaa vittuani kuumotti ja pakotti. Sykkivä jalkovälini odotti hetkeä jolloin saisi antaa pelastuksen... "Sä olet ihana...", Sami huokaili ja silmät palaen ohjasi kosteaa vakoani kyrpänsä päälle levittäen toisen käden sormin häpyhuulia. Terska liukui vaivatta reiän suulle. Suljin silmäni ja pidätin hengitystä. Sami tarttui lantiooni ja käänsi katseensa kasvoihini.

Mehen kädet vetivät lantiota kevyesti alaspäin ja antoivat luvan laskeutua. Nautinnollisen hitaasti annoin paksun ihanan kyrvän upota hiljalleen sisälleni. Mies ähkäisi ja minä voihkaisin. Pysähdyin, ja painuin taas aavistuksen alaspäin. Hitaasti vajosin syvälle miehen syliin sentti sentiltä tuntien sykähtelevän kyrvän täyttävän koko ruumiini. Kiihko oli kasvanut liian suureksi, en voinut pidätellä itseäni enempää. Nousin nopeasti ylöspäin ja parahtaen vajosin takaisin syliin, kyrvän painuessa syvälle vittuuni. Sami tarttui pakaroihini ja puristellen avitti alkavaa ratsastusta. Niin ihanan lähellä miehen vartaloa, kyrvän seivästämänä ja palavan halun liikuttelemana ratsastin Samin sylissä janoten kivikovaa kyrpää lisää ja lisää, syvemmälle ja syvemmälle.

Sami yritti rauhoittaa välillä tahtia, puristi minut tiukasti itseään vasten ja pakotti rytmin hitaammaksi, antaen taas hetken kuluttua kiimalleni vapaat kädet, nauttien vittuni puristavista liikkeistä. Miehen kädet tarttuivat pakaroihini rajummin, levittäen niitä samalla kiihottavasti erilleen. Kyrpä paisui sisälläni. Aavistus miehen laukeamisesta kiihotti minua entisestään, liikuin sylissä nopeammin ja rajummin. Sami kurotti kättään ja etsi sormellaan nesteistäni kostuneen anukseni ja pyöritteli sormea reiän päällä. Tunsin sormen painuvan hitaasti ja varoen peppuuni ja menetin itsehillintäni täysin siitä kiihottavasta tunteesta. Yritin pidättää huutoani ja nussin itseäni Samin syliin tuntien valtavan orgasmin alkavan ja vieden ruumiini mennessään. Janosin kyrpää sisälleni rajusti ratsastaen. Sami vastasi lantiollaan ratsastukseeni ja käsillään auttaen rytmitti loput ratsastusliikkeet mieleisekseen. Viimeisten aaltojen vielä vapisuttaessa vartaloani mies veti lantioni syvälle syliinsä ja laukesi korahdellen sisääni.

Istuimme sylikkäin täristen odottaen hengityksen tasaantumista. Kalu veltostui sisälläni hiljalleen ja toisiinsa sekoittuneet nesteet karkasivat tulvien kiveksille. Sami vilkaisi alaspäin leikkisän kauhistuneena. "Tais tulla uus pesukeikka...".

41

86462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Player#23

      Yksinkertaisesti kiitos. Nautin tuota lukiessa valtavasti.

    • talkoolainen

      Ahmin jokaista sanaa ja toivon, että tuo tapahtuisi itselleni pian...

    • Nainen

      Ei voi muta sanoa kuin jatka ihmeessä kirjoittamista nautin suunnattomasti tuon lukemisesta

    • mirkku

      Jatka samalla linjalla..

    • erkki

      Alku oli liian pitkä, ja miksi mies pettää vaimoaan. nainen muka oli viaton mutta kuitenkin syypää

      • Olli

        Oottelehan Erkki kun opit lukemaan nopeasti, niin ei ole pitkäveteinen! Kannattaa Erkki vielä harjoitella tosissaan. Unohda jo tavaaminen!


      • just joo...

        tarvitaan kaksi....kukaan ei voi pettää yksinään...


      • Jos mies on naimisissa ja nainen sinkku, niin silloin kyllä VAIN JA AINOASTAAN se mies on pettäjä!! ;)


    • nainen44

      Upea lukuelämys!!

    • Ahh..

      ..tarina oli..

    • lukija muiden joukossa

      Hienosti kerrottu ja kuvailtu tarina. Hyvin todentuntuinen ja koskettava.

    • jaakko

      kerrottu. Toden tuntuinen juuri siksi, että naiset ovat useimmiten tuollaisia. Kiihkostaaan ja halustaan huolimatta passiivisia ja kokoajan karkuun lähtemässä. Ilman määrätietoista miestä ei tuostakaan olisi tullut mitään. Tarinan nainen vastaa ainakin minun kokemuksiani suomalaisista naisista, joskin miehet vain harvoin osaavat käyttäytyä "oikein" ja nainen livahtaakin saunan ovesta karkuun.

      • Annastiina

        ...tules minun kanssa saunaan, katsotaan kumpi sieltä ensin lähtee! *virn* Mutta sovitaan, ettei se tapahdu löylyä lisäämällä!

        t.Annastiina Saunatonttu


      • Jussi
        Annastiina kirjoitti:

        ...tules minun kanssa saunaan, katsotaan kumpi sieltä ensin lähtee! *virn* Mutta sovitaan, ettei se tapahdu löylyä lisäämällä!

        t.Annastiina Saunatonttu

        Moi Annastiina:) Otan kutsusi vastaan Jaakon puolesta. Oli niin hyvä juttu, että se olisi varmaan livenä vielä upeampi kokemus. Toivottavasti sun oikea nimi on Tiina, että voisin kuiskata korvaasi:"Annas Tinna" ;)


      • jaakko
        Annastiina kirjoitti:

        ...tules minun kanssa saunaan, katsotaan kumpi sieltä ensin lähtee! *virn* Mutta sovitaan, ettei se tapahdu löylyä lisäämällä!

        t.Annastiina Saunatonttu

        mahtavan moloni, huudat kuitenkin apua, ja etsit ovea.


      • Annastiina
        jaakko kirjoitti:

        mahtavan moloni, huudat kuitenkin apua, ja etsit ovea.

        Ohhoh, en tullut ajatelleeksi tuota mahdollisuutta. Totta, näin siinä tulisi tapahtumaan!! *nauraa*

        t.Annastiina


    • muuten..

      Perhanan hyvä! :) näitä lisää!!!

    • CrystalClear

      Tarinasi oli yksinkertaisen kaunis. Mukava välillä lukea pitkiäkin tarinoita.

      Muuten: Mitä sen saunareissun jälkeen tapahtui? Kiinnostaisi tietää... ;)

    • jenni

      oli muuten kaunis. tai käytetään mieluummin sanoja "erittäin haluttava"...jos olis ollu joku mies mun lähellä ton lukemisen jälkeen...no joo, oli joka tapauksessa hienosti kirjotettu =)

    • Sonninpoika

      Todella kiihottava tarina. Täytyy ihailla Samin itsehillintää ;)

    • Annastiina

      ...kirjoittaa teille lisää vastaavanlaisia kertomuksia. Mutta ne jutut tulee niin satunnaisesti, joskus harvoin mielialan, muistikuvien (ja puutteen) mukaan. Jokainen tarina niin erilainen, eri tavalla kerrottu.

      Ihanaa että piditte tästä, niin minäkin.. *lääh* ;D

      • juttu!!!!!

        Ihan mieletön; kiitos!


    • märkä tyttö

      kirjota lisää !

    • Zahrah

      ... kuinka jalkovälini kostuikaan pesuhetken aikana!!! Lopussa kiiots seisoi j aoma orgasmini myös. IHANAA!

      Z

      • Jarmo Pohto

        Onpa herkullista saada lukea naisen kirjoittamaa mehukasta kuvausta. Annastiina, sait jutullaan seisomaan t. Jarmo


    • Artemis 38

      Mikä kerronta, upea teksti.
      Housuissa tuli ahdasta tätä lukiessa. Nyt tiedän mitä teen naiseni kanssa!
      Lainaan tätä tosielämään. Et kai pahastu.
      Tämä teksti ja vanha kirjastotäti-naispappi-jääpalaseksiä mökillä ovat kaikkien aikojen parhaat.
      T. Artemis

    • M33,5

      Oli kyllä paras alan kirjoitus, mitä oon tällä sivustolla lukenut!
      Kiitos!

    • naainen

      Aivan mahtava kirjoitus mutta miksi ukkomies, jolla lapsia? se vähän pilasi juttuun täydellisesti uppoutumista..

    • J

      kerrassaan mainiosta tarinasta! Kerronta kyllä loistavaa laatua!

    • Pimu22

      Oi kun kiihottavaa! Kiitos tästä!

    • nainen 44

      Ehdottomasti parasta tekstiä, mitä tällä sivustolla löytyy! Palaan uudelleen ja uudelleen lukemaan tarinaasi, kiitos..

    • kiimainen tytsy

      kostuin, harmi ettei oma mies ole lähettyvillä. :)
      voisit kirjoitella lisää yhtä hyviä tai jopa parempia (jos sellaisia voi kirjoittaa). Olisi kiva lukea lisää :)

    • *Neitokainen23*

      Ihan mieletön! Tuon kokisi mielellään muutenkin kuin mielikuvissa ;) Juuri tuollaista käsittelyä mieheltä kiitos :P

    • mister41

      Hyvä juttu.... onneksi meillä on saunakulttuuri. Olkaamme siis vastaanottavia..... Hyvää kesän jatkoa ! t: saunaan

    • kekkostiina

      11pistettä kymmenestä

    • Namsss

      Aah ihana sain orgasmin

    • Nainen12345678910

      Aivan mielettömän kiihottava seksinovelli

    • x ukkomies

      Näitä enemmän! tosi hyvä juttu.....

    • 11vutoias

      laukesin ku ittetyyyttelin tossa ja pippelistäni tuli vakloista vettö mitä se oli maistu soulaselle

    • <3<3

      oooh...olipa ihana tarina ;)

    • Nam

      Hei oliskohan tuo Sami kiihottunut tuosta tytöstä jos se olisi ollut vako auki heti, siis hokatkaapas miehet jotain. Eikös se saavuttamaton ole kiihottavampaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe