Eiku muuten vaan ajattelin kirjoittaa mun kepparitallista...
-Talli sisältää 6 kuusi ihanaa hevosta!
- Hevosten (lempi)nimet & rotu:
Justi: Paint
Prinssi: Paint
Madeleine: Arabi
Kwa: Ahaltek
Hepsu: Paint
Apassi: Paint
(paljon Paintteja!
Kht. Tammenlehti
5
317
Vastaukset 5
- Kepparit!!!
Jos olet myymässä keppihevostasi, voisitko kirjoittaa minulle? Ostan vuoniksia, painthevosia, arabeja sekä suomenhevosia.... Hintaluokka saisi olla 5-7e... Toivon, että keppari tulisi täytteiden kanssa!
- kaniheppakeppis fani
Minulla keppiksiä paljon myynnissä oulussa . (:
Missä sinä asut ? Voisit ehkä tulla katsomaan ?
Olit kyselly jo Pirpanaakin :)Voisitko vastata sähköpostiini: [email protected]
Kysele sieltä lisää hepoistani (: Huomasin että olit laittanu että asut liiankaukana . Mutta mite ois posti ? - Kht Tammenlehti
Voin katsoa asiaa. Mukavaa että eksyit tallini sivuille! :) Postia en klä tullut ajatelleeksi! ;))
- Kht Tammenlehti
Minun täytyy tuottaa pettymys, mutta en voikkaan ostaa keppareita.... :(
- Kht riwenne
Moi! Mun ja mun kamun keppari tallin nimi on khtriwenne käykää kattomas ;) Kirjottakaa vieraskirjaan ku ootte käyny siä nii me tiietään että siä on käyty :) Ja talli löytyy ku kirjottaa googlee khtriwenne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.371509- 79995
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42903P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓203864- 56818
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss316804Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40718- 94682
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan132614- 52556