Mikähän on fiksu rengaspaine? joku 2,7 bar on hiton kivireki joten nyt mennään 2,2bar paineilla. 8" vanne. edelliset renkaat oli 225-55-17 ja 2,6 bar ja keskeltä kului.
rengaspaine 225/50/18 ? 1600kg auto
6
2208
Vastaukset
- myllyn kuskannut
Pistä betonimylly peräkonttiin, tasoittaa kummasti.
- päällikö
Autonvalmistaja on määrännyt rengaspainetta.
Mutta se riippu mitähän sinä kuljetat autolla. Esim. minä laitan 2.3bar eteen ja 2.1bar taaksen, mutta silloin kun on pitempi reissu ja on matkatavaraa matkassa niin taaksen tulee olla 2.2bar - faktaa löytyy
liian pienet paineet ja tuon kokoiset renkaat kuluvat keskelttä.
Jos et usko, niin kysy jostain rengasliikkeestä.
Tästä löytyy monia keskusteluja täältäkin ja aina ollaan päästy samaan lopputulokseen. - autourheilija
Jos on liian isot painet niin renkaat kuluvat keskeltä, aivan sama minkä kokosen rengas se on! Jos rengas paine on liian pieni rengas kuluu reunasta. Ajattele ja kuvittele vähän miten rengas toimi kun käännät rattia ja ajat mutkassa!!!!!
- vaarin opit
Ja taas joku kaivaa 60-80 luvun oppeja esiin. Käyppäs sinäkin kysymässä ihan rengasliikkeestä millasia paineita nykyrenkaissa kuuluu pitää.
- Gumipää
vaarin opit kirjoitti:
Ja taas joku kaivaa 60-80 luvun oppeja esiin. Käyppäs sinäkin kysymässä ihan rengasliikkeestä millasia paineita nykyrenkaissa kuuluu pitää.
Itsellä edellisessä autossa (Volvo V50) 225/45-18 kumit ja 2,8bar paineilla mentiin. Nykyautossa (Audi A4) 235/35-19 kumit ja paineet 3,0bar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919