Mikähän on fiksu rengaspaine? joku 2,7 bar on hiton kivireki joten nyt mennään 2,2bar paineilla. 8" vanne. edelliset renkaat oli 225-55-17 ja 2,6 bar ja keskeltä kului.
rengaspaine 225/50/18 ? 1600kg auto
6
2177
Vastaukset
- myllyn kuskannut
Pistä betonimylly peräkonttiin, tasoittaa kummasti.
- päällikö
Autonvalmistaja on määrännyt rengaspainetta.
Mutta se riippu mitähän sinä kuljetat autolla. Esim. minä laitan 2.3bar eteen ja 2.1bar taaksen, mutta silloin kun on pitempi reissu ja on matkatavaraa matkassa niin taaksen tulee olla 2.2bar - faktaa löytyy
liian pienet paineet ja tuon kokoiset renkaat kuluvat keskelttä.
Jos et usko, niin kysy jostain rengasliikkeestä.
Tästä löytyy monia keskusteluja täältäkin ja aina ollaan päästy samaan lopputulokseen. - autourheilija
Jos on liian isot painet niin renkaat kuluvat keskeltä, aivan sama minkä kokosen rengas se on! Jos rengas paine on liian pieni rengas kuluu reunasta. Ajattele ja kuvittele vähän miten rengas toimi kun käännät rattia ja ajat mutkassa!!!!!
- vaarin opit
Ja taas joku kaivaa 60-80 luvun oppeja esiin. Käyppäs sinäkin kysymässä ihan rengasliikkeestä millasia paineita nykyrenkaissa kuuluu pitää.
- Gumipää
vaarin opit kirjoitti:
Ja taas joku kaivaa 60-80 luvun oppeja esiin. Käyppäs sinäkin kysymässä ihan rengasliikkeestä millasia paineita nykyrenkaissa kuuluu pitää.
Itsellä edellisessä autossa (Volvo V50) 225/45-18 kumit ja 2,8bar paineilla mentiin. Nykyautossa (Audi A4) 235/35-19 kumit ja paineet 3,0bar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865