Haluaisin noidaksi/parantajaksi

Siva

Oisko ketään, joka vois ilmatteeks, suomi24 opettaa mua? Ja noidalla ololla en tarkoita sitä, että lentelisin luudalla, teleporttaisin ja loihtisin taikasauvalla tulipalloja, vaan sitä, että opettaisitte minulle lisää kinesioista, telepatiasta, hengistä, enkeleistä, levitaatiosta, energioista, yrteistä, parantamisesta yms. Onko niin kilttiä ihmistä olemassa?

187

2800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauko Parantaja

      Ihan ensin: Missä päin Suomea sinä asustelet? Tunnen tämän piirin ihmisiä vain omalta ilamnsuunnaltani.

      Ja ihan ilmaiseksi ei kyllä mitään saa tässä maailmassa.

      • Ei ilmaiseksi tieten

        Minä haluaisin olla raitiotievaunu, autatko minua?


      • joopas joo

        en tunne tuota asiaa mutta jotenkin tämä on aivan outua että sinä parantaisit ja millä tavalla? antamalla tablettejako jotka pistää sekaisin ja tuntee olonsa pilvissä


      • iem

        Niuanniemeltä varmaan löydät sellaisia, jotka ovat olleet henkien kanssa tekemisissä.


      • 20% näkee enkeleitä

        Kyllä saa.

        Raha vääristää. Se on vaihdon väline. Alkuun ei kannata ajatella parantavansa työkseen. Ammattitaidon hankkimiseen menee aikaa, kuten minkä tahansa ammatin.

        Mutta se että joku opettaisi sinulle kinesioista ym. on hieman huvittavan kuulosta. Ota itse selvää! Kirjastosta, internetistä ja muualta löytyy kyllä tietoa. Seuraava lause pitää paikkaansa, usko pois:

        Kun oppilas on valmis, niin opettaja kyllä löytyy.


      • Medium6
        iem kirjoitti:

        Niuanniemeltä varmaan löydät sellaisia, jotka ovat olleet henkien kanssa tekemisissä.

        Lueppa kirja VÄCK DIN MEDIALA SIDA ! Sen on kirjoittanut Mariatherese Bohman - Agerhill . Kirja on ruotsinkielinen . Ehkä sitä myydään myös suomenkielisenä .


      • teinin päähänpisto?
        20% näkee enkeleitä kirjoitti:

        Kyllä saa.

        Raha vääristää. Se on vaihdon väline. Alkuun ei kannata ajatella parantavansa työkseen. Ammattitaidon hankkimiseen menee aikaa, kuten minkä tahansa ammatin.

        Mutta se että joku opettaisi sinulle kinesioista ym. on hieman huvittavan kuulosta. Ota itse selvää! Kirjastosta, internetistä ja muualta löytyy kyllä tietoa. Seuraava lause pitää paikkaansa, usko pois:

        Kun oppilas on valmis, niin opettaja kyllä löytyy.

        Todellakin, jos on AIDOSTI kiinnostunut aiheesta lähtee tutkimaan sitä itse eikä ensimmäisenä pyydä muita opettamaan! Varsinkin tässä tapauksessa kun opettajaa ei helposti löydy.


      • ammattiraitiovaunu
        Ei ilmaiseksi tieten kirjoitti:

        Minä haluaisin olla raitiotievaunu, autatko minua?

        Minä voin auttaa sinua, kierrän päivittäin ympäri Helsinkiä. Voit tulla vapaasti juttelemaan minulle. Jos odotat kiskoillani tarpeeksi kärsivällisesti, tulen kyllä luoksesi.


      • raakkuna1

        Olet aidosti kiinnostunut henkimaailman asioista koska sinulla on sukujuuresi kautta ns. luontaisia taipumuksia olemassa, ja tiedostat jossainmäärin aidon managmenttisi. Niinpä haluat kehittää olemassa olevia paranormaaleja kykyjäsi edelleen. Ja tiedät että Raakkuna on Suomen aito Kansallistietäjä joka toimii pääasiassa Suomi 24. "Maailman menoa" palstalla, ja haluat itsellesi opetusta. Niin ensinnäkin on olemassa (1. Okkultismin perussääntö) jonka tahdon nyt kertoa kaikille kaltaisillesi, sillä 1 askeleen tietoinen eteneminen okkultismin opiskelussa, ja avaruuden planeetta energioiden käytössä, tarkoittaa että henkilön tulee ottaa 2 askelta aidon moraali filosofian omaksumisessa itselleen. Joten ymmärrät nyt että okkultismin käyttöön otto saattaa olla todella tuhoisaa, jos henkilö ei ole luonteensa mukaisesti kehittynyt Jeesuksen Kristuksen kaltaisuuteen.

        Ja mitä tulee Suomen Kansallistietäjä Raakkunaan, niin olen toki tiedostanut nuoresta iästä asti tiennyt omaavani jossain määrin ennustamisen ja selvännäköisyyden kykyä. Mutta en ole koskaan opiskellut Wicca kaltaista opintomateriaalia, enkä myöskään ole pyrkinyt kehittymään ns. Noidaksi. Vaan neuvoisin sinuakin tutustumaan edellisen Suomen Kansallistietäjä Pekka Ervastin kokonaistuotantoon kirjallisuudessa, joka antaa vastaukset aivan kaikkiin kysymyksiin. Joten on tärkeintä pyrkiä kaikessa aitoon elämän puhtauteen, eli ojentautumaan Raamatun ohjeiden mukaisesti. Ja tällöin tulet varmuudella kehittymään turvallisesti hengellisen elämän tiellä, joka tarjoaa ihmiselle aina suurempaa taivaan managmenttia (Hallinta valtaa) asioihin.


      • raakkuna1
        raakkuna1 kirjoitti:

        Olet aidosti kiinnostunut henkimaailman asioista koska sinulla on sukujuuresi kautta ns. luontaisia taipumuksia olemassa, ja tiedostat jossainmäärin aidon managmenttisi. Niinpä haluat kehittää olemassa olevia paranormaaleja kykyjäsi edelleen. Ja tiedät että Raakkuna on Suomen aito Kansallistietäjä joka toimii pääasiassa Suomi 24. "Maailman menoa" palstalla, ja haluat itsellesi opetusta. Niin ensinnäkin on olemassa (1. Okkultismin perussääntö) jonka tahdon nyt kertoa kaikille kaltaisillesi, sillä 1 askeleen tietoinen eteneminen okkultismin opiskelussa, ja avaruuden planeetta energioiden käytössä, tarkoittaa että henkilön tulee ottaa 2 askelta aidon moraali filosofian omaksumisessa itselleen. Joten ymmärrät nyt että okkultismin käyttöön otto saattaa olla todella tuhoisaa, jos henkilö ei ole luonteensa mukaisesti kehittynyt Jeesuksen Kristuksen kaltaisuuteen.

        Ja mitä tulee Suomen Kansallistietäjä Raakkunaan, niin olen toki tiedostanut nuoresta iästä asti tiennyt omaavani jossain määrin ennustamisen ja selvännäköisyyden kykyä. Mutta en ole koskaan opiskellut Wicca kaltaista opintomateriaalia, enkä myöskään ole pyrkinyt kehittymään ns. Noidaksi. Vaan neuvoisin sinuakin tutustumaan edellisen Suomen Kansallistietäjä Pekka Ervastin kokonaistuotantoon kirjallisuudessa, joka antaa vastaukset aivan kaikkiin kysymyksiin. Joten on tärkeintä pyrkiä kaikessa aitoon elämän puhtauteen, eli ojentautumaan Raamatun ohjeiden mukaisesti. Ja tällöin tulet varmuudella kehittymään turvallisesti hengellisen elämän tiellä, joka tarjoaa ihmiselle aina suurempaa taivaan managmenttia (Hallinta valtaa) asioihin.

        Tässä on lyhyt katsaus edellisen Suomen Kansallistietäjä Pekka Ervastin elämään, ja hänen todella laajan ja luotettavan okkulttisen kirjatuotantonsa esittely.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_Ervast


      • jooh,,,
        raakkuna1 kirjoitti:

        Olet aidosti kiinnostunut henkimaailman asioista koska sinulla on sukujuuresi kautta ns. luontaisia taipumuksia olemassa, ja tiedostat jossainmäärin aidon managmenttisi. Niinpä haluat kehittää olemassa olevia paranormaaleja kykyjäsi edelleen. Ja tiedät että Raakkuna on Suomen aito Kansallistietäjä joka toimii pääasiassa Suomi 24. "Maailman menoa" palstalla, ja haluat itsellesi opetusta. Niin ensinnäkin on olemassa (1. Okkultismin perussääntö) jonka tahdon nyt kertoa kaikille kaltaisillesi, sillä 1 askeleen tietoinen eteneminen okkultismin opiskelussa, ja avaruuden planeetta energioiden käytössä, tarkoittaa että henkilön tulee ottaa 2 askelta aidon moraali filosofian omaksumisessa itselleen. Joten ymmärrät nyt että okkultismin käyttöön otto saattaa olla todella tuhoisaa, jos henkilö ei ole luonteensa mukaisesti kehittynyt Jeesuksen Kristuksen kaltaisuuteen.

        Ja mitä tulee Suomen Kansallistietäjä Raakkunaan, niin olen toki tiedostanut nuoresta iästä asti tiennyt omaavani jossain määrin ennustamisen ja selvännäköisyyden kykyä. Mutta en ole koskaan opiskellut Wicca kaltaista opintomateriaalia, enkä myöskään ole pyrkinyt kehittymään ns. Noidaksi. Vaan neuvoisin sinuakin tutustumaan edellisen Suomen Kansallistietäjä Pekka Ervastin kokonaistuotantoon kirjallisuudessa, joka antaa vastaukset aivan kaikkiin kysymyksiin. Joten on tärkeintä pyrkiä kaikessa aitoon elämän puhtauteen, eli ojentautumaan Raamatun ohjeiden mukaisesti. Ja tällöin tulet varmuudella kehittymään turvallisesti hengellisen elämän tiellä, joka tarjoaa ihmiselle aina suurempaa taivaan managmenttia (Hallinta valtaa) asioihin.

        Tuntuu että tuolta maailman menoa palstalta on lähtenyt monet näistä ymmärtävät. Tiedä sitten ovatko joutuneet "hoitoon" ja sen myötä menneet "järkiinsä", ymmärtämättä toista puolta.


      • A-luokka Kupittaa
        iem kirjoitti:

        Niuanniemeltä varmaan löydät sellaisia, jotka ovat olleet henkien kanssa tekemisissä.

        Aloittajalle suosittelen tutustumista Carlos Castanedan satuihin. Vaikka ne ovat kuitenkin vain hänen mielensä keksintöä, niin se "Don Juan" on todellinen tietoisuudessasi.


      • tuinaakka
        joopas joo kirjoitti:

        en tunne tuota asiaa mutta jotenkin tämä on aivan outua että sinä parantaisit ja millä tavalla? antamalla tablettejako jotka pistää sekaisin ja tuntee olonsa pilvissä

        Häh-hää. Könyä Kyöpelin vuorelle nyt kohta pässiäisenä. ....tuile kaikille ja ole muutenkin hankala kaikille jo het tästä päivästä. Noetaakaksi alkaavat het'kohta kylällä sanomaan ja Sisso!


      • Usko=raha
        Ei ilmaiseksi tieten kirjoitti:

        Minä haluaisin olla raitiotievaunu, autatko minua?

        Ei Jumalakaan anna mitään ilmaiseksi. Minä ehdottaisin sinulle ylivertaista parannuskouluttaja Pirkko Jalovaaraa. Mutta ole tarkkana tehdessäsi koulutus- ja parantamissopimusta ekonomi Pirkko Jalivaaran kanssa. Voi nimittäin käydä niin, että sinun ansaitsemasi rahat singahtavatkin Rukousystävät ry:n tilille ja sieltä pienen jumalallisen tilisiirron kautta suoraan Jalovaaranhenkilökohtaiselle tilille.


      • No Money, no Heaven!
        Usko=raha kirjoitti:

        Ei Jumalakaan anna mitään ilmaiseksi. Minä ehdottaisin sinulle ylivertaista parannuskouluttaja Pirkko Jalovaaraa. Mutta ole tarkkana tehdessäsi koulutus- ja parantamissopimusta ekonomi Pirkko Jalivaaran kanssa. Voi nimittäin käydä niin, että sinun ansaitsemasi rahat singahtavatkin Rukousystävät ry:n tilille ja sieltä pienen jumalallisen tilisiirron kautta suoraan Jalovaaranhenkilökohtaiselle tilille.

        Kerrothan Pirkko Jalovaaralle ensimmäiseksi koko nimesi, syntymäkotikuntasi, nykyinen asuinkuntasi, SOTU -tunnuksesi, pankkitilisi numero ja saldotietosi. Vain näillä tiedoilla asiasi etenee Jumalan karsintaan, jota Pirkko Jalovaara noudattaa.


      • Luttisen opetuslapsi
        No Money, no Heaven! kirjoitti:

        Kerrothan Pirkko Jalovaaralle ensimmäiseksi koko nimesi, syntymäkotikuntasi, nykyinen asuinkuntasi, SOTU -tunnuksesi, pankkitilisi numero ja saldotietosi. Vain näillä tiedoilla asiasi etenee Jumalan karsintaan, jota Pirkko Jalovaara noudattaa.

        Täällä on yksi kiltti setä, joka voi tarjota sinulle ilmaisseksiä. Sitähän sinä kysyit? Minulla onkin kuule sellainen taikasauva, että Luttinenkin valahtaisi aivan veltoksi sen nähdessään. Rakas ja ihana uskovainen impyeni, käänny puoleeni ja minä hoidan loput.


      • wanhawelho

        Kelaapa viestejä alaspäin, niin sieltä löytyy jotain asiallistakin alaan liittyvää.


      • noitulit
        iem kirjoitti:

        Niuanniemeltä varmaan löydät sellaisia, jotka ovat olleet henkien kanssa tekemisissä.

        Aloittajalle pikku vinkki. Älä välitä kaikesta tästä kommenttien älämölöstä, vaan googleta seuraava ja astu rohkeasti sisään tosinoituuden maailmaan:
        Lehto - Suomen Luonnonuskontojen yhdistys ry


      • hsdtyrg

        Wiccat eivät peri ainakaan maksua.


      • sudenpentue
        tuinaakka kirjoitti:

        Häh-hää. Könyä Kyöpelin vuorelle nyt kohta pässiäisenä. ....tuile kaikille ja ole muutenkin hankala kaikille jo het tästä päivästä. Noetaakaksi alkaavat het'kohta kylällä sanomaan ja Sisso!

        Suomen Samaaniseura ry, ihan pätevää porukkaa.


      • noitarumpu1
        noitulit kirjoitti:

        Aloittajalle pikku vinkki. Älä välitä kaikesta tästä kommenttien älämölöstä, vaan googleta seuraava ja astu rohkeasti sisään tosinoituuden maailmaan:
        Lehto - Suomen Luonnonuskontojen yhdistys ry

        Suomen Shamaaniseura ry kouluttaa myös alasta tosimielellä kiinnostuneita.


      • Noitamainen_nainen
        Usko=raha kirjoitti:

        Ei Jumalakaan anna mitään ilmaiseksi. Minä ehdottaisin sinulle ylivertaista parannuskouluttaja Pirkko Jalovaaraa. Mutta ole tarkkana tehdessäsi koulutus- ja parantamissopimusta ekonomi Pirkko Jalivaaran kanssa. Voi nimittäin käydä niin, että sinun ansaitsemasi rahat singahtavatkin Rukousystävät ry:n tilille ja sieltä pienen jumalallisen tilisiirron kautta suoraan Jalovaaranhenkilökohtaiselle tilille.

        Ziisus kraist! Ei noidaksi opetella ... siksi synnytään (jos synnytään) ...hohhoijjaa...


      • mörkö ja musta
        iem kirjoitti:

        Niuanniemeltä varmaan löydät sellaisia, jotka ovat olleet henkien kanssa tekemisissä.

        Hieno vastaus. Mutta millä ne sinne parantumaan saisi, sellaiset?


      • hoho hoijaa
        ammattiraitiovaunu kirjoitti:

        Minä voin auttaa sinua, kierrän päivittäin ympäri Helsinkiä. Voit tulla vapaasti juttelemaan minulle. Jos odotat kiskoillani tarpeeksi kärsivällisesti, tulen kyllä luoksesi.

        Ap, jos et ole vanha jä tylsistynyt ja rähmäsilmäinen eukonkuvatus, suosittelen pyrkimään lääketieteeliseen tiedekuntaan. Siellä neuvovat, mitä kirjoja lukea. Unohda nämä muut opukset ja muut paskahenki oppaat. No, siitä paskastakin opit lääketieteellisessä sitten enemmän. Jos kykenet. Unohda nämä tosiaan tai voi tulla vakavia harhoja. Tarkoittaa oikeita harhoja. Ei harhaluuloja ja sitten varmaan arvaatkin, mikä on seuraava osoitteesi. Kaikella hyvällä, sulla on kuule luulot pois siinä vaiheessa.
        Kantsii ottaa järki käteen.


      • pakanat
        ammattiraitiovaunu kirjoitti:

        Minä voin auttaa sinua, kierrän päivittäin ympäri Helsinkiä. Voit tulla vapaasti juttelemaan minulle. Jos odotat kiskoillani tarpeeksi kärsivällisesti, tulen kyllä luoksesi.

        Koko NOITA-sana on nykyihmisten mielissä pelkästään pahuudelle kalskahtava, koska kristinuskon kannattajat ja varsinkin papisto on mustamaalannut noitia jo satoja vuosia todella törkeästi. Ennenmuinoin pakana-ajalla oli kuitenkin toisin ja silloin noitia arvostettiin suurina hyväntekijöinä ja parantajina kautta koko Euroopan.


      • sähköteknikko
        ammattiraitiovaunu kirjoitti:

        Minä voin auttaa sinua, kierrän päivittäin ympäri Helsinkiä. Voit tulla vapaasti juttelemaan minulle. Jos odotat kiskoillani tarpeeksi kärsivällisesti, tulen kyllä luoksesi.

        Ratikka painaa noin 30 tonnia, joten ei kannata odottaa kiskoilla sen tuloa!
        Sähköä se ottaa 500-600 volttia tasavirtaa, mutta sähköjunan virtapiuhoissa on 25000 volttia, joten se on paljon tehokkaampi kulkuväline kuin raitiovaunu.


      • kopinaaivoissa
        mörkö ja musta kirjoitti:

        Hieno vastaus. Mutta millä ne sinne parantumaan saisi, sellaiset?

        C.G Jungia on ihan yhtä tyhmää sekoittaa näiden pölöjen henkimaailmahommiin kuin joulupukkia tai r-kiskan myyjää. Annatte vaan ihmisille lisää perusteita harkita näiden huijareiden elättämistä ja huomiota turhuudelle, kun tuotte Jungit ja tai Raamatut tähän keskusteluun.
        Pakko myöntää, että naurut sai, kun luki ihmisten mielipiteitä...
        Mistä mahtaisi semmoinen asia esim. Suomessa johtua, että näissä "luontaishoitojen ja -terapioiden" parissa, kuten ei muissakaan noitahommissa ole aktiivia, joka olisi esim. psykiatri/lääkäri. Hänellähän on lähtökohtana ihmisen sairauden parantaminen tai kohentuminen ja muu elämään liittyvä. Eräs tuttu lääkäri on sitä mieltä, että voi epäillä mielenterveyden järkkyneen, kun henkilöllä on aistimuksia, uskomuksia; kuolleiden tekemisistä ja esim. tito satojen vuosien takaisista tapahtumista tai ollen paikalla silloin kun ei voi edes olla ollut olemassa.
        Anteeksi nyt, mutta minä voin sanoa, että olen ollut esim. ristiinnaulitsemista seuraamassa Golgatalla. Ja jos tuon uskon ja kerron jollekin lekurille, niin varmasti saan hoitolähetteen. Se on kristinuskon mukainen käsitys, mitä on tapahtunut.
        Puistattaa kaikki huijarit ja epämääräiset ihmiset muutenkin. Enkä ole ainut. Näiden toimintaa ei ole kielletty laissa, siis uskomushoitojen harjoittajien. Niiden laillinen harjoittaminen tulisi rajata tarkasti ja tutkia, millaiset ihmiset pitää näitä "praktiikoita."

        Tuokin joku sanoi, että ilmaista ei ole mikään. Valehtelee. Ja silti on tarjoamassa tietoa jollekin auttajaksi ryhtymisessä. Ilmaista on vaikka mikä. Oletko niin tynnyrissä kasvanut ja sivistymätön, ettet tiedä vapaaehtoistyötä?
        Välittäminen, huolenpito, voisin luetella pitkän listan asioista, mitkä on annettavissa toiselle tai toisille ilman maksua. Tai yleensä asioista, mitkä onn ilmaisia. Tämä on niin ärsyttävää ja saa kiukun nousemaan, kun tällaista vastuutonta toimintaa pitäisi vielä kannattaakin.
        Raamattu on jonkun mielestä pahuuden kirja. Siellä sanotaan yksinkertaisesti ja selkeästi: sinun tulee rakastaa lähimmäistäsi, niin kuin itseäsi. Se on kehotus. Ymmärrätkö mitä tuollainen lause voisi TARKOITTAA?
        Minä vähän epäilen, että näitä engl.kielisiä tekstejä, mitä täälläkin on, ei suurin osa näistä fiksuista sivoista tajua. Voi kun säälittää te niin paljon.


      • terve sinä! hai sie
        Noitamainen_nainen kirjoitti:

        Ziisus kraist! Ei noidaksi opetella ... siksi synnytään (jos synnytään) ...hohhoijjaa...

        Krast sulle vaan. Oletko opetellut noitamaiseksi naiseksi vai oletko selllaiseksi syntynyt? Miten sellaiseksi opetellaan? Kerro, oi kerro.
        Voi hyvänen aika sentään näitä ihmisten päähänpistoja.


      • halusinkertoa
        sudenpentue kirjoitti:

        Suomen Samaaniseura ry, ihan pätevää porukkaa.

        Täälläkin on kaiken näköisiä ihmisiä, jotka tekevät ns. työkseen näitä parannustöitä. Kuka millä foorumeilla ja skaalalla. Pistäkää merkille, saatteko käyttämistänne palveluista kuitin jos asioitte jossain liikeyritykseksi luokitellussa mestassa. Suomessa on ammatinharjoittajan tai palkansaajan jne. maksettava veroa kaikista tuloistaan!

        Noudattakaa lakeja. Niin menetellään yleensä, kun se kuuluu yhteiskunnan toimintaan. Ellei ole pipipää tai tyhymä.


      • Ratikka69
        Ei ilmaiseksi tieten kirjoitti:

        Minä haluaisin olla raitiotievaunu, autatko minua?

        Minä voin auttaa, kunhan muistat että ihan ilmaiseksi ei kyllä mitään saa tässä maailmassa.


      • Noitamainen_nainen
        terve sinä! hai sie kirjoitti:

        Krast sulle vaan. Oletko opetellut noitamaiseksi naiseksi vai oletko selllaiseksi syntynyt? Miten sellaiseksi opetellaan? Kerro, oi kerro.
        Voi hyvänen aika sentään näitä ihmisten päähänpistoja.

        Persillees putoisit jos kaiken tän tietäisit mitä minä ja muut läheiset :D

        Vaan sulle en kerro mitään, enkä kyllä muillekaan täällä.


      • sivatsu

        Shiis josh tämmöinen shiva saisi ilmaishta opetushta, olishin toshi kiltti ja opin nopeashti.
        Ashun täällä joshain, mut haluishin lentää luudalla jja lentshikalla joka puolelle.

        Kaikisha on jotain parantavaa woimaa. Luin shen täältä ja yheshstä lehestä.
        Mulla ei työtä ja pääshiäinen tulee ja haluan munan.
        TV. Shiva


      • distantthoughts
        Noitamainen_nainen kirjoitti:

        Persillees putoisit jos kaiken tän tietäisit mitä minä ja muut läheiset :D

        Vaan sulle en kerro mitään, enkä kyllä muillekaan täällä.

        Kiva... kun kerroit.
        Kiitti!


      • it's permanent
        hsdtyrg kirjoitti:

        Wiccat eivät peri ainakaan maksua.

        Mitä ne sitten perivät?


      • it's permanent
        hsdtyrg kirjoitti:

        Wiccat eivät peri ainakaan maksua.

        Mitä ne sitten perivät?


      • säkkipäähän
        Noitamainen_nainen kirjoitti:

        Persillees putoisit jos kaiken tän tietäisit mitä minä ja muut läheiset :D

        Vaan sulle en kerro mitään, enkä kyllä muillekaan täällä.

        Naurettavaa, mutta totta.


    • :)

      "Ja ihan ilmaiseksi ei kyllä mitään saa tässä maailmassa."

      kyllä niitä o jotka kysymättä auttavat vaa ovat harvassa. autettu ei monesti tiedä että o jo autettu.

      matka sisimpää pitäisi alkaa oma nava tutkinnalla eikä toiste kautta. avaa oma kolmas silmä katsomaa joka o tie alkaa ymmärtää.

      maksua vastaa saatu oppi ei oo maksunkaa arvoine. kysyt opettajaa vaa et oo kysyny vielä kysymystä.

      http://www.facebook.com/mika.t.nuotio

      • :)

        kysymykset mitä kysyt ovat samaa aikaa kysymyksii omaa sisimpää vaa elleivät oo nii et oo oikeella tiellä alkuunkaa. buddha kerto että älä usko opettajii joho voisi lisätä että älä usko ketää joka maksua vastaa opettaa ja kyseealaista myös he jotka maksutta opettavat ku opetus ei oo mitä tarvii vaa totuus jollo voi katsoa suunna joka perustuu totuutee eikä toiste opetuksee ku ymmärrys ei tuu opi avulla vaa katsoe totuus.

        “Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in anything simply because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything simply because it is found written in your religious books. Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. But after observation and analysis, when you find that anything agrees with reason and is conducive to the good and benefit of one and all, then accept it and live up to it.”


      • Vaikeaa on tuo

        Minä en valitettavasti näe kolmannella silmälläni mitään. Ja vaikka näkisinkin, ei se millään taivu napaa tutkimaan.


    • :)

      jaha jäi huomaamatta että oliha tuossa myös "kysymys" joka "kinesioista, telepatiasta, hengistä, enkeleistä, levitaatiosta, energioista, yrteistä, parantamisesta yms." joka o melko määrä kaikkee. nuo kaikki tulee kaikille enempi ja vähempi tutuiksi enne kui vuosi päättyy.

      nopeinki oppilas pudottaa vielä lusika ja haaruka ja veitse ku muutosnopeus kiihtyy. ootko kaike jo ymmärtäny katsoa youtubesta ku tuo tieto o myös youtubessa löydettävissä ?

      * telepatia o empatiaa jossa tulee tasapainottaa oma tunnekeho vastaaottamaa ja oma mentaali lähettämää.... joka alkuu.

      * energiat sulla jo o. jokaine o parantaja jo syntyessä vaa kaikki eivät ymmärrä että ovat.

      * enkelit ovat ympärilläsi nii paljo kui oot rauhassa vaa ymmärrätkö olla rauhassa. kaikki mitä tekee täytyy tehä rauhassa jos aikoo ymmärtää mitä tekee ku fyysisyys toimii viiveellä vaikka energiat vaikuttavat välittömästi viiveettä jollo vaikutus tuntuu viiveellä vaikka vaikutus o välitö.

      * yrteistä.... löytyy internetistä runsaasti tietoo jos vaa tietää mitä hakee. tärkeämpi juttu o energisoida mitä syö joko apu välineillä käyttäe vede muistia hyväksi materiaalilaatuje avulla tai omi käsi energiapyörtee avulla joho lisäksi voi ajatella vitamiini hivenaine oppii.

      idea o että avaat ensi omat energiat että omat energiat o toiste tunnettavissa. tällä hetkellä tärkei juttu o tehä mistä enite tykkää eikä mitä enite taitaa tehä ku oma taajuude kohoamine o paras juttu tällä hetkellä ku tällä hetkellä maapallo kohoava taajuus o mikä o muutos fyysisesti myös ihmiste kehossa fyysisesti.

      tällä hetkellä edetä oppie ja opetelle ja opetukselle ei oo paras tulos. tällä hetkellä keskittyä omaa napaa ei oo itsekästä alkuunkaa ku edessä o uudellee sijoitus turvalliseen paikkaa joho kaikkia valmistellaa jollo niillä joilla o vielä aikaa omasta mielestä opettaa toisii maksujaki vastaa eivät oo valmistautumassa muutokseen vaa kuluttamassa toiste valmistautumisaikaa omilla saduilla.

      ku soiti ennustajalle monii vuosii taa nii ennustaja sano "en voi kertoo sulle tulevaa ku sä tiedät jo". o niitä jotka tietää jo ja niitä jotka koettavat hyötyä ihmiste tietämättömyydestä ja nuo ei oo sama juttu vaa tuo o kui vetee piirretty viiva.

      ihmiste o etsittävä löytääksee joka ei oo sama kui oppia toiste oppeja ja ihmiste o luotettava omaa sydätietoisuutee joka pystyy tuntee energia laadu välttääkseen toiste epäkohdat ja jos tuo lisäksi o ymmärrys nii mitää ei puutu. tuo ei oo teoriaa vaa fakta.

      • :)

        ihmisii tulla neuvoo kädestä pitäe kuha ei estele. neuvo määrä tulee vastaamaa henkilö omii eheytymis pyrkimyksii.

        teknologia tulee olee osa apu ihmiste omii eheytymis pyrkimyksii. kokonaa teknologia ei oo vastaus ihmiste omii eheytymis pyrkimyksii vaa huomattava helpotus ku uus teknologia jota tuodaa ihmiste käyttöö o tuleva apu ruua valmistukseen ja terveyde hoitoo ja rakentamiseen ja tuoho kaikkee ei tarvi kui valmistautua ku muutos o samaa aikaa fyysine muutos jollo osa ihmisistä jotka edellee syö kuollutta ravintoa kute lihaa ja kalaa alkavat oirehtii ku elimistö alkaa hylkiä kuollutta ravintoa ku ihmiste elimistö o ihmiste huomaamatta muuntunu jo melke vastaamaa valokehoa joka monille o melko yllätys joka ei tarkoita heti levitointii vaa o mahdollisuus fyysiseen muutokseen jonka avulla ymmärtää mitä aiemmi ei oo ymmärtäny kiiree vuoksi alkuunkaa tai ei muistanu ku o halunnu unohtaa tai ei ollu aiemmi kokenu että ymmärtäisi tai ei oo ollu kiinnostunu enne kui maapallo oma taajuude turvi muutos o tuntuva ja näkyvä ja huomattava.

        Crystal Therapy with Rev. Patricia Bankins
        http://www.youtube.com/watch?v=rccIEU1gcIc

        Dennis Adams Interview, Seg 1/8
        http://www.youtube.com/watch?v=mEcVPwN4PDw
        http://www.youtube.com/watch?v=WMGvP22A3mg
        http://www.youtube.com/watch?v=w9lQ2v8htA4
        http://www.youtube.com/watch?v=DQ55nd82jn0
        http://www.youtube.com/watch?v=_t4X2FCGIYo
        http://www.youtube.com/watch?v=5E0GcA5Zjzo
        http://www.youtube.com/watch?v=urPUxbTVSII
        http://www.youtube.com/watch?v=vYfC5groDXE

        Dr. Eric Pearl - Next to Normal, A documentary by Timothy Becker.
        http://www.youtube.com/watch?v=dZ2ClwMxOgs&feature=relmfu

        Diana Cooper - Awaken your 12 chakras PART ONE.mp4
        http://www.youtube.com/watch?v=WYPm3022_vo
        http://www.youtube.com/watch?v=tmsxKp3WEM0

        http://www.hollowearthnetwork.com/page/427859598


      • :)
        :) kirjoitti:

        ihmisii tulla neuvoo kädestä pitäe kuha ei estele. neuvo määrä tulee vastaamaa henkilö omii eheytymis pyrkimyksii.

        teknologia tulee olee osa apu ihmiste omii eheytymis pyrkimyksii. kokonaa teknologia ei oo vastaus ihmiste omii eheytymis pyrkimyksii vaa huomattava helpotus ku uus teknologia jota tuodaa ihmiste käyttöö o tuleva apu ruua valmistukseen ja terveyde hoitoo ja rakentamiseen ja tuoho kaikkee ei tarvi kui valmistautua ku muutos o samaa aikaa fyysine muutos jollo osa ihmisistä jotka edellee syö kuollutta ravintoa kute lihaa ja kalaa alkavat oirehtii ku elimistö alkaa hylkiä kuollutta ravintoa ku ihmiste elimistö o ihmiste huomaamatta muuntunu jo melke vastaamaa valokehoa joka monille o melko yllätys joka ei tarkoita heti levitointii vaa o mahdollisuus fyysiseen muutokseen jonka avulla ymmärtää mitä aiemmi ei oo ymmärtäny kiiree vuoksi alkuunkaa tai ei muistanu ku o halunnu unohtaa tai ei ollu aiemmi kokenu että ymmärtäisi tai ei oo ollu kiinnostunu enne kui maapallo oma taajuude turvi muutos o tuntuva ja näkyvä ja huomattava.

        Crystal Therapy with Rev. Patricia Bankins
        http://www.youtube.com/watch?v=rccIEU1gcIc

        Dennis Adams Interview, Seg 1/8
        http://www.youtube.com/watch?v=mEcVPwN4PDw
        http://www.youtube.com/watch?v=WMGvP22A3mg
        http://www.youtube.com/watch?v=w9lQ2v8htA4
        http://www.youtube.com/watch?v=DQ55nd82jn0
        http://www.youtube.com/watch?v=_t4X2FCGIYo
        http://www.youtube.com/watch?v=5E0GcA5Zjzo
        http://www.youtube.com/watch?v=urPUxbTVSII
        http://www.youtube.com/watch?v=vYfC5groDXE

        Dr. Eric Pearl - Next to Normal, A documentary by Timothy Becker.
        http://www.youtube.com/watch?v=dZ2ClwMxOgs&feature=relmfu

        Diana Cooper - Awaken your 12 chakras PART ONE.mp4
        http://www.youtube.com/watch?v=WYPm3022_vo
        http://www.youtube.com/watch?v=tmsxKp3WEM0

        http://www.hollowearthnetwork.com/page/427859598

        tuossa o mielestäni tosi hyvii juttui jos englantii ymmärtää. puhdistautumis kommentteja ja chakra kommentteja ja henkilöllä o oma kokemus puhutulle.

        http://www.youtube.com/user/pearls2u/videos?view=0

        kaikkie ihmiste energia o parantavaa laadultaa jo syntymästä lähtie vaa henkilö joka ei haluu käyttää omaa energiaa oma nava parantamiseen juurikaa ei omaa kovi paljo energiaa eikä kovi laadukasta energiaa jollo parantava henkilö oma terveys o vaakalaudalla joka hädi tuski o parannus muillekkaa. nyt ku muutos o fyysine kaikille samaa aikaa nii ihmsite onnistuu olla todella väsyny kaike aiheutetu kiiree keskellä jollo o hyvä ymmärtää olla tukematta toiste kiirettä saadakseen myös omaa aikaa rauhoittuu.

        Why do you tell people not to do Healing? Sadhguru
        http://www.youtube.com/watch?v=J25GdSLM4WE


      • :)
        :) kirjoitti:

        tuossa o mielestäni tosi hyvii juttui jos englantii ymmärtää. puhdistautumis kommentteja ja chakra kommentteja ja henkilöllä o oma kokemus puhutulle.

        http://www.youtube.com/user/pearls2u/videos?view=0

        kaikkie ihmiste energia o parantavaa laadultaa jo syntymästä lähtie vaa henkilö joka ei haluu käyttää omaa energiaa oma nava parantamiseen juurikaa ei omaa kovi paljo energiaa eikä kovi laadukasta energiaa jollo parantava henkilö oma terveys o vaakalaudalla joka hädi tuski o parannus muillekkaa. nyt ku muutos o fyysine kaikille samaa aikaa nii ihmsite onnistuu olla todella väsyny kaike aiheutetu kiiree keskellä jollo o hyvä ymmärtää olla tukematta toiste kiirettä saadakseen myös omaa aikaa rauhoittuu.

        Why do you tell people not to do Healing? Sadhguru
        http://www.youtube.com/watch?v=J25GdSLM4WE

        jos ymmärtää nii ikuisille positiivareille o hyvä kertoo ettei postiivine ajatus oo positiivine ele jolla olisi positiivine vaikutus jos alla kuohuu. rauha o luonnollisesti hiljaisuus eikä pakko eikä pakotettu eikä pakolla.

        hoida siis syy rauhattomuudelle äläkä rauhattomuutta. rauhattomuutta voi hoitaa vaikka 1000 vuotta vaa rauhattomuus edellee o jos edellee o syy rauhattomuudelle ku rauhattomuus ei katoa ellei syytä ymmärrä.

        Positive Thinking is Not That Positive
        http://www.youtube.com/watch?v=Tcq2jl_El4s


      • :)
        :) kirjoitti:

        jos ymmärtää nii ikuisille positiivareille o hyvä kertoo ettei postiivine ajatus oo positiivine ele jolla olisi positiivine vaikutus jos alla kuohuu. rauha o luonnollisesti hiljaisuus eikä pakko eikä pakotettu eikä pakolla.

        hoida siis syy rauhattomuudelle äläkä rauhattomuutta. rauhattomuutta voi hoitaa vaikka 1000 vuotta vaa rauhattomuus edellee o jos edellee o syy rauhattomuudelle ku rauhattomuus ei katoa ellei syytä ymmärrä.

        Positive Thinking is Not That Positive
        http://www.youtube.com/watch?v=Tcq2jl_El4s

        jos haluut olla iha oikee "noita" nii sullaha pitää tietty olla "taikasauva" :) tai vastaavaa että "katuuskottavuus ei kärsisi" :)

        http://www.youtube.com/results?search_query=crystal wand

        Native American Cloudbuster
        http://www.youtube.com/watch?v=cAaQiknl_YQ

        How to Make Orgonite - Black Sun Orgonite.
        http://www.youtube.com/watch?v=FTzXrCwzs8Y

        ku pienenä leikittii kaveri kaa ulkona nii tuli mielee tanssii sadetanssi. heti ku tanssi alko välittömästi sade.

        WILHELM REICH - ORGONE ENERGY
        http://www.youtube.com/watch?v=tgYIVM_Qm8g


      • älä leiki vakavalla
        :) kirjoitti:

        jos haluut olla iha oikee "noita" nii sullaha pitää tietty olla "taikasauva" :) tai vastaavaa että "katuuskottavuus ei kärsisi" :)

        http://www.youtube.com/results?search_query=crystal wand

        Native American Cloudbuster
        http://www.youtube.com/watch?v=cAaQiknl_YQ

        How to Make Orgonite - Black Sun Orgonite.
        http://www.youtube.com/watch?v=FTzXrCwzs8Y

        ku pienenä leikittii kaveri kaa ulkona nii tuli mielee tanssii sadetanssi. heti ku tanssi alko välittömästi sade.

        WILHELM REICH - ORGONE ENERGY
        http://www.youtube.com/watch?v=tgYIVM_Qm8g

        asialla, cloudbusterin käyttö vaatii vakavaa perehtymistä asiaan tai muuten voi käydä äkillisiä sääilimöitä joista tulee paljon tuhoa. Samoin muiden tietoisuusmenetelmien käyttö säänmuokkauksessa.

        http://www.orgonelab.org/sobuildaclb.htm

        "22) A young man in Italy who had only recently learned about Reich's work and discoveries was rationally distressed by terrible air pollution, and obtained from internet a set of half-way cloudbuster plans and fully wrong instructions on the methods. He then immediately and quite irrationally started to work. He had come across my warnings on internet about the dangers -- this article in fact -- but ignored it in favor of the "action-ism" attitude of those who egged him on to "just do it" without further study. His actions with the cloudbuster triggered a massive storm system in the Mediterranean Sea which hit land and created massive flooding in his local region, killing ten people. He then contacted me with much misery and remorse, confessing what he had done. "

        Ei näistä saa täällä puhua, vaikka ihmiset nyt eivät ymmärräkään että tuo on täyttä totta mitä sanot, vaan pitävät hörhöilynä.


    • :)

      Living, Energized Water with South Pole Spin
      http://www.youtube.com/watch?v=yPWNno_38O0

      vuorikide päähine o yks juttu joka avaa oma kolmanne silmä näkee. o myös toimiva kommunikaatio väline.... oon käyttäny magneetteja kupari kanssa jolla rauhoittava ja rentouttava ja parantava ominaisuus jo o liia väsyny.... mulla yhteys toimii jo päähineittä ku aloti valmistautuu jo yli 20 vuotta taa vaa päähine o iha kiva juttu.

      http://www.hollowearthnetwork.com/about

      UFO Sightings 12 Year Old Builds Communication Device Speaks With Interdimensional Beings!
      http://www.youtube.com/watch?v=ngYy_HCqQAg&feature=plcp

      • Siva

        Noit videoit en voi kännylläni kattoo, katon ne huomen koneelt, kiitos silti! :D Harmi vaa etten saanu sun teksteist hirveesti tolkkuu... :S


    • kainuulainen naine

      oikeesti :) miks sie roskapostitat tänne koko ajan??

    • :)

      "oikeesti :) miks sie roskapostitat tänne koko ajan??"

      "roska" o suhteelline juttu ku jos ei ymmärrä alkuunkaa kaikki o "roskaa". miltä susta tuntuu ei oo totuus jos oot aiheuttanu oma tila nii että et siedä tai et ymmärrä tai et viihdy ku KAIKKI O SAMASSA VENEESSÄ KANSSASI.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10969268

      • :)

        jos "kainuulainen naine" kysyy jatko kysymyse että "miksi huudat" ei mitä tuoho lisäämää kui että tuossaha tuo jo oli ku ei ymmärtäny kommenttinsa oleva roskapostia jo aloitettuu aiheesee kuulumattomana. huomaa että en alottanu aihetta vaa joku muu alotti aihee jollo kysyppä mitä aihee alottanu henkilö o mieltä kommentistasi ku o aihee omistaja vaikka ihmiste mielestä koko foorumi o ylläpido omistuksessa ku eivät ota omii kysymyksii ja omaa kirjottelua ja omaa panosta tosissaa vaa "leikkivät hengellää" muutama sana kommenteilla joilla ei oo mitää merkitystä olle vaa turhaa valitusta ku ei oo pakko lukea mistä mielellää valittaa vaa ei näytä oleva kykyä kui valittaa.

        "Noit videoit en voi kännylläni kattoo, katon ne huomen koneelt, kiitos silti! :D Harmi vaa etten saanu sun teksteist hirveesti tolkkuu... :S"

        kukaa joka kysyy neuvoa ei saa tolkkua enne kui kokee ja näkee ja ymmärtää. ku syy miksi kysyit oli jo että et saanu tolkkua nii ensimmäine vaihe o myös että et saanu tolkkua ku edeellee et oo ottanu askeltakaa vaa edellee oot katsomassa mitä kysymyksee vastattu joka ihmiste mielestä o tärkeää vaa o edellee samalla syyllä joka että edelleenkää ei tolkkua ku jos olisi jo tolkkua tietäisi kertoa koettuna eikä tarvisi kysyä koettaaksee ymmärtää kokematta ja näkemättä ja katsomatta.

        ehkä.... vaa sano että EHKÄ linkeistä oli hyötyä. katsoa voi jos oli kiinnostunu vaa jotku katsoo kaikkea olematta kiinnostunu todete että tuli katsottua "roskaa" ku ei ollutkaa kiinnostunu ku ei oo ottanu vakavissaa suuntaa vaa pyörii ympäri tai kulkee ympyrää tai seisoo paikallaa valittae omasta valitsemattomuudesta tai omasta haluttomuudesta tai omasta ymmärtämättömyydestä.

        katsoa totuus todellaki vaatii tahtoa ja paloa ja intoa koska totuus nyky tilasta katsottuna o luonnollisuutena korkeampi tila joka ei iha automaattine juttu vaa jonka voi katsoa henkilökohtaisesti joka oma suhde kaikkee ympärillä olevaa unohtamatta että kaikella ympärillä olevana o vaikutus. katsokaa kuinka voitte luopua omista ajatuksista omaksi parhaaksi että voitte katsoa rauhassa kuinka oikeasti o ku kukaa ei teidä vapaata tahtoa teiltä vie ku voi sanoa EI kaikkee ellei ymmärrä mitää jollo saa tilaa katsoa eikä tarvi pelätä että vapaa tahto vietäisii joka syynä kaikkii teidä puollustusreaktioihi joita oma pelko aiheuttaa joka o ainoo todellise negatiivisuude lähde.

        jäjestäytyny rikollisuus o pelkotehtailua kaikessa muodossa jota ette oo vaa ymmärtäny ku koetatte olla arjessa mukana jollo tuette jäjestäytynyttä rikollisuutta joka maksaa teille palkkana pelkoo myyde turvallisuude tunnetta tekosyyllä että makso palkkana pelkoo joka o ympyrä joka täytyy ymmärtää rikkoa jos aikoo katsoa mikä o totuus. henkilö joka pelkää luo nopeammi kui ennättää katsoa jollo henkilö ei nää oma luomise taa jossa totuus o aina ollu.


    • :)

      kerra kaveri kanssa oli kiivetty puuhu ja näytettii keskisormea ohikulkevalle henkilölle ku oli meistä nii hauskaa ja ohikulkeva henkilö huusi "leikitte hengellänne" jota tietty ei ymmärretty ku meillä oli vaa hauskaa eikä keskisorme näyttämine meille tarkottanu mitää vaa oli juttu mikä sai ihmiste purkamaa omaa turhautumista joka oli meistä hauskaa.

      teidä ihmiste täytyy ymmärtää jonai päivänä että ootte opetellu elämää "maa osie tavalla" joka ei oo ees koko maapallo eikä ei oo alkuunkaa sama kui opetella elämää maailmakaukkeude tavalla.

      • se vanhenee

        Kun toi ämmä elää vähän vanhemmaksi niin siitä tulee noita-akka ihan ilman opetteluakin.


      • kannattaa varoa

        Äh, tarkoittiko se ohikulkeva henkilö sitä, että leikitte hengellänne kun saattaisitte pudota puusta, vai aikoikohan se tappaa teidät.


    • :)
      • :)

        (omaa tekstiä kopiona aiheesta "varjoihmiset").

        mitä käytännössä tapahtu vuonna 2007 oli että oma tarkotus oli etsii väylä kulkee maapallo sisäpuolelle ku oma tunne oli ollu jo kaua että ollaa väärässä paikkaa ku mm raamatussa olevat henkilöt elivät satoja vuosii joka verrattuna ihmiste keskiikää nykypäivänä o melko paljo ja vuosii aiemmi löysi tarina että maapallo o ontto jonka tunnisteli oleva tositarina nähdy ja koetu ja ymmärrety avulla. oma fyysine terveys vaa laski jollo ajatteli että jos en mee nii jää menemättä jollo aatteli mennä tutkimaa mt epomeo italiaa. eivät tietty myyny lentolippuja italiaa syyllä että ei oo lentoja etelä italiaa ku ei oo turistikausi jota en jääny ihmettelee vaa kysyi että no mihi lentolippuja o ja pohjois italiaa lentolippuja kuulemma oli ja lensi pohjois italiaa alppie tuntumaa mukana kartta. vaa kävi nii että ku aikani karttaa seurasi nii kartassa ollu tie muuttu metsäpoluksi jollo käännyi takas. ku oli kävelly takas kaupunkii alko koko tarina vaikei ymmärrettävä osa ihmiste ymmärtää vaa kaupungissa käytännössä pääsi bussii joho ei tarvinnu lippua....

        ....matkalta palattuani koeti ymmärtää mitä oli nähny ja missä oli ollu ja keitä oli tavannu. matka jälkee oli menettäny elopainoo nii että oli pelkkää luuta ja nahkaa ja mahanahka rutussa nii kui vanhoilla ihmisillä.

        kaupungi alla oli reitti joka kulki pitkie matkoje päähä maa päällä joka ulottu kilometrie syvyytee maa alle jossa oli nopeat yhteydet. tarina o liia pitkä kertoo jatkuvasti uudellee ja uudellee ja uudellee.

        tuo jälkee oma kruunu chakra avautu avate ymmärrystä entisestää. aiemmi vuonna 1995 oli avautunu oma kolmas silmä joka autto ymmärtämää tuoho saakka.

        mikä sopii tässä kohdassa kertoo oli mitä tapahtu keholle fyysisesti matka jälkee. ku huomasi matkustavani ulottuvuuksissa nii että ympäristö tuki puuttu nii totesi että keho o fyysisesti nii rajoittunu että en mentaalisti pysty ylläpitää tilaa joka luonnoto ylläpidettävä ympäristö tuetta vaikka onnistu jote kute tuoho asti jollo pudottaudui polvilleni todete että tila ei oo oma luonnoline tila.

        tuo jälkee meni istuu ja näi lyhyitä hahmoja kulkeva ympärillä kuulle heidä askelte ääne ympäri taloa ja kuuli ääne sanova "kohta menetät tajunna". aloi tuntee tajunna lähtevä ku silmissä mustu ja heräsi lattialla kipuu joka oli melko ääri kipu tuntee ja pakoti keho nousemaa lattialta kävelle suoraa omaa sänkyy jossa koeti keskittää kaike voimma palautumiseen.

        keho oli käytännössä romahtanu alas taajuudella palae solutasolla nii että kivut oli vähintää järeää luokkaa. palaudui melko nopeasti ku keskityi palautumiseen koska oli halu elää vaa nuo kivut saattavat olla joillekki liia kovat kivut jollo luopuu tai luovuttaa tai ei haluu elää.

        samoi kävi henkilöille kokeilussa jossa teknologia avulla mahdollistettii fuusine ulottuvuus matka enempi ja vähempi epäonnistue. ulottuvuus matka o melko luonnolline juttu jota tapahtuu jatkuvasti vaa ääritilat ovat ääritiloja.

        Al Bielek on invisibility
        http://www.youtube.com/watch?v=S3ON9iLF-Aw

        vuodesta 2006 lähtie ympäristötuki o parantunu koko aja olle juuri nyt huomattavasti paree. ympäristötuki o loppuvuonna 2012 nii hyvä ku vaa voi olla jollo paras mahdolline fyysiseen muutokseen.


    • :)

      (omaa tekstiä kopiona aiheesta "varjoihmiset").

      INVISIBLE soldier caught on video
      http://www.youtube.com/watch?v=7zKQe-1BUFQ

      ei oo valo joka taittuu ku henkilö o näkymätö oma tietoisuude avulla vaa tila taipuu henkilö ympärillä jota näkyvä valo seuraa. tuo ei oo myöskää illuusio nii kui illuusio o mitä kamera ja hologrammit ja teknologia eriksee koettaa esitellä.

      teknologia rinnalla o koetettu valjastaa ihmiste omat voimmavarat väärä laisee käyttöö jonka henkilöt ovat myöhemmi tajunnu. tuo o myös minkä vahvista oleva fakta ku oon ollu "siviilileirillä" joka oli mieleohjaukse alla olevaa toimintaa jossa muumuassa koi tajunna menetykse seisaaltani heräte seisaaltani eri paikassa huomate että päivä oli muuttunu iltapäiväksi jonka jälkee yllytettii taivuttamaa rauta tai teräsaitaa mentaalisti jollo mitä tapahtu oli että betonia murtu mihi rauta tai teräsaita oli kiinnitetty vaa oli toimintaa jossa ei ollu järje häivää jossa paikalla olleita henkilöitä kerääntyi ympärille kannustamaa sanoe "kyllä sä pystyt tuoho" jne... vaa oma järki ei koskaa o ympärillä olevissa henkilöissä.

      Project Camelot interviews Duncan O'Finioan
      http://www.youtube.com/watch?v=MIUgThru7JY

    • :)
    • :)

      kute tuossa kuvakaappaus ylläpido tuella häirintä jatkuu edellee. häirintä o ollu ufo puolella jonne aluksi kirjoti vaa ku kirjotettu testi ei pysyny ufo osastolla nii aloi kirjoti yleistä rajatiedosta.

      en tiedä onko joka aihella oma ylläpitäjä. joskus o teksti kadonnu myös yleistä rajatiedosta joka ei jättäny vaihtoehtoja kui jakaa kopiona viesti kaikille osastoille jotka kaikki myös o poistettu. ylläpidolla o siis valvomiensa aiheide kanssa ongelma ku ei voi kirjotella ku joko osa tekstistä poistetaa ylläpido oma miele mukaa tai kokonaa teksti poistetaa jopa nii että kokonaisii viestiketjuja o poistettu joissa oon vastannu ihmiste omii kysymyksii tai keskustellu ihmiste kanssa jota nykyää harvemmi näkee ku alkaa olla nii epäselvää mitä o kirjottanu poistoje myötä että jätetyillä teksteillä ei oo kui yks päämäärä joka o käyttää ihmisii ihmiskilve tavoi ku eivät ymmärrä mihi jäljelle jätetty teksti koko poistetussa tekstissä kuulu.

      paree ku en kirjota kaikkie tietäe että oon koettanu kirjotella. yrittänyttä ei laiteta vaa mite o häiriköide laita ku ovat estelly kaikkii ymmärtämästä.

      tiedätte että internet ei toimi nii kui kuuluisi toimii että tieto olisi kaikille jaettuna nii että ei tarvisi arvuutella mikä pala o osa palapeliä joka o ollu eheä kuva enne kui oli rikottu ja lohkottu ja lokeroitu ja jäettu pienempii osii että ei olisi tunnistettavissa koko kuvaksi jollo ihmiste omassa mielessä ei ollu tosi että kaikkee o olemassa vastaus vaa ihmiste mielessä oli ehdoteltuna että vastauksii kaikkee ei oo jollo ihmiste aika meni odotteluu että vastaukset joku kertoisi vaa nii valtio kui tiede kui uskonto ei kaikkii vastauksii tuonu odottaville antae vääristelly kuva että vasta ny muutos tapahtuisi ku totuus o että muutos o estelty tasa nii monta kertaa ku muutos olisi ollu jo mahdolline.

    • :)

      Miks et voi jo lopettaa Senkin roskapostirobotti :)

      • :)

        häläpätihäläpätihiläpitäpätihiläpälähälpäpäläpäläpälppä


      • anteeksi etukäteen
        :) kirjoitti:

        häläpätihäläpätihiläpitäpätihiläpälähälpäpäläpäläpälppä

        En haluaisi olla töykeä ja tarkotan tätä ihan läpällä, mutta..

        Kuinka moni ohittaa aina ":)"-nikin kirjoitukset minun lisäkseni täällä?? niin harvoin tuntuu olevan oikeassa osastossa hänen viestinsä ja vielä harvemmin ne ovat syvällisiä ja hänen omia ajatuksiaan mitä kertoo.

        Anteeksi, joskus minunkin tekee mieli sanoa sanottavani ja antaa itseni kirjoitella ihan offtopiccia väärillä palstoilla.


    • heleppoa

      Keksity omiin ajatuksiin ja kysy omaa sieluasi neuvomaan opin tiellä niin johan hyvä tulee (:

    • vitz3

      Itse pystyn sammutaamkynttilän liekin koskematta siihen uskon kuun voimaan....

      • puupää2013

        Liekki nimenomaan kannattaa sammuttaa koskematta siihen.


    • Käyt vaan kansalaisopisto noitakurssin ja ostat HobbyHallista kristallipallon. Taikasauvan saa näppärästi katkenneesta haravanvarresta, kun siihen liimaa vähän tinapaperia ja nuuta tigeltangelia. MTV:n puvustamo varmaan lahjoittaa muutaman vanhan irtosyylän poskiasi koristamaan ja paketti on valmis. Tarja antaa varmaan myös mielellään käytännön vinkkejä, kun pressakiireet ei enää paina.
      Olet varmaan katsonut jo kaikki Harry Potterit?

    • Siva
      Noituus ei paranna ketään,se täysin harhaluulo,parantaja on se joka on kaiken luoja holhooja,paholaien ei voiparnataa

    • A:n broidis

      Veljeni Aarnolds osaa katsoa maailmaa perrsereikänsä kautta. Jos maksat kolme tonnia ja lisäksi maksat luonnossa pilllulla ja anuksella, Aarnolds opettaa sinua.

      • menee huonosti

        Mä hiffaan ton Aarnoldsin, se tosiaan kattoo maailmaa perrsereikänsä kautta, mutta sen tulkinnat kaikista asioista on ihan p e r s e e s t ä.


    • yksi henki

      hui kauhistus älä vaan rupea tohon on olemassa parempaakin vieraat henhet ovat pahasta on vain yksi henki ja se on todella ihana sanon tämän kokemuksellani ja edelleenkin tunnen hetki sitten tunsin tätä jumalan henki hänen läsnä olo kun jumalan henki koskettaa niin on todella todella ihanaa ei ole toista hänen kaltaistaan anna hänen koskettaa sinua niin tiedät enemmän

    • niin5

      harva tuota opettamaan on, kun tuntuu, että kukaan ei sitä ilmaiseksi tee. ja kun tekee, tulee perästä sähköposti "kyseinen henkilö on kiireinen, maksa hieman ja nopeutat käsittelyä"

      • hyvä taito!

        Yks Aarnolds osaa kattoo mailmaa perssereikänsä kautta.


    • utelias olento

      Laita google hakuun wicca ja paikkakuntasi niin saatat löytää oman seutusi noidat. Huom! ehkä

    • noita mummi

      aidoksi noidaksi synnytään eikä opita

      • noitapappi

        Abracadabra!


      • riittääjo

        kauhukakara. Ikääntynyt sellainen?


    • Atte Ateisti

      Haluatko rahaa?

      -Ryhdy ennustajaksi tai demonien manaajaksi, kiertäväksi maallikkosaarnaajaksi ja kerää "seurakuntasi kymmenykset".


      Haluatko mainetta?

      -Pieniä taikatemppuja voit harrastaa perhepiirissä, Varsinkin lapset tykkäävät niistä.



      Haluatko muuten vain "sivistää itseäsi" höpöhöpö-tiedolla?

      -Siihen ovat kirjastot naisten suosimia yleensä amerikkalaisia "elämäntapaoppikirjoja" väärällään.


      Ja ole sitten keskenäsi "hiljaa viisas".

      Noitia ei ole olemassakaan.

      Olet katsonut liikaa amerikkalaisia viihde-elokuvia.

      • magiaa kansalle

        Viihde-elokuvien hollywood-noitia ei ole todellakaan olemassa,
        mutta oikeita noitia on todellakin olemassa ympäri maailman.


      • Noidat=/ceestä
        magiaa kansalle kirjoitti:

        Viihde-elokuvien hollywood-noitia ei ole todellakaan olemassa,
        mutta oikeita noitia on todellakin olemassa ympäri maailman.

        On yllättävää että on ihmisiä jotka eivät tiedä että noitia on olemassa. Taitavat elää jossain tynnyrissä.


    • Uskova mies

      Aloittajalle sanoisin että ota Jeesus elämääsi joka edustaa hyvyyttä, niin saat elää ikuisesti. Noituus, okkultismi, satanismi, ja kaikki tällainen edustaa pahuutta. Pahuuttako haluat elämääsi? Älä leiki näiden asioiden kanssa.

      • haaremihousut

        Huijaaminen on opittua. Lahjattomuus, laiskuus ja typeryys on synnynnäistä. Maailma on aika epäreilu paikka. Kaikille ei ole kauneutta suotu, ei ole suotu älyä. Niin se vain on.


      • Atte Ateisti

        Kuten huomaamme, kaukana eivät ole ne ajat, kun noitiin uskottiin ja niitä oltiin valmiita polttamaan rovioilla julkisella paikalla.

        En itse ylläty myöskään siitä, että on ihmisiä, jotka yhä haluaisivat tehdä saman...


    • Holy Bible

      Perinteisesti henkilöä opastaa alan ammattilainen, jolla on monta nimeä. Ei tarvitse kuin kutsua, joskus se tulee kutsumattakin. Saatana, Belsebuubi, Perkele, Piru... voit vaikkapa tuollaisia huudella, "apu" on lähellä.

    • itseoppinut

      Mene kirjastoon ja lainaa sieltä parapsykologian hyllystä (luokka 15) kirjoja, jotka liittyvät noihin aiheisiin. Yrteistä ja kasviparannuksesta löytyy tietoa luokista 67.3 (Hyöty-, viljely-, puutarha-, lääke-, yrtti- ja koristekasvit) sekä 59.3 (henkilökohtainen terveydenhoita).

      Kannattaa myös kysellä kirjastovirkailijoilta lisäapuja kirjojen etsintään, he osaavat varmasti auttaa.

    • ee hele

      Kannattaa ottaa yhteyttä lähimpään henkiparantajaan, eli psykiatriin

    • Happo3

      Minusta tärkeä asia ja aloite. Esimerkiksi työvoimavirbaomaiste voisvat järjestää työllisyyskoulutuksena tällaisen kurssin. On ne järjestäneet jotain joulupukki ja -tonttu koulutustakin. Aina noidille olisi kysyntää yrittäjinä.

    • tosiasiaa

      ne, jotka käyvät sinulle näitä opettamaan, eivät suinkaan ole kilttejä. He ovat eksyneet Raamatun totuuksista, ja pitävät neuvoa pimeyden henkivaltojen kanssa.

      Pysy erossa niistä, jotta elämääsi ei tule hallitsemaan riivaajat.

      Usko Jeesukseen on kaikki mitä tarvitset.

    • 11221212

      AP:älä lapsi ala leikkimään pimeyden voimien kanssa. Jos antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden. Pysy erossa hengistä ja loitsuista.

    • oppia ottanut

      Hyvä kirja aiheesta. Doreen Irvine "Olin Noita" kirja näyttää olevan nettikaupoissa tarjouksessakin, kannattaa lukea, suosittelen lämpimästi!.

    • Sinun kantsii mennä lääkäriin.

    • vällykäärmelumooja

      Jos olet nuorehko nainen niin varmaan täältä löytyy halukkaita opettajia erilaisiin taikoihin ja akrobaattitemppuihin, varsinkin jos kuppikoko on vähintään B.

    • Druidismi

      Googlaappas netistä semmonen ku druidismi ja varjojen kirja . Sillä sivustolla on hyvin kattavasti ainakin tietoa yrteistä ja taioista. Itse olen kansanparantajan sukujuurta ja sanon että ainakin tuo herbologia puoli toimii uskomattoman hyvin

      • Siva

        En ole käynyt täällä aikoihin, kunnes nyt jotenkin eksyin tänne ja huhhuh, ompa tänne tullut vastauksia! Toiset tosin asiallisempia kuin toiset... Minäkin tykkään varjojen kirjasta, etenkin yrttikirjastosta, sieltä löytyy paljon hyödyllistä tietoa. :) Ikävä kyllä en ole tarpeeksi vanha tekemään omaa tunnusta... :/ Ja kaikki jeesustelijat voivat painua raamattuineen päivineen kuuseen, sillä en usko Jumalan, Jeesuksen tai Satanan olemassaoloon, en usko mihinkään jumaliin, henkiin, energioihin ja vastaavaan sen sijaan uskon, sillä onhan minulla kokemusta asiasta, sekä henkioppaani ja voimaeläimeni susi ja pöllö rinnallani tukemassa ja auttamassa.
        En usko että voisin lentää luudalla ja taikoa taikasauvalla tai vastaavaa, mielestäni median luoma kuva noidista on naurettava.
        Ja tiedän noidaksi joko synnytään, ei opita. Olenkin siitä onnekas että olen syntynyt noidaksi, ja tarvitsenkin harjoitusta jotta lahjani eivät menisi hukkaan.
        Olen aina ollut selvänäköinen, näin auroja heti ensi yrityksellä ja harjoittelemalla opin näkemään eri sävyjä ja kerroksia. Nykyään minun ei edes tarvitse "katsoa sillä tavalla" vaan näen auroja ilman ponnisteluja. Joskus helpommin kuin toiste, mutta näen aina kunhan vain tarpeeksi tahdon.
        Tämä saattaa kuulostaa naurettavalle ja toivon että ette leimaa minua hulluksi, mutta osaan vaikuttaa säähän. Olen osannut jo 3 vuotta, kohta 4. Se alkoi 4 kun yhtäkkiä havaitsin tunteitteni vaikuttavan säähän. Tosin siihen aikaan vain tunteistani vahvimmat, kuten voimakas viha ja vahva pelko vaikuttivat, ja todella hitaasti. Otin tästä kuitenkin ilon irti sillä rakastin sisäliikuntaa ja vihasin pesäpalloa. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja aamulla herättyäni keskityin ankarasti ja onnistuin luomaan jonkinlaisen sateen. Lisäksi olin tehnyt helistimen, olin laittanut simpukankuoria ja sinisiä helmiä veskipaperirullan sisään. Olin tehnyt sen "läpällä" ja yllätyin kun se toimi. Helppoa se ei ollut, sillä se vei paljon aikaa ja vaivaa ja vaati ankaraa keskittymistä ja tahdonvoimaa. Mitä kauemmin ja nopeammin ravistelin, sitä kauemmin ja kovemmin satoi. Joskus tein ihan huvikseni kaatosateen.
        Jossain 5 luokalla huomasin etten enää tarvinnut tuota, vaan pärjäsin ihan mainiosti ilmankin. Usein kun kävelin koulusta kotiin ja huomasin että taivas näytti siltä että kohta alkaisi sataa, niin onnistuin hillitsemään sadetta niin kauan että olin päässyt kotiin asti.
        6 huomasin pystyväni vaikuttaa sateen nopeuteen yms. pelkällä tahdonvoimalla. Ja nyt 7 sää muuttuu automaattisesti tunteideni mukaan ilman että edes ajattelen koko asiaa.
        Olen lukenut netistä Telekinesiasta, ja onnistuin ensi yrittämällä pyöräyttämään hyrrää puolitoista kierrosta. Olin saanut sitä jopa videolle. Yritin ja yritin, mutta en havainnut mitään kehitystä, päinvastoin. Menetin uskoani asiaan ja hyrrän pyörittämisestä tuli aina vain hankalampaa, kunnes en enää osannut.
        Niin että kyllä mulla on kykyjä, onnistuin selvittämään kaverini voimaeläimen toisella yrityksellä. Tarvitsisin vain apua ja neuvoa jotta voin kehittyä.


    • simsonin dildo

      rukous rukouksen perään ja onnistuisi se rukous ja olisi Herra myötä, payer for me ... så,

    • Minä Olen

      Ihminen on hyvin itsekäs ja ajattelematon olento joka pitää itseään kaiken lähtökohtana ja arvostelle ja nauraa muille jos itse ei hallitse jotain asiaa kuten henkisyyttä.
      Huomaat edellisistä viesteistä kuinka paljon arvostelua ja negatiivisuutta kysymyksesi aiheutti, on tuttua itsellenikin.
      Moniko meistä osa soitta esim.viulua tai klarinettia taitavasti? Jos yksi tuhannesta ja myös metafysikkaa (henkitiede) on promillen luokkaa eli yksi tuhannesta ihmisestä tietää siitä edes jotain mutta suurin osa nauraa ja ivaa koska se ei ole heidän alansa. Kuvittelevat, että kun minä en tiedä asiasta mitään niin se ei ole totta!

      No, nämä ihmiset ovat ns. lapsisieluja jotka vasta muutama elämä ollut maanpäällä eivätkä siksi voi ymmärtää, että on jotain mitä ei aisteilla voi havaita mutta jokaiselle jossain elämässä henkisetasiat aukenevat, kaikki käyvät lopulta sen ahtaan portin kautta. Itse olin ennen aivan samanlainen joten en voi tuomita vaan totean.

      Luen juuri kirjaa "Kahdessa Maailmassa", Sylvia Browne. Siinä kerrotaan perusasiat hienosti eli mitä on kuoleman jälkeen astraalitasolla ja sielunsopimuksen merkitys ja mitä se on.
      Kirjastossa löytyy hylly "Parapsykologia" tai "Metafysiikka", lehtikioskilta löydät vaikka heti alan lehtiä "Minä olen" on yksi niistä.

      Yliluonnollista ei oikeasti ole vaan on vain tietämättömyttää,itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä.
      Maailmassa on muutakin kun raha, tavara ja ahneus. Ne ovat vain itsekkään laputsilmillä-ihmisen keksintöä, henkimaailma on aina läsnä ja aniharva meistä kokee ja tietää sen, sähköäkään emme näe mutta näemme sen tekemän työn mutta alkujaan sähkön keksineelle miehelle naurettiin kippurassa mutta enää ei naureta.
      Ihminen aliarvioi aina kaikkea uutta mitä ei ymmärrä ja vuosikymmenten jälkeen se on totuus kaikien ulottuvissa.
      Kännytkät olisivat olleet ennen noituutta ja pelkästään näiden tyhmien mutta äänekkäiden ihmisten takia.

      Myös täällä Suomi 24:ssä on "Uskonto ja uskomukset" mutta siellä myös pelleilee ja häiriköi samat tietämättömät tyypit jotka kaikkialla muuallakin.
      Monella ihmisellä(lähes kaikilla) on tässä elämässä ongelmia jotka johtuvat menneitten elämien virheistä eli karmanvelasta, se tulee juuri ajattelemattomuudesta ja itsekkyydestä, moni aiheuttaa itselleen tämänkin tekstin takia jatkossa karmaa mutta kun ei usko eikä ymmärrä.

      Ei ole hyviä tai parempia ihmisiä kuin muut mutta tietoisuudeltaan meitä on paljon erilaisia. Itse en ymmärrä kvanttifysiikasta paljokaan mutta eipä tee mieli lähteä tiedemiehille aukomaan päätään ja riehumaan, toiseksi jäisin ja näissä asioissa on aivan sama asia.
      Muista että sinut on huomattu ja sinua rakastetaan.

      • 2. sija ei häviö

        Turhaa egoilua tuollainen, että et voi alkaa aukomaan päätäsi, jos et tiedä muka tarpeeksi ja että pitää olla ensimmäinen. Sillä sitä oppii kun saa ihmiset perustelemaan näkemyksensä.

        Karman kerääminen on ok, kunhan sitä ei tee liiaksi. Puhtaimmassa tietoisuudessa ei ole alfaa erikseen omegasta.

        Kahdesta maailmasta saa käsitystä, tämän äijän puheista.
        http://www.youtube.com/watch?v=z1QI5EJMDk4


      • musta ja iso nenä

        Sinut on huomattu ja olet sekopää!
        Oho. Onko meitä paljon erilaisia? Sinä olet korkealle tasolle päässyt.
        Ei kun jatkakaa. Ihan hikeä pukkaa.


    • noidantappaja

      Voisin päästää sinut kärsimyksistäsi, kuten Raamattu määrää.

      • en yhtään epäile

        www.evilbible.com/


      • miettisit kuitenkin
        en yhtään epäile kirjoitti:

        www.evilbible.com/

        Eikö se ole tavattoman hyvä asia, jos auttaa pahan hengen vallassa olevaa?


      • Siva

        Voiko ihminen enää alemmas vajota?


      • Siva
        Siva kirjoitti:

        Voiko ihminen enää alemmas vajota?

        Sori, tuli vahingos väärään kohtaan, mun ei ollu tarkotus sanoo tota sulle vaa yhelle toiselle. Huvittavaa kuitenkin kuinka joku on valmis murhaamaan jonkin kirjapahasen takia, ilman todisteita että Jumala olisi oikeasti olemassa. Kunnioitan toki muiden uskontoja enkä ala haukkumaan ketään uskontonsa takia, uskokoot mihin haluavat, mutta miksi meidän ei sitten annettaisi uskoa rauhassa mihin haluamme?


    • Ei noitiin uskova

      HÖPÖ HÖPÖ JA HUOMENNA LISÄÄ!!!!.....

    • Jeesusherra

      Älä missään tapauksessa ala yhteyteen noitien/saatanan kanssa. Aluksi se tuntuu ja näyttää kiehtovalta, mutta lopuksi olet suurissa pahuuden henkiolentojen kahleissa. Tee parannus ja huuda avuksesi Jeesusta saat rauhan sieluusi ja pääset yhteyteen Jumalan kanssa joka on suurempi kuin Saatana. Lopulta kun elämäsi päättyy tietoisuutesi irtautuu ruumiistasi ja liitää paratiisiin.

    • yx x

      huijariksi synnytään

      • tosi on

        Hyvin sanottu. Jos sinulla ei ole sitä "lahjaa", niin et pysty toimimaan esim. noitana.


    • Alsukraali

      Alkuperäiskansojen parissa parantaja on ihminen joka hoitaa kutsumuksesta ilman palkkiota. Noita pyytää rahaa ennenkuin tekee hoitoja ja usein tahallaan pitkittää potilaan kärsimystä vähemmän toimivilla tai väärillä hoidoilla että saisi enemmän rahaa. Eli kummaksi haluat?

    • Njetponi Maiju

      Turhaa on hyvää kotkaa noituudella pilata.

      • ponit hukassa

        Mikä ihmeen kotka?


    • Käsittämätöntä

      Ihan uskomatonta, että tälläisiä hörhöjä on olemassa, jotka haluaa harrastaa noituutta missään muodossa.Mulla tulee mieleen, että ihan sama kun joku haluaisi alkaa leikkimään jotakin joulutonttua tai keijukaista.
      Jotakin kyllä nyt puuttuu sieltä korvien välistä, se on varma.
      Voin vaan toivoa, että tälläinen hörhöilijä tulisi järkiinsä.

      • Käsittämätöntä

        Sama juttu jääkiekon kanssa.


    • ,Liity

      juutalaisuuteen, silloin ei tarvitse välittää näiden kristittyjen negaatioista.

      • herää jo

        Ihan pienenä vinkkinä mainittakoon, että Jeesus oli Juutalainen.


      • No sitten Jeesus
        herää jo kirjoitti:

        Ihan pienenä vinkkinä mainittakoon, että Jeesus oli Juutalainen.

        oli noita!


    • Taikatemppuilijat ovat oma porukkansa. Korkeahenkisyyttä ja tiettyä herkkyyttä, jolla voi vaikkapa tehdä hyvää lähimmäiselle ei opita pelkillä kirjekursseilla. Siihen synnytään, on lahja ja on enemmän mm. asennekysymys.

    • Pahojenhenkien homma

      ÄLÄ LEIKI TULELLA!

      • Ei ole henkiä.

        Tutustu C. G. Jungin tuotantoon, niin saat maallisen katsomuskannan henkiasiaan. Muista psykologioista ei oikein ole selittämään ihmisten henkikontakteja.


    • Joku sellanen Sabrina teininoita voi ihan hyvin tulla treenaamaan munkin taikasauvalla. Pienen harjoittelun jälkeen saa taikajuoman aikaan hyvinkin helposti...

    • Jeesuksen ystävä

      Suosittelen lämpimästi lukemaan Raamattua ja tutustumaan Jeesukseen.

      • Viisauden puolesta

        ............ haluan Jeesuksen paljouden taitaa tietää tuntea kokea ystävyyttä, rukoilkaa, toteutumaan ... Jeesus enkeli Gabrielin mukaan nimesi on ja nimessäsi on viisaus, pyydämme ...


    • Hei Olen semmonen 17v tyttö joka on pienestä pitäen nähny ja kuullu ja puhunut hengille. Se on aika hauskaa voi opettaa miten saat yhteydn niihin.

    • neuvooja,

      Kts. täältä os. www.tv7.fi ja www.radiodei.fi

    • Voi ihan ilmaiseksi auttaa henkiin tutustumaan.

      • Minä yksinäisyys

        Jumala on Viisaus Jumala On Viisaus Jumala on Viisaus on Henki on Henki Jumala on Henki


      • hae apua

        Se on vähän vaikeaa. kun niitä ei edes ole. Äänet kuuluvat päästäsi.


      • Siva

        Voi kiitos! :D Itse olen onnistunut juttelemaan vain henkioppaani kanssa ja silloinkin meditaation avulla. Tunnen kyllä onko henkiä läsnä, missä ja onko hyvä, paha vaiko neutraali. Voin komentaa niitä häipymään, ja yleensä ne tottelevat. Mutta jos ne eivät syystä tai toisesta tottele niin ne häipyvät viimeistään silloin kun pyydän henkiopastani tai voimaeläimiäni apuun. Pystyn kommunikoimaan henkioppaani ja voimaeläimieni kanssa ilman meditaatioita. Mutta se ei ole samanlaista kuin meditaatiossa, minä pikemminkin tunnen kuin kuulen heidän vastauksensa, enkä voi olla aina täysin varma että ovatko ne henkioppaani tai voimaeläimieni vaiko omia ajatuksiani.
        Olen yrittänyt jutella henkien kanssa mutta ei siitä mitään tullut, ne eivät ikinä vastaa.


      • Siva
        Siva kirjoitti:

        Voi kiitos! :D Itse olen onnistunut juttelemaan vain henkioppaani kanssa ja silloinkin meditaation avulla. Tunnen kyllä onko henkiä läsnä, missä ja onko hyvä, paha vaiko neutraali. Voin komentaa niitä häipymään, ja yleensä ne tottelevat. Mutta jos ne eivät syystä tai toisesta tottele niin ne häipyvät viimeistään silloin kun pyydän henkiopastani tai voimaeläimiäni apuun. Pystyn kommunikoimaan henkioppaani ja voimaeläimieni kanssa ilman meditaatioita. Mutta se ei ole samanlaista kuin meditaatiossa, minä pikemminkin tunnen kuin kuulen heidän vastauksensa, enkä voi olla aina täysin varma että ovatko ne henkioppaani tai voimaeläimieni vaiko omia ajatuksiani.
        Olen yrittänyt jutella henkien kanssa mutta ei siitä mitään tullut, ne eivät ikinä vastaa.

        Miks mun viestit menee aina liian alas? -,-'


    • vcxvcvvcxvcx

      "Oisko ketään, joka vois ilmatteeks, suomi24 opettaa mua? Ja noidalla ololla en tarkoita sitä, että lentelisin luudalla, teleporttaisin ja loihtisin taikasauvalla tulipalloja"

      Minä taas haluaisin juuri tällaista! Voisiko joku opettaa?

      • Noitakurssillako

        Kylläpä repesin tälle vcxVVCXVCX:n jutulle, se oli niin hauska. xD


    • noitaa takaapäin

      minä haluaisin panna aitoa noitaa ja hän voisi istua luutani nokkaan.Lennättäisin hänet kyöpelinvuorelle ja hämmentäisin noidan "pataa" kunnes liemi lentää.

    • maantin

      EN HALUA TUOMITA SINUA,noidaksi haluava,totean vain,että pimeyden voimat tulevat myrkyttämään sinut,jos et käänny tieltäsi Jeesuksen ja Jumalan puoleen..
      SE ON AINOA TOIVO,joka sinulla tässä elämässä on tarjolla ja ainut tie,joka johtaa valkeuteen...

      Kaikkea hyvää sinulle toivottaen:vakaumuksellinen,uudestisyntynyt kristitty,Jeesuksen seuraaja ja Hänen opetuslapsensa *KUKU *

    • HiisiSihisiHississä
    • HULLU NR1

      annar95 minäkin kuulen ääniä! Onko ne niitä henkiä? No sittenhän minäkin voin opettaa noitana oloa. :) Sanovat kellokoskella, että sairasta skitsofreeniaa.

    • wanhawelho

      Aikamoinen toive sinulla, mutta tositoivetta ei hylätä.
      Voin antaa toimivan sähköpostiosoitteen, jonka takana on aitojen noitien kotimainen piiri, jossa myös annetaan opetusta taikuudesta, noituudesta ja velhoudesta laidasta laitaan, taatusti turvallisesti. Voit lähettää suoraan sinne sähköpostilla vapaamuotoisen tarkennetun toivelistan ja jäsenhakemuksesi.
      Jos tällä palstalla sattuu olemaan muitakin tällaisesta muinaisesta (nykyisin vähemmän vainotusta) luonnonläheisestä ja parantavasta maailmankatsomuksesta kiinnostuneita, niin ottakaapa yhteyttä aluksi samaan osoitteeseen, kiitos. Ihmeelliset asiat ja toinen todellisuus odottaa sinua.
      [email protected]

      • syysyksinäisyyssyys

        Kuulehan, tämän luonnollisuuden lähde on todellisuudessa, se ettemme ole aivan mahdollisessa mukana, tärkeimpänä oikeutenamme pidämme mitä noitien velhojen ja tietäjien osuus on ollut - ei hyvä, ei hyvä, ei hyvä - Jeesus on Parantajani ja Jumalani JHWH RAPHA on .... nimessä .............. Rukous ja ohjaus ja Viisautta voidaan vain pyytää Jumalalta, niin ja muutakin, en itse tosin tiedä siitä mitään äly ymmärrys viisaus vajavuustasossa ettei se toimi siis mitä minussa on niin vaan voisin kysyä, pyytää Jumalalta Viisautta, tässä eräänlainen malli olla mahtavampi noitia, velhoja, tietäjiä, olisiko muuta ....? Kunniamme ja Kunnioituksemme Jumalalle ja Kiitoksemme ja Kiitoksemme


    • noita akka

      Ketä kiinnostaa energiat, henget yms...

      LUUDALLA LENTELY JA TULIPALLOT, SE ON KIVAA!!! :D

      • Jumalan on Tuomio

        .... meillä esillä dildon moninaiset nimikkeet ja sitten ei muuta, ei mikään muuta isäntämiesten /kreivit herttuat salaseurat ja julkisuudet/ ja asiaa harrastajien sexsuaali niin paljoa kuin osattomuus ja hengenmiehet, siispä asiain hohtavimmalla puolella ovat DILDOLLA-lentelevät naiset ja VAGINALLA käyvät miehet ja varmasti on keinotekoista väittää muuta, esim. oletan historiallisesti dildon ja asiaintuntemuksen yhtä sexuaalilinjalla, ei ole mitään olemassakaan/tyylitellyt luudat tietenkin/ = älkää luudalla kokeilla, sitä voi valmistaa ohjeiden mukaan ja varmasti on aitoa, luudalla lentelijöitä, tunnustamme yhdessä ja salaamme tosiasioita, emme ole menneet kovin pitkälle teologioissa, antroposofioissa ja muuta esim. psykologioissa ja .... joten noitamenot ei hyvä, ei hyvä, ei hyvä ... Pyydetän Jumalalta Viisautta.


      • abraxas5
        Jumalan on Tuomio kirjoitti:

        .... meillä esillä dildon moninaiset nimikkeet ja sitten ei muuta, ei mikään muuta isäntämiesten /kreivit herttuat salaseurat ja julkisuudet/ ja asiaa harrastajien sexsuaali niin paljoa kuin osattomuus ja hengenmiehet, siispä asiain hohtavimmalla puolella ovat DILDOLLA-lentelevät naiset ja VAGINALLA käyvät miehet ja varmasti on keinotekoista väittää muuta, esim. oletan historiallisesti dildon ja asiaintuntemuksen yhtä sexuaalilinjalla, ei ole mitään olemassakaan/tyylitellyt luudat tietenkin/ = älkää luudalla kokeilla, sitä voi valmistaa ohjeiden mukaan ja varmasti on aitoa, luudalla lentelijöitä, tunnustamme yhdessä ja salaamme tosiasioita, emme ole menneet kovin pitkälle teologioissa, antroposofioissa ja muuta esim. psykologioissa ja .... joten noitamenot ei hyvä, ei hyvä, ei hyvä ... Pyydetän Jumalalta Viisautta.

        Täällä näyttävät nämä kaikenlaiset noitien vastustajat olevan aivan älyvapaita ja sairaita pervertikkoja, jotka kommenteillaan julkituovat oman tietämättömyytensä kymmeniä tuhansia vuosia vanhan noituuden ikiaikaisesta positiivisesta ja aivan mahtavasta olemuksesta!


      • Siva

        Ehkä, mutta se ei ole mahdollista. Ja noita-akka kirjoitetaan laittamalla viiva väliin


    • Noitiin törmännyt

      Haluat siis sairastua skitsofreniaan.

      Onko sinulla suvussa skitsofreniaa, se olisi hyvä lähtökohta. Sairastumisen puhkeamista voit edistää amfetamiinilla, ekstasilla ja muutkin huumeet varmaan ajavat asiaa eteenpäin. Valitettavasti jos sinulla ei ole taipumusta skitsofreniaan niin luultavasti päädyt vain noitaoppilaaksi, etkä koskaan saa tehtyä todellisia taikuuksia tai parannuksia. Niihin pystyvät vain oikeasti tautiin sairastuneet.

      Jos haluat pysyä terveenä, niin ei kannattaisi leikkiä vakavalla asialla.

      • yksi kokeilu riittää

        Kannabis on paras keino sairastua skitsofreniaan, johan se on peruskoulussa kerrottu.


    • pimeäätouhua

      No täällähän sinut koulutetaan suomi 24 :n voimin... :D

      Terveellistä unohtaa koko "Wannabee" homma. Taidat olla itse avun tarpeessa??

      • Haista paska

        MITÄ VIKAAA NOIDISSA ONN OLET ITSE WANNABE FINNINAAMA LÄSKI


      • Paista haska ite
        Haista paska kirjoitti:

        MITÄ VIKAAA NOIDISSA ONN OLET ITSE WANNABE FINNINAAMA LÄSKI

        Hei älä pillastu, en ole finninaama läski ,kun sinähän se olet juurikin...
        Noidissa on paljonkin vikaa...
        Aina haisee kun sieltäpäin tuulee..


    • "Noita" on ilmaisuna vanhanaikainen. Perinnettä vievät nykyään eteenpäin Vihreät, erilaiset feministijärjestöt, vähemmistövaltuutetut ja rasismintutkijat. Kannattaa hakeutua niihin. Lisäetuna on helppo pääsy yhteiskunnan runsaalla kädellä maksamiin suojatyöpaikkoihin.

      • maailmanloppuun

        .......... sinä teit hyvin kun osoitit minulle selvästi keitä he todellisuudessa ovat, eräässä kirjallisessa teoksessa arvioisin heitä nimiteltävän myös ....


    • velhopoju18

      Pääsiäisenä sitten virpomaan, mennäänkö kimpassa? Virvon varvon blaa blaa blaa?

    • WitchQueen

      Voin opettaa sinua ilmaiseksi. [email protected]
      Olen aito WitchQueen, poikkeuksellisen voimakas ja taitava noita. WitchQueenit ja -Kingit ovat noitia, -todellisia sellaisia-, joiden voimat ja taidot ovat ylitse muiden noitien. Suurin osa "noidista" on pelkkiä wannabe-noitia, pakanoita ja shamanisteja, jotka kirjoista opettelevat tekniikoita ja loitsuja. Heistä ei koskaan tule mitään todella suurta ja heidän "noituutensa" jää ainoastaan maalliselle tasolle pelkäksi puuhasteluksi ja harrasteluksi.

      Lisäksi jos päädyt väärän opettajan oppilaaksi, joudut suureen vaaraan. Näistä vaaroista minä voin kertoa sinulle rehellisesti ja suoraan ja neuvoa, miten saat täydellisen suojan niiltä.
      Olet nyt hyvin onnekas, sillä hierarkiassa olen todella aivan noitamaailman huipulla, maailmanlaajuisesti. Jumalani antoi minulle tehtäväksi alkaa jakaa tietoa ja opetusta tänä aikana, sillä kiinnostus noituuteen on tänä päivänä hyvin suurta ja sen pariin ilman todellista opetusta ja ohjausta ajautuvat joutuvat hyvin suureen vaaraan.
      Myös muut kiinnostuneet noitaoppilaat saavat kirjoittaa.

      • NOITIA EI OLE

        TUNGE QUEENIT PERSEESEES OOT VARMASTI PERSU JA PANET TIMO SOINIA ANAALIIN HANKI ELÄMÄ MOKOMA JUMLAN EMÄTINPIERU


      • ) dildo/vagina (

        Jumalamme on ihminen ja ei ihminen, Jumalalle ei mikään ole mahdoton = huomaa, Jumalalle ei mahdottomuuksissa tahdonvastaisuuksia, mitä Hän voi vaikuttaa ... "...etsitään se suomeksi kirjallinen teos raamattu, siellä ovat Jumalan kaikki nimet ja mahdollisuudet, ei tarvitse asiainharrastajien suhteeen ja itseäkään ei tarvitse, Jumalan voida vain ja Jumalan voida vain, ei näissä aikaansa hyödynnä mikään raamatussa mainintaa ulkopuolinen niin oikein kuin on Raamatussa esillä se, mikä meille on hyväksi, siis valmista ....."


      • Jaaha...
        NOITIA EI OLE kirjoitti:

        TUNGE QUEENIT PERSEESEES OOT VARMASTI PERSU JA PANET TIMO SOINIA ANAALIIN HANKI ELÄMÄ MOKOMA JUMLAN EMÄTINPIERU

        Tyypillistä kokkarikielenkäyttöä.


      • Siva

        Miksköhän mua vähän epäilyttää...?


    • synnynnäinen noita

      Tätä kautta tuskin löydät oikeita opettajia. Lue paljon kirjallisuutta. Nykyisin sitä on paljon saatavilla. Wiccapiirejä on olemassa, mutta se on tavallaan jo uskonto. Pelkkä noita ilman uskonnollista harjoittamista on sitten eri asia.
      Ehkä sinun olisi hyvä aloittaa jostakin kurssista asioista, joista olet kiinnostunut.

    • Älä usko näitä

      eivät he ole tosissaan. Witchqueen :D

      • KORTISONIPUIKKO

        alpit ovat olut saksa natsikorttiiii saaatanaaaa


      • JUMALA ON HERRA
        KORTISONIPUIKKO kirjoitti:

        alpit ovat olut saksa natsikorttiiii saaatanaaaa

        Apenniinit ob ovat romanissa jeesus pelastaaaaaapö olet syntinen perkele XLÖFEÖSDLYP


      • 007,1
        KORTISONIPUIKKO kirjoitti:

        alpit ovat olut saksa natsikorttiiii saaatanaaaa

        Kortisoonipuikko, kommenttisi oli äärimmäsien harkitsematon rykäys....oletko mahdollisesti 7-10 vuotias kirahvi?


      • JUMALA ON HOMO SOMALI
        007,1 kirjoitti:

        Kortisoonipuikko, kommenttisi oli äärimmäsien harkitsematon rykäys....oletko mahdollisesti 7-10 vuotias kirahvi?

        tHELVETTI PALAAMAAILMNLOPPUU TULEEE SOINIMENEE PERSEESI JA VÄÄNTÄÄÄ PQSKAAAAA POLTTAKAA LEHMÄT KOSKA KOSKA JEESUS TULEEE


      • tosi on
        JUMALA ON HOMO SOMALI kirjoitti:

        tHELVETTI PALAAMAAILMNLOPPUU TULEEE SOINIMENEE PERSEESI JA VÄÄNTÄÄÄ PQSKAAAAA POLTTAKAA LEHMÄT KOSKA KOSKA JEESUS TULEEE

        Juuri niin. Saatananpalvonta on hyvä lähtökohta noituudelle.


      • noidanpata
        tosi on kirjoitti:

        Juuri niin. Saatananpalvonta on hyvä lähtökohta noituudelle.

        Saatananpalvonta on tosiasiassa kristinuskoon liittyvä käänteinen lahko, eikä noitien uskontoon kuulu Saatana lainkaan. Saatana-nimi (vastustaja, syyttäjä) tulee hepreankielestä ja sitä kautta juutalaisuudesta, ja kristinusko taasen on kehittynyt suoraan tuosta juutalaisuudesta. Vain Raamatussa puhutaan Saatanasta, muttei missään muualla.


      • noidanpata
        noidanpata kirjoitti:

        Saatananpalvonta on tosiasiassa kristinuskoon liittyvä käänteinen lahko, eikä noitien uskontoon kuulu Saatana lainkaan. Saatana-nimi (vastustaja, syyttäjä) tulee hepreankielestä ja sitä kautta juutalaisuudesta, ja kristinusko taasen on kehittynyt suoraan tuosta juutalaisuudesta. Vain Raamatussa puhutaan Saatanasta, muttei missään muualla.

        Täällä on aivan liian tiukka tuo kirosana-filtteri. Jos joku puhuu Saatanasta henkilönä, eli pahuuden personoitumana, niin nimisensuuri iskee välittömästi.


    • Uskova mies

      Mikä pahuudessa kiehtoo? Kaikki jotka haluavat olla pahuuden henkiolentojen, ja noitien kanssa tekemisissä eivät tajua mitä ovat itselleen tekemässä. Miksi hyvyys ei kiehdo? Jeesus tulee tekemään vielä lopun pahuudesta maailmassa. Kääntykää Jeesuksen puoleen, niin olette voittajien puolella.

    • Ei ole siksi olemassa noitakoulua tai noitaopettajaa, koska noituuden asiat tulevat melkein itsestään ja henki tai veri vetää. Toki moni on myös kouluttautunut. Kaikki eivät edes tiedä omaavansa kykyjä. Mulla on nyt ristiriitainen tilanne, kun rukoilen Jumalalta isompaa perhettä ja rukoilen muutakin ja samalla myös soitan näkijälle puhelun, eli juon kahdesta eri maljasta. En koe, että Jumala olisi tuominnut minua. Pyhän Hengen läsnäolo tuntuu minusta paremmalta kuin noitavoimat. Saan Pyhän Hengen luokseni olemalla rauhallinen ja sitten kun Pyhän Hengen rakkaus tulee, niin poskeni ovat ihan punaiset. Minulla ei ole missään muussa tilanteessa punoitusta, koska olen aina kalpeanaama. Kukaan mies tai kukaan nainen ei saa minua punastumaan ja korostan, että se tulee toden totta uskon rakkaudesta. Kävin vuonna 2005 lähellä tuonpuoleista, eli sekin on yliluonnollista. On myös yliluonnollista saada toiveet täytettyä. Toivon Jumalalta normaaleja asioita, jotka vaativat yrittämistä.

      • Virvonvarvoilijat

        Näitä helkutin pääsiäisjuttuja alkaa taas olemaan joka paikassa.
        Noitia hahhh!Voisko joku opettaa mut kunnon tipuksi.Ei sillä että haluaisin syötäväksi tai joutuisin tehokanalaan, mutta sillee tiedättehän*iskee silmää*


      • Hahah:D Mikä tuo kirjoitus oli, että skitsot oisivat noitia:D Sittenhän mie oon kaikkien noitien äiti ku sairastuin ala-ikäisenä siihen tautiin :DD


      • tosi on
        nainen-oulu kirjoitti:

        Hahah:D Mikä tuo kirjoitus oli, että skitsot oisivat noitia:D Sittenhän mie oon kaikkien noitien äiti ku sairastuin ala-ikäisenä siihen tautiin :DD

        Eivät tietenkään kaikki. Monia skitsoja on poltettu roviolla eikä heitä naurattanut.


    • Witch, witch, witch!

      Noin aluksi voisit katsoa TV-sarjan 'Sabrina, teininoita'...

    • WitchQueen

      Ei, kyllä tämä on aivan totta ja olen aivan tosissani:

      Voin opettaa sinua ilmaiseksi. [email protected]
      Olen aito WitchQueen, poikkeuksellisen voimakas ja taitava noita. WitchQueenit ja -Kingit ovat noitia, -todellisia sellaisia-, joiden voimat ja taidot ovat ylitse muiden noitien. Suurin osa "noidista" on pelkkiä wannabe-noitia, pakanoita ja shamanisteja, jotka kirjoista opettelevat tekniikoita ja loitsuja. Heistä ei koskaan tule mitään todella suurta ja heidän "noituutensa" jää ainoastaan maalliselle tasolle pelkäksi puuhasteluksi ja harrasteluksi.

      Lisäksi jos päädyt väärän opettajan oppilaaksi, joudut suureen vaaraan. Näistä vaaroista minä voin kertoa sinulle rehellisesti ja suoraan ja neuvoa, miten saat täydellisen suojan niiltä.
      Olet nyt hyvin onnekas, sillä hierarkiassa olen todella aivan noitamaailman huipulla, maailmanlaajuisesti. Jumalani antoi minulle tehtäväksi alkaa jakaa tietoa ja opetusta tänä aikana, sillä kiinnostus noituuteen on tänä päivänä hyvin suurta ja sen pariin ilman todellista opetusta ja ohjausta ajautuvat joutuvat hyvin suureen vaaraan.
      Myös muut kiinnostuneet noitaoppilaat saavat kirjoittaa.

    • Niijoojaa

      Joo taitaa kuitenkin tuo luudalla lentäminen kuulua noidan ammatti tutkintoon!!!!!!!

    • aspalvelunoita

      monetkin naiset näyttävät olevan noitia, ainakin per8een levitaatio tapahtuu hyvin monelle... ja noitamaisen v1ttumainen käytös.

    • Ennustaja

      Moi! Älkää miettikö tätä yli luonnollsita asiaa. Osaan ennustaa, mutta en haluaisi osata. Voin kyllä auttaa pulmissa. Huom:Ennustan vaan niille jotka näen.

    • Näetkö Ennutaja tänne Ouluun ja näetkö sitä, että täällä on paljon ennutajia, jos vertaa muihin paikkoihin? Näetkö, että voimat kasaantuvat tiettyihin ja määrättyihin paikkoihin? Synnytin viime vuonna ja näkijä sanoi, että näinä vuosina syntyy Uuden Ajan lapset.

    • kuuuuuli

      Selvännäkijä saa paikan, palkka 100000e/kk tiedät minne ottaa yhteyttä.

    • Rehtori Albus

      Tylypahkassa on vapaita tuoleja uusille, taitaville jästeille, jotka haluavat tulla noidiksi ja velhoiksi. Kirjoita hakemus ja jätä se juna-asemalle, postipöllö kyllä löytää sen ja tuo minulle luettavaksi.

    • Tutustu Jeesukseen

      Hei,

      anna elämäsi Jeesukselle ja rukoile parantamisen armolahjaa, älä sekaannu noituuteen ja henkivaltoihin, niistä on vaikea päästä eroon!!!!!!!!!!!

    • Suosittelenen: James Randy Ja Kent Hovind

    • mr.shephard

      Voin kertoa sinulle vähän yrteistä. Yrttejä käytetään erittäin laajasti mausteena niin ruoanlaitossa kuin leivonnassakin. Esimerkiksi kortianteri on yleinen yrtti itämaisessa keittiössä. Lempiyrttini on kuitenkin basilika. Halutko tietää vielä jotain muuta yrteistä?

      • Siva

        Ajattelin yrttejä kyllä ihan parannusmielessä...


    • lopeta leikkiminen

      Nyt liikut vaarallisilla vesillä. Et todellakaan halua siirtyä demonien maailmaan ja saada kirouksia päällesi. Käänny Jumalan puoleen ja pyydä Jeesusta pelastamaan sinut paholaisen valheilta.

    • Kiltti noita, jaa-a? En kyllä suosittele ryhtymistä leikkimään noilla asioilla, kokemuksesta tiedän että sitä porukkaa löytyy melko paljon suljetuilta osastoilta.

    • tässä sulle neuvo

      Lueppa Doreen Irvinen olin noita- kirja. Voi avata sinunkin silmät.

    • Ei nimimerkkiä

      Ystävä, parhaan opin saat kun menet ulos, näet kuinka maa luo uutta, kuinka linnut lentää, kuinka vuodenajat vaihtuvat. Heräät kevääseen, mene ulos ja näe, aisti ja koe se. Kukatahansa voi olla noita, ei siihen synnytä. Noidan pennut voi olla ihan taviksia, ja niin edespäin. Jokaisessa suvussa varmaan löytyy joku, joka on eräänlainen aikansa noita. Aloita pienillä asioilla, aistit ja niiden terävöittäminen on hyvä alku, ne on ns. Noidan ensimmäinen apuväline tässä hullussa maalmassa. Kuten saaduista vastauksistasi voit päätellä, ei tämä suomi 24 ole ihan oikea paikka. Mene lehdon sivuille tms..etsi googlesta tietoa.

    • sgaeh

      Vanha totuus: kun oppilas on valmis, opettaja ilmestyy.

    • Alvan

      - Etsittekö Business Expansion tai Business Startup Loan?
      - Oletteko tavoitella henkilökohtaista lainaa?
      - Voit lainata jotain jopa $ 49,999,999.99 USD
      - Hyväksy edullinen korko 4%
      - Voit valita 1 ja 20 Years takaisinmaksuun.
      - Saavuttaa sekä vakuudellisten ja vakuudettomien yritysten ja henkilökohtaisia ​​lainoja.
      - Nopea ja Kiireelliset lainoja voidaan toimittaa.
      - Haluatko jälleenrahoittaa kotiisi?
      - Haluatko vakiinnuttaa teidän entinen lainoja?
      - Meillä on pankkeja määrännyt you''re ole pätevä?
      - Onko meillä kamala luotto?

        Jos olet kiinnostunut saamaan lainaa tai pyytää taloudellista neuvontaa, älä epäröi vastata meihin [email protected] Jos kiinnostaa antakaa minulle alla.
      Lainan määrä:
      Laina Kesto:
      Lainan tarkoitus:
        Ystävällisin terveisin,
        Alvan Robert

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe