Ketään tee experttiä paikalla?

twg44rhetgg4wef

Onko markettien irto tee huonompaa kuin teekaupoista? Olen kuullut risti riitaisia kommentteja ja en tosiaan haluaisi turhaan ruveta maksamaan kolmin kertaisia hintoja vain sen takia että teeni on kuukauden tuoreempaa. Juon siis teetä myös sen terveys vaikutusten vuoksi. Pussi tee on kaiketi vain jotain silppua tai jotain niin en siitä niinkään välitä mutta Vihreän ja oolongin juon irto teenä.

Eli onko esim. prisman irto teet ihan yhtä terveellisiä kuin teekaupoista ostetut? Onko ainoa syy ostaa teekaupoista jos haluaa jotakin todella erilaista?

4

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MakujaOnMonia

Ei kai halpa aina ole huonoa? Lidlissäkin on ihan hyvää ruokaa.

Näkisin että teekauppojen laaja valikoima on rikkaus, koska makuja on niin monia. Haluatko löytää oman lempiteesi, aromit mistä todella pidät, vai tyytyä markettivalikoimaan?

Kuinka voi löytää oman lempimakunsa satojen eri laatujen joukosta?

Esimerkiksi Teekauppa.fi sivuilta näkyy mistä muut asiakkaat pitävät. Ei tarvitse ostaa possua pussissa vaan voi lähteä etsimään todellisia elämyksiä teearvostelujen perusteella.

• twg44rhetgg4wef

Olen ennenkin tilannut tuolta teekaupasta mutta hinnat siellä on huomattavasti korkeammat kuin marketeissa. Joiltakin foorumeilta olen lukenut että markettien teet on ollut jossakin varastossa todella kauan ja kaikki terveys vaikutukset näin kadonneet niistä. Tykkään tosi paljon teestä mutta haluan myös sen olevan mahdollisimman terveellistä.

• Papupata

Ehkä se ei ole siitä ostopaikasta kiinni, vaan itse teestä, että onko se terveellistä vai ei. Veikkaan että teejauhe (esim. http://veistrom.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=288&category_id=1&option=com_virtuemart&Itemid=1) kaupasta ostettuna on terveellisempää kuin moni muu tee tilattuna netistä. Se, että teet seisovat kaupan hyllyllä, ei kerro sen terveydestä mitään. Kuulemma tee ei oikein netissäkään liiku niin eihän sitä tiedä kauanko ne siellä verkkokauppojen varastoissakin ovat lojuneet.

Makueron olen kyllä huomannut, liptonin yms. kaupan teen maku on ylensä aika "tyhjä", ku taas "ihan oikeesta teekaupasta" ostetun teen maku on paljon täyteläisempi ja aromikkaampi. Sen vuoksi suosin teehen erikoistuneita kauppoja, vaikka ne vähän kalliimpia ovatkin.

• Papupata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      80
      7732
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      85
      7691
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      166
      6099
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      55
      5016
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4179
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3930
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3652
    8. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      8
      3617
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3567
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      30
      3510
    Aihe