Tai siis olen poika, tai mies joten oiskohan pitäny sanoa "poikuus tallella". No helpompaa vaan sanoa neitsyt. No olen siis sitä edelleen enkä tiedä miksi ja harmittaa aika paljon. Tuntuu kun ei olis saanu mitään hyvää koskaan aikaiseksi elämässä.
Kohta 21 ja EDELLEEN neitsyt
7
835
Vastaukset
- Mie vaan
Kerrohan mitä olet tähän mennessä yrittänyt tehdä päästäksesi poikuudestasi? Mikä estää löytämästä seksiin halukasta naista, liian tiukat kriteeritkö, ujous ,et tiedä mistä löytäisi, pelottaako jokin asian suhteen, ei vaan käy flaksi? Huolehditko hygieniastasi, hampaat kunnossa, osaat olla kohtelias ja huomaavainen?
Väittäisin ettei pitäisi olla vaikea tuossa iässä löytää seurustelu- tai seksikumppania. Jos et osaa livenä "iskeä" naista, netissäkin voi tutustua alkuun ja treffipalveluista löytyy naisia moneen makuun, rohkeasti vain tuttavuutta tekemään persoonallisella profiililla ja aktiivisella viestien lähetyksellä sopiville naisille. Ja kun kirjoitat heille, unohda seksipuoli alkuun ja pyri tekemään kaikella muulla vaikutus ensin. Seksiä tulee kyllä aikanaan, kun olet saavuttanut naisesi luottamuksen.
Mutta jotta joku voisi neuvoa sinua oikeasti, kerro lisää niistä syistä joiden ajattelet aiheuttavan poikuuden pysymisen."Väittäisin ettei pitäisi olla vaikea tuossa iässä löytää seurustelu- tai seksikumppania."
Millä peusteella? Vähän ujompi voi jäädä täysin ilman kontaktia naisiin. Eikä se nettikään kaikilla toimi.
- hmawfa
itse olin 22 kun poikuus meni, kannatti odottaa :)
- puutostila
Kaikki puitteet on omalta osin kunnossa. En ole ujo eikä mitään muutakaan estettä olisi, on vaan muuten ollut kaikin puolin huonoa tuuria nais-asioissa. Niin enkä ole koskaan edes SUUUDELLUT TYTTÖÄ, PITÄNYT KÄDESTÄ ENKÄ MITÄÄN MUUTAKAAN, että voi voi. Kaikesta kivasta oon jääny paitsi, vaikken missään tynnyrissä eläkkään!!
- HyväksySe
Ei sitä pillua joka miehelle riitä.
- Lalala9222222222222
En minäkään ole ketään päässyt suuteloimaan saati sitten panemaan :D Harmittaa mutta itsetuntoni on mitä on >_>... Ja en tosiaan tyydy ihan minkäänlaiseen mieshuoraan tahansa :l
- m-38
Seksiseuran löytäminen on uskomattoman helppoa. Ensin mennään baariin, otetaan parit oluet ja katsastetaan naiset baarissa. Jos löytyy joku kivannäköinen niin sitten menet vaan juttelee sille Jos et uskalla mennä juttelee naiselle niin et saa ikinä seksiä ja poikuutesi pysyy ikuisesti. Avainsana on se jutteleminen ja lähestyminen . Harvoin nainen tekee aloitteen baarissa joten sun pitää tehdä se aloite. Menet baariin missä on paljon porukkaa ja naisia. Älä vedä mitään showta vaan olet oma itsesi ja juttelet aluksi niitä näitä. Naisesta näkee melkein heti et onko kiinnostunut. Jos lähtee pois niin menet seuraavan naisen luokse. Ennen pitkää joku kiinnostuu susta. Niin mä tein nuorena ja homma toimis hyvin. Naista pitää kans kehua kauniiksi ja kehu sen tyyliä ja silmiä. Siitä se lähtee. Jos et uskalla puhua naiselle niin se on voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362394
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191699
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971489- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko911303