Olen kiitollinen jos näkisit minulle. Ristiverinen vanhempi nainen.
Lähi-ihmissuhteissa ongelmia. Mitä näkyy, pysynkö jatkossa välttämään henkilön seuraa, jota kohtaan tunnen voimakasta vastenmielisyyttä loukkaavan käytöksensä takia. Löytyykö minulle miestä kumppaniksi ja vähän "puskuriksikin" ,kestääkseni paremmin kiusaajaani. Kuinka nämä kuviot näkyy?
suruinen sunnuntai
3
129
Vastaukset
Hei
sinulla on odotukset työasioihin littyen, niissä sinä olet erittäin tiukka itseäsi kohtaan.
voi harmi kun ensimmäinen vastaukseni hävisi bitti taivaaseen, painoin väärää nappia! no aloitetaan alusta.
saat apua paperiasioihin, myös kirjanpitoon tai veroasioihin, voit luottaa tähän mieheen täysin. ja kannattaakin.
mitä kotiisi tulee, se ei lähde koskaan jalkojesi alta.
tuo kysymäsi nainen, joka vetää perässään harmaata hapanta energiaa, voisi olla sisaresi, se on toki vain arvailuni tästä kuvasta. hänelläkin on omat neuvojansa, sillä teille tulee riitaa perheen tai suvun omistuksessa olevasta.
mutta ei hän sinua pääse tönimään, koska sinä olet oikeasti rehellinen ihminen.
alkumetreillä sinun miehesi ovat juuri niitä puskureita, eli sinä saat neuvoa erilaisiin kysymyksiisi juuri miehiltä.
t. Keskiyö- suruinen sunnuntai
Kiitos paljon ihana tuntijasi!
Kiitos siitäkin kun kirjoitit uudelleen kirjoituksen harmillisen katoamisen jälkeen!
Totta on, että vaadin paljon itseltäni työssä. En oikein siedä itseltäni virheitä, se on alue, jossa yritän olla mahdollisimman tarkka.
Tuo nainen on siskoni. Tuo elämäni toinen ahdistavista ihmissuhteista.
Rehellisyys on minulle tärkeää. Aitous myös.
Hienoa, jos löytyy minullekin tukea ja kumppanuutta:)!
Kiitos paljon Sinulle! - suruinen sunnuntai
suruinen sunnuntai kirjoitti:
Kiitos paljon ihana tuntijasi!
Kiitos siitäkin kun kirjoitit uudelleen kirjoituksen harmillisen katoamisen jälkeen!
Totta on, että vaadin paljon itseltäni työssä. En oikein siedä itseltäni virheitä, se on alue, jossa yritän olla mahdollisimman tarkka.
Tuo nainen on siskoni. Tuo elämäni toinen ahdistavista ihmissuhteista.
Rehellisyys on minulle tärkeää. Aitous myös.
Hienoa, jos löytyy minullekin tukea ja kumppanuutta:)!
Kiitos paljon Sinulle!Hei Tuntijasi!
Suruinen sunnuntai pyytäisi vielä tarkennusta, jos se on vain mahdollista.
Kysyisin tuosta kun sanot, että kotini ei koskaan lähde jalkojeni alta. Voisitkohan sitä avata, mitä sillä tarkoitat. Kiinnostaisi todella paljon, tarkoittaako se esim. varsinaista asuntoa, kotia vai läheistä omaa perhettä ja hänen perhettään.
Siitä myös kysyisin, mitä tarkoittaa tuo suvun omistuksessa oleva. Onko se jotain aineellista, vai kenties ihminen. Kiitos jos ehdit tähän vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100