Löytyykö Tampereelta psykiatrian puolelta töitä sairaanhoitajille? Ja millanen on yleensä työtilanne hoitoalalla tampereella. Keikkatöitä/pitempiä sijaisuuksia?
Psykiatria
5
399
Vastaukset
- Löytyy
Katso www.mol.fi ja etsi sairaaloiden työhönoton puhelinnumerot ja kysy sieltä, mikä on hakijoiden ja töihin otettujen suhde ollut viime aikoina sekä henkilökunnan kiertonopeus.
Työilmapiiri kannattaa tsekata myös. Se lienee sairaala-/osastokohtainen, mutta perinteisesti muutama todella pahoja paikkoja löytyy kaupungilta, joihin akat menee ensiksi murhaamaan toisiaan ja jos keskinäiseltä tappelulta jää aikaa niin vasta sitten tehdään työt.
Kaupungin niuhotusta lähentelevän sentinvenytyksen, työntekijöiden keskinäisen tappelun ja tekaistujen sairaslomien takia perinteisesti on tarjottu pätkätöitä. Viime aikoina tosin on väkeä vakinaistettu enemmän. - nokialainen
Pitkäniemi työ-osoitteeksi?
- Jaana
Töitä löytyy sekä avopuolelta että laitoksista. Myös yksit. sektorilta esim. Sopimusvuori ,mikäli asuntolatyö kiinnostaa. Valitettavan totta on, että Tre kaupunki pätkii sijaisuuksia, ja on vähän kitsas palkanmaksaja (esim. Pitkäniemi maksaa paremmin ). Mutta työtä on , ja hyviäkin paikkoja , missä hoitajat keskittyvät muuhunkin kuin "murhaamaan" toisiaan vrt. yksi vastauksista.
- Hoitsu
Kiitos tiedoista! Onko Treella työvoimapalvelua niinkuin helsingissä.Eli et se välittää keikkalaisia. Itse ilmoitat päivät ja vuorot mitkä sulle sopii ja ne sit soittelee töihin jos on tarjota! Olipas sekavasti selitetty, mut toivottavasti ymmärsitte idean.
JA jos sellanen löytyy niin ois kiva saada enempi tietoo. - jaana
Hoitsu kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Onko Treella työvoimapalvelua niinkuin helsingissä.Eli et se välittää keikkalaisia. Itse ilmoitat päivät ja vuorot mitkä sulle sopii ja ne sit soittelee töihin jos on tarjota! Olipas sekavasti selitetty, mut toivottavasti ymmärsitte idean.
JA jos sellanen löytyy niin ois kiva saada enempi tietoo.En ainakaan tiedä tuollaisesta keikkatyövälityksestä täällä; tosin olen itse vakiduunissa. Mutta suora kontakti eri laitoksiin / yhteisöihin toimii. Ja työvuorotoiveet/ käytettävissä olomahdollisuuden voi kertoa; tällä hetkellä on sijaisten markkinat eli joustoa löytyy, jos tekijöitä vaan tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661