Moi
eli mä ja kamut aateltii pitää halloween kekkerit me ollaan 8-13v ni ei mitää k-18juttuij:) ni ois kiva saaha vastauksii nimittäi ny on 7 pvä ja me pidetää halloween 31.10!!!!!!!!
apuaa halloween on tässä kuusa!!!!!!!!!
7
122
Vastaukset
- moi vaan
taisin keretä just eksyy tälle sivulle...
tiimarista ja Punanaamiosta saa kaikkee kivaa krääsää
Piiroosta (netti sivu siis) löytyy kaikkii kivoi vinkkei. samoin tiimarin netti sivuilta.
-oot varmaan kuullu et jotkut tekee muro paketeista hauta ivii ite tein styroksista ja maalasin spreillä. Tuli tosi hieno!
- ite koverran joka vuoi myös kurpitsan, googlen kuvahaulla löytää nättejä kuvia sitä varten.
- Pelkillä muovi torakoillaki saa pelottavan ympäristön
- ja usko pois musiikki kruunaa kaiken!
- Yhtenä vuonna tein vessan peiliin verisen käden kuvan en vaan muista että istä, oisko ollu vesiväriä tms.
- Tekemiseks ollaan joka vuosi pelattu cluedoo
- Sit on olemassa aika pelottavii lasten leffojaki (coraline, painajainen ennen joulua, yms.) semmonen elokuvaki kun 9 on aika pelottava/karmiva.
- Piiroosta löyty niit ruokii mut mun bravuuri on örkki purilaiset. Lämmittää mikros pari hampparii ja laittaa niihi täytteet, sit suolatikut sarviks ja semmoset suklaa silmä karkit silmiks (tiimarissa pitäis olla)
- Jos ette keksi muuta tekemistä niin menkää kerjää karkkii naapurista oon ite 13v ja käytiin viime vuonna XD toivottavasti oli apuu :)
-- sannihelsinki:)
Oli taidan koklaa XD ja korjaan ne on 26pvä joten vikkei sais tulla =)
- siilixx
Mä meinaan tehdä semmosen kisan. Tähän kisaan tarvitsee parit. Parien silmät pitää sitoa ja sitten ne maistelee kolmea eri mömmöä ja se kumpi pystyy maistelemaan kaikkea kolmea on voittaja! Parien voittajat voivat vielä kisata jonkunlaisen kisan jonka voit itse keksiä. Hyvää halloweenia!
- sanni:)
Toi oli kiva :) ja lisäää nimittäin en oo keksiny paljoo kaikki käy:)
- siilixx
sanni:) kirjoitti:
Toi oli kiva :) ja lisäää nimittäin en oo keksiny paljoo kaikki käy:)
Tarvitsetko lisää vinkkejä?
- siilixx
Mä teen semmosen halloween tietokilpailun jossa kysyn kaikkea halloween aiheisia kysymyksiä. Sitten teen tuon jonka kerroinkin jo aamulla. Sitten teen sellaisenkin kisan, jossa pitää löytää esim. vanukkaasta helmi ja kaikilla on kymmenen sekunttia aikaa löytää se. Tuohon helmi juttuun saa haastetta laittamalla todella pienen helmen vanukkaaseen. Mulla on vielä yks leikkivinkki sulle. Se on ruumiin osia kadoksissa. Eli se menee niin että pimeään huoneeseen laitetaan pusseja, joissa on " ruumiin osia ". Vieraat menevät huoneeseen yksi kerrallaan ja laittavat kätensä yhteen pussiin. Vieraiden pitää tietää mitä pussissa oikeasti on jos sinä vaikka sanot että " pussissa on maksaa ".
- silmämunia (kuorittuja viinirypäleitä)
- sydän (suuri kuorittu tomaatti)
- maksa (suklaa vanukasta)
- hampaat (maissia)
Voit keksiä itse lisää. Toivottavasti viestistäni oli apua! HYVÄÄ HALLOWEENIA!- anniXDDD
Kiitoksii mut jotai esim mitä laittaa kortteihin ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368