apuaa halloween on tässä kuusa!!!!!!!!!

sannihelsinki:)

Moi

eli mä ja kamut aateltii pitää halloween kekkerit me ollaan 8-13v ni ei mitää k-18juttuij:) ni ois kiva saaha vastauksii nimittäi ny on 7 pvä ja me pidetää halloween 31.10!!!!!!!!

7

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi vaan

      taisin keretä just eksyy tälle sivulle...
      tiimarista ja Punanaamiosta saa kaikkee kivaa krääsää
      Piiroosta (netti sivu siis) löytyy kaikkii kivoi vinkkei. samoin tiimarin netti sivuilta.
      -oot varmaan kuullu et jotkut tekee muro paketeista hauta ivii ite tein styroksista ja maalasin spreillä. Tuli tosi hieno!
      - ite koverran joka vuoi myös kurpitsan, googlen kuvahaulla löytää nättejä kuvia sitä varten.
      - Pelkillä muovi torakoillaki saa pelottavan ympäristön
      - ja usko pois musiikki kruunaa kaiken!
      - Yhtenä vuonna tein vessan peiliin verisen käden kuvan en vaan muista että istä, oisko ollu vesiväriä tms.
      - Tekemiseks ollaan joka vuosi pelattu cluedoo
      - Sit on olemassa aika pelottavii lasten leffojaki (coraline, painajainen ennen joulua, yms.) semmonen elokuvaki kun 9 on aika pelottava/karmiva.
      - Piiroosta löyty niit ruokii mut mun bravuuri on örkki purilaiset. Lämmittää mikros pari hampparii ja laittaa niihi täytteet, sit suolatikut sarviks ja semmoset suklaa silmä karkit silmiks (tiimarissa pitäis olla)
      - Jos ette keksi muuta tekemistä niin menkää kerjää karkkii naapurista oon ite 13v ja käytiin viime vuonna XD toivottavasti oli apuu :)
      -

      • sannihelsinki:)

        Oli taidan koklaa XD ja korjaan ne on 26pvä joten vikkei sais tulla =)


    • siilixx

      Mä meinaan tehdä semmosen kisan. Tähän kisaan tarvitsee parit. Parien silmät pitää sitoa ja sitten ne maistelee kolmea eri mömmöä ja se kumpi pystyy maistelemaan kaikkea kolmea on voittaja! Parien voittajat voivat vielä kisata jonkunlaisen kisan jonka voit itse keksiä. Hyvää halloweenia!

      • sanni:)

        Toi oli kiva :) ja lisäää nimittäin en oo keksiny paljoo kaikki käy:)


      • siilixx
        sanni:) kirjoitti:

        Toi oli kiva :) ja lisäää nimittäin en oo keksiny paljoo kaikki käy:)

        Tarvitsetko lisää vinkkejä?


    • siilixx

      Mä teen semmosen halloween tietokilpailun jossa kysyn kaikkea halloween aiheisia kysymyksiä. Sitten teen tuon jonka kerroinkin jo aamulla. Sitten teen sellaisenkin kisan, jossa pitää löytää esim. vanukkaasta helmi ja kaikilla on kymmenen sekunttia aikaa löytää se. Tuohon helmi juttuun saa haastetta laittamalla todella pienen helmen vanukkaaseen. Mulla on vielä yks leikkivinkki sulle. Se on ruumiin osia kadoksissa. Eli se menee niin että pimeään huoneeseen laitetaan pusseja, joissa on " ruumiin osia ". Vieraat menevät huoneeseen yksi kerrallaan ja laittavat kätensä yhteen pussiin. Vieraiden pitää tietää mitä pussissa oikeasti on jos sinä vaikka sanot että " pussissa on maksaa ".


      - silmämunia (kuorittuja viinirypäleitä)
      - sydän (suuri kuorittu tomaatti)
      - maksa (suklaa vanukasta)
      - hampaat (maissia)

      Voit keksiä itse lisää. Toivottavasti viestistäni oli apua! HYVÄÄ HALLOWEENIA!

      • anniXDDD

        Kiitoksii mut jotai esim mitä laittaa kortteihin ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe