Elikkä ongelma on että Soneran 24 megan netti tulee 7-11 megan nopeudella ja aina välillä nettiyhteys häviää 1-2 minuutiksi. Kahta tietokonetta käytetään wlanilla ja yksi on verkkokaapelilla, kaikilla koneilla nopeus on sama 7-11 megan välillä ja nettiyhteys häviää välillä vaikka käyttäisikin vain yhtä konetta. Boksina on d-link dsl 2740r jonka asetukset pitäisi olla kunnossa. Vanha 2 megan netti pelitti hienosti samalla boksilla… Soneralle soitettu ja heidän mukaan meidän alueella pitäisi netti toimia täydellä nopeudella.
Voiko vika siis olla tuossa d-linkin boksissa? Boksi vähän päälle vuoden vanha.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Sonera 24/1 onkelma
z_ege_
2
180
Vastaukset
- Hidastuu
Jos niitä koneita käytetään samaan aikaan niin ne jakavat sen kaistan. Ja jos aluella on paljon muita käyttäjiä niin sekin saattaa hidastaa.
- Huonot piuhat
Liikaa häiriöitä, niin toimii hitaasti ja katkeilee. Kokeile modeemin asetuksista pudottaa nopeutta esim 16->8->2 josko sillä olisi vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858