Kiinnostaisi tietää koskeeko näitä Nhl:tä tulevia pelaajia samat säännöt SM-liigassa kuin Suomalaisia. Minusta tuntuu että heidät on vapautettu moisesta olisihan NHL:n maineelle "puhtaana" sarjana negatiivista jos käryjä alkaisi tulemaan. Ei muuta kun kaikki sieltä tulevat testin kautta kaukaloon, taitaisi pelaajavirta tyrehtyä Eurooppaan päin.
Vastaukset 6
- lsemmu
Ihan sama mistä tulee, samat säännöt niillä kaikilla on.
- -
En jaksa uskoa, että on samat säännöt.
Eihän NHL-pelaajia testata edes olympialaisissa.- vanha väsyy...
Onko väitteelle jotain perusteluita ?
- -
vanha väsyy... kirjoitti:
Onko väitteelle jotain perusteluita ?
No, ehkä tilanne on kehittynyt paremmaksi, mutta muistan, kun tuossa takavuosina mediassa kerrottiin, että NHL-pelaajat voivat tulla olympialaisiin ilman testausta, jottei tulisi mahdollisia "turhia" käryjä.
Olivatko ne Naganon kisat? Muistaako joku tarkemmin? - ok...ok....
- kirjoitti:
No, ehkä tilanne on kehittynyt paremmaksi, mutta muistan, kun tuossa takavuosina mediassa kerrottiin, että NHL-pelaajat voivat tulla olympialaisiin ilman testausta, jottei tulisi mahdollisia "turhia" käryjä.
Olivatko ne Naganon kisat? Muistaako joku tarkemmin?Ai näin varma fakta.....
- Niin se on...
ok...ok.... kirjoitti:
Ai näin varma fakta.....
Kerran käyttäjä, aina käyttäjä.
Jos 90-luvulla käytettiin aineita, miksei nykyäänkin?
Ja ihan rehellisesti, kuka nyt oikeasti uskoo, että jossain urheillaan puhtaana? Suurta teatteria kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546