Suurin syy pakolaisvirtoihin on meissä itsessämme!

hulluutta tämäkin

Me autamme hyvänhyvyyttämme näin ainakin uskomme antamalla avustuksia kaikenlaisiin keräyksiin. Mitä siitä sitten seuraa jos minä ja ystäväni annamme keräykseen rahallista tukea? Suoranainen ja välitön seuraus on tietenkin, että se apu antaa heille ravintoa ja joka taas kohottaa kuntoa ja se puolestaan auttaa lisääntymään. Siis apua antamalla avun tarvitsijoiden määrä vain lisääntyy kiihtyvällä vauhdilla ja samalla nämä avun tarvitsijat pääsevät perille, että JOSSAIN päin maailmaa asiat ovat paremmin kuin heillä itsellään. Se taas puolestaan antaa yritteliäille lisäansiomahdollisuuksia eli joku alkaa ihan bisnesmielessä järjestämään matkoja sinne missä kulta kimaltaa. Nämä bisnesmiehet järjestävät näitä vähempiosaisia matkalle sinne mistä apua näyttää löytyvän eli etupäässä näihin Pohjolan hyvinvointivaltioihin joissa yhteiskunta on järjestänyt kaikenlaiset perhetuet.
- Minä olenkin tehnyt ihan periaatteellisen päätöksen, että EN ANNA SENTTIÄKÄÄN tällaisiin keräyksiin niin kauan kun apua ei anneta TIETOTAITONA jotta nämä itse voisivat auttaa itseään pois ahdingosta. Kaikki apu olisi siis annettava tietotaitona sillä nälänhätää tai muutakaan hätää me emme pysty poistamaan mistään niin kauan kun väkiluku lisääntyy ihan räjähdysmäisesti.
Pohjoismaat ovat niin pieni tekijä väestöltään, että on turha luulla, että ne voisivat maailman ongelmia ratkaista. Pohjolan reilut 30 miljoonaa asukasta on niin pieni tekijä maailman yli seitsemän (7) miljardin ihmisen joukossa, että on suurta naiviutta uskoa, että meidän apumme riittäisi ongelmien poistamiseen. Kyllä niiden joilla on ongelmia pitää itse yrittää auttaa itseään!
Eli meidän hyväsydämellisyytemme johtaa siihen, että karvaperseukot tulevat tänne Pohjolaan ja esittävät olevansa lapsia jotta saisivat jäädä maahan. Monet näissä maissa asuvista voisivat olla hyvinkin tyytyväisiä elämäänsä ellei täältäpäin käytäisi kertomassa heille, että muualla voidaan elää paremmin.

4

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

      Totta turiset. Hallitsematon syntyvyys ylläpitää nänänhätää. Kehitysaputyöntekijä tkertovat, että jos jossain kylässä ensikäynnillä 100 ihmistä huutaa nälkäänsä ja heille annetaan ruokaa ja rahaa, seuraavalla käynnillä nälkää huutava populaatio on moninkertaistunut.

      Paradoksi on, ettei kansainvälinen kehitysapuohjelma edes sisällä syntyvyydensäännöstelyä yhtenä pointtina.

      Vain pysyvä syntyvyyden säännöstely pitää ruoassa. Lappamalla rahaa, mikään ei muutu kuten vuosikymmenet ovat osoittaneet. Vain lisää nälkäisiä syntyy ja arvattavissa on, että varat valuvat vääriin taskuihin. vai miten on mahdollista, että köyhääkin köyhemmät sotivat vuosikymmeniä, .

    • ojhnöounjk

      Ehkäpä Suomi on antanut oikeaa kehitysapua joskus Kekkosen aikana, mutta nykyään se Suomenkin "kehitysapu" on melkein pelkkää asebisnestä ja telaketjudemokratian vientiä. Kyllä kai Afganistanilaisetkin asuisivat mieluummiin vapaana omassa maassaan vaikka elämä vähän köyhempää olisikin. Mutta sitten kun länsimaiset sotilaat menevät perustamaan "naisvankiloita" ja muita keskitysleirejä sinne, niin tietenkin ihmiset pyrkivät pois sieltä. Kukapa meistäkään haluaisi jättää 10 vuotiaan tyttärensä vieraiden sotajoukkojen pumpattavaksi?

    • Joopa-joo 1

      Tosiasia on, että läntiset teollisuusmaat ovat syypäitä etelän vähäosaisiin. Riisto peritytyy kolonialismin ajaoilta, jolloin melkein jokaisella Eurooppalaisella valtiolla oli oma siirtomaa, jota se riisti. Monilla oli useita. Englati lienee pahin riistäjävaltio.

      Eivät asiat ole juurikaan muuttuneet. Nyt riisto tehdään vähän hillitymmin. Joko suoraan kuppaamalla näiden maiden luonnonvarat tai IMF:n ja Maailmanpankin kautta muka avustamalla kehitysmaita, yksityistämällä niiden luonnovarat ja ottamalla hallintaan. USA on tässä spesialisti.

      Se, että me auttaisimme, on aivopesua.

    • TimppaTT

      Minä taas oon suorastaan HÄMMÄSTTELLY näitä mainoksia, jossa sanotaan että: "0,20 (tjtn) sentillä ruokit yhden afrikkalaisen nälkäisen päivässä" ja kuvassa ryytyneen näkönen suojaväritetty vesseli YK-tuttipullo suussa.

      Niin niin ... kun SUOMIKIN kuitenkin PIENENÄ maana jakaa vuodessa yli MILJARDI Euro-dollaria kehitysapuun, niin eikös NOILLA rahoilla jo Ojalan laskuopin mukaan pitäis ruokkia n. 5 miljardia ihmistä kerran, ja tommonen 14 miljoonaa ihmistä koko VUODEN jos 1 safkan hinta on 0,2 €?!?!

      ja siis PELKÄSTÄÄN Suomen maksamilla rahoilla! Joten kuis HTISTI niitä nälkäsiä oikein ON?!?! Luulis nyt et jo pelkillä Pohjoismaitten rahoilla ruokitaan KAIKKI maailman nälkäset?

      Mihis ne MUITTEN maitten kehitysavus sitten menee? Ostetaanko niillä jokaiselle ei-enään-niin-nälkäselle Jaguar urheiluautot?!?

      En ymmärrä! :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe