Olen 20-vuotias nainen järvenpäästä. Olen hyvin lapsirakas ihminen. Kokemusta ei niinkään paljoa ole paitsi olen tehnyt päiväkoteihin sijaisuuksia, sekä olen ollut puolivuotta harjoittelijana päiväkodissa, lisäksi olen vahtinut mieheni siskon lapsia paljon. Voin tulla kotiisi hoitamaan lapsia/lasta, oli lapsesi/lapsi minkäikäinen tahansa, onnistuu hoitaminen multa. Tai voit tuoda lapsesi/lapsen minullekkin hoitoon, asun mieheni kanssa rivitalossa, meillä on kaksi pientä koiraa jotka pääsääntöisesti on pihalla. Meidän lähellä on lapsirakas ja ihana puisto pienimmillekkin taapertelijoille. Viikonloppusinkin onnostuu hoitaminen milloin tahansa ajalla ei ole väliä. Pidän lapsistasi/lapsestasi huolta niin kuin se olisi omani.
Jos haluat lisätietoja niin otahan yhteyttä, myös vakituinen hoitaminenkin onnistuu !!!
Tällähetkellä olen tavoiteltavissa klo 15.00 --->
( : poikkeuksiakin voi toki tehdä :)
JOKAPÄIVÄ
Tammikuusta alkaen olen tavoiteltavissa 24/7 :)
[email protected]
LASTESI / LAPSESI HOITAJA ? JÄRVENPÄÄ / PORVOO :)
SannaS92
3
285
Vastaukset 3
- SannaS92
PS : Lähialueetkin onnistuu :)
- Äiti_88
Paras tietämäni hoitaja, kiitoksia Sanna !!
- annelli
Miksi tuossa on tuo Porvoo mainittu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560