Miocca! Oon tulos viikolla 42 sinne Kankaanpäähän (olosuhteiden pakosta) ja olis mukava viettää viikko jonku mukavan tytsyn seurassa joten kertokaahan mulle et millasii muijia teillä siellä on ja mistä heitä vois bongata. Ikähaarukka vois olla joku 18-45v. Ite oon komeaksikin haukuttu 38v. uros. Vastauksii kiitoksia.
Seksiseuraa Kankaanpäästä???
11
4814
Vastaukset
- Aina varma
Nyt ois marja vapaalla 178 28 9okg.
- kvitto
Kuka marja?
- daddssdsdadasdasd
Taitaa 38-vuotiaan kaverin olla aika jättää nuo 18-vuotiaat lapsukaiset rauhaan. Ikäisiäsi naisia et kovin helpolla löydä oikein mistään, koska baareissa käyvät lähinnä nuoret hempukat, ja heille olet valitettavasti jo aivan liian vanha. Vaikka et välttämättä itse sitä tiedostaisikaan. Kankaanpään baarireissun jälkeen tiedostat.
Suosittelen suuntaamaan vaikka Poriin, se on n. 50 km päässä Kankaanpäästä, eli varsin kohtuullisen matkan päässä, ja siellä tarjonta on ihan eri luokkaa jo aikuisten suhteen. - adtasdf
Tässä olis vapaana Orvokki ja kaikki strategiset mitat 160!
- Suurta tarvin
Tässä ois vapaana suvi suloinen 30v 180kg 180
- mikko mällikäs.
Suurta tarvin kirjoitti:
Voihan kyrp joseppi.
- reki
mis päin orvokki asut
- Anonyymi
Suurta tarvin kirjoitti:
koi suvi poikkea lohikossa niin katotaan miten juhannus saadaan alkuun pidetään hauskaa ja saunotaan minä kyllä haluan sinua tule tähän vanhantien varteen niin katotaa
- Anonyymi
Suurta tarvin kirjoitti:
Läski🥵
- Anonyymi
Saat multa pesää Luomanraitilla koko viikkiendin.
- Anonyymi
Olisi oikeasti jo aika saada kurtisaani Kankoonpäähän. Uskoisin että kauppa kävisi 120e / puoli tuntia hintaan.
Joku kiva 22-24-vuotias tyttö, niin saa minusta ainakin heti asiakkaan ja sanotaanko että sellaiset 500 e tulot kuussa välittömästi. Kik wallu79
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle332626Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362551Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331865Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121708- 1501516
- 731368
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231128Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271103