Olen kai melko itsekäs, kun rakastan sitä, että mies nuolee, mutta sitten itse en ole kovin halukas antamaan miehelle vastaavasti suuseksiä. Mutta onko teitä miehiä, joille tällainen juttu olisi ok ja saisitte nautinnon naista nuolemalla?
Kaipaan kunnon kielimiehen hoitoa...
Mies nuolee...
20
11463
Vastaukset
- Keijo
Itse kyllä tykkään nuolla pillua pitkään.Nautin kun nainen nauttii.Mikä sen mukavampaa kuin nuolla oikein märkää pillua.
- LickingMan
Naisen nuoleminen on nautinnollista ja sitä voisi
jatkaa vaikka kuinka pitkään. Olen kyllä huomannut
että kaikki naiset eivät itse haluaisi ottaa suihin...vaikka täytyy myöntää että itse kyllä siitä nauttisin...mutta ketään ei tietysti siihen voi pakottaa. Tiedän kyllä miehiä jotka haluaisi
että heiltä otettaisiin suihin mutta eivät haluaisi itse nuolla naista.
Jatkakaamme kaikki nautintojemme mukaan... - kauppias
En usko, että tää onnistuu. Kyllä pitää jotain antaakin, jos aikoo saada. Saattaa löytyä miehiä, jotka suostuu nuolemaan, jos teet jonkun vastaavan palvelun, esim. imutuksen.
- Sari45
Sitäpä tässä olenkin juuri kyselemässä, että onko olemassa miehiä, jotka nuolisivat naista ilman, että he saavat suuseksiä. En nyt siis puhunut mistään muusta kuin suuseksistä. Muutaman vastauksen perustella voisi sanoa, että makuja on tässäkin asiassa monia. Ja toki niin sen pitääkin olla. Mutta onko sen aina oltava niin, että pitää tehdä vastapalvelus? Itse nyt voisin tehdä miehelle jotain kivaa vaikken sitten itse siitä saisi mitään vastapalvelusta. Mutta tässäkin asiassa kukin tyylillään.
- M66
Sari45 kirjoitti:
Sitäpä tässä olenkin juuri kyselemässä, että onko olemassa miehiä, jotka nuolisivat naista ilman, että he saavat suuseksiä. En nyt siis puhunut mistään muusta kuin suuseksistä. Muutaman vastauksen perustella voisi sanoa, että makuja on tässäkin asiassa monia. Ja toki niin sen pitääkin olla. Mutta onko sen aina oltava niin, että pitää tehdä vastapalvelus? Itse nyt voisin tehdä miehelle jotain kivaa vaikken sitten itse siitä saisi mitään vastapalvelusta. Mutta tässäkin asiassa kukin tyylillään.
Meillä käytännössä homma henee noin että mies antaa enemmän suuseksiä kuin nainen, osittain siksi että pidän sen antamisesta koska kumppani nauttii ja monesti jopa saa sen aikana.
Vastapalvelus? Höh,eikö se riitä että kumppani selvästi on tyytyväinen?
- Himo nuolija
Kyllä. Minulle on pillun nuoleminen sitä ihaninta seksiä. En halua, että minun kulliani imetään.Naisen tekemä runkkaus minulle on kyllä ihanaa.
- Mats
Tykkään nuolla naista pitkään, mutta en erityisemmin välitä siitä, että minun kaluani imetään. Homma ei kiinnosta juuri lainkaan ja minulta jopa lerpahtaa silloin. Haluan ensin nuolla pitkään ja sitten panna märkää tussua oikein urakalla.
- jees
tuollaisia miehiä kun olisikin enemmän. nami nami
- tj lepa
kyl kyl mä eukoni nuolen ja on tyytyväinen
mut ei nuole muaa mut ei se mua haittaa
t tj lepa - Mr Oral
halusitko että tulisin nuolemaan sut tosi märäks, mä oon siinä tosi taitava ;) Anna Sari sähköpostiosoittees.
- Outo
mutta mulle on suuri ilo, joskus nautintokin kun saan naisen voihkimaan kielihieronnassa.Kiusaan, kiusaan ja annan orkut. Mulle riittää että tiedän toisen nauttineen kunnolla. Et muuten ole ainoo joka tykkää tollasesta ja muittenkaan kanssa se ei ole jäänyt ainooseen kertaan...eli ilmeisesti osaan asiani ;)
- G50
Niin no naiset saavat orgasminsa omasta halustaan, se, että on miten suuri kielivirtuoosi tahansa ei takaa välttämättä mitään, joillakin se on lähes kielen hipaisu pimpaan ja toisilla 3kk luottamuksen rakentaminen että ei orgasmin saaminen parisuhteessa ole häpeällistä.
- Dman
Naisen nautinto ensin. Olen kuulemma taitava nuolemaan ja imemään. Varmistan ensin naisen orgasmin, ennenkuin käydään itse asiaan. Tietysti mieleni tekisi itsekin saada suuseksiä, mutta se on ollut harvinaisempaa...
- Mä vaan
On se vaan niin mukavaa kun nuolee naista ja antaa tälle kunnon orkut. itse nuolen naisen joka kerta,ja kehuja on tullu. harjoitus on ilmeisesti tehnyt tehtävänsä. :D mistä lie johtuu,se vaan tuntuu itsestäkin nii hyvältä ku näkee että nainen nauttii. pitäs jostain löytää semmonen 30v typy joka tykkää nuolemisesta. itse olen 27,ja tollanen 3kymppinen kissa ois kyl aika makee... ja eihän naiselta voi suuseksiä vaatia jos tämä ei siitä pidä,kyllä se pimpsan vatkaaminen ja nuoleskelu riittää vallan mainiosti.
- tman
Kyllä tukkaan nuolla kauankin, pillua ja myös peppua, mutta kyllä jotain pitää tapahtuakin. En toki itse välttämättä tarvitse seksiä sen päälle mutta ei sekään passaa että vaan esim. kirjaa luetaan ja otetaan vastaan ilman palautetta. Huippua on se kun vaimo käskee nuolemaan tai oikein ottaa niskasta kiinni ja "pakottaa" nuolemaan, vaikka kesken unien...
- kyllä
Minä ainakin nautin kiihotun itse niin paljon naisen nuolemisesta etten tarvitse imemistä vastapalvelukseksi. Naimista toki. [email protected]
- japa
naisen nuoleminen on hieno asia vaikka kullia ei imettäisikään tykkään nuolemisesta.
- jes
niin eli syö pottus. Pitäs munkin saada vastapalvelus. Spermat kurkkuun vaan T: m78v
- mukavaa
minulle on mukavaa kun nainen nautii.
vaimo nuolessa on parasta kun hän saa orgasmin.
olen huomannut että parhaan tuloksen saa kun nuolee molempia reikiä. tällöin ei ole tärkeää vaikka itse ei saisi palvelua. - Sepe
... ainakin olen usein haaveillut tilanteesta, jossa "joutuisin" nuolemaan naista ilman että siitä seuraisi hänen puoleltaan sen kummempaa. Ehkä se liittyy joihinkin alitajuisiin alistumishaaveisiin, siihen että olen käytettävänä vain naisen tyydytykseen. Samasta syystä varmaankin haaveilen mm. facesittingistä ja jopa siitä että nainen sitoisi minut jotenkin kiinni ja käyttäisi sitten minua istumalla kasvoilleni tai hieroisi kasvojani jalkoväliinsä ja nuolettaisi minulla itseään.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie2886055Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta553941Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413302Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole733205Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava753117Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1743050Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten932837Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022536Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2052170Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782093