Seksilelut aktin aikana

Niina 80 K

12

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaan

      Mä olisin ainakin todella tyytyväinen jos mun nainen hoitaisi itseään klitalta jollain suristimella samalla kun olen sisällään, hän kun ei yhdynnässä orkkua saa, mutta klitalta kyllä aika herkästi. Joskus on kokeiltu niin, että dildo värisi pillussa ja laitoin kaluni sisään myös, todella kiihottavaa ja harmittaa ettei naiseni anna niin tehdä enää. Kerran hänellä oli perhonen klitalla ja pääsin panemaan sen lomitse emättimeen, kiihottavaa ja ainakin miehenä nautin monenlaisesta normipanosta poikkeavasta vaihtelusta.

      • Alf uros

        Minusta olisi kiva kun minä panen naista niin hän painasi aunustapin minuun.Minua on mies nainut p-aukkoon.Olen BI


      • oot nainen..
        Alf uros kirjoitti:

        Minusta olisi kiva kun minä panen naista niin hän painasi aunustapin minuun.Minua on mies nainut p-aukkoon.Olen BI

        et anustappien vuoksi, vaan siksi että sua on MIES nainut.. Alfaa ei nussita perseeseen.. ALFA ON MIES!


    • totta kai

      meillä lelut kuuluu seksiin yleensä,esileikkiin etenkin,mie nauttii katsoa kun leikin itsekseni.Minuta itsestäni se ainankin tuntuu hyvälle kun on mini vibra itse aktin aikna menossa mukana.Ei ole miehelle paineita siitä saanko orkkua vai en.Eikä mieskään ole asiasta valittanut tähän asti

    • Maritsu

      Lelolta löytyy nimenomaan yhdynnän aikana emättimeen sisään tarkoitettuja väristimiä. Kannattaa kokeilla. Oon ollu tyytyväinen ja kiva lisä myös miehelle.

    • heyholet'sgo

      Itse en saa orgasmia yhdynnässä, mutta vibraa samalla käyttäen kyllä. Ongelmana on se, että mieheni tulee todella nopeasti - etten kerkeä edes vibralla yleensä siinä ajassa saamaan. Ja hänen tulemistaan nopeuttaa entisestään vibran käyttäminen, koska hänkin tuntee sen samalla.

      Onko jotain asentoja joissa hän ei välttämättä tuntisi klitoriksella olevaa vibraa niin voimakkaasti? :o

    • lifemocker

      olisi turn off ainakin mulle

    • sdpojjj

      Sillon kun naidaan oikeasti, ei siinä jouda leluilla leikkimään!

      • --------------------

        Taitaa miehet, jotka vain "naivat oikeasti", olla niitä turn-offeja useimpien naisten mielestä. Naimatekniikallasi on osuva nimityskin: vaginansisäinen itsetyydytys.

        Joillekin oma halu ja kalu on tärkeintä, toiset haluavat että nainenkin saa hommasta jotain irti.


      • lifemocker
        -------------------- kirjoitti:

        Taitaa miehet, jotka vain "naivat oikeasti", olla niitä turn-offeja useimpien naisten mielestä. Naimatekniikallasi on osuva nimityskin: vaginansisäinen itsetyydytys.

        Joillekin oma halu ja kalu on tärkeintä, toiset haluavat että nainenkin saa hommasta jotain irti.

        ettekö te sitten nuole/sormeile naisia ollenkaan jos nainen ei panemisella pysty laukeamaan?


    • Jyystäjä raju

      Täysin makukysymys, toiset tykkää toiset ei, vain kokeilemalla selviää.
      Toisia alkaa paikat aristamaan ja suristimilla on taipumus turruttaa paikat, eli sitä isoa O:ta ei sitten välttämättä tulekkaan...

    • Anonyymi

      Meillä salarakkaani kanssa toisinaan työntelen sauvaa pilluun samalla kun olla 69:ssä, tuntuu kiihoittavalta nähdä pillun leviävän sauvan työntyessä sisään ja samalla saa herkutella ihanasti paisuneella klitoriksella JA nainen samalla herkuttelee minulla!
      Mutta tosiaan ns. lisämausteena toisinaan, ei niin että lelut olisivat pääosassa koskaan.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      271
      3017
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2514
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      127
      1795
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1753
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      100
      1522
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      25
      1332
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1330
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1083
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1083
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1028
    Aihe