Miksi te tuhlaatte aikaanne toisten uskon arvostelemisella?
Eikö Jeesus sanonutkin,että uskokaa minuun niin te pelastutte.
Siis tarvitaan vain usko.
Ja se riittää....
Montako sielua rouva greenkin täällä on jalkoihinsa polkenut?
Sanon että monta!
Kaipaan palstalle nimmari K.Kiusaantunutta.
Hän etsi ja löysi,mutta nyt häntä ei ole näkynyt.
Miksihän?
Miettikää sitä uskovaiset!
Muistan kun lapsena rakastin Heimo Embuskan kappaletta:
Savi ihminen.......
Hän siis otti maasta tomun ja loi myös meidät jumalattomatkin.
Rakentaa sirpaleista uuden ruukun.
Mutta riitelemällä ja toisia morkkaamalla ei ruuku
eheenny!
Nostaa vaan karvat pystyyn!
On paha olla teidän puolestanne.
ja onhan tavatonta,
kun mie,jumalattomaksi kutsuttu,
joudun tämän teille kertomaan.
:=((
Pakko sanoa....
85
200
Vastaukset
Älähän hätäile Leahim, jos kerta Jumala on teidät / meidät luonnut, niin pitäkööt hän myös meistä / teistä huolta. Miksi suotta murehtimaan toisten kirjoituksia, jokainen räpeltää tänne omia iskontuntojaan.
Meitä ihmisiä on kaikenlaisia, kukin toimii niillä voimavaroilla joita ko henklöillä on.
rouva greeeniin en ole tutustunut, mutta kai hänenkin povellaan on jotain sellaista, jota täytyy päästellä ulos, ja siitä sitten närkästytään.
Kun me kerran täällä olemme, niin yrittäkkäämme elää tämä elämä niin hyvin kuin osaamme ja ottakaamme oppia myös heistä jotka ajattelevat eritavalla.- Totuutta palstalle
Montako sinä olet jalkoihisi polkenut rouva leahimn? Vuosia piinasit joitakin nimimerkkejä. Et näköjään pysty muuta tekemään kuin valittamaan ja haukkumaan. En ole koskaan nähnyt sinlta hengellistäantia!
Minulla ei voikaan olla hengellistä antia,
miehän olen se jumalaton.
Ja miten USKOVAISTA voi polkea jalkoihinsa greeen.....
Kysymys on siitä,
miten sie ja kumppanisi voisitte tehdä minusta esimerkiksi EI jumalattoman?- Miró
Täytyy sanoa, että olen samaa mieltä "Totuutta palstalle"-nimmarin kanssa.
Aina kun näen Leahimnin kirjoittaman aloituksen, tulee vääjäämättä ensimmäiseksi mieleen, että mitähän pahaa ja katkeraa hän nyt tällä kertaa tuo likasangostaan esiin!
- Usko Toivonen
>> Miksi te tuhlaatte aikaanne toisten uskon arvostelemisella?
Eikö Jeesus sanonutkin,että uskokaa minuun niin te pelastutte.
Siis tarvitaan vain usko.
Ja se riittää....>>
Kyllä minun nyt täytyy tähän sanoa, että oikeassa olet "leahimn"
Usko ei ole pelkästään itseään varten, vaan sielujen voittamista, kertomalla lähimmäisille Jumalan lahjasta.
Katse tulee olla luotuna Jeesukseen, ei omaan itseensä. Juuri tuota tarkoitan
Usko Toivonen.
Minun taakkani on liian raskas kultistin hyväksyä/ymmärtää,
sillä heillä on oma taakka niin raskas!
ja sie miro,mikä liet.
Akkamaiselta tuntuu siunkin suhtautumisesi.
Puskista huutelet.
Etkö siekään huomaa
että selkäsi takana on monta kulkijaa,
jolle pitäisi sijaa antaa.Sokea olet,ja piilosta huudat raukkis!leahim, se keveä kuorma on ylivoimaisesti paras, ei hierrä hartioita, eikä matkan hauskuus ole poissa...
- Usko Toivonen
>> Minun taakkani on liian raskas kultistin hyväksyä/ymmärtää,
sillä heillä on oma taakka niin raskas! >>
Minä uskon, että raskaasti taakoitettu ihminen ymmärtää jopa paremmin tuen tarpeessa olevaa lähimmäistään ja tulee kulkemaan vierelle jakamaan taakkaa.
Empaattisilla ihmisillä on taipumus ottaa toisten taakkoja kantaakseen.
Kaikkein suurimman taakan kantoi kuitenkin Jeesus Golgatalle käydessään. - Miró
ja sie miro,mikä liet.
Puskista huutelet.
Etkö siekään huomaa
jolle pitäisi sijaa antaa.Sokea olet,ja piilosta huudat raukkis!
No niin Leahimn, sieltähän sitä itteensä taas tuli sinulta koko sangollinen, kuten tavallisestikin.
Mikähän kirjoituksessani oli akkamaista? Jos totuutta puhun sinun negatiivisista viesteistäsi, niin sekö on akkamaista?
Sanohan Leahimn, mikä sinua oikein riivaa??? - Taito, missä taito
Miró kirjoitti:
ja sie miro,mikä liet.
Puskista huutelet.
Etkö siekään huomaa
No niin Leahimn, sieltähän sitä itteensä taas tuli sinulta koko sangollinen, kuten tavallisestikin.
Mikähän kirjoituksessani oli akkamaista? Jos totuutta puhun sinun negatiivisista viesteistäsi, niin sekö on akkamaista?
Sanohan Leahimn, mikä sinua oikein riivaa???leahimn pitää muita kultisteina, paitis kavereitaan, jotka häntä kehaisevat. Tuota henkeä näytää tämä palsta olevan pullollaan. Kerätään kavereita.
Mitähän leahimn tarkoittaa tuolla kultisti sanalla? Se vaikutta rumalta sanalta varsinkin, kun hän sokeana, itensä korottajana huitoo sitä ympäriinsä. Patsi kavereihin ei sitä käytä. Mitä ilkeämpi kielinen ihminen, sen mieluisempi leahmnille. - töihin!
Miró kirjoitti:
ja sie miro,mikä liet.
Puskista huutelet.
Etkö siekään huomaa
Sanohan Leahimn, mikä sinua oikein riivaa???Sanonko mitä olette, täällä mellastatte keskellä päivää, ettekö ole missään töissä? Vai oletteko kyvyttömiä töihin, laiskojako?
Leahimn sentään on töissä ja tekee arvokasta työtä auttaa hoitaa ihmisiä. Mitä te teette yötämyöten vain netissä, muita olette sitten vielä arvostelemaassa, mokomat. - Miró
töihin! kirjoitti:
Sanonko mitä olette, täällä mellastatte keskellä päivää, ettekö ole missään töissä? Vai oletteko kyvyttömiä töihin, laiskojako?
Leahimn sentään on töissä ja tekee arvokasta työtä auttaa hoitaa ihmisiä. Mitä te teette yötämyöten vain netissä, muita olette sitten vielä arvostelemaassa, mokomat.Itse teen myös arvokasta hoitotyötä ja tänään oli vapaapäiväni.
Ihmettelen vaan, että mitenkä Leahimn voi muita hoitaa, kun on itsekin ihan rikki?
Hän tarvitsisi itse hoitoa. Mistä muuten tiedät, että hän on hoitaja? Entä mistä tiedät, puhuuko hän totta?
Minusta hän on todella epätasapainoinen ja ilkeä hoitajaksi, ikävä kyllä. Säälin hänen potilaitaan, jos hänellä sellaisia on olemassa. töihin! kirjoitti:
Sanonko mitä olette, täällä mellastatte keskellä päivää, ettekö ole missään töissä? Vai oletteko kyvyttömiä töihin, laiskojako?
Leahimn sentään on töissä ja tekee arvokasta työtä auttaa hoitaa ihmisiä. Mitä te teette yötämyöten vain netissä, muita olette sitten vielä arvostelemaassa, mokomat.Pidähän Sinä "töihin!" pienempää pölinää asiasta, josta et edes halua ymmärtää mitään..
Monenkaan työttömyys ei johdu laiskuudesta, vaan työnantajan puolelta henkilöön katsomisesta ja sormella osoittelusta.. Ikärasismi on asia, josta haluttiin vaieta aiemmin, mutta kun tämä tosiasia tuli median kautta virkamiesten ja naisten tietoon, niin asia tunnustetaan tänään myös julkisuudessakin..
Minuakaan ei sitten hiukkaakaan kiinnosta
keskustelu jostain palstalaisesta eikä yleensäkään uskovaisista
ei uskonsuunnista eikä sen sellaisista.
Haluan keskustella vain Jeesuksesta eli Pelastuksesta.
Kaikkein vähiten minua kiinnostaa keskustelu kalamoksesta.
Toki on ilo lukea, kun kirjoittajat todistavat uskostaan Jeesukseen,
sillä silloinhan katseemme kiinnitetään nimenomaan Häneen.- Usko Toivonen
7. Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä. ( 2. Kor. 4. )
Sittenhän sinä kannat aarreetta saviastiassa.
- greeeeen
Leahimn, kirjoitat taas kerran minusta perättömiä. Jos muuta väität, ole ystävällinen ja näytä, missä olen polkenut jalkoihini muita ihmisiä.
Se, mihin täällä puutun, on toisten uskovien solvaaminen/herjaaminen/parjaaminen jne. ja heidän sanojensa vääristely, sekä tuomarointi. Nämä palstat ovat edelleenkin keskustelua varten! Valitettavasti joudun toistuvasti tuomaan esille Semperin kirjoituksia ja puntaroimaan niitä, jotta palsta ei ihan saastuisi valheista ja vääristelystä, eikä Semperin eräisiin uskoviin kohdistama mustamaalauskampanja rehottaisi villiinä. Kyllä minäkin paljon mieluummin keskustelisin ASIOISTA.
Sinä, leahimn, olet kirjoitellut minusta mitä sattuu vähän siellä ja täällä. En tule vastaamaan kirjoituksiisi ja väitteisiisi enempiä. Tiedän, että sinulla on sisälläsi syvät haavat, ja ymmärrän sen, että rikkinäisestä sisimmästä ei voi tuoda ulos mitään kovin kaunista. Toivon, että löydät tavan eheytyä ja vapautua vaikeista tunteistasi. Kukaan meistä ei voi enää muuttaa sitä, mitä sinulle tapahtui silloin pienenä tyttönä, ei vaikka miten sitä tahtoisimme.- k.kiusaantunut
Minua kaivattiin palstalle, mukava tietää.
On totta että palstan riitaisuus vaikuttaa siihen ettei tällä palstalla oikein saa mitään.
Olen tullut juuri uskoon. Olen yrittänyt etsiä suuntaa. Mutta löytänytkin vain riitaa. Semper uskoo greeenin mielestä väärin, ja päinvastoin.
Onneksi on uskovia ystäviä.
Ja onneksi on leahimn joka tuo palstan todellista tilannetta esiin, hän se niiden"eksyttäjien"paljastaja on. Heikkojen ja aitojen ihmisten puolustaja. Raamatussa mainitaan yhtenä monista lopunajan ilmiöistä ne naisparat, jotka ovat joutuneet totuutta vastustavien harhaopettajien vieteltäväksi.
Syytöskirjoituksia a' la grrr.. silmäillessä em. ilmiö tulee mieleen. Toisaalta en ihmettelisi, vaikka sinusta naisinkvisiittorin kuvan joku olisi herkkään tuntoonsa saanut. Synkät sävyt on ajan riennossa ..
Minä rakastan armoa ja totuutta yli kaiken, totuutta Kristuksessa Jeesuksessa. Tuomariksi en ryhdy, vaikka kaltaisesi vastustajat mielellään sillä syytösaseella lyövät - kun eivät muulla tavoin voi valheitaan puolustella.
Niin, vapaalla keskustelukanavalla haluan pitää esillä totuuden evankeliumia, sitä jonka olen saanut Herraltani Jeesukselta.
Jumalan armo Jeesuksessa kuuluu kaikille, niin myös totuus.
Olemme kaikella tavalla yhdenvertaiset Jumalan Sanan edessä.- greeeeen
Semper.Fidelis kirjoitti:
Raamatussa mainitaan yhtenä monista lopunajan ilmiöistä ne naisparat, jotka ovat joutuneet totuutta vastustavien harhaopettajien vieteltäväksi.
Syytöskirjoituksia a' la grrr.. silmäillessä em. ilmiö tulee mieleen. Toisaalta en ihmettelisi, vaikka sinusta naisinkvisiittorin kuvan joku olisi herkkään tuntoonsa saanut. Synkät sävyt on ajan riennossa ..
Minä rakastan armoa ja totuutta yli kaiken, totuutta Kristuksessa Jeesuksessa. Tuomariksi en ryhdy, vaikka kaltaisesi vastustajat mielellään sillä syytösaseella lyövät - kun eivät muulla tavoin voi valheitaan puolustella.
Niin, vapaalla keskustelukanavalla haluan pitää esillä totuuden evankeliumia, sitä jonka olen saanut Herraltani Jeesukselta.
Jumalan armo Jeesuksessa kuuluu kaikille, niin myös totuus.
Olemme kaikella tavalla yhdenvertaiset Jumalan Sanan edessä.Katsotaanpa siis, kumpi meistä valehtelee, ja tutkitaan aikaisempia sanojasi ja tekojasi ->
Semper.Fidelis 23.3.2012:
>>Ellet tiennyt miksi kirjoittelen palstalla, niin se on juuri siksi, että tutkailen harhaopettajien pyydyksiä. Otan niistä selvää ja sitten kajautan harhaopin kuuluville niin, että tietää muutkin varoa.>Jaikalin teflonpuhtaus, 'sielu puhdas kuin Jeesuksella' on luonnollisesti markkinamiehen
petkutus. Se on yritys kupata hyväuskoisilta hölmöiltä suosiota, myöhemmin ehkä rahaa.>Jaikalin pinnallinen ja andymäisen petollinen "synnittömyys"–oppi edustaa tyypillistä
korvasyyhyjä palvelevaa lume-evankeliumia, jonka perustana ei ole Jumalan sana.>Jaikal osaa Raamattunsa siinä määrin hyvin, että hän pystyy aina arvostelun kohteeksi joutuessaan jotenkuten mukautumaan kuin saippuapala sille opinkulmalle, joka kulloinkin on mielekkäintä sen turvaamiseksi, että hän näyttäisi raamatulliselta opinjakajalta.>Yritä nyt kestää minun kritiikkini, mutta oletko harkinnut pyhimyksen titteliä? :). Tuntuu kaikki menneen niin nappiin, niin nappiin. Ja nythän sinä olet jo läpitte synnitön ns. valmis tapaus, eikö totta? :)).>Eli kaikki pelittää ja workkii oikein hyvin ;) HUUTAVA ÄÄNI.
Hienoa, ehkäpä ne voimalliset teotkin vielä sieltä irtoaa!
Rauhallista illan jatkoa sinulle - ihan hiljaa, huutamatta,
toivoo SF>HUUTAVA on aikamme uskonnollinen 'Batman', kaikilla kyvyillä ja varustuksilla varustettu aikamme super-Goljat. Ihan kenen tahansa ei kannata lähteä moiselle sankarille vastaan panemaan.>Tosiasiassa olet itseäsi petkuttava narri, joka on oppinut fraasikokoelmansa niin hyvin, että asioihin perehtymätön
saattaa jopa uskoa sinun farisealaiseen ulkokultaisuuteesi. - greeeeen
k.kiusaantunut kirjoitti:
Minua kaivattiin palstalle, mukava tietää.
On totta että palstan riitaisuus vaikuttaa siihen ettei tällä palstalla oikein saa mitään.
Olen tullut juuri uskoon. Olen yrittänyt etsiä suuntaa. Mutta löytänytkin vain riitaa. Semper uskoo greeenin mielestä väärin, ja päinvastoin.
Onneksi on uskovia ystäviä.
Ja onneksi on leahimn joka tuo palstan todellista tilannetta esiin, hän se niiden"eksyttäjien"paljastaja on. Heikkojen ja aitojen ihmisten puolustaja.Aika monikin uskoo eri tavalla kuin minä, mutta siinä ei mitään riidanaihetta ole. Siinä, että toisia tuomaroidaan, parjataan/herjataan/solvataan/ivataan jne., oman uskonsa perusteella, taas ON niin paljon väärää, että siihen minä puutun ja otan kantaa.
- k.kiusaantunut
greeeeen kirjoitti:
Aika monikin uskoo eri tavalla kuin minä, mutta siinä ei mitään riidanaihetta ole. Siinä, että toisia tuomaroidaan, parjataan/herjataan/solvataan/ivataan jne., oman uskonsa perusteella, taas ON niin paljon väärää, että siihen minä puutun ja otan kantaa.
Olen lukenut kirjoituksianne ja vähän väliä toistuu teema jossa mietitte kuoleeko liha ristille kerralla, kuten sinä väität, vai joutuuko ihminen kamppailemaan synnin kanssa lopun elämänsä, kuten semper väittää.
Olen itse tullut juuri uskoon, ja helpommalta tuntuu uskoa semperin tavoin.
Toisten pilkkaamisesta ja ivaamisesta, Greeen: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin, sanotaan. - greeeeen
Olen lukenut kirjoituksianne ja vähän väliä toistuu teema jossa mietitte kuoleeko liha ristille kerralla, kuten sinä väität, vai joutuuko ihminen kamppailemaan synnin kanssa lopun elämänsä, kuten semper väittää.
Toisten pilkkaamisesta ja ivaamisesta, Greeen: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin, sanotaan.Näytätkö siis, kiusaantunut, missä pilkkaan ja ivaan jotakin kirjoittajaa? Siis ihan kopioimalla minun omia sanojani.
- greeeeen
Toisten pilkkaamisesta ja ivaamisesta, Greeen: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin, sanotaan.Kun liha l. vanha syntinen luontomme on riisuttu yltämme ja olemme syntyneet Jumalasta, ei synnin kanssa tarvitse enää käydä rajuja kamppailuja. ->
11 ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella: (Raamattu 1933/38, Kol. 2:11)
11 Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois. (Raamattu 1992, Kol. 2:11)
11 In whom also ye are circumcised with the circumcision made without hands, in putting off the body of the sins of the flesh by the circumcision of Christ: (King James, Kol. 2:11)
_______
3 Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa.
4 Kaikki, mikä on syntyisin Jumalasta, voittaa maailman. Ja tämä on se voitto, tämä on maailman voittanut: meidän uskomme.
(1. Joh. 5:3-4) k.kiusaantunut kirjoitti:
Toisten pilkkaamisesta ja ivaamisesta, Greeen: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin, sanotaan.lainaus: >>kuoleeko liha ristille kerralla, kuten sinä (=greeen) väität, vai joutuuko ihminen kamppailemaan synnin kanssa lopun elämänsä, kuten semper väittää
- greeeeen
lainaus: >>kuoleeko liha ristille kerralla, kuten sinä (=greeen) väität, vai joutuuko ihminen kamppailemaan synnin kanssa lopun elämänsä, kuten semper väittää
Lihassamme l. vanhassa syntisessä luonossamme ei tosiaankaan asu mitään hyvää. Ja edelleenkin tämä sille on tapahtunut uudestisyntyneissä:
11 ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella: (Raamattu 1933/38, Kol. 2:11)
11 Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois. (Raamattu 1992, Kol. 2:11)
_______
24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. (Gal. 5:24)
Kun tämä lihamme l. vanha syntinen luontomme on riisuttu pois, on Jumalan käskyjen pitäminen helppoa. Uudestisyntynyt ei saata syntiä tehdä, niin rakkaaksi on tullut Hän, josta tämä syntyminen on. - k.kiusaantunut
greeeeen kirjoitti:
Näytätkö siis, kiusaantunut, missä pilkkaan ja ivaan jotakin kirjoittajaa? Siis ihan kopioimalla minun omia sanojani.
Ei sinun omia sanoja voi kopioida koska pöllit aina toisten tekstejä. Tässäkin ketjussa on esimerkkejä siitä. Kopsasit Semperin tekstit, ja käytät niitä tarkoituksena provosoida ihmiset Semperiä vastaan.
Mistä moinen viha?
Vastaan tässä myös nyt siihen viestiisi jossa kopsasit Raamattua paljon. En minäkään käy mitään rajuja kamppailuja syntiä vastaan mutta vierastan ajatusta jonka mukaan ihminen olisi täydellinen tultuaan uskoon.
Sinä et ole täydellinen, vaan teet yhä syntiä niin kuin minäkin ja meistä jokainen. - k.kiusaantunut
lainaus: >>kuoleeko liha ristille kerralla, kuten sinä (=greeen) väität, vai joutuuko ihminen kamppailemaan synnin kanssa lopun elämänsä, kuten semper väittää
Kiitosta.
Niin. Olen samaa mieltä.
En voi väittää olevani nyt täydellinen, kokonaan synnistä vapaa, vaikka teinkin parannuksen. Tein sen suhteessa Jumalaan. Tavallaan laskin aseet, myönnän sen että on olemassa Luoja-Jumala.
Synti on minulla tuo tupakanpoltto, jonka aion lopettaa. Se on minulla se "tietoinen paha"josta yritän nyt eroon. - k.kiusaantunut
greeeeen kirjoitti:
Katsotaanpa siis, kumpi meistä valehtelee, ja tutkitaan aikaisempia sanojasi ja tekojasi ->
>>Ellet tiennyt miksi kirjoittelen palstalla, niin se on juuri siksi, että tutkailen harhaopettajien pyydyksiä. Otan niistä selvää ja sitten kajautan harhaopin kuuluville niin, että tietää muutkin varoa.>Jaikalin teflonpuhtaus, 'sielu puhdas kuin Jeesuksella' on luonnollisesti markkinamiehen
petkutus. Se on yritys kupata hyväuskoisilta hölmöiltä suosiota, myöhemmin ehkä rahaa.>Jaikalin pinnallinen ja andymäisen petollinen "synnittömyys"–oppi edustaa tyypillistä
korvasyyhyjä palvelevaa lume-evankeliumia, jonka perustana ei ole Jumalan sana.>Jaikal osaa Raamattunsa siinä määrin hyvin, että hän pystyy aina arvostelun kohteeksi joutuessaan jotenkuten mukautumaan kuin saippuapala sille opinkulmalle, joka kulloinkin on mielekkäintä sen turvaamiseksi, että hän näyttäisi raamatulliselta opinjakajalta.>Yritä nyt kestää minun kritiikkini, mutta oletko harkinnut pyhimyksen titteliä? :). Tuntuu kaikki menneen niin nappiin, niin nappiin. Ja nythän sinä olet jo läpitte synnitön ns. valmis tapaus, eikö totta? :)).>Eli kaikki pelittää ja workkii oikein hyvin ;) HUUTAVA ÄÄNI.
toivoo SF>HUUTAVA on aikamme uskonnollinen 'Batman', kaikilla kyvyillä ja varustuksilla varustettu aikamme super-Goljat. Ihan kenen tahansa ei kannata lähteä moiselle sankarille vastaan panemaan.>Tosiasiassa olet itseäsi petkuttava narri, joka on oppinut fraasikokoelmansa niin hyvin, että asioihin perehtymätön
saattaa jopa uskoa sinun farisealaiseen ulkokultaisuuteesi.Pyysit minulta "omia sanojasi", joiden mukaan panettelet ihmisiä. Omia sanoja sinulla oli tässäkin viestissä vain"katsotaan kumpi meistä valehtelee", aika vihaiselta vaikutat.
Sinä vihaat Semperiä koska hän kritisoi mm.jaikalia. Siinä sinä itse syyllistyt ihan samaan kuin Semper.
Semper kritisoi palstan julistajia, sinä kritisoit Semperiä.
Pelkkää riidan haastamista. Olen huomannut ettei Semperiä puolusta kukaan muu kuin leahimn. Mutta hänellä onkin siinä aika tiukka ote.
Ettekö voisi pyytää toisiltanne anteeksi ja tehdä sovinnon? Loppuisi tämä riita. - VAROITUS!
Toisten pilkkaamisesta ja ivaamisesta, Greeen: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin, sanotaan.k.kiusaantunut, jos olet vasta uskoon tullut, niin ole varovainen. Et ole vielä kykenevä arvioimaan mikä on oikea usko ja mikä väärä. Usko vain ja RUKOILE ja lue raamattua ja kuuntele Jumalan Sanaa, ei kenenkään selityksiä.
- puhutko totta?
Kiitosta.
Niin. Olen samaa mieltä.
En voi väittää olevani nyt täydellinen, kokonaan synnistä vapaa, vaikka teinkin parannuksen. Tein sen suhteessa Jumalaan. Tavallaan laskin aseet, myönnän sen että on olemassa Luoja-Jumala.
Synti on minulla tuo tupakanpoltto, jonka aion lopettaa. Se on minulla se "tietoinen paha"josta yritän nyt eroon.Olisitkohan vasta uskoon tullut? Vasta uskoon tulleet ovat hyvin hiljaisia uskonasioiden ollessa kyseessä. He kuuntelevat ja miettivät ja ottavat Sanaa. Et vaikuta sellaiselta.
- VAROITUS!
Kiitosta.
Niin. Olen samaa mieltä.
Synti on minulla tuo tupakanpoltto, jonka aion lopettaa. Se on minulla se "tietoinen paha"josta yritän nyt eroon.Tupakanpoltto ei ole terveellistä, mutta paljon pahempaakin on. Se mikä menee suusta sisään, ei ole sellainen saastuttaja, mitä suusta uslos tuleva saattaa olla. Ole varovainen etsiessäsi totuutta.
- k.kiusaantunut
puhutko totta? kirjoitti:
Olisitkohan vasta uskoon tullut? Vasta uskoon tulleet ovat hyvin hiljaisia uskonasioiden ollessa kyseessä. He kuuntelevat ja miettivät ja ottavat Sanaa. Et vaikuta sellaiselta.
Tässä palstalla se on hankalaa kun uskovaiset vain lyövät toisiaan niillä raamatunlauseilla, ja haukkuvat toisiaan harhaoppisiksi.
Olen toki iloinen kun semper ja greeen kirjoittivat minulle sitä sanaa.
Ja olen tullut äskettäin uskoon, harmittaa jos olen tullut jotenkin sinun mielestäsi väärällä tavalla.
Yritän parannusta tuosta tupakanpoltosta, eli olen tosissani. Aion mennä kokoukseen vielä tämän viikon lopulla.
Ja kuunteluasenteella ollaan liikkeellä.
En olisi halunnut sekaantua semperin ja greeenin riitaan :( - k.kiusaantunut
VAROITUS! kirjoitti:
k.kiusaantunut, jos olet vasta uskoon tullut, niin ole varovainen. Et ole vielä kykenevä arvioimaan mikä on oikea usko ja mikä väärä. Usko vain ja RUKOILE ja lue raamattua ja kuuntele Jumalan Sanaa, ei kenenkään selityksiä.
Kiitos neuvosta.
- turva Jeesuksessa
Tässä palstalla se on hankalaa kun uskovaiset vain lyövät toisiaan niillä raamatunlauseilla, ja haukkuvat toisiaan harhaoppisiksi.
Olen toki iloinen kun semper ja greeen kirjoittivat minulle sitä sanaa.
Ja olen tullut äskettäin uskoon, harmittaa jos olen tullut jotenkin sinun mielestäsi väärällä tavalla.
Yritän parannusta tuosta tupakanpoltosta, eli olen tosissani. Aion mennä kokoukseen vielä tämän viikon lopulla.
Ja kuunteluasenteella ollaan liikkeellä.
En olisi halunnut sekaantua semperin ja greeenin riitaan :(Runsasta siunausta sinulle k.kiusaantunut toivotan. Ihan vaan neuvoksi lue rukoillen Raamattua niin, ettet "hylkää" mitään kohtaa. Täällä kun on pahin synti se, että hyljätään Paavalin syntikäsitys oppi ja 1 Joh kirjeiden sanoma. Siis luetaan korvasyyhyyn sanaa. Tappelu VAIN siitä, että toiset väittävät, etteivät itse lankea enää uskoontulon jälkeen. Mutta on niitä, itse mukaanlukien, että kyllä uskovakin voi,( vaikka ei tahtoisi,)erehdyksessä tehdä sitä, mikä murehduttaa Taivaan Isän sydäntä. Siksi tarvitaan jatkuvasti Jeesuksen sovituksen sanomaa. Siis ihan jatkuvasti, ja se jos mikä IHANAA, saamme elää armosta. Et ole tullut väärällä tavalla uskoon jos pidät Jeesuksen sovituksen keskeisenä. Mitä siihen tupakointiisi tulee, käänny vain Jumalan puoleen, et sinä omalla tahdonvoimallasi pääse siitä eroon, et vaan turvaa kaikessa jeesukseen.
- turva Jeesuksessa
Kiitosta.
Niin. Olen samaa mieltä.
Synti on minulla tuo tupakanpoltto, jonka aion lopettaa. Se on minulla se "tietoinen paha"josta yritän nyt eroon.Vinkiksi vain vielä sinulle k. kiusaantunut, kyllä Semper on täällä joka pitää koko Raamatun sanan, ei hylkää yhtikäs mitään. Jos noukitaan sieltä täältä Raamattua saadaan vaikka mikä harha- oppi. Raamattu KOKONANSA totuus.
- sovitus jatkuvaa
Ongelma ,kun Green ei näe enää omaan sisimpäänsä, ei näe omaa tuomarointiaan ja lajittelu hommaansa vuohiin ja lampaisiin. Kun ei syntiä muka ole, niin ei sitten.
- greeeeen
Ei sinun omia sanoja voi kopioida koska pöllit aina toisten tekstejä. Tässäkin ketjussa on esimerkkejä siitä. Kopsasit Semperin tekstit, ja käytät niitä tarkoituksena provosoida ihmiset Semperiä vastaan.
Mistä moinen viha?
Vastaan tässä myös nyt siihen viestiisi jossa kopsasit Raamattua paljon. En minäkään käy mitään rajuja kamppailuja syntiä vastaan mutta vierastan ajatusta jonka mukaan ihminen olisi täydellinen tultuaan uskoon.
Sinä et ole täydellinen, vaan teet yhä syntiä niin kuin minäkin ja meistä jokainen.Kiusaantunut, jatketaan tätä viestisi ensimmäistä asiaa sitten kun oikeasti olet tuonut kirjoittamiani tekstejä, joissa pilkkaan ja ivaan jotakin toista kirjoittajaa.
Ei ihminen tule koskaan täydelliseksi, mutta uudestisyntyminen on suuri muutos kaikessa siinä, mitä ajattelemme, haluamme ja teemme jne.. Ei uudestisyntyneellä ole enää tahto pahaan, vaan hyvään. - greeeeen
Pyysit minulta "omia sanojasi", joiden mukaan panettelet ihmisiä. Omia sanoja sinulla oli tässäkin viestissä vain"katsotaan kumpi meistä valehtelee", aika vihaiselta vaikutat.
Sinä vihaat Semperiä koska hän kritisoi mm.jaikalia. Siinä sinä itse syyllistyt ihan samaan kuin Semper.
Semper kritisoi palstan julistajia, sinä kritisoit Semperiä.
Pelkkää riidan haastamista. Olen huomannut ettei Semperiä puolusta kukaan muu kuin leahimn. Mutta hänellä onkin siinä aika tiukka ote.
Ettekö voisi pyytää toisiltanne anteeksi ja tehdä sovinnon? Loppuisi tämä riita.Kiusaantunut, nyt et vastannut pyyntöni tuoda esille tekstejä, joissa minä ivaan ja pilkkaan muita kirjoittajia. Lausahdus: "katsotaan kumpi meistä valehtelee", ei sellainen ole.
Semper on täällä ihan sillä töin, että on etsimässä eksytyksiä ja muka kajauttelemassa niitä ilmoille, vaikka toisaalla sitten sanoo itsekin olevansa tiedossa vajaa ja erehtyväinen. Ymmärräthän mihin johtaa se, että erehtyväinen ihminen julistelee toisia eksyttäjiksi. Oikea keskustelu kulkisi siten, että on väite ja vastaväite perusteluineen, ei toisten halventamisella. - Antakaa totuutta
turva Jeesuksessa kirjoitti:
Runsasta siunausta sinulle k.kiusaantunut toivotan. Ihan vaan neuvoksi lue rukoillen Raamattua niin, ettet "hylkää" mitään kohtaa. Täällä kun on pahin synti se, että hyljätään Paavalin syntikäsitys oppi ja 1 Joh kirjeiden sanoma. Siis luetaan korvasyyhyyn sanaa. Tappelu VAIN siitä, että toiset väittävät, etteivät itse lankea enää uskoontulon jälkeen. Mutta on niitä, itse mukaanlukien, että kyllä uskovakin voi,( vaikka ei tahtoisi,)erehdyksessä tehdä sitä, mikä murehduttaa Taivaan Isän sydäntä. Siksi tarvitaan jatkuvasti Jeesuksen sovituksen sanomaa. Siis ihan jatkuvasti, ja se jos mikä IHANAA, saamme elää armosta. Et ole tullut väärällä tavalla uskoon jos pidät Jeesuksen sovituksen keskeisenä. Mitä siihen tupakointiisi tulee, käänny vain Jumalan puoleen, et sinä omalla tahdonvoimallasi pääse siitä eroon, et vaan turvaa kaikessa jeesukseen.
Älä opeta taimelle nousevaa uskomaan väärin. Hänen pitää tietää, että Jeesus on jo voittanut synnin ja yksikään Jeesuksen lunastama ei tee syntiä. Hänen pitää tietää, mitä on synti. Se on laittomutta. Tällä palstalla on joku, joka osaa sen opettaa kirkkasti. On tullut taivaan sanomaa tuomaan. Antakaa kasvun alun tuntea totuus. Jos te eksytätte häne, te vastaatte hänen sielustaan.
SYNTIÄ ON LAITTOMUUS. LAITTOMUUTTA ON 10 KÄSKYN HYLKÄÄMINEN. - Eenokki 12
greeeeen: Emme ehdi koko elämämme aikana puhdistautua yhtä puhtaaksi kuin Jeesus. ??
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Sinä tunnustat kaikkien nähden pyrkimyksesi puhdistautumisen synneistä ja tuo loppuosa kertoo synnittömyyden ja tekopyhyyden opista.
Pyrit todella synnittömyyteen tekojen kautta ja luulet saavuttavasi valoa ja ymmärrystä ja muuta hyvää Jumalalta kunhan pyrit olemaan uskollinen.
ps. toisessa kohden puhut toista, mutta tietämättömyytesi ja väärä uskosi on oman kätesi kautta tuominnut sinut, valitettavasta. - älä neuvo vääryyteen
Vinkiksi vain vielä sinulle k. kiusaantunut, kyllä Semper on täällä joka pitää koko Raamatun sanan, ei hylkää yhtikäs mitään. Jos noukitaan sieltä täältä Raamattua saadaan vaikka mikä harha- oppi. Raamattu KOKONANSA totuus.
Nimimerkki turva Jeesuksessa, anna ihmiselle oikeus ottaa asiosita selvää. Anna hänelle tila kasvaa Jumalan tuntemiseen.
Anna k.kiusaantuneen tutkia raamattua ja kuulla oikeaa opetusta. Jumala johtakoon hänet sinne, missä on Jumalan kouluttamat opettaja. Anna hänen tutkia asioita jotta hän saa nähdä, missä laki on ja missä se on alunalkaen kumottu. Siellä missä laki on kumottu on tehty pilkaksi Jeesuksen lunastustyö. Jeesus on lain täyttäjä, ei kumoaja.
Siellä missä lähimäistä solvataan on lain kumoajat. - Tästä varotetaan
greeeeen kirjoitti:
Kiusaantunut, jatketaan tätä viestisi ensimmäistä asiaa sitten kun oikeasti olet tuonut kirjoittamiani tekstejä, joissa pilkkaan ja ivaan jotakin toista kirjoittajaa.
Ei ihminen tule koskaan täydelliseksi, mutta uudestisyntyminen on suuri muutos kaikessa siinä, mitä ajattelemme, haluamme ja teemme jne.. Ei uudestisyntyneellä ole enää tahto pahaan, vaan hyvään.K.Kiusaantuneella on nyt juuri suuri vaara. Häntä vedetään likalammikkoon valheilla. Semperin syytökset ovat katkeria.
- totuutta palstalle
greeeeen kirjoitti:
Näytätkö siis, kiusaantunut, missä pilkkaan ja ivaan jotakin kirjoittajaa? Siis ihan kopioimalla minun omia sanojani.
Sinä greeeen et ole kertaakaan pilkannut yhtäkään ihmistä. Semperi ja Leahmn ovat kaiken kesineet saadakseen sinut häväistyä. Kuuluu joukkoon pari muutakin, mutta olkoon nyt mainitsematta. Yhdessäkään viestissä et greeeen pilkkaa, vaan pyrit keskuteluun ja tuot esille vääryydet. Kiitos sinulle.
- Eenokki 12
VAROITUS! kirjoitti:
k.kiusaantunut, jos olet vasta uskoon tullut, niin ole varovainen. Et ole vielä kykenevä arvioimaan mikä on oikea usko ja mikä väärä. Usko vain ja RUKOILE ja lue raamattua ja kuuntele Jumalan Sanaa, ei kenenkään selityksiä.
Tupakanpoltosta kannattaa luopua sen vaarallisuuden vuoksi.
Huomautan vain että minulla kesti vuosia ennenkö olin varma että kilpaurheilu on syntiä ja tupakasta pääsin kun vedin viimeisen malboron ulkorappusilla, ajatellen tässä sitä ollaan Herra hoitakoon loput. - saako Sana sijaa????
Toisten pilkkaamisesta ja ivaamisesta, Greeen: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin, sanotaan.K.kiusantunut, jos haet helppoa tietä, niin me varttuneet uskovaiset voimme sanoa, että paras lopettaa nyt. Parempi olla leikkimättä Jumalan asioilla, jos aikoo ottaa vastaan helpontien ja vääryyden.
Jos sen sijaan etsit totuutta, tulet sen todella löytämään, mutta monta ahdistusta olet kokeva. Kaikki se tähtää siihen, että sinusta tulee uusi luomus, onnellinen. älä neuvo vääryyteen kirjoitti:
Nimimerkki turva Jeesuksessa, anna ihmiselle oikeus ottaa asiosita selvää. Anna hänelle tila kasvaa Jumalan tuntemiseen.
Anna k.kiusaantuneen tutkia raamattua ja kuulla oikeaa opetusta. Jumala johtakoon hänet sinne, missä on Jumalan kouluttamat opettaja. Anna hänen tutkia asioita jotta hän saa nähdä, missä laki on ja missä se on alunalkaen kumottu. Siellä missä laki on kumottu on tehty pilkaksi Jeesuksen lunastustyö. Jeesus on lain täyttäjä, ei kumoaja.
Siellä missä lähimäistä solvataan on lain kumoajat.Kuulehan nyt asiastakyse, kun rauhassa neuvon sinua:
Sinä ET saa enää solvata lähimmäisiäsi lain kumoajiksi.
Miksi jatkat itsepintaista ja Sanan vastaista eksytystäsi?
Jeesuksen lunastustyön teet pilkaksi sinä asiastakyse!
Halveeraat Paavalin uskoa kerskaamalla synnittömällä
vaelluksellasi, jossa sinä et löydä mitään poispantavaa.
Minä EN solvaa sinua. Rakastan sinua lähimmäisenä.
Kehotan sinua rehellisyyteen; kuuntele omaatuntoasi.
Jos nöyrryt, näet sisimmässäsi saman kuin Paavali:
"Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää
tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;" Rm.7.
Voitto meille on luvattu KAIKESTA synnin vallasta, on on.
Jeesus on TIE voittoon. Hänen voimassaan me voitamme.- EN USKO
puhutko totta? kirjoitti:
Olisitkohan vasta uskoon tullut? Vasta uskoon tulleet ovat hyvin hiljaisia uskonasioiden ollessa kyseessä. He kuuntelevat ja miettivät ja ottavat Sanaa. Et vaikuta sellaiselta.
Olen edelleenkin sitä mieltä, että tuon K.kiusatun nimimerkin takana ei ole vasta uskoon tullut ihminen. Vasta uskoon tullut ihminen on aralla omallatunnolla, mutta näyttää, että tuo henkilö valehtelee ja puolustelee ja antaa melkein väärää valaa. Tuollaista ei tee kukaan vasta uskoon tullut. Hän kohtelee samalla tavalla greeeeniä, mitä semper tekee.
greeeeen kirjoitti:
Kiusaantunut, nyt et vastannut pyyntöni tuoda esille tekstejä, joissa minä ivaan ja pilkkaan muita kirjoittajia. Lausahdus: "katsotaan kumpi meistä valehtelee", ei sellainen ole.
Semper on täällä ihan sillä töin, että on etsimässä eksytyksiä ja muka kajauttelemassa niitä ilmoille, vaikka toisaalla sitten sanoo itsekin olevansa tiedossa vajaa ja erehtyväinen. Ymmärräthän mihin johtaa se, että erehtyväinen ihminen julistelee toisia eksyttäjiksi. Oikea keskustelu kulkisi siten, että on väite ja vastaväite perusteluineen, ei toisten halventamisella.Anteeksi vaan greenMutta eikö juuri tämä
kumpi valehtelee juttu ole sitä,
että poljetaan uusi usko,tarkoitan K.Kiusaantunutta
kuin orastava oksa?
Poljetaan maahan ja jätetään yksin
riitojenne keskelle.
Sinuna olisin varovainen.
Ja hoivaisin tuota oksaa.......:=((
K.Kiusaantunut:Voimia siulle.
Ethän ota näitä kirjoituksia ihan tosissasi.
Olen puolellasi vaikka en omista sitä uutta uskoa,niinkuin sie.
Onnittelen sinua siitä.:=))- greeeeen
Eenokki 12 kirjoitti:
greeeeen: Emme ehdi koko elämämme aikana puhdistautua yhtä puhtaaksi kuin Jeesus. ??
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Sinä tunnustat kaikkien nähden pyrkimyksesi puhdistautumisen synneistä ja tuo loppuosa kertoo synnittömyyden ja tekopyhyyden opista.
Pyrit todella synnittömyyteen tekojen kautta ja luulet saavuttavasi valoa ja ymmärrystä ja muuta hyvää Jumalalta kunhan pyrit olemaan uskollinen.
ps. toisessa kohden puhut toista, mutta tietämättömyytesi ja väärä uskosi on oman kätesi kautta tuominnut sinut, valitettavasta.Eenokki, tuohan ei ollut lainaus minulta, enkä tiedä, mistä tekstin pätkän otit.
Uudestisyntyminen on vallankumous ihmisen sisimmässä. Se on muutos kaikessa siinä, mitä ajattelemme, haluamme ja teemme jne.. Uuudestisyntynyt on luotu elämään pyhää, Jumalan tahdon mukaista elämää. - greeeeen
leahimn kirjoitti:
Anteeksi vaan greenMutta eikö juuri tämä
kuin orastava oksa?
riitojenne keskelle.
Onnittelen sinua siitä.:=))Eli siis poljin mielestäsi kiusaantuneen jalkoihini sanomalla Semperille, että katsotaan, kumpi meistä valehtelee..?!
- padat ja kattilat
Toisten pilkkaamisesta ja ivaamisesta, Greeen: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin, sanotaan.Osaako k.kiusaantunut ollenkaan lukea. Minä olen suurennuslasilla etsinyt greeeenin kirjoituksista pilkaa, mutta en löydä. Sen sijaan semperin kirjoitukset ovat sitä täynnä. Mahdotonta, että ihminen voisi noin sokea olla. Minä uskon, että nimimerkin takana on toinen henkilö, ei vasta uskoon tullut.
- saa tutkia
padat ja kattilat kirjoitti:
Osaako k.kiusaantunut ollenkaan lukea. Minä olen suurennuslasilla etsinyt greeeenin kirjoituksista pilkaa, mutta en löydä. Sen sijaan semperin kirjoitukset ovat sitä täynnä. Mahdotonta, että ihminen voisi noin sokea olla. Minä uskon, että nimimerkin takana on toinen henkilö, ei vasta uskoon tullut.
EI geeeenin kirjoiksista löydy pilkkaa ja ivaa.
- k.kiusaantunut
leahimn kirjoitti:
Anteeksi vaan greenMutta eikö juuri tämä
kuin orastava oksa?
riitojenne keskelle.
Onnittelen sinua siitä.:=))Kiitos, leahimn.
- MIKÄ TEKEE PAHAN
greeeeen kirjoitti:
Katsotaanpa siis, kumpi meistä valehtelee, ja tutkitaan aikaisempia sanojasi ja tekojasi ->
saattaa jopa uskoa sinun farisealaiseen ulkokultaisuuteesi.Kamalaa saasta nuo semperin solvaukset. Noita hän latelee kaikille, jotka eivät kumartaneet häntä. Jokainen solvattu saa kärisä sen takia, että ei kertakaikkiaan voi hyväksy semperin turmiollista oppia.
Ei edes ateistit tee tuota ja se saakin miettimään, mikä saa ihmisestä tuollaisen. Ei ainakaan uskosta osattomuus. Mikä tekee ihmisestä syvältä pahan? - ylin auktorteetti
sovitus jatkuvaa kirjoitti:
Ongelma ,kun Green ei näe enää omaan sisimpäänsä, ei näe omaa tuomarointiaan ja lajittelu hommaansa vuohiin ja lampaisiin. Kun ei syntiä muka ole, niin ei sitten.
Mitä Raamattu sanoo tuosta asiasta? Jääkö ihminen orjuuteen, vai vapautuuko orjuudesta?
- kuultu tarina
greeeeen kirjoitti:
Eli siis poljin mielestäsi kiusaantuneen jalkoihini sanomalla Semperille, että katsotaan, kumpi meistä valehtelee..?!
Leahmn on kertonut pettymyksestään uskovaisiin ja vihastaan, mutta tuo menee jo mahdottomiin. Syyttää ja syyttää ja puolustaa pahuutta. Miksi sinä Leahmn et hae apua? Tuollainen viha uskoa kohtaan ei voi koskaan johtaa hyvään.
- luovu pahuudestasi
Kuulehan nyt asiastakyse, kun rauhassa neuvon sinua:
Sinä ET saa enää solvata lähimmäisiäsi lain kumoajiksi.
Miksi jatkat itsepintaista ja Sanan vastaista eksytystäsi?
Jeesuksen lunastustyön teet pilkaksi sinä asiastakyse!
Halveeraat Paavalin uskoa kerskaamalla synnittömällä
vaelluksellasi, jossa sinä et löydä mitään poispantavaa.
Minä EN solvaa sinua. Rakastan sinua lähimmäisenä.
Kehotan sinua rehellisyyteen; kuuntele omaatuntoasi.
Jos nöyrryt, näet sisimmässäsi saman kuin Paavali:
"Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää
tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;" Rm.7.
Voitto meille on luvattu KAIKESTA synnin vallasta, on on.
Jeesus on TIE voittoon. Hänen voimassaan me voitamme.Sinulla semperi-parka ei ole varaa neuvoa tai kehottaa ketään. Niin mätiä ovat omat hedelmäsi.
- moi taas
Vinkiksi vain vielä sinulle k. kiusaantunut, kyllä Semper on täällä joka pitää koko Raamatun sanan, ei hylkää yhtikäs mitään. Jos noukitaan sieltä täältä Raamattua saadaan vaikka mikä harha- oppi. Raamattu KOKONANSA totuus.
Terve semper.
- uudestaan
Runsasta siunausta sinulle k.kiusaantunut toivotan. Ihan vaan neuvoksi lue rukoillen Raamattua niin, ettet "hylkää" mitään kohtaa. Täällä kun on pahin synti se, että hyljätään Paavalin syntikäsitys oppi ja 1 Joh kirjeiden sanoma. Siis luetaan korvasyyhyyn sanaa. Tappelu VAIN siitä, että toiset väittävät, etteivät itse lankea enää uskoontulon jälkeen. Mutta on niitä, itse mukaanlukien, että kyllä uskovakin voi,( vaikka ei tahtoisi,)erehdyksessä tehdä sitä, mikä murehduttaa Taivaan Isän sydäntä. Siksi tarvitaan jatkuvasti Jeesuksen sovituksen sanomaa. Siis ihan jatkuvasti, ja se jos mikä IHANAA, saamme elää armosta. Et ole tullut väärällä tavalla uskoon jos pidät Jeesuksen sovituksen keskeisenä. Mitä siihen tupakointiisi tulee, käänny vain Jumalan puoleen, et sinä omalla tahdonvoimallasi pääse siitä eroon, et vaan turvaa kaikessa jeesukseen.
Tähänpä se viimein aina johtaa semperin oppikin. On niin ihanaa elää armossa ja saada syntejään aina vain anteeksi.
- oikea osoite
greeeeen kirjoitti:
Eenokki, tuohan ei ollut lainaus minulta, enkä tiedä, mistä tekstin pätkän otit.
Uudestisyntyminen on vallankumous ihmisen sisimmässä. Se on muutos kaikessa siinä, mitä ajattelemme, haluamme ja teemme jne.. Uuudestisyntynyt on luotu elämään pyhää, Jumalan tahdon mukaista elämää.Semperin tekstiä on tuo eenokki12 :n lainaus. Soimatkoon siis häntä.
- sanoo Raamattu
ylin auktorteetti kirjoitti:
Mitä Raamattu sanoo tuosta asiasta? Jääkö ihminen orjuuteen, vai vapautuuko orjuudesta?
No sen näkee täällä helposti, että jääty on lihan vangiksi.kuka enempi kuka vähempi.
Kahden maan kansalaisuus on tosiasia. Joka muuta esittää ei ymmärrä koko asian olemusta. - 777***
Antakaa totuutta kirjoitti:
Älä opeta taimelle nousevaa uskomaan väärin. Hänen pitää tietää, että Jeesus on jo voittanut synnin ja yksikään Jeesuksen lunastama ei tee syntiä. Hänen pitää tietää, mitä on synti. Se on laittomutta. Tällä palstalla on joku, joka osaa sen opettaa kirkkasti. On tullut taivaan sanomaa tuomaan. Antakaa kasvun alun tuntea totuus. Jos te eksytätte häne, te vastaatte hänen sielustaan.
SYNTIÄ ON LAITTOMUUS. LAITTOMUUTTA ON 10 KÄSKYN HYLKÄÄMINEN."Antakaa totuutta", olet täysin harhaoppinen, kun väität, ettei uskova tee enää syntiä - totta kai jokainen meistä tekee jatkuvasti syntiä, eihän lihamme ole pyhittynyt eikä tule pyhittymäänkään!
Tässä juuri tarvitsemme Jeesuksen Kristuksen armoa ja veren anteeksiantoa joka päivä!!!
Raamattukin sanoo " Kaikki olemme syntiä tehneet ja olemme Jumalan kirkkautta vailla".
Se joka sanoo, ettei tee syntiä, on VALEHTELIJA, sanoo Raamattu ja kuka onkaan suurin valehtelija - SAA-TANA ja sen palvelijat!!! - Matkalainen,
Mistä moinen viha?
Sinä et ole täydellinen, vaan teet yhä syntiä niin kuin minäkin ja meistä jokainen.JUMALAN SIUNAUSTA JA VARJELUSTA SULLE K.KIUSAANTUNUT.
- oot fariseus
saako Sana sijaa???? kirjoitti:
K.kiusantunut, jos haet helppoa tietä, niin me varttuneet uskovaiset voimme sanoa, että paras lopettaa nyt. Parempi olla leikkimättä Jumalan asioilla, jos aikoo ottaa vastaan helpontien ja vääryyden.
Jos sen sijaan etsit totuutta, tulet sen todella löytämään, mutta monta ahdistusta olet kokeva. Kaikki se tähtää siihen, että sinusta tulee uusi luomus, onnellinen.Aivan käsittämättömiä "neuvoja" lähimmäiselle, joka on uskonut Jeesukseen. K.kiusaantunuthan on uusi luomus, kun on uskonut Jeesukseen syntiensä sovittajana. Siitä alkaa kilvoittelu, mutta jos mulle olis aikanaan annettu tollaisia neuvoja kuin sä annat k.kiusaantuneelle niin ei ne olis rohkaisseet jatkamaan. Sä olet paha ihminen ja sussa oleva valo on pimeää.
- k.kiusaantunut
greeeeen kirjoitti:
Kiusaantunut, jatketaan tätä viestisi ensimmäistä asiaa sitten kun oikeasti olet tuonut kirjoittamiani tekstejä, joissa pilkkaan ja ivaan jotakin toista kirjoittajaa.
Ei ihminen tule koskaan täydelliseksi, mutta uudestisyntyminen on suuri muutos kaikessa siinä, mitä ajattelemme, haluamme ja teemme jne.. Ei uudestisyntyneellä ole enää tahto pahaan, vaan hyvään.Greeeeen, en voi laittaa sinulle pilkkaa ja ivaa sisältäviä viestejä. Kokeilin haulla etsiä jotakin ja löysin tekstin pätkiä jossa olet kirjoittanut mm.näin"olet ihan ulkona", "Olet äärimmäisen paha, semper"jne.
Tekstinpätkiä joiden vuoksi joudun sanomaan sinulle että en kirjoittaisi tätä ellei leahimn olisi tukena.
Olet pelottava koska olet aina niin vihaa täynnä. Se on ristiriidassa sen kanssa mitä olet kirjoittanut muille.
Ymmärrän kyllä että puolustat eräitä Semperiä vastaan. Minusta sinä kirjoitit leahimille tosi ylimielisesti, ikäänkuin hänen lapsena uhriksi joutuminen vaikuttaisi hänessä jotain pahaa. Ihan kuin syyllistäisit häntä siitä.
Voin olla väärässäkin, toivottavasti olen. - k.kiusaantunut
EN USKO kirjoitti:
Olen edelleenkin sitä mieltä, että tuon K.kiusatun nimimerkin takana ei ole vasta uskoon tullut ihminen. Vasta uskoon tullut ihminen on aralla omallatunnolla, mutta näyttää, että tuo henkilö valehtelee ja puolustelee ja antaa melkein väärää valaa. Tuollaista ei tee kukaan vasta uskoon tullut. Hän kohtelee samalla tavalla greeeeniä, mitä semper tekee.
Tähänkö se nyt loppui, kun minä luulin olevani vasta alussa.
"Hän kohtelee samalla tavalla greeeeniä, mitä semper tekee."
Sen mitä olen seurannut, niin greeeeen saa semperiä käsittelevistä ketjuista aina pitkiä viestiketjuja mutta semper ei niihin osallistu välilä lainkaan joskus vain muutamalla viestillä.
Semper tuntuu olevan vallan välinpitämätön, ulkopuolinen omassa asiassaan.
Hei, oikeasti en haluaisi heidän riitoihinsa puuttua, se menee riidaksi helposti mullakin sitten. Ei kai meistä kukaan oikeasti halua riidellä?
- lihatiskilläkö
Noin sitä toimitaan kun ollaan täysin synnittömiksi ja omasta lihasta vapaaksi tulleita !
----------------------
mitä jos menisit joksikin aikaa sinne kammioon ja todella miettisit ja kyselisit Jumalan edessä mistä on oikein kysymys, ja mitä minä touhuan ! - pieni riisinjyvä
Eihän kukaan meistä ole synnitön, eikä green ole koskaan niin väittänytkään. Meissä virtaa Aatamin veri ja lihassa me syntiä teemme. Jeesuksella oli ja on valta antaa synnit anteeksi oman lunastuksensa kautta. Ja kun hän antoi synnit anteeksi ryövärille, joka hänen vierellään ristillä oli tämän tunnustaessaan Jeesuksen, niin miksi emme myös me saisi hänen armostaan syntejämme anteeksi tunnustaessamme Jeesuksen ja pyytäessämme häntä osaksi elämäämme ja anomalla syntejämme anteeksi.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että syntiä tehtyämme pyydämme anteeksi ja samoin tein sorrumme samaan syntiin. Meidän tulee oppia virheistämme ja kulkea Jeesuksen keralla hänen meille osoittamaa polkua.
Moni meistä myös yhtyy Greenin uudestisyntymisestä kertomiseen.
Ei meidän kenenkään asia ole toisia arvostella, ei eksyttää, mutta ei myöskään sortua eksyttäjiin.- aglius
Mutta kun koko tämä kaplakka kulminoituu siihe, että muutamat täällä sanovat kuinka uskovan liha jää kertalaakista sinne portin pieleen, eikä seuraa enää koskaan uskovaa, ja on jotenkin kuin automaattisesti pois pelistä.
J että sellainen uskova joka lankeaa johonkin lihallisuuteen, ei ole edes uudestisyntynyt, vaan on vasta uskossa !
Ja kun tuonne laitoin Paavalin korinttolaiskirjeestä jakeen, niinheti tulinaureskelija siihen ja sanoi pilkaten selityksestä että jaahas pysytään van raamatussa.
Ja minusta selitys on just kuin olla pitääkin, katsokaa itse .
Tätä vastaan täällä sodin minä ainakin, muista en tiedä niinkään.
- tavallinen
Sitä voi olla vaikka jäätelökojulla, mutta mielestäni greeen ei ole väittänyt itseään synnittömäksi. Saatikka omasta lihasta vapaaksi tulleeksi tuolla tavoin kuin te sanotte. Te ette käsitä itse asiaa, niin teille ei jää muuta keinoa kuin hyökätä yksittäisen nimimerkin kimppuun. Tämähän on kuin syntisen naisen joukkokivitys!? Näinkö on Jeesuksen Sana teitä opettanut. Alan epäillä onko tämä helluntailaisuus kristinusko laisinkaan... vai joku maallinen tuomio istuin? Ei taida olla ihme, että maailmalla soditaan kun näin joukoittain muutamat saavat sekasorron aikaan. Käyttäydytte kuin raamatun sikalauma, joka järjettömänä järveen syöstiin. Pelottavia ovat monenkin kirjoittamat tekstit. En haluaisi tuollaisten kanssa tekemisiin joutua. Meitä on täällä lukemattomia, jotka pystyvät yhtymään greeenin esille tuomaan asiaan.
Tämä teidän tyylinne ottaa kantaa nimimerkkeihin hyökäten, muistuttaa joukkohysteeristä teloitusta teloittaa viestintuoja ilman oikeudenkäyntiä. Kamalaa sanon minä.- asiastakyse
Näyttäisi siltä, että tällä palstalla kovin harva käsittää mitä on synti, jota lihana Raamatussa puhutellaan. Syntiä on lain rikkominen. Ihminen, joka ei rakasta Jumalaa yli kaiken uskaltaa rikkoa kaikki muutkin käskyt. Ihmien, joka rakastaa Jumalaa yli kaiken ei USKALLA, eikä TAHDO RIKKOA Jumalan ikuiseksi tekemää lakia.
Jos rikkoo yhden pienimmistä käskyistä, ilmaisee sillä, että ei rakasta lähimäistään. Minkä käskyn voisi rikkoa niin, että eikö se jotenkin loukkaa lähimäistä?
Vaarallisinta on rikkoa ensimmäinen käsky, sillä siitä alkaa kaikkien käskyjen rikkominen.
Tavallinen kiitos reipashenkisestä oikeuden puolustamisesta. - aglius
asiastakyse kirjoitti:
Näyttäisi siltä, että tällä palstalla kovin harva käsittää mitä on synti, jota lihana Raamatussa puhutellaan. Syntiä on lain rikkominen. Ihminen, joka ei rakasta Jumalaa yli kaiken uskaltaa rikkoa kaikki muutkin käskyt. Ihmien, joka rakastaa Jumalaa yli kaiken ei USKALLA, eikä TAHDO RIKKOA Jumalan ikuiseksi tekemää lakia.
Jos rikkoo yhden pienimmistä käskyistä, ilmaisee sillä, että ei rakasta lähimäistään. Minkä käskyn voisi rikkoa niin, että eikö se jotenkin loukkaa lähimäistä?
Vaarallisinta on rikkoa ensimmäinen käsky, sillä siitä alkaa kaikkien käskyjen rikkominen.
Tavallinen kiitos reipashenkisestä oikeuden puolustamisesta.No kuka tässä haluaa ilmottautua rakastavansa 24/7 Jumalaa yli kaiken ?
Ja samalal kysyn, miten se "yli kaiken" määritellään ?
Kenen näkökulmasta, minunko, vaiko jonkun toisen vai jopa kolmannen.
Tällä hetkellä tietäisin suurenmäärän mahdollisia vaihtoehtoja rakastaa Jumalaa siis yli kaiken, mutta näköjään en rakasta, vaan kulutan aikaani täällä mitä ilmeisimmin turhassa vääntelyissä ja asioissa, joiden suhteen voisin aivan hyvin jättää Herran haltuun, ja mennäö itse niille "ylikaiken" asioille. - aglius
aglius kirjoitti:
No kuka tässä haluaa ilmottautua rakastavansa 24/7 Jumalaa yli kaiken ?
Ja samalal kysyn, miten se "yli kaiken" määritellään ?
Kenen näkökulmasta, minunko, vaiko jonkun toisen vai jopa kolmannen.
Tällä hetkellä tietäisin suurenmäärän mahdollisia vaihtoehtoja rakastaa Jumalaa siis yli kaiken, mutta näköjään en rakasta, vaan kulutan aikaani täällä mitä ilmeisimmin turhassa vääntelyissä ja asioissa, joiden suhteen voisin aivan hyvin jättää Herran haltuun, ja mennäö itse niille "ylikaiken" asioille.Kysymys kuuluu nyt, olenko ainut "ylikaiken" käskyn rikkoja, ja olenko mennossa siis kadotukseen tämän synnin takia, vai rarmahtaako Jumala kuitenkin, ja sanansa mukaan ei voi olal säälimättä ihmistä koska tietää mikä ihminen on.
tulisko Armo mukaan tähän oikeudenkäyntiin ! - asiastakyse
aglius kirjoitti:
Kysymys kuuluu nyt, olenko ainut "ylikaiken" käskyn rikkoja, ja olenko mennossa siis kadotukseen tämän synnin takia, vai rarmahtaako Jumala kuitenkin, ja sanansa mukaan ei voi olal säälimättä ihmistä koska tietää mikä ihminen on.
tulisko Armo mukaan tähän oikeudenkäyntiin !Parempi on aglius olla turvaamatta väärään armoon. Käy kuten sinulle on käynyt, että et kykene pitämään Jumalan lakia, kuten Jumalan Sana lihallisille kertoo käyvän.
Jumala kasvattaa ensin lailla ihmisen laista vapaaksi. Sen jälkeen ihminen on tullut Kristukseen ja Hänen uskonsa pitää lain voimassa. Meidän ei siis tarvitse miettiä miten pitäisimme lain, sillä sen pitää Jeesus. Me elämme Hänessä ja Hän on täyttänyt lain puolestamme.
Jos minua houkuttaa ajatuksissa, vaikka väärän todistuksen antaminen lähimäisestä, ei se koskaan ehdi teoksi muuttua, sillä valvomiseni saa minut valppaksi ja hylkään tuon huonon, lain rikkoja ajatuksen.
Olen täysin vapaa laista, sillä ei ole lakia lain pitäjiä vastaan puhumassa. Jeesuksessa on VOIMA pitää uskon kautta laki voimassa. Se pysyy huojahtamatta.
En tiedä kuka voisi sinulle valon tuoda, kun olet valmis jopa ikuisen lain kieltämään. aglius kirjoitti:
Kysymys kuuluu nyt, olenko ainut "ylikaiken" käskyn rikkoja, ja olenko mennossa siis kadotukseen tämän synnin takia, vai rarmahtaako Jumala kuitenkin, ja sanansa mukaan ei voi olal säälimättä ihmistä koska tietää mikä ihminen on.
tulisko Armo mukaan tähän oikeudenkäyntiin !Elä hermostu Agi, eläkä helmiäsi heitä sikojen eteen tallottavaksi. Hän muistaa meidät maan tomuksi ja parhaimmankin tekstissä haiskahtaa välillä tosi liha.
- asiastakyse
psalmilaulu kirjoitti:
Elä hermostu Agi, eläkä helmiäsi heitä sikojen eteen tallottavaksi. Hän muistaa meidät maan tomuksi ja parhaimmankin tekstissä haiskahtaa välillä tosi liha.
Joukkovoima ei auta Jumalan edessä. Jos olet lain rikkoja, niin ei kaverit, ne parhaimmatkaan voi sinua puolustaa. Niinhän on maallisen lainkin kanssa. Jos rikot Suomen lakia, joudut vastuuseen, eikä kaverit voi sinua auttaa. Voivat toki yrittää antamalla vaikka väärän valan, mutta joutuvat siitä itsekin vastuuseen. Jos yhdyt lain rikkojiin ja syntiin, olet siitä itse osallinen.
En katso enää velvollisuudekseni opettaa lain rikkomuksen puolustajia. - Pimeytesi on suuri
asiastakyse kirjoitti:
Joukkovoima ei auta Jumalan edessä. Jos olet lain rikkoja, niin ei kaverit, ne parhaimmatkaan voi sinua puolustaa. Niinhän on maallisen lainkin kanssa. Jos rikot Suomen lakia, joudut vastuuseen, eikä kaverit voi sinua auttaa. Voivat toki yrittää antamalla vaikka väärän valan, mutta joutuvat siitä itsekin vastuuseen. Jos yhdyt lain rikkojiin ja syntiin, olet siitä itse osallinen.
En katso enää velvollisuudekseni opettaa lain rikkomuksen puolustajia.>>>En katso enää velvollisuudekseni opettaa lain rikkomuksen puolustajia>>>
Muistahan pitää tuo lupauksesi. Sä olet tehnyt tästä palstasta greeeenin ja joidenkin muiden kanssa (paitsi jos kirjoittelet useilla nimmareilla itse) "helvetin esikartanon" ja valheiden viidakon. - nähty jo
Pimeytesi on suuri kirjoitti:
>>>En katso enää velvollisuudekseni opettaa lain rikkomuksen puolustajia>>>
Muistahan pitää tuo lupauksesi. Sä olet tehnyt tästä palstasta greeeenin ja joidenkin muiden kanssa (paitsi jos kirjoittelet useilla nimmareilla itse) "helvetin esikartanon" ja valheiden viidakon.Lopetahan semper tuo trollailu.
nähty jo kirjoitti:
Lopetahan semper tuo trollailu.
Sinähän se varsinainen trollimus olet, oikea hupsukka.
Olet jo monet kerrat heitellyt noita semper-koepallojasi milloin minkäkin viestin perään. "Semper siellä, semper täällä.." :)
Eikö olisi parempi, että rohkaistuisit kertomaan omia näkemyksiäsi käsiteltävänä oleviin aiheisiin. Vihamielinen semperissä roikkuminen ei tuo sinulle minkäänlaista hyötyä, ei missään suhteessa.
Ystävällisin syysterveisin,
se ihkaoikea SF- Ottakaa oppia
Pimeytesi on suuri kirjoitti:
>>>En katso enää velvollisuudekseni opettaa lain rikkomuksen puolustajia>>>
Muistahan pitää tuo lupauksesi. Sä olet tehnyt tästä palstasta greeeenin ja joidenkin muiden kanssa (paitsi jos kirjoittelet useilla nimmareilla itse) "helvetin esikartanon" ja valheiden viidakon.Voi teitä, jotka luulette että liha perii Jumalan valtakunnan.
Ahtaasta porista ei pääse sisään arvostelija ei tuomitsia ei itsensä nostaja toisten alentaja.
Kokonaisvaltainen syntien tunnustaminen ja tunnistaminen tehdään ennen Udesti syntymistä ylhäältä.
Sen jälkeen, kun on Uudeti syntynyt on voima vastustaa syntisiä ajatuksia ja tehdä niistä paranus.
Eikö hälytys kellot soi Jeesus ei hyväksy syntisiä tekoja siksi, jos luulet olevasi ahtaan portin sisäpuolella ja teet edellen tekosyntejä.
Luulette varmaan Jeesuksen olevan sokea koska luulette arvostelun menevän hänen silmäinssa ohi.
MUISTAKAA VAIN SELLAINEN SYNTYY YLHÄÄLTÄ UUDESTI, JOKA NAULAA RISTILLE SYNNIT PORTIN ULKOPUOLELLA.
Jos sydämenne ei taivu rakastamaan Jumalaa yli kaiken ja lähimäistään niinkuin itseään ja täytämään 10 käskyä ei ole sovelias Jumalan valtakuntaan.
Geeeen asiastakyse tavallinen tekevät työtä tällä Jumalan valtakunnan hyväksi siis olkaa kuulevin korvin vastustajista huolimatta.
Jos vastustusta ei olisi silloin kaikki kuulusivat samaan joukoon vastustajien kansa. - tiedetään
Sinähän se varsinainen trollimus olet, oikea hupsukka.
Olet jo monet kerrat heitellyt noita semper-koepallojasi milloin minkäkin viestin perään. "Semper siellä, semper täällä.." :)
Eikö olisi parempi, että rohkaistuisit kertomaan omia näkemyksiäsi käsiteltävänä oleviin aiheisiin. Vihamielinen semperissä roikkuminen ei tuo sinulle minkäänlaista hyötyä, ei missään suhteessa.
Ystävällisin syysterveisin,
se ihkaoikea SFKirjoittelet sinä puskajussinakin.
- aglius
Ottakaa oppia kirjoitti:
Voi teitä, jotka luulette että liha perii Jumalan valtakunnan.
Ahtaasta porista ei pääse sisään arvostelija ei tuomitsia ei itsensä nostaja toisten alentaja.
Kokonaisvaltainen syntien tunnustaminen ja tunnistaminen tehdään ennen Udesti syntymistä ylhäältä.
Sen jälkeen, kun on Uudeti syntynyt on voima vastustaa syntisiä ajatuksia ja tehdä niistä paranus.
Eikö hälytys kellot soi Jeesus ei hyväksy syntisiä tekoja siksi, jos luulet olevasi ahtaan portin sisäpuolella ja teet edellen tekosyntejä.
Luulette varmaan Jeesuksen olevan sokea koska luulette arvostelun menevän hänen silmäinssa ohi.
MUISTAKAA VAIN SELLAINEN SYNTYY YLHÄÄLTÄ UUDESTI, JOKA NAULAA RISTILLE SYNNIT PORTIN ULKOPUOLELLA.
Jos sydämenne ei taivu rakastamaan Jumalaa yli kaiken ja lähimäistään niinkuin itseään ja täytämään 10 käskyä ei ole sovelias Jumalan valtakuntaan.
Geeeen asiastakyse tavallinen tekevät työtä tällä Jumalan valtakunnan hyväksi siis olkaa kuulevin korvin vastustajista huolimatta.
Jos vastustusta ei olisi silloin kaikki kuulusivat samaan joukoon vastustajien kansa.No niin, sitten kysytään taas kerran !
Siis eli sinnekö se liha kuoli kokonaisvaltaisesti sinne ulos portin pieleen uudestisyntymässä ?
Siis kuoliko se kertalaakista, vai pitääkö sitä kuolettaa matkan varrella, kuten kirjoittaa moni Paavalin lisäksi tuolla ketjuissa, sanoessaan, että olemme edelleen syntisiä ja ja ja.
Siis onko se nyt kokonaan kuollut, eikä enää näe mailla ei halmeilla, ei puhu mitään ei vaadi mitään eikä ole minkäänlaisena häirikkönä uskovan matkan varrella.
Ja jos kuoli, niin kysyn taas; Miksi Paavali kirjoittaa, että PITÄKÄÄ itsenne synnille ( siis lihan teoille ) kuolleena..jne...
Miksi pitää PITÄÄ jos kerran ei ole mitään pidettävää, koska pidettävä jäi ristille ulos portin pieleen.
Tämä kysymys tai vastaus on koko tämän oudon kiistan ydinkysymys ! - k.kiusaantunut
aglius kirjoitti:
No niin, sitten kysytään taas kerran !
Siis eli sinnekö se liha kuoli kokonaisvaltaisesti sinne ulos portin pieleen uudestisyntymässä ?
Siis kuoliko se kertalaakista, vai pitääkö sitä kuolettaa matkan varrella, kuten kirjoittaa moni Paavalin lisäksi tuolla ketjuissa, sanoessaan, että olemme edelleen syntisiä ja ja ja.
Siis onko se nyt kokonaan kuollut, eikä enää näe mailla ei halmeilla, ei puhu mitään ei vaadi mitään eikä ole minkäänlaisena häirikkönä uskovan matkan varrella.
Ja jos kuoli, niin kysyn taas; Miksi Paavali kirjoittaa, että PITÄKÄÄ itsenne synnille ( siis lihan teoille ) kuolleena..jne...
Miksi pitää PITÄÄ jos kerran ei ole mitään pidettävää, koska pidettävä jäi ristille ulos portin pieleen.
Tämä kysymys tai vastaus on koko tämän oudon kiistan ydinkysymys !Komppaan sinua aglius. Minuakin kiinnostaa vastaus.
- ilma kevenee
Kiitos Jumalalle, heti voi hengittää ilman happilaitetta !
- Voi onnetonta!
No mikäs huntu-mummu se siellä märisee???
Ikäänkuin sinulla olisi millääntavalla toisten arvosteluun mitään varaa!!!???
Onko sinusta kaiken pahan päälle tullut vielä muslimikin, Leahimn?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783