Onko käyty läpi sellaista aihetta palstalla herrasmiesten kanssa,että missä yökerhoissa/baareissa/bilestyspaikoissa liikkuu Kuopiossa päin pahimmat ja kiimaisimmat yhden yön seksihullut jakorasiat? Onko tätä aihetta pohdittu täällä palstalla herrasmiesten kanssa,että mikä on Kuopion tilanne näissä hommissa?
Missä baareissa Kuopiossa käy pahimmat jakorasiat?
20
1415
Vastaukset
- Mikkis vaan
Apteekkari,Onnela,Ilona,Passion ainakin on mainittu kyseiseksi paikoiksi. Toisissa paikoissa missä korkeammat ikärajat enemmän puumaa toisissa teinimpää.
- T. Kansa
On pohdittu jo monellakin aloituksella. Kyllästymiseen asti. Aina joku hampaaton mätisäkki puliukko yrittää vinkkiä saada kun itse ei enää kykene. Viina on polttanut jo pikkuaivot sikseenkin karrelle, ettei ilman rollaattoria pääse metriäkään liikkumaan.
Ikuinen porttikielto lienee päällä useampaan paikkaan. Ihan turhaan täällä kyselette.- Anonyymi
Monilla tuttavillani on rollaattori. Kuitenkaan talvella rollaattori ei ole optimaalinen vaihtoehto. Potkukelkka olisi, mutta hiekkaa on kaikkialla.
- nellijee
Onko kuopiossa keskiviikkosin jotain menoa? Missä?
- Inkeri
Kyllä parhaat jakorasiat löytyy Elektroskandia (Tasavallankadulla) hyllystä. On AP9 ja AP10 mallisia muutaman mainitakseni. Jos haluaa huonopaa laatua/palvelu niin sitten voi käydä Onnisella tai Slo:lla
- Mikko:)
Kyseistä aihetta on puitu täällä herrojen kanssa useaan otteeseen. Että minnekä yökerhoihin sitä kantsii täällä päin lähteä bilestämään ja onko parempia vaihtoehtoja keskusta alueen kuppilat vai sitten ihan nuo lähiöpubikaiset. Karhunpesääkin on useaan otteeseen mainittu ja kehuttu niinsanottuna herkkukellarina. Herkkua löytyy kuulemma myös noista toiseksi mainituista paikoista varsinkin hyvinpukeutuville ja tyylikkäille herrasmiehille.
- Henri.
En tiedä sähkötekniikasta mutta sinä et osaa kirjoittaa.
- Kuopion Milla
Viettelys lopetti
- kuopion Chrisse
Kuopion Milla kirjoitti:
Viettelys lopetti
Missä se on ilmoittanut lopettaneensa? En ole nähnyt mitään...
- Kuopion Milla
kuopion Chrisse kirjoitti:
Missä se on ilmoittanut lopettaneensa? En ole nähnyt mitään...
Tsekkaa SO. Sieltä löytyy montakin ketjua jossa puidaan viettelyksen lopetusta. Ilmoitti lopettavansa/pitävänsä tauon sairauden takia (ei sptauti) jos oikein muistan.
- oih9j+00+i
Karhunpesä.
- Varmanakki
Henkka.
- Panokarju
Varmanakki kirjoitti:
Henkka.
No Takkabaarissa tietysti. Ei tarvii kun mennäs sisään, niin on baariruusut kimpussa. joillain on vielä hapaat melkein tallella..
- Kuopion Rami
Täältäkin ääni Takkabaarille! Lauantaina on ollut monet lähitalojen matalaotsaiset työläisnaiset oikein anteliaalla tuulella. Ja paikka on muutenkin mukava ja lämminhenkinen. Ainut miinus pelkille B-oikeuksille, koska pidän väkevän viinan juonnista.
- flkisjå
Sulle kans suosittelisin projektia " Pallit pois".....
- 1934812
Näillä helteillä olisi kiva olla kaksistaan. Vaan tuntuu että kuopion tytöt ovat sisäänpäin kääntyneitä eivätkä halua tehdä tuttavuutta.
- mieshuara
Ei tarvitse käydä baarissa. Oven takana on jono valmiiksi odottamassa. Sen kun ottaa yhden kerrallaan sisään.
- don209
Taidanpa jättää kaikki kutupaikat väliin. Rupesi ihan kuvottamaan ajatus poimia joku Ruusu ovelta.
- Anonyymi
Kaikissa baareissa oon Kuopiossa nähnyt jakorasioita. Joissakin on upotettuja mutta näky olevan myös pinta-asennusrasioita.
- Anonyymi
Kysy sähköliikkeistä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375136- 823656
- 403062
- 613005
- 102956
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1431745- 181731