Missä baareissa Kuopiossa käy pahimmat jakorasiat?

Danny.S

Onko käyty läpi sellaista aihetta palstalla herrasmiesten kanssa,että missä yökerhoissa/baareissa/bilestyspaikoissa liikkuu Kuopiossa päin pahimmat ja kiimaisimmat yhden yön seksihullut jakorasiat? Onko tätä aihetta pohdittu täällä palstalla herrasmiesten kanssa,että mikä on Kuopion tilanne näissä hommissa?

20

1415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikkis vaan

Apteekkari,Onnela,Ilona,Passion ainakin on mainittu kyseiseksi paikoiksi. Toisissa paikoissa missä korkeammat ikärajat enemmän puumaa toisissa teinimpää.

• T. Kansa

On pohdittu jo monellakin aloituksella. Kyllästymiseen asti. Aina joku hampaaton mätisäkki puliukko yrittää vinkkiä saada kun itse ei enää kykene. Viina on polttanut jo pikkuaivot sikseenkin karrelle, ettei ilman rollaattoria pääse metriäkään liikkumaan.
      Ikuinen porttikielto lienee päällä useampaan paikkaan. Ihan turhaan täällä kyselette.

• Anonyymi

Monilla tuttavillani on rollaattori. Kuitenkaan talvella rollaattori ei ole optimaalinen vaihtoehto. Potkukelkka olisi, mutta hiekkaa on kaikkialla.

• nellijee

Onko kuopiossa keskiviikkosin jotain menoa? Missä?

• Inkeri

Kyllä parhaat jakorasiat löytyy Elektroskandia (Tasavallankadulla) hyllystä. On AP9 ja AP10 mallisia muutaman mainitakseni. Jos haluaa huonopaa laatua/palvelu niin sitten voi käydä Onnisella tai Slo:lla

• Mikko:)

Kyseistä aihetta on puitu täällä herrojen kanssa useaan otteeseen. Että minnekä yökerhoihin sitä kantsii täällä päin lähteä bilestämään ja onko parempia vaihtoehtoja keskusta alueen kuppilat vai sitten ihan nuo lähiöpubikaiset. Karhunpesääkin on useaan otteeseen mainittu ja kehuttu niinsanottuna herkkukellarina. Herkkua löytyy kuulemma myös noista toiseksi mainituista paikoista varsinkin hyvinpukeutuville ja tyylikkäille herrasmiehille.

• Henri.

En tiedä sähkötekniikasta mutta sinä et osaa kirjoittaa.

• Kuopion Milla

Viettelys lopetti

• kuopion Chrisse
        Kuopion Milla kirjoitti:

Viettelys lopetti

Missä se on ilmoittanut lopettaneensa? En ole nähnyt mitään...

• Kuopion Milla
        kuopion Chrisse kirjoitti:

Missä se on ilmoittanut lopettaneensa? En ole nähnyt mitään...

Tsekkaa SO. Sieltä löytyy montakin ketjua jossa puidaan viettelyksen lopetusta. Ilmoitti lopettavansa/pitävänsä tauon sairauden takia (ei sptauti) jos oikein muistan.

• oih9j+00+i

Karhunpesä.

• Varmanakki

Henkka.

• Panokarju
        Varmanakki kirjoitti:

Henkka.

No Takkabaarissa tietysti. Ei tarvii kun mennäs sisään, niin on baariruusut kimpussa. joillain on vielä hapaat melkein tallella..

• Kuopion Rami

Täältäkin ääni Takkabaarille! Lauantaina on ollut monet lähitalojen matalaotsaiset työläisnaiset oikein anteliaalla tuulella. Ja paikka on muutenkin mukava ja lämminhenkinen. Ainut miinus pelkille B-oikeuksille, koska pidän väkevän viinan juonnista.

• flkisjå

Sulle kans suosittelisin projektia " Pallit pois".....

• 1934812

Näillä helteillä olisi kiva olla kaksistaan. Vaan tuntuu että kuopion tytöt ovat sisäänpäin kääntyneitä eivätkä halua tehdä tuttavuutta.

• mieshuara

Ei tarvitse käydä baarissa. Oven takana on jono valmiiksi odottamassa. Sen kun ottaa yhden kerrallaan sisään.

• don209

Taidanpa jättää kaikki kutupaikat väliin. Rupesi ihan kuvottamaan ajatus poimia joku Ruusu ovelta.

• Anonyymi

Kaikissa baareissa oon Kuopiossa nähnyt jakorasioita. Joissakin on upotettuja mutta näky olevan myös pinta-asennusrasioita.

• Anonyymi

Kysy sähköliikkeistä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5136
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3656
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      40
      3062
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2956
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      143
      1745
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    Aihe