Ave jurut tänne

- aloittaja -

Muistan yhden kerran, kun Ave tuli kesken treenien ja heitti nyrkkeilyhanskat yhdelle isokokoiselle miehelle. Kaikki menivät ikään kuin varuilleen ja alkoivat vilkuilla treeniensä lomasta, mitä tulee tapahtumaan.

Se oli aika rankkaa katsottavaa. Olinkohan jotain alle 20 vuotias, ehkä oranssi tai vihreävöinen untuvikko. Voi olla että yli 20v. Ei sitä enää näin 44 vuotiaana muista, mutta joka tapauksessa.
Ave hakkasi sen miehen verille. Äijä tippui ainakin kaksi kertaa ja kirjaimellisesti huusi armoa. "Älä lyö enää! Enhän mä sulle pärjää.", mies raakkui nenä veressä.

Sen jälkeen Ave antoi hanskat Mustikselle, joka vuorostaan alkoi ripittää väsynyttä miestä. Olin huomaavinani, ettei mustis - vaikka armoton äijä olikin - oikein hennonut lyödä olan takaa.

Mitä sen jälkeen tapahtui? Ei mitään. Äijä niisti veret nenästä ja treenasi niiskuttaen treenit loppuun. Tosin, ei häntä enää sen jälkeen treeneissä näkynyt.

Myöhemmin kuulin, että se äijä oli Kaapelitehtaan jujutsubileissä tullut isottelemaan Mustikselle.

Toinen tapaus - tämäkin jostain 80-luvulta - oli seuraava.
Tätä en nähnyt, joten jälleen kaikilla oikeus ja velvollisuus korjata, jos kirjoitan höpöhöpöä.

Peruskurssia käynyt pitkätukkainen poika oli potkaissut koulussa joltain tytöltä silmän mustaksi. Siitä tuli rikossyyte eli tapaus meni poliisille ja tieto tietenkin Avelle. Vaikka tytön pahoinpiteleminen jo riittää vajaaälyisyyden todisteeksi, poika osoitti olevansa todellinen idiotti tulemalla vielä treeneihin. Ave tietenkin ryhtyi poistamaan raggaria jujutsusalilta tarttumalla tätä tukasta. Jostain syystä poika hätääntyi ja tipahti polvilleen, mutta tämä ei häntä auttanut vaan pahensi tuskaa. Ave nimittäin ei pysähtynyt, vaan veti salin ovelle asti.

7

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JujutsuHarri

      Tässäpä yks ave juru lisää. Kerran treeneis oltii.. tuli 38 äijää saliin. Ählämeitä kaikki tyynni. Alkovat sii jotai rasismii heittää. Ave pieksi kaikki verille. Vahingos pieksi loputki salis olijat..olikoha 68 yhteensä. Ei mitää muutaku lätty lätisi.. pesi kädet ja läks röökille. vielä sillo muistaaksei poltti. Korjatkaa jos olen vääräs

      • 10+12

        Vit-tu sä oot haus-ka, Harriiiii
        Sä oot ihquu!


    • nyrkkiä pasilassa

      Kuulemma 90-luvulla, kun Ave oli kutsuttu vieraaksi Rantalaisen ja Sarasvuon Hyvät pahat ja rumat-ohjelmaan, oli Aven tulomatkalle järjestetty pieni ylläri: studion kulmalla kolme "pahoinpitelijää" hyökkäsi Aven kimppuun, joka sitten rusikoikin tyypit onnistuneesti. Yhdeltä kuulemma murtui leukakin.

      Voiko joku vahvistaa tämän jutun?

      (Kuka hullu lähtee tekemään stunttihyökkäystä Aven kimppuun, edes useamman hengen voimin?)

      • Kamppailuhuumoria

        Oltiin kerran Elannon lihakaupassa. Ave esitteli lihamestarilla tuhoisia lyöntejään: -Vasen suora,
        -oikea suora,
        -oikea alakoukku.
        - Maksa perna ja munuaiset, sanoi nyrkkeilysäkin virkaa hoitanut spurgu.

        Ja meitä poikia nauratti niin.


    • Aittosumun oppilas

      Mä muistan kun Ave tuli UFC1-mestaruusvyö lanteilla takaisin Jenkkilästä ja heti lentokentällä neljäsataa ninjaa hyökkäsi Aven kimppuun. Siinä katseltiin ihmeissään kun Ave veti maegerilla ekat viisikymmentä nippuun ja sitten jujitti seuraavat sataviisitoista idän miestä mutkalle. Loput lähti karkuun.

      Ave siinä vain tokaisi Aittosumulle että lämpö on päällä, aletaan nyt treenaan tosissaan.

      • Utelias Urpo

        Oliko UFC1 sitä aikaa kun vapaaottelu oli vielä vapaaottelua eikä matolla halailua?


      • power punch5
        Utelias Urpo kirjoitti:

        Oliko UFC1 sitä aikaa kun vapaaottelu oli vielä vapaaottelua eikä matolla halailua?

        Joo, se oli sitä vanhaa kunnon aikaa. Ja itse asiassa Avehan PERUSTI koko UFC:n!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe