Kovasti vaalien alla keskustelua valtakunnallisestikkin terveydenhuollon järjestämisestä kunnallisesti. Ei oikein toimi Pyhtäällä, kun noin 5 min. kestävän laboratorionäytteen ottoonkin on mentävä Koksiin.., ovatko "resurssit" kohdillaan? Mielestäni eivät todellakaan !
Kalliiksi tulee kunnalle tällainen. Vai meneekö matkakulut "valtion piikkiin".
perus terveydenhuolto
1
187
Vastaukset 1
- perheellinen mies
Olen havainnut myös samaa tehottomuutta(ammattitaidottomuutta) Pyhtäällä. Jos joskus harvoin tarvisi lääkärin aikaa niin sitä ei saa millään vaan ainoastaan hoitajalle joka vähättelee vaivoja/oireita. Parikin kertaa lähipiirissä on asioitu pyhtään terveyskeskuksessa ja vain hoitajalle on päässyt. Sitten kun on ollut jo viimein pakko mennä oikeeseen lääkäriin yksityispuolelle niin lääkäri siellä on ihmetellyt "miksi ei ole aikaisemmin hoidettu vaivaa" esim. tulehdusta. Kuka ne lääkärin ajat oikein saa? Verorahat kyllä kelpaavat mutta vastinetta niille ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42733- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 95462
- 32459
- 40437
- 58421
- 17410
- 24409
- 43397