220-240l akvaario kyseessä.
Olisiko tämä hyvä kalasto?
Loistobarbi 8 kpl
Timanttitetra 6kpl
Helmirihmakala 1-2kpl
Paratiisikala 1kpl
joku talonmies, saa ehdottaa mikä kävisi, tykkään näyttävän näköisistä =)
Kävisikö esim. salamanteripleko? Tai joku rapu olisi myös kiva. Voiko laittaa molempia?
Kiitos jos joku viitsii valaista asiaa kokemattomalle ja vasta akvaariosta haaveilevalle!
Voiko nämä kalat laittaa yhteen?
2
163
Vastaukset
- rontu1812
Kelpaako miekkapyrstö ja miljoonakala yhteen? Jos ei, kerro miksi. Ja kerro lajeja, mitkä sopisivat miekkapyrstön kanssa samaan akvaarioon. :)
- akvaarioharrastaja1
Itse sanoisin, että tuo kalasto menee oikein hyvin. (Akvaarioita olen harrastanut 8 vuotta) Nuita rihmakaloja kannattaa ottaa se pari. Pohjalle menee oikein hyvin salamanteripleko. Tuon kokoiseen mahtuisi salamanteriplekoja enemmänkin, kuin 1kpl. Kannattaa tutustua pieniin plekolajeihin. Tuonne saa yllättävän paljon mahtumaan niitä... Ja plekojen kanssa voi ehdottomasti laittaa vaikka esim. sukarapuja. Mielestäni voisi mennä jopa sinirapukin. Piiloja vain täytyy olla riittävästi (kantoja, kiviä, kasveja ym.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976