Löysin tämän kiinnostavan tyydytystavan vasta tänään! Onko vinkkejä miten tätä voisi harrastaa yksin ilman apuvälineitä? : P Parhaat asennot?
Eturauhashieronta
20
4746
Vastaukset
- Hi - Bi
Selällään maaten, jalat ylös koukkuun ja keskisormi pyllyyn. Löytyy varmasti ja on tunnokas tapa hieroa.
- inttipoju
Onko mitään hyvää tapaa tehdä tätä esim. vessassa? Olen intissä niin ei sängyllä oikein onnistu : D
- interix
inttipoju kirjoitti:
Onko mitään hyvää tapaa tehdä tätä esim. vessassa? Olen intissä niin ei sängyllä oikein onnistu : D
Inttipoju pääsetkö hyvin runmmailemaan siel intis? Ite olin kestokiimassa intis,
- Hi - Bi
Käyhän se pöntöllä istuenkin, mutta hierontarauhasta ei ole takeita vaikka omaa rauhastaan hierookin niissä olosuhteissa :)
- inttipoju
Tänään kokeilin ekaa kertaa vessassa. Istuin pöntöllä, kostutin peppureikää sekä sormea syljellä. Laitoin käden etukautta peppureiälle ja hieroin eka ulkopuolelta ja sain hieman rentouduttua. Lisäsin sylkeä ja pääsin sisälle asti. Yritin työntää syvemmälle ja etsiä eturauhasta. Tässä vaiheessa keskisormeni oli kokonaan sisällä, enkä mielestäni löytänyt eturauhasta : \ Yritin moneen kertaan työntää sormea sisään ja ulos, mutta ei napannut.
Onko jollain jotain vinkkejä miten tämän voisi suorittaa yksin onnistuneesti? - 1Varoitus
inttipoju kirjoitti:
Tänään kokeilin ekaa kertaa vessassa. Istuin pöntöllä, kostutin peppureikää sekä sormea syljellä. Laitoin käden etukautta peppureiälle ja hieroin eka ulkopuolelta ja sain hieman rentouduttua. Lisäsin sylkeä ja pääsin sisälle asti. Yritin työntää syvemmälle ja etsiä eturauhasta. Tässä vaiheessa keskisormeni oli kokonaan sisällä, enkä mielestäni löytänyt eturauhasta : \ Yritin moneen kertaan työntää sormea sisään ja ulos, mutta ei napannut.
Onko jollain jotain vinkkejä miten tämän voisi suorittaa yksin onnistuneesti?Laittavat sinut siviiliin ennenaikaisesti kun löytävät sinut pöntöltä istumassa sormi p.erseessä.
- lelua vailla
Eturauhasen hierontaan on noita leluja kaikenlaisia ja hintaisia. Haluaisin kunnollisen ja toimivan. Onko millaisia kokemuksia ja mikä olisi paras?
- Hi - Bi
Sellainen päästään hieman käyrä sauva löytää kyllä, kokeiltu on.
- inttipoju
Hi - Bi kirjoitti:
Sellainen päästään hieman käyrä sauva löytää kyllä, kokeiltu on.
Onko mitään vinkkejä ilman leluja?
- Zax
Oma sormi paras, jos ei ole aivan töppösormi ;)
- halualuaisin kokeill
Miehille eturauhasen hierontaa, niitä kaikenlaisia, käyriä leluja ja hinta haitari, laidasta laitaan. Onko näistä kokemusta ja mikä paras, värinällä tai ilman.Ihan lelusta en ole kiinnostunut, mutta sellainen joka osaa hakea oikean paikan. Missä asennossa paras "tulos" ja käytetäänkö liukkaria ja jos käykö mikä vain?
Kaverilla ollut joskus sellainen - vaan ei muista merkkiä, sai kunnon kiksit, kuulemma koskematta kikkeliin pllenkaan. - Tuhkaluukku
Ostin vähän aikaa sitten ison anustapin. Meni jonkin aikaa, ennenkuin kekkasin oivan käyttötavan. Ensin voitelin peräaukon ja anustapin kunnolla liukuvoiteella, sitten laitoin anustapin pystyyn wc-pytyn kannen päälle. Sitten vaan istuin hajareisin ja ohjasin anustapin peräaukolle ja aloin painattaa. Kyllä sulkijalihakset pienen harjoitusen jälkeen rentoituivat ja tappi upposi sisään. Nyt, kun olen muutamankerran harjoitellut, niin anustappi hieroo nautinnollisesti peräsuolen seinämiä!
- jepelix
Kuinka vanha kokeilija olet?
- miehet kertokaa
En tiedä,
pitäisikö itkeä vai nauraa. Ovatko nämä kaikki homot tosissaan?
Ylöspäin käyrästä kullista voisin kertoa, että naisen kanssa takaapäin naidessa se toimii erittäin hyvin. Ehkä naisen eturauhanen/ g-piste on siellä?
Asiaan: miehillä anatomisesti on eturauhanen, varsinkin vanhemmat miehet tietävät sen, kun se alkaa kasvaa, painaa rakkoa ja suolta, aiheuttaa seisokkivaikeuksia. Mutta missä on naisen G-piste?- Naaaaaaaaaainen
Ylöspäin kaartuva penis ei kylläkään hiero naisen g-pistettä takaapäin pantaessa :D Anatomiaa nyt pojat hiukan iltalukemistoon :D
Naisen g-piste on samassa kohdassa, missä squirttausnappikin.. Ainakin minulla ja ystävillä :) Eli vähän niinkun vatsaa vasten, etuseinämä.. :D
- Hetero122
Kuinka eturauhashieronta onnistuu? Hieroin sormella. Ei vaikutusta. Ostin anustapin. Ei vaikutusta. Ostin toisen.. vibrallisen. Ei vaikutusta. Ei vain tunnu missään.
- Naaaaaaaaaainen
Minkä takia te miehet yksin niitä hinkkaatte? :D Laittakaa nainen asialle ;)
Se on hieno tunne, kun saan toisen valumaan nesteitä pelkästään hieromalla oikein... :) - zzdoggi
Naaaaaaaaaainen kirjoitti:
Minkä takia te miehet yksin niitä hinkkaatte? :D Laittakaa nainen asialle ;)
Se on hieno tunne, kun saan toisen valumaan nesteitä pelkästään hieromalla oikein... :)Moi,missäpäin asustat? Olisitko halukas tapaamaan? Olen 45v Mies
- Naaaaaaaainen
zzdoggi kirjoitti:
Moi,missäpäin asustat? Olisitko halukas tapaamaan? Olen 45v Mies
Kiitos tarjouksesta, mutta nyt on onneksi ensimmäinen oma heteromies löytynyt, joka antaa noita juttuja leikkiä.. Ei siinä mennytkään deittailurintamalla, ku 15 vuotta :D Saa nuollakin takaosoitteesta, thank God.. :D
- siinä onnistunut
Mulla se onnistui kaikkein parhaiten semmoisella nexuksen kolmepallo tapilla.
Laitoin kaksi palloa sisään, menin lattialle istumaan lievään etukenoon ja aloin ratsastaa sillä. Ei mennyt kauaa, kun sain orgasmin, ilman että koskin slaikkaan ollenkaan.
Tosin, olin ollut yli viiikon ilman minkäänlaista seksiä, ni silloin se tuntui paremmalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713