Hei. Olen saanut ylläolevasta numerosta kahdesti tekstarin. Ensimmäinen "Hei. Olet ilmoittautunut VVO:n järjestämään Jokerit-Ässät jääkiekko-otteluun 10.10.2012. Vahvistailmoittautumisesi tämän päivän aikanavastaamalla tähän viestiin VVO8 KYLLÄ. Mikäli haluat peruuttaa osallistumisesi, vastaa VVO8 EI. T. VVO" ja toinen viesti: "Hei. Arvaa Jokerit-Ässät pelin tulos 30minuutin kohdalla. Vastaa pelin alkuunmennessä maksutta VVO8 ja arvauksesi(esim. VVO8 4-2). Oikein arvanneet palkitaan. T. VVO."
Minulla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä VVO:n kanssa ja puhelinnumeroni on salainen enkä tietenkään oel antanut lupaa tekstiviestimarkkinointiin. Mikä mainostaja-operaattori toimii tuon numeron 18288 kanssa? Viesteissä luki viestikeskus 467079900056.
Tekstarinumero 18288
6
3797
Vastaukset
- tuollainen numero
Numeron 18228 takana on SN4Mobile Oy niminen firma.
http://www.sn4mobile.com/ - x
Olisikohan joku lätkämatsiin ilmoittautunut antanut vahingossa oman numeronsa väärin? Ja tuohan ei ole mainontaa, vaan ilmaiset liput peliin :)
- Anonyymi
Hei. Sain kyseisestä numerosta viestin, että autohuollostani on kulu vuosi. Varaa huoltoaika. Autoni on huollettu kuukausi sitten. Muutenki oli hämärä viesti. Ei ollut kuin autohuollon nimi, muttei toimipaikkaa.
- Anonyymi
Minulle tuli myös kyseisetä numerosta viesti, mikä vaikutti ihan ok- viestiltä. Mutta kun vastasin siihen, pyydettiin tarkastamaan numero.
- Anonyymi
Sama täällää. Laitoin heille vielä eniron linkin vakuudeksi:
https://www.fonecta.fi/haku/1234567?edsacid=jakaja
- Anonyymi
Minullekin tuli viesti missä pyysivät tarkistamaan numeron. Katsoin vielä enirosta mikä oikea numeroni on ja se on oikein. Mitä v..ua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106