Tähän maahan ei ole tulossa profeettaa.

tuhat ja yksi

Raamattu ei ilmoita ,- ei kerro Suomenmaasta mitään ,- yksikään Raamattuun valittujen kirjoituksien kirjoittaja ei tuntenut Suomea .

Profetan odottajat saavat pettyä perusteellisesti uskomuksiensa paikkansa pitämättömyyksiin.

Tukholman profetia on pelkkää uskonnollista haihattelua , joka on luonut kymmenittäin Neuvosto-liitto hyökkää versioita siitä.
Ja Neuvosto-liittohan ei hyökännyt ,- ei edes Tukholman profetian innoittamana , joten se on jo todistettu ettei se pitänyt paikkaansa.

Mitä vielä haluatte ?

Muuten yksikää profeetta ei ennustanut Neuvosto-liiton hajoamista etukäteen, joten kaikki tyynni uskonlahkosta riippumatta olette Kristinuskon ennustuksissanne täydellisesti hakoteillä.

Ei myöskään Raamattu kerro sanallakaan EU,sta, noH ei sieltä sitä Ilmestyskirjan uskonnon luomaa petoakaan löydy.

Niilo Yli-Vainio ja Kathryn Khulman, olivat myös uskonsa harhassa ja uskoivat sellaisiin asioihin jotka ihmiset itse ovat uskontoihinsa luoneet, niinpä näin ollen on tuo 30 vuoden odottaminen Niilon jälkeen profeetantulosta myös umpeutunut ja sekin todistaa sen , että heillä on ollut myös kysymys harhauskosta .

Ja sitten vielä;
Kuhan kerrotte ,jotta profeetta on keskellämme niin tarkistan uudelleen kantaani.
Mutta siihen saakka harhauskoiset pyörikää piiriä kanssani, kanssamme ja kaikkien kanssa ja olkoon yhteinen ilomme paljastaa uskomuksien harhapolut , joihin uskonkautta joillakin syntyy luja luottamus siihen mikä ei näy eikä sitä olekkaan muualla kuin totuudessa uskoon.

18

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhat ja yksi

Tais mennä sianlihan pala kurkkuun,- temppelin ylimmällä kohdalla on oleva turmion iljetys.

• Älä kirjoita

tänne kännissä. Kirjoita selvin päin, niin joku voi tajuatakin jotain.

• tuhat ja yksi
        Älä kirjoita kirjoitti:

tänne kännissä. Kirjoita selvin päin, niin joku voi tajuatakin jotain.

,,,,Kirjoita selvin päin, niin joku voi tajuatakin jotain.,,,,

Niinpä kirjoitankin, ja jos ei tajuu niin pitää kyssyy.

• Yksi vähimmistä.

Tässä maassa on jo Profeetta, mutta jota lähes kaikki erinimisiin eri "krist". kuntiin lukeutuvat ovat alkaneet kivittämään ja häätämään pois luotaan.

Sen kaikki minkä sanotte tai teette yhdellinkin väjimmistä, jotka uskovat Häneen, elää ja toimii Hänelle / Raamatun UT opetuksille uskkollisesti ja kuuliaisesti, sanotte ja teette ensisijaisesti Hänelle, Krsitukselle Jeesukselle ja ruumiinsa jäsenille.

• Kyllä.

Niinhän minä olen. Se profeetta. Eikä minun nimeni ole Halkosaari.

• tuhat ja yksi

Se oleva Jumalan profeetta on tosi heikko kun ei edes pysty asiaansa sanomaan keskustelupalstalla.

Ja väärät profeetat ne tapettiin muinaisuudessa.
        Kansan viha on arvaamaton.

• Missä todisteet?
        Kyllä. kirjoitti:

Niinhän minä olen. Se profeetta. Eikä minun nimeni ole Halkosaari.

No miksi niitä kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävän, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolista ja apostolisia seurakuntiaan rakentamiseen kutsuvia ja ohjaavia profetoimisiasi misään näy eikä kuulu? Vain se joka osoittatuu, maailmalle valkeudeksi, Kristuksen Jeesuksen seurakuntaa ja seurakuntia rakentavaksi profeetaksi / profetoivaksi (näkijäksi) näyn omaavaksi, osoittautuu Kristuksen Jeeuksen ääneksi, Hänen profeetta palvelijakseen.

• Tuom.

Tiedän muuten erään profeetan, joka oli ennustannut päivälleen, hetkelleen Neuvostoliiton romahtamisen. Hän näki myös ennalta kaksipäisen kotkan tulevan valtaan. Monia monia muita. Mutta ei niistä ole tarviista mainita sen enempää. Mutta kun aika koittaa.

• tuhat ja yksi

,,, Tiedän muuten erään profeetan, joka oli ennustannut päivälleen, hetkelleen Neuvostoliiton romahtamisen. Hän näki myös ennalta kaksipäisen kotkan tulevan valtaan. Monia monia muita. Mutta ei niistä ole tarviista mainita sen enempää. Mutta kun aika koittaa. ,,,

Siispä nimet ja todisteet esille 20 takaisia tapauksia ei tule pimittää ja jos et pysty tuomaan todidtudta asiasta tulen pitämään nimim, Tuom. valehtelijana ja suosittelen ainakin nimimerkin vaihtamista etten tunnistaisi sinua.

Kuka ,missä, milloin tiesi Neuvosto-liiton hajoamisen ?

Ja joko se maa näkyy kokonaisuudessaan Kremlin kirkontornista ?

Ja muuten miten se tuo profeetta oliko hän Suomesta ?
        Kun yhden yhtään profeettaa en ole tavannut,- mistä hänet löytää?

• Tuhat ja yksi

Sellainen korjaus, että Tukholman profetiassa ei puhuta Neuvostoliiton miehityksestä, vaan tulevasta Venäjän miehityksestä.

Profetia saatiin v. 1984 ennen Neuvostoliiton hajoamista.

• tuhat ja yksi

Tukholman profetia, Syvännön tuomaa cd-kasettia ei enää ole olemassa, - lieneekö koskaan ollutkaan, 1980-luvulla uskovat puhuivat Neuvostoliiton uhasta solkenaan ja sitä kautta hekin olivat tukemassa, mahdolliseksi euroopan liittovaltioksi muodostuvaan EUhun liittymistä, siihen aikaantulivat myös EU Ilmestyskirjan petona harhat.

1981 helluntailiike ajautui opilliseen umpikujaan Jeesus ei tullutkaan, Niilo kuoli ja ei tullutkaan hänen työnsä jatkajaa , kaataja hypnotisoijaa , jotain oli tehtävä !
        Ja tuohon hätään liike yritti monia konsteja ja tuo Tukholman profetia antoi monille oljenkorren , jos sittenkin Jumala puhuu omilleen ja sekin on osoittautunut ,
        EI PUHUNUT,
        uskonharhaa levitettiiin voimakkaasti Neuvosto uhalla.

Sitten todisteeksi, Jouko Piho lehtileikkeet sanoma aikakausi ja ristinvoitto ym, lehdistä
        1980-luvulta väitteellesi Tukholman profetiasta kiitos !

Ja voitko kumota tai vahvistaa tuon edesmenneen Syvännön tuoneen profetian ja muuten kokajan Tukholman profetia oli tuntemattoman saama ja se oli siksikin tuntemattoman saama koska siitä olisi ollut helppo luopua harhaisuuden vuoksi ja niin on käynytkin Helluntailiikkeessä , mutta harha elää sitä ruokittaessa.

Ja historia selviää jälkikäteen ,- kukahan mahtoi tehdä sen Tukholman profetian ?

• Olet antikristus!
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Tukholman profetia, Syvännön tuomaa cd-kasettia ei enää ole olemassa, - lieneekö koskaan ollutkaan, 1980-luvulla uskovat puhuivat Neuvostoliiton uhasta solkenaan ja sitä kautta hekin olivat tukemassa, mahdolliseksi euroopan liittovaltioksi muodostuvaan EUhun liittymistä, siihen aikaantulivat myös EU Ilmestyskirjan petona harhat.

1981 helluntailiike ajautui opilliseen umpikujaan Jeesus ei tullutkaan, Niilo kuoli ja ei tullutkaan hänen työnsä jatkajaa , kaataja hypnotisoijaa , jotain oli tehtävä !
        Ja tuohon hätään liike yritti monia konsteja ja tuo Tukholman profetia antoi monille oljenkorren , jos sittenkin Jumala puhuu omilleen ja sekin on osoittautunut ,
        EI PUHUNUT,
        uskonharhaa levitettiiin voimakkaasti Neuvosto uhalla.

Sitten todisteeksi, Jouko Piho lehtileikkeet sanoma aikakausi ja ristinvoitto ym, lehdistä
        1980-luvulta väitteellesi Tukholman profetiasta kiitos !

Ja voitko kumota tai vahvistaa tuon edesmenneen Syvännön tuoneen profetian ja muuten kokajan Tukholman profetia oli tuntemattoman saama ja se oli siksikin tuntemattoman saama koska siitä olisi ollut helppo luopua harhaisuuden vuoksi ja niin on käynytkin Helluntailiikkeessä , mutta harha elää sitä ruokittaessa.

Ja historia selviää jälkikäteen ,- kukahan mahtoi tehdä sen Tukholman profetian ?

Kyllä Tuhatvuotiskaudella totisesti palkitaan Tukholman profetian antaja. Hän tulee olemaan yksi kaikkein rakastetuimmista, kunnioitetuimmista, ihailluimmista ja ylistetyimmistä sieluista, Kristuksen ylipappi, jonka jalkojakin naiset suutelevat. Jeesus itse tulee ja sanoo hänelle: "Kiitos kun annoit Tukholman profetian!"

Tuota hetkeä olemme todistamassa ja voimme katsella huviksemme kun Tukholman profetian kieltäjiä kidutetaan iankaikkisessa rangaistuksessa. Silloin nauran räkäisesti!

• tuhat ja yksi
        Olet antikristus! kirjoitti:

Kyllä Tuhatvuotiskaudella totisesti palkitaan Tukholman profetian antaja. Hän tulee olemaan yksi kaikkein rakastetuimmista, kunnioitetuimmista, ihailluimmista ja ylistetyimmistä sieluista, Kristuksen ylipappi, jonka jalkojakin naiset suutelevat. Jeesus itse tulee ja sanoo hänelle: "Kiitos kun annoit Tukholman profetian!"

Tuota hetkeä olemme todistamassa ja voimme katsella huviksemme kun Tukholman profetian kieltäjiä kidutetaan iankaikkisessa rangaistuksessa. Silloin nauran räkäisesti!

Enhn ole ANTIKRISTUS , sen josanoinkin ;

Antikristus käsite on tullut Syyrian kuninkaasta Antiokhos neljäs Epifaneesta!

Ja aika ei nyt riitä kertomaan kuinka uskonharhassa se on siirtynyt nykyiseen uskonto kielenkäyttöön, se onkin jo yli 2000 vuotta vanha juttu ja kaikki jotka sitä käsitettä ovat päässeet sorvaamaa eivät ole olleet edes täysipäisiä , ja sinä saat tehdä vapaasti tulkinnan minusta siitä, mutta pidä se mieluummin omana tietonasi ettei tarvitsisi äkkipikaisuuttaan katua sitten.

Ja silloin nauramme räkäisesti!

• Ingenjör_81

"Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, onnettomuus kulkee kansasta kansaan, ja suuri myrsky nousee maan perimmäisistä ääristä." - Jer. 25:32

Tässä pitäisi lukea perimmästä äärestä ja Suomi sattuu tarkoittamaan juuri tuota perimmäistä ääreä.

Haukkumalla Yli-Vainion, Kuhlamanin ja muut suuret saarnaajat, tämä "profeetta" ei paljoa lisää uskottavuutta, epäkristillisen käytöksensä lisäksi.

Voin kuvitella, mitenkä samanlaiset tyypit arvostelivat sata vuotta sitten ihmisiä, jotka sanoivat että profeetat ja Raamattu sanoo Israelin valtion tulevan takaisin.

"Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä. " - Mal. 4:5

PS. Raamattu ei ilmoittanut, että tämä ingenjööri menee aamulla töihin, mutta silti menin. Niin kauan kuin joku ei ole RISTIRIIDASSA Raamatun kanssa, se ei ole epäraamatullista. Profeetat ja saarnamiehet ovat erittäin raamatullisia.

• Raamatun sana

Eivät yli-vainio, kuhlman, ym olleet pyhimyksiä. Heidän toimintaansa saa arvostella. raamattu käskee: Koetelkaa kaikki!

• tuhat ja yksi

Olen peräänkuuluttanut lukemisen ymmärtämistä!

Jeremia 25. kertoo n, 70 vuotta kestäneestä juutalaisten pakkosiirtolaisuudesta, ei siihen 2500 vuoden jälkeen Suomea tuu !

Jer..25:32. Näin sanoo Herra Sebaot :
        -Myrsky nousee maailman ääriltä, tuho kulkee kansasta kansaan.

Missä siinä Suomesta kerrotaan ?

Jer.25:12. Mutta kun 70 vuotta on kulunut, minä vaadin Babylonian kuninkaan ja hänen kansansa tilille rikoksistaan, sanoo Herra. Myös heidän maatansa minä rankaisen, minä teen autiomaaksi, jossa ei koskaan asuta.

2. Aikak.36:20. kaikki hengissäsäilyneet vietiin pakkosiirtolaisuuteen Babyloniaan , ja he joutuivat olemaan kuninkaan ja hänen seuraajiensa orjina siihen asti , kun persialaiset tulivat maan hallitsijoiksi.

Mielikuvitus ei muuta historiaa se on ja pysyy .

• tuhat ja yksi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Olen peräänkuuluttanut lukemisen ymmärtämistä!

Jeremia 25. kertoo n, 70 vuotta kestäneestä juutalaisten pakkosiirtolaisuudesta, ei siihen 2500 vuoden jälkeen Suomea tuu !

Jer..25:32. Näin sanoo Herra Sebaot :
        -Myrsky nousee maailman ääriltä, tuho kulkee kansasta kansaan.

Missä siinä Suomesta kerrotaan ?

Jer.25:12. Mutta kun 70 vuotta on kulunut, minä vaadin Babylonian kuninkaan ja hänen kansansa tilille rikoksistaan, sanoo Herra. Myös heidän maatansa minä rankaisen, minä teen autiomaaksi, jossa ei koskaan asuta.

2. Aikak.36:20. kaikki hengissäsäilyneet vietiin pakkosiirtolaisuuteen Babyloniaan , ja he joutuivat olemaan kuninkaan ja hänen seuraajiensa orjina siihen asti , kun persialaiset tulivat maan hallitsijoiksi.

Mielikuvitus ei muuta historiaa se on ja pysyy .

Ja oikeat profeetatkin voisi tulla esille , on muuten asiantynkää hampaankolossa jos oikein kaivelemalla alkaa etsiä.

Valehella voi kuka tahansa ,uskossaankin, jotkut jopa luulevat että siitä se heidän Jumalansa erityisesti tykkää , mutta historiaan se kirjautuu ja pysyy .

• MitäMissäMilloin?
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ja oikeat profeetatkin voisi tulla esille , on muuten asiantynkää hampaankolossa jos oikein kaivelemalla alkaa etsiä.

Valehella voi kuka tahansa ,uskossaankin, jotkut jopa luulevat että siitä se heidän Jumalansa erityisesti tykkää , mutta historiaan se kirjautuu ja pysyy .

Ingenjör_81 kirjoittaa 13.10.2012 näin:

"Olet nimittänyt itseäsi profeetaksi, ja vieläpä vahvaksi eli suureksi sellaiseksi."

Teksti on kohdistettu Jochanan Buchanan nimiselle nettikirjoittajalle?

Kuka voisi kertoa, KUKA tämä vahva ja suuri profeetta on? Siis oikea henkilö nimmarin Jochanan Buchanan takana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5549
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3897
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      42
      3695
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3414
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2858
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2379
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      25
      2151
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2065
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      443
      1727
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1658
    Aihe