Eli mistä Suomesta saa Maxwell House -kahvia, jos saa? Suurkiitos vastauksista, en viitsisi Ruotsiin asti lähteä ostelee.
Vastaukset 4
- Gaffehörhö
Eikö kukaan tiedä? :)
- Oikean kahvin ystävä
Sai sitä ainakin 1960-luvulla. En kuitenkaan ole kaivannut noita Maxwell House-, Nescafe- tms. pikakahveja edes vähän vertaa! Kaupat ovat väärällään ihan kunnon kahvejakin.
Mutta menepä Raja-Marketiin Imatralle, siellä pitkät hyllyt notkuvat pikakahveja! Asiakaskunta vaikuttaa olevan 90-prosenttisesti venäläistä, siinä selitys. Heille tuollaiset amerikkalaisen mauttomuuden ilmentymät kelpaavat kummasti.
http://www.rajamarket.fi/fi/Myymälät/Imatra/ - dancer61
Asun Ruotsissa ja olen juonut Maxwell House Old Java SUODATINKAHVIA viimeiset 10 vuotta. Erittäin aromikas ja pehmeänmakuinen kahvi jota kahvivieraatkin useasti ovat ylistäneet, toisistaan tietämättä.
Nyt ikävä kyllä tämän kahvilaadun markkinointi Ruotsissakin lopetetaan, koitan hamstrata oikein olan takaa... : )
Kommentti ehkä liian myöhään mutta kuitenkin. Nyt ei siis kannata lähteä edes tänne sitä ostamaan. - variteoriaMaxwell
maxwell on myos skotlantilaisen variteoreetikon nimi, james clerk maxwell kehitteli joskus keskiajalla elektro-magneettisia varioppejaan...niista tuli sitten myohemmin kahvi-brandi, kahvin voi valmistaa erityisen nopeasti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maxwellin_yhtälöt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465