Moikka! Osaakohan kukaan sanoa että kenellä on Reskeri niminen vieskeriläinen tamma, oli meillä useita vuosia sitten ja tamma vei sydämmen mennessään kovasti haluaisin tietää onko polle viellä elossa ja jos on niin mitä sen elämään kuuluu :) kun hippoksesta tai sukupostista ei tietoa löydy, kaikki tiedot tervetulleita :))
Reskeri
5
322
Vastaukset
- yrj5r
on sukupostissa tamma näköjään asustelee tuola seinäjoella:)
Ei asu kun tuo arto on vaan sen kasvatta se tuli häneltä meille :)
- horse1
Reskeri niminen tamma asuu hethen ratsutallilla levillä
- Leviltä
Reskeri, kutsumanimi Seri, asustaa hethenratsutalilla Levillä, syntynyt -98, i. Viesker ja e. P. V. Suvitar.. Mahdollisesti oikea?
- sesuu
Joo Leviltä itsekkin olen ja hethen ratsutallilla seri on kaikkien susikkina jotka tyykkää mennä vähän energisimmillä hepoilla :-D ratsastin talvella sillä. Niin ja Levillä on kuvattu elokuva nimeltä joulutarina ja seri on joulupukin hevosena siinä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104