Mitä mieltä olette ko. leipomon tuotteista?
Ostin leivonnaiskassin markkinoilta ja nehän ovat täysin rusinoita kaikki. Siis jokainen tuote oli kuiva ja täynnä rusinoita. Kamalia.
Salosen leipomo
24
9128
Vastaukset
- Pirjo
Minä tykkään rusinapullista, ne ovat ihania.Olisit saanut ilman rusinoitakin jos olisit pyytänyt. Uskon.
- Ola
ovat todella ihme littanoita. Lopetin jo vuosia sitten niiden ostamisen. Halvoista värkeistä tulee huonoa kamaa.
- Räkä
Nuoruusvuosien porissa oli Salosen torin myyntikärryssä poistettu mainostekstistä e-kirjain ja nimi oli siis Salosen lipomo. Koko slogan kuulosti "Suussa sulavaa Salosen lipomaa"
Ostin tyttömunkkeja muutama vuosi sitten ja maistuivat pikkuisen huonommilta kuin Säkylän sotkun vastaavat. Lähinnä sokeria oli liikaa ja sekin hieman imeltynyt!- kokemusta omaava
siis törkeetä verrata jonku? Salosen kamalia munkkeja sotkun rasvakasoihin,samaa kakkaa molemmat!!
- Simo
kuin muualla. Halvalla pitäis tehdä ja saada hyvää.
- Paula
Missä on Salosen ihana patonki?
Kauhukseni huomasin, että Keravan Prisma joka ainoana lähitienoilla on sitä myynyt, on potkinut Salosen ulos ja Fazerin tuotteet ovat jyränneet..
Harvoin saa sellaista koostumusta ja terveellinenkin, ei valkoinen.
Valitsin Prisman viikonloppuostoksiin usein vain tämän patongin vuoksi. - hyvä hyvä hyvä....
Lisää pikku leipomoita.
Alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttään isojen markettien,
ylikansallisten leipomoiden leivät.
Voi että mitä puppua.
hienoa että on Salosen leipomo- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä. Lisäksi, näillä palstoilla ei koskaan tiedä kuka kehuu omiaan tai haukkuu kilpailijoita.
- dfghujikol
Kyseisen leipomon tuotteita olen boikotoinut jo useamman vuoden ihan periaatteesta.
- Ålhyl
Turun Salosen perheleipomo Vähä-heikkiläntie vai Porin kielokatu?
- pullapoijaat
Voilla leivottua ja rusinat ok. Olen tykännyt . . . pullassa pitää olla oikeaa voita.
- politikko
no kerrankin voit poimia rusinat pullasta oikein olan takaa
ole onnellinen - Anonyymi
Ostin markkinoilta ja hyvää ovat! Lisää voita ja rusinoita niin tykkään! Tänään meni töissä kahvin kanssa yks kanelikristallipitko! Kaupoista ei pullaa tahdo enää löytyä!
- Anonyymi
Mä sain pimppiä siellä!
- Anonyymi
Ostin karjalanpiirakoita torilta löikassiin väitti laktooksittomiksi.tarkastin kotona olivat vähälatoosittomia.onneksi huomasin .huijausta.
- Anonyymi
Mä piarasin vähäklatsoosittomasti, ei tullu eres iso tahra pöksyihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä piarasin vähäklatsoosittomasti, ei tullu eres iso tahra pöksyihi
Siis klatsoosisottoma mää tarkotin
- Anonyymi
Raskasta lukea
- Anonyymi
Onko Porissa ainuttakaan leipomoa joka ei kuuluisi mihinkään lahkouskomafiaan.? Amerikkaa asutettaessa eurooppalaisilla niin eikös Sisilian mafia aloittanut leipomoista?
- Anonyymi
80-luvulla Salosen leipomon omistajien poika(?) ajeli leipomon kuorma-autolla korttelirallia Käppärässä. Välillä pysähtyi parkkiin Sirkankadun ja Kalevanpuiston kulmaan missä ennen liikekeskusta oli pitkä autotalli. Leipomo sijaitsi Kielokadulla.
Muistaako kukaan?- Anonyymi
mää kyllä muistan
oliko sen kuorkkurin nimi Vanaja ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mää kyllä muistan
oliko sen kuorkkurin nimi Vanaja ?Volvon kuorma-autolla ajeli. Valkoinen, sininen raita kyljessä. Ihmettelen miten ajelua siedettiin keskellä Käppärää.
- Anonyymi
Kaipaan teidän mansikkaldivoksia, onko niitä myynnissä jossain Turun seudulla
- Anonyymi
Mansikkadildoleivoksia. Uummmm.... porilainen tykkää ;)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733