Bumsterit

Heli ja Helena

Osaiko joku kertoa hyvää sellaista, tarkoitus olisi päivä pari katsella paikkoja sellaisen opastuksella, entä paljonko niille maksetaan päivän reissuilla?

18

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fidelius

      Minne menette ja koska? Järjestän teille paikallisen oppaan kun sellaisen haluatte.

    • fidelius

      Pääsette kosketuksiin aitojen Gambialaisen elämään,siellä heidän parissa on turvallista ja todella mukavaa viettää aikaa.Älkää jääkö hotelleille älkääkä liikkuko toisten turistien kanssa,siellä on turvallistakin sitäpaitsi,ei mitään syytä olla huolissaan vaikka olisitte ainoat valkonahat missä lie liikuttekin. Ja maksu on aivan minkä ite haluatte,kaverilleni kun ostatte esim. ruokaa ja parit oluet päivän aikana,on hän tyytyväinen,eli n. 10 e.... Mä tunnen sieltä paljon sikäläisiä,osa asuu täällä Suomessa .

      • watou

        parit oluet??? hahahah kuulehan et taida paljon tietää gambiasta 99% on muslimeja ja paikalliset täällä suomessa aivan eri maata kun kotona!!


    • Heli ja Helena

      Riittääkö jos antaa 17e päivä? nuoleeko ne myös pepun nainnin jälkeen? Ja tauteja ei sais olla vois meinaan meijän aviomiehet Suomessa arvata että mitä sitä ollaan taas tehty.

      • Vale nimimerkki

        Tuo ei ollut kyllä miedän kysymys, saisi sheriffit poistaa tämän!


    • fidelius

      Ok,hyvä niin..Jos te lähdette niin neuvon teitä mielelläni,takaan että opastukseni ja suhteeni takaavat teille upean loman!

    • aina käytetty

      katso alempi keskustelu: tjäreborgin oppaat. Anu hyvä opas, tuntee paikat puhuu suomea ja on edullinen.

    • Järjestääkö bumsterit opastettuja matkoja??? En kyllä heihin luottaisi, mukavia juttukavereita ja ehkä jotain muutakin jos halukkuutta riittää. Jos todella haluaa tutustua maahan ja paikallisiin oloihin luottakaa Anuun!

      • kanunteh

        Jos haluaa tutustua maahan ja paikallisiin oloihin, miksi matkustaa hyvillä busseilla?? Tanka tankat kulkee ja fiilis paikallisten joukossa on aivan eri luokkaa. Mutta mitä kukakin haluaa.


    • fidelius

      JUURI NÄIN ! JA KUN SE ON GAMBIASSA HELPPO JA TURVALLISTA TOTEUTTAA,ON ÄLYTÖNTÄ JUNTTITOUHUA PYÖRIÄ SIELLÄ OPPAAN NEUVOILLA.SE ON KAUKANA AIDOSTA GAMBIASTA!

    • 19

      En ole arvostelemassa Anun taitoja todellakaan puhumattakaan tietämisestään MUTTA mitä se sellanen on,aivan eri asia ja antoisampaa on kokea ja nähdä se maa ilman oppaiden puhetta ja tietoa.Ihminen rakentaa toisten mielipiteillä kuvansa silloin Gambiasta..Näin se menee.Yksin vaan kylille,ei siellä mitään pelätä tarvi! Ja heti ...vettiin esim Hotel Senegambian alueelta aidon Kololin pariin! Mun naapuri kävi Kololissa mun jälkeen ja tyrmäri koko loman ja maan,ei pitäny yhtään.Niin..Sit selvis et se juntti oli pyöriny 2 vkoa hotellin lähistöllä,ei siellä aidossa kololissa mikä on 1km päässä...Todella tyypillinen Suomi-juntti!

    • köpypaskeri

      Hei käyttäjät,

      olette ehkä jo huomanneetkin, että palvelussamme on aloittanut syksyn aikana kaksi merkittävää yhteiskunnallista toimijaa: Suomen Mielenterveysseura ja Nettipoliisi. He ovat luoneet profiilit palveluumme ja liikkuvat jatkossa eri palstoilla keskustelemassa käyttäjien kanssan ja vastailemassa heidän kysymyksiinsä.

      Suomen Mielenterveysseuran SOS-kriisikeskus tarjoaa palstoillamme matalan kynnyksen nopeaa kriisiapua ja varhaiskuntoutumista. Profiilissa vastaa sekä kriisityön ammattilaisia että koulutettuja vapaaehtoisia. Tutustu SOS-kriisikeskuksen profiiliin täältä.

      Toimimalla verkossa Nettipoliisi pyrkii ennaltaehkäisemään rikoksia, madaltamaan kynnystä ottaa yhteyttä poliisiin ja puuttumaan akuutisti etenkin sosiaalisessa mediassa tapahtuviin rikoksiin. Profiilissa vastaa kolme poliisia nettipoliisiryhmästä. Tutustu Nettipoliisin profiiliin täältä.

      • Tanante

        Ja onko sulla muuten kaikki ok?
        Lääkityksen voi kätevästi hoitaa kuntoon lähimmässä mielenterveystoimistossa ja elämä jatkuu.


    • fidelius

      watou,väitätsä et
      gambit ei juo olutta? Mun häissä ne ainakin joi,korikaupalla,tosin 1-2 per naama,älä urpojuntti ilmota noita wikipediatietojas,..tun vatipää.Mä en puhu skeidaa.

    • fidelius

      Ja mun häät vietettiin Gambiassa.

    • fidelius

      Vaimoni ja uskoakseni kaikki vieraat olivat islaminuskoisia.

    • sfdzx<zsf

      Kertokaahan paras päästä eroon noista bumstereista, ei siis kiinnosta olla missään tekemisissä nidien kanssa

    • 3870

      Ootsä paraikaa Gambiassa hotellissa?Katot vaan vihasesti ja sano- GO AWAY ! Sen jälkeen saat olla rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe