Harakka ja karhu on poissuljettuja. Mökillä on näkynyt kyllä kettuja, lumikko ja saukko, joku noista voi olla kyllä ehkä sellainen mikä voi tonkia ihmisten roskia syötäväksi.
Jälki oli sen verran suurta että harakka ei ole ollut asialla, eikä sellaisia jälkiä joita karhu olisi jättänyt, paras arvauksemme oli kettu. Saukon näimme kerran rannassa uimassa aivan lähellä.
Outo eläin joka sotkee roskia.
eläimettonkivat
5
172
Vastaukset
- eläimettonkivat
Tuli mieleen tuo että kettu-teoriaa voisi tukea tuokin kun olin siinä lähistöllä metsässä etsimässä ristihämähäkkejä, ei löytynyt kuin pieni, mutta löytyi harakan jäänteet, paljon höyheniä ja harakan koko ruumis oli viety, tuskin kotikissan tekosia.
- kuunnellut ja nähnyt
Kyllä mustarastaskin on koko piru kuoputtamaan.
- .......
Supikoiraa ja mäyrää ei sovi unohtaa.
- erkki kupiainen
ei myöskään naaapuria joka voi käydä dyykkaamssa !
- pena667
Supikoira mielestäni jopa todennäköisempi kuin kettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833