outoileva mies

mikä on

Mun mies alkoi tänään nukkumaan ja mun mielestä olisi ollut hyvä virkeä hetki rakastella, kun siinä vielä valvottiin, aloin hyväilemään hänen penistä ja olisin voinut imaistakkin. Mies alkoi sähistä mulle, että lopeta nyt, mitä sä aiot ja veti peittoa suojakseen. Penis lemahti nenääni oudosti, löyhkäsi. Kysyisin nyt onkohan hän käynyt vieraissa, kun suuttuikin mulle.

8

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcd 11

      Kyllä miehen käytös viittaa siihen että on tullut jotain tehtyä epäilen kovasti

    • pettänytkö

      Aika pahalta kuulostaa :/

    • petetty4

      Siltä vaikuttaa... :/

      • Hajusta kärsinyt

        Minunkin mieheni penis alkoi yhtäkkiä haista kamalle, koitti pestä sitä kaiket illat mutta hajuvaihe kesti useamman viikon.

        Onko se merkki siitä että on käynyt vieraissa vai ?

        No aloittajan mies käyttäytyy kyllä niin oudosti, että varmasti onkin pettänyt.


    • Herramiesrotu

      Itse en siedä, kun olen käynyt nukkumaan, että vaimoni alkaa vonkaamaan seksiä. Silloin haluan nukkua en kikkiä. Poltan oikeasti päreeni kun herätetään alle parin tunnin unesta.

    • ähäkutti sentään

      Jätkä on just aikasemmin r unkannut ja v ituttaa kun olis sittenkin saanut p illua

    • HYI!

      Niin se on, SYNTI HAISEE!!

    • Hyvä ihminen

      Jos et nyt vain provoile lämpimiksesi, niin uskoisin siellä edes jonkin koiran olevan haudattuna.
      Toisaalta jos mies on epähygieninen jo perusluonteeltaan, niin lemuaahan se juustoinen karvarölli sitten jo ihan omasta takaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe