Mun mies alkoi tänään nukkumaan ja mun mielestä olisi ollut hyvä virkeä hetki rakastella, kun siinä vielä valvottiin, aloin hyväilemään hänen penistä ja olisin voinut imaistakkin. Mies alkoi sähistä mulle, että lopeta nyt, mitä sä aiot ja veti peittoa suojakseen. Penis lemahti nenääni oudosti, löyhkäsi. Kysyisin nyt onkohan hän käynyt vieraissa, kun suuttuikin mulle.
outoileva mies
8
657
Vastaukset
- abcd 11
Kyllä miehen käytös viittaa siihen että on tullut jotain tehtyä epäilen kovasti
- pettänytkö
Aika pahalta kuulostaa :/
- petetty4
Siltä vaikuttaa... :/
- Hajusta kärsinyt
Minunkin mieheni penis alkoi yhtäkkiä haista kamalle, koitti pestä sitä kaiket illat mutta hajuvaihe kesti useamman viikon.
Onko se merkki siitä että on käynyt vieraissa vai ?
No aloittajan mies käyttäytyy kyllä niin oudosti, että varmasti onkin pettänyt.
- Herramiesrotu
Itse en siedä, kun olen käynyt nukkumaan, että vaimoni alkaa vonkaamaan seksiä. Silloin haluan nukkua en kikkiä. Poltan oikeasti päreeni kun herätetään alle parin tunnin unesta.
- ähäkutti sentään
Jätkä on just aikasemmin r unkannut ja v ituttaa kun olis sittenkin saanut p illua
- HYI!
Niin se on, SYNTI HAISEE!!
- Hyvä ihminen
Jos et nyt vain provoile lämpimiksesi, niin uskoisin siellä edes jonkin koiran olevan haudattuna.
Toisaalta jos mies on epähygieninen jo perusluonteeltaan, niin lemuaahan se juustoinen karvarölli sitten jo ihan omasta takaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171