Mun mies alkoi tänään nukkumaan ja mun mielestä olisi ollut hyvä virkeä hetki rakastella, kun siinä vielä valvottiin, aloin hyväilemään hänen penistä ja olisin voinut imaistakkin. Mies alkoi sähistä mulle, että lopeta nyt, mitä sä aiot ja veti peittoa suojakseen. Penis lemahti nenääni oudosti, löyhkäsi. Kysyisin nyt onkohan hän käynyt vieraissa, kun suuttuikin mulle.
outoileva mies
8
685
Vastaukset
- abcd 11
Kyllä miehen käytös viittaa siihen että on tullut jotain tehtyä epäilen kovasti
- pettänytkö
Aika pahalta kuulostaa :/
- petetty4
Siltä vaikuttaa... :/
- Hajusta kärsinyt
Minunkin mieheni penis alkoi yhtäkkiä haista kamalle, koitti pestä sitä kaiket illat mutta hajuvaihe kesti useamman viikon.
Onko se merkki siitä että on käynyt vieraissa vai ?
No aloittajan mies käyttäytyy kyllä niin oudosti, että varmasti onkin pettänyt.
- Herramiesrotu
Itse en siedä, kun olen käynyt nukkumaan, että vaimoni alkaa vonkaamaan seksiä. Silloin haluan nukkua en kikkiä. Poltan oikeasti päreeni kun herätetään alle parin tunnin unesta.
- ähäkutti sentään
Jätkä on just aikasemmin r unkannut ja v ituttaa kun olis sittenkin saanut p illua
- HYI!
Niin se on, SYNTI HAISEE!!
- Hyvä ihminen
Jos et nyt vain provoile lämpimiksesi, niin uskoisin siellä edes jonkin koiran olevan haudattuna.
Toisaalta jos mies on epähygieninen jo perusluonteeltaan, niin lemuaahan se juustoinen karvarölli sitten jo ihan omasta takaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133