hänen läsnäollessa?
Minä en ;-D
Uskaltaisitko riisua kaikki vaatteet pois
158
1460
Vastaukset
- Aikuisten oikeasti
Heh, no on sanottava, että ei pelkkä kädestä piteleminen tyydytä, joten kuteet on heitettävä;)
- Melkein on nähnytkin
Pehmeä, silkkinen iho
- s
no joo,jos se toinenkin...
- Mikä ettei,
ei ole mitään hävettävää.
- adam+eva
onhan ne jo heitettettykin ja vauhdilla, ja monta kertaa..;)
- onhan ne lähteneet
Niih, eteistä pidemmälle kun joskus ehtisi ;)
Haluu sitä Miestä!
- hyvältä tuntuisi hei
Taidat olla aika nuori ,se tuntuu ihan luonnolliselta kun sellainen hetki koittaa
- estotonnautiskelija
Kyllä uskaltaisin, luonnollisestikin.. Meillä kaikilla on omat virheemme ja puutteemme. Terveen itsetunnon omaava ihminen on kaunis.
- vaihtoehto 2
tai sit niin vanha...
- Naked,
Oot sä impi?
Ap, sä et ole tainnu paljoo sekstailla.. - naku-mies
Ei siinä tilanteessa käydä arvioimaan toisen mahdollisia kauneusvirheitä, riittää kun on toinen lähellä lämpimänä ja halukkaana. Sitäpaitsi kukaan ei ole "täydellinen"...en edes minä ;)
- Naku-miehelle
Sähän olet mielenkiintoinen.. Täällä olis afroditea tarjolla..en minäkään ole täydellinen. ;)
- naku-mies
Naku-miehelle kirjoitti:
Sähän olet mielenkiintoinen.. Täällä olis afroditea tarjolla..en minäkään ole täydellinen. ;)
Kiitos, mutta ei kiitos. Mulle on jo yksi afrodite , hän riittää mulle. Olen yhden naisen mies. ;)
- Aistikas, rajaton
naku-mies kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos. Mulle on jo yksi afrodite , hän riittää mulle. Olen yhden naisen mies. ;)
Harmi.. Olisin kyllä ollut mieleen..
- das gut
Aistikas, rajaton kirjoitti:
Harmi.. Olisin kyllä ollut mieleen..
..ja tyrkky
.. - Farkkupeppu
das gut kirjoitti:
..ja tyrkky
..Sexy vain ja hyväntuntuinen...kissa
- eeeeeeeeereeeeeeee
Farkkupeppu kirjoitti:
Sexy vain ja hyväntuntuinen...kissa
mut täällä vain sunkin on silti ikävöitävä...hih
- Koht lenkille luontoo
eeeeeeeeereeeeeeee kirjoitti:
Leikin. Ja poimin mieleen parhaimmat sanat ja sanankäänteet...
- real dog
Koht lenkille luontoo kirjoitti:
Leikin. Ja poimin mieleen parhaimmat sanat ja sanankäänteet...
On tuhat parempaa harrastetta kun tää ja täällä leikkiminen. Mutta jos ei muuta osaa niin...voi ikävöidä täällä ja elämä kuluu vierellä.
- Ruoka-aika kissalla
real dog kirjoitti:
On tuhat parempaa harrastetta kun tää ja täällä leikkiminen. Mutta jos ei muuta osaa niin...voi ikävöidä täällä ja elämä kuluu vierellä.
Harrasteet...ajankulua.Voi hyväntähden teitä.
- murrrrre
Ruoka-aika kissalla kirjoitti:
Harrasteet...ajankulua.Voi hyväntähden teitä.
Jaksat kuitenkin näköjään roikkua täällä yötä päivää...eikö oo ko työtä??
- Tarua ihmeellisempää
murrrrre kirjoitti:
Jaksat kuitenkin näköjään roikkua täällä yötä päivää...eikö oo ko työtä??
Hyvä työ onkin. Tietäisitpä...
- jobin posti
Tarua ihmeellisempää kirjoitti:
Tuskin kovin haastava voi olla....
- Life is..
jobin posti kirjoitti:
Väärässä olet..
- Anonyymi
naku-mies kirjoitti:
Oih, arvostan ajatustasi🙂
Sivusta - Anonyymi
jobin posti kirjoitti:
Anna hänen olla☹️
- Anonyymi
Farkkupeppu kirjoitti:
Sexy vain ja hyväntuntuinen...kissa
Lipeta tyrkytys se ei ole naisellista
- Anonyymi
Tarua ihmeellisempää kirjoitti:
Voi muru oot ihanan rehellinen😘
Sivusta eeeeeeeeereeeeeeee kirjoitti:
Rohkeamimmi, AINA kannattaa uskaltaa kun kohdalle osuu :) Saattaa jopa Onnistua:)
- kledjut vaan pois.
Tietenkin riisutaan. Mitä niillä tekee?
- viettelin hänet=)
Taisin stripata "yksin" ,toivottavasti piti :)
- Siksi olet täällä
Ei tykänny.
- niin.
Siksi olet täällä kirjoitti:
Ei tykänny.
Ei tykännyt :(
- Strip teasing must g
Pidin enhän muute olisi pyytänyt. Kauneus on sinulle luonnollista.
- Tunnustan...
en ikinä uskaltaisi :)
- leikkileikki
hah, arvasin.
- vaude.
Olen nähnyt hänet pyyheessä..... Nammmmm.
- Jep jep.
Olen riisunutkin ja riisuisin mielelläni uudestaankin.:)
- Anonyymi
No eikusitte vaan
- ;-)
Tuskin, ainakin saappaat pitäis jättää jalkaan.
- Mauton akka
Yök.
- ihme eukko
Mauton akka kirjoitti:
Yök.
Mitäs sulla on kunnon nokialaisia vastaan, täh?
- Nuolen varpaasi
ihme eukko kirjoitti:
Mitäs sulla on kunnon nokialaisia vastaan, täh?
Kuule. Aidot reinotkaan ei kelpaa..
- uskaltaisin
mutta ensin valmistaisin häntä siihen, että kehossani näkyy jo yhdet ja toiset elämän jäljet ;)
- :)
Elämiset jäljet ei haittaa. Ne vaan parantaa.
- 3xsynnyttäjä
Rumat raskausarvet. Ei näy. Tiukkaa..treenattua.. Naisellisen pehmeä silti.
- röllähtänyt maha
3xsynnyttäjä kirjoitti:
Tasan ei käy onnen lahjat ja joitakin osia ei voi korjata edes tiukalla treenillä :/. Esim. vatsalihasten välissä keskilinjassa kulkevaa venynyttä jännesaumaa.
- Almost perfect
röllähtänyt maha kirjoitti:
Tasan ei käy onnen lahjat ja joitakin osia ei voi korjata edes tiukalla treenillä :/. Esim. vatsalihasten välissä keskilinjassa kulkevaa venynyttä jännesaumaa.
Niin. Taivas repesi kun minä synnyin.
- luonnonkaunis kelpaa
Mä voisin kustantaa hälle leikkauksen, jos häntä itseään kovasti häiritsis. Mua ei häiritsis.
- kkkkkkkkkkkk
Almost perfect kirjoitti:
Niin. Taivas repesi kun minä synnyin.
...ettei vaan ollut mutsis, joka repesi ;D
- Ihme pelasti.
kkkkkkkkkkkk kirjoitti:
...ettei vaan ollut mutsis, joka repesi ;D
Elvytettiin. Meinasi kuolla. Synnytti "kuningattaren". Ja nyt pistän kännyn syrjään. Alan lukea Raamattua. Alasti.
- porttikongi
3xsynnyttäjä kirjoitti:
Varmaan on tosi tiukkaa ja pehmeetä 3 x synnyttäneellä. Väitän väljähköksi tässä kohtaa...
- Anonyymi
Jos tarkoitat vatsalihasten erkaumaa, niin kyllä sen pystyy jumppaamaan kuntoon.
https://kuntoplus.fi/treeni/voimaharjoittelu/vatsalihasten-erkauma-harjoitteet
- en oikeasti menisi
Varmaan syyttäisi ahdistelusta jos menisin oven taakse ja olisin siellä ihan eevan asussa.. Onneksi on pitkä matka, etten vain koskaan mene sellaista miesparalle tekemään. En minä itseäni häpea ilman vaatteita, mutta toisen mielenterveyttä täytyy kuitenkin ajatella.
- J
Ei tule tarvetta riisua. Kaiken lisäksi jos saisin tietää, että hänellä on
jo lapsia, en voisi nähdä häntä haluttavana miehenä enää milloinkaan.- Mamma..
Mä rakastan isää. Mahtava. Ihanat sääret ja pohkeet, käsivarret.
- J
Heh, tais joku isukki poistaa plussani. No, se on vaan totuus miten asian näen.
Ei se siitä miksikään muutu.. Isukit vaan ovat totaali turn off mulle. Samoin miehet
jotka ovat harrastaneet seksiä useamman naisen kanssa. Näitä en voisi kuvitella
itselleni koskaan. Periaatteeni ovat mulle kaikki kaikessa. Jos niistä tinkisin, kadottaisin suuren osan itseäni.
- Päivän kysymys?
Alastomuus on luonnollinen asia. Rakkaudesta sitä vaatteet riisuisi.
- Hopi hopi kultaseni
Pääsis jo riisuutumaan.
- ajoitus?
Hopi hopi kultaseni kirjoitti:
Pääsis jo riisuutumaan.
Kulta, kun riisutaan vaatteet, kuinka nopeesti on vermeet reilassa?
- Päivän kysymys
Pääsis jo riisuutumaan.
Niin. Onko niin kiire?
- Hopi hopi kultaseni
Päivän kysymys kirjoitti:
Niin. Onko niin kiire?
Kiire päästä riisuuntumaan
h i t a a s t i. - Päivän kysymys
Kiire päästä riisuuntumaan
h i t a a s t i.Jaa. Ei kuitenkaan tiedossa lähitulevaisuudessa. Tietääkseni.
- Hopi hopi kultasein
Jaa. Ei kuitenkaan tiedossa lähitulevaisuudessa. Tietääkseni.
Never knows...
- Päivän kysymys
Hopi hopi kultasein kirjoitti:
Never knows...
Olen vähän kyyninen tällä hetkellä mutta aina voi järkäleet siirtyä,..ehkä.
- Nimeni on .....
Olen vähän kyyninen tällä hetkellä mutta aina voi järkäleet siirtyä,..ehkä.
Osaan siirtää vuoria..
- vaatteet miehen teke
Naiset täällä keskenään viskelee kuteita menemään :D
- ehdottomasti
olen jo vilauttanut hänelle rintavakoani ja pikkareita,jos mies ei siitä tajua,että mitä olis tarjolla,niin ei voi mitään.
- makuja on monia
ehdottomasti kirjoitti:
olen jo vilauttanut hänelle rintavakoani ja pikkareita,jos mies ei siitä tajua,että mitä olis tarjolla,niin ei voi mitään.
ehkä mies ei pitänyt näkemästään
- papermies
ehdottomasti kirjoitti:
Kuu, mä näin. Ei pukanu punaa tai aiheuttanut fibaa, kun ei niin ei, vailla mitään töllitystä käänsin pään jä häpesin sitä sellun määrää...
- Ei ole sellua.
papermies kirjoitti:
Kuu, mä näin. Ei pukanu punaa tai aiheuttanut fibaa, kun ei niin ei, vailla mitään töllitystä käänsin pään jä häpesin sitä sellun määrää...
Vilautanko..?
- rohkea rokka
Ei ole sellua. kirjoitti:
Vilautanko..?
Elä hitossa, et uskalla!!
- Tykkään vilautella
rohkea rokka kirjoitti:
Elä hitossa, et uskalla!!
Kyllä aina, kun tilaisuus. Miehet tulee hulluiks kun pakaraani, reisiä vienosti vilautan. Osa flirttiä. ;)
- ed.papermän
Tykkään vilautella kirjoitti:
Kyllä aina, kun tilaisuus. Miehet tulee hulluiks kun pakaraani, reisiä vienosti vilautan. Osa flirttiä. ;)
..anna kuitenkin olla..pitäs nukkua viikonloppuna..ettei sellupainajainen lyö päälle..ja sitä kautta tuu sitten hulluksi kun ei saa nukuttua niiltä..ja ne reisitolpat..!!
- hah hah haa
ed.papermän kirjoitti:
..anna kuitenkin olla..pitäs nukkua viikonloppuna..ettei sellupainajainen lyö päälle..ja sitä kautta tuu sitten hulluksi kun ei saa nukuttua niiltä..ja ne reisitolpat..!!
minulla ei ole selluliittiä ja olen hoikka,häpeä.
- Valio.
hah hah haa kirjoitti:
Olen omaa luokkaa.
- Silkkimies one
hah hah haa kirjoitti:
Jos oot se joka näytti vakonsa, nii kyllä muuten on. Ja rapiasti juu. Toki rehevistä pidän, mutta rajansa kaikessa. Ja sitten se pehko siellä vielä..voi iijaah..kyllä oli kokee, marjat vaan luuttu!
- Voi voi.
Silkkimies one kirjoitti:
Jos oot se joka näytti vakonsa, nii kyllä muuten on. Ja rapiasti juu. Toki rehevistä pidän, mutta rajansa kaikessa. Ja sitten se pehko siellä vielä..voi iijaah..kyllä oli kokee, marjat vaan luuttu!
Kun ei o. Ei pehkoa, ei sellua. Tuuppa vilkasee mua..
- 9+12
Voi voi. kirjoitti:
Sellua on kuule ihan joka naisella. Et vaan ole oikeasta kulmasta itteäsi ihmetelly ;). Just kattelin uimahallissa ekaluokkalaisia tyttöjä, hoikkia vielä mutta kylläpä siellä oli heilläkin usko tai älä muhkuroita pepussa :D!
- monta on makua
Voi voi. kirjoitti:
Täysposliini ei oikein kiinnosta itseäni, tulee ihan pedofiilimainen olo. Sen sijaan sen verran silkkikarvaa ylempänä, että näyttää aikuiselta, mutta alempaa ajeltu, jotta on mukavampi käytellä kieltäkin.
- No china
monta on makua kirjoitti:
Täysposliini ei oikein kiinnosta itseäni, tulee ihan pedofiilimainen olo. Sen sijaan sen verran silkkikarvaa ylempänä, että näyttää aikuiselta, mutta alempaa ajeltu, jotta on mukavampi käytellä kieltäkin.
Täällä olis..
Silkkimies..sä et ole nähnyt oikeaa aikuista kaunista naista. Ja potkin munille, jos olet mun tyttöä kattellu. Sika! - monta on makua
No china kirjoitti:
Täällä olis..
Silkkimies..sä et ole nähnyt oikeaa aikuista kaunista naista. Ja potkin munille, jos olet mun tyttöä kattellu. Sika!Voi kuule, olen nähnyt paljonkin kauniita aikuisia naisia. Taitavat olla jopa sinua vanhempia ;).
En todellakaan katsele kenenkään tyttöjä, varsinkaan siinä mielessä. Mistä semmoista sait päähäsi? - ed. (9+12)
9+12 kirjoitti:
Sellua on kuule ihan joka naisella. Et vaan ole oikeasta kulmasta itteäsi ihmetelly ;). Just kattelin uimahallissa ekaluokkalaisia tyttöjä, hoikkia vielä mutta kylläpä siellä oli heilläkin usko tai älä muhkuroita pepussa :D!
Vielä selvennykseksi, että olen nainen ja hetero, enkä pedofiili (alempana joku jo hermostui).
- Kolmas ikä..
monta on makua kirjoitti:
Voi kuule, olen nähnyt paljonkin kauniita aikuisia naisia. Taitavat olla jopa sinua vanhempia ;).
En todellakaan katsele kenenkään tyttöjä, varsinkaan siinä mielessä. Mistä semmoista sait päähäsi?Mua vanhempia.. Salli mun nauraa.
- inho real
Voi voi. kirjoitti:
Joku se täällä luulee oikein liikoja itestään! Tosiasiat kannattaa vaan tunnustaa. Kaikilla yli 25v on vaan jo rupsahtamisen merkkejä. Eli sellua vaan on, elä luule liikaa itestäs.
- Luovutan.
inho real kirjoitti:
Joku se täällä luulee oikein liikoja itestään! Tosiasiat kannattaa vaan tunnustaa. Kaikilla yli 25v on vaan jo rupsahtamisen merkkejä. Eli sellua vaan on, elä luule liikaa itestäs.
Pääasia, että tiedän mitä peilistä nään. Olen kaunis.
- royal love
Luovutan. kirjoitti:
Pääasia, että tiedän mitä peilistä nään. Olen kaunis.
Ja kelpaatko omalle ukolles...jos, niin ole tyytyväinen, muuta et tartte. Jos hän ihailee sua, olet kaunis, hänelle kaunein!! Pidä siitä kii.
- Ukko pitää kyllä
royal love kirjoitti:
Ja kelpaatko omalle ukolles...jos, niin ole tyytyväinen, muuta et tartte. Jos hän ihailee sua, olet kaunis, hänelle kaunein!! Pidä siitä kii.
Mä eroan.
- kokenut olen sen
Ukko pitää kyllä kirjoitti:
Mä eroan.
Kannattaako, yritä vielä. Mitään kannata liikaa julistaa. Ja oletko varma, että ulkomaan sitten lopulta pitää? Kullakin oli sama, ja lopulta kaikki meni hyvin. Näitä tulee kaikille. Jos kelpaat ole tyytyväinen, tuskin vaihtamalla paranee.
- huoli mummo
Ukko pitää kyllä kirjoitti:
Mä eroan.
Näinköhän ukkokaan tykkää, jos aviossa oleva täällä noin paljon notkuu. Voi olla helpotus hällekii, jos tollanen muija lähtee. Ja vielä itteesä aivan täysi. Toivottavasti ei ainakaan ole lapsia sun kanssa!!
- Älä jeesustele
kokenut olen sen kirjoitti:
Kannattaako, yritä vielä. Mitään kannata liikaa julistaa. Ja oletko varma, että ulkomaan sitten lopulta pitää? Kullakin oli sama, ja lopulta kaikki meni hyvin. Näitä tulee kaikille. Jos kelpaat ole tyytyväinen, tuskin vaihtamalla paranee.
Helvett iä käyn läpi, jo kolmatta vuotta...älä edes mieti miten pitkä liitto. PITKÄ! Jotkut vaan eroaa. Ole nyt saatanassa- hiljaa!
- ei haittaa
ed.papermän kirjoitti:
papermän ny si varoo ettei saa töistä satiaisia mukaansa...
ja en oo yhtään kaunisvartaloista miestä nähnyt... - kokenut edelleen
Älä jeesustele kirjoitti:
Helvett iä käyn läpi, jo kolmatta vuotta...älä edes mieti miten pitkä liitto. PITKÄ! Jotkut vaan eroaa. Ole nyt saatanassa- hiljaa!
Kolmen vuoden helvetti kuulostaa, että itselläsikin on osuus, ja voisit pohtia omaa toimintaasi. Edelleen uskon, että ukkosi ei ole kaikkeen syypää, kun lukee sinun kirjoituksia. Koitahan vielä tsempata, ettei sinulle käy vielä kehnommin.
- Emme voi tietää
huoli mummo kirjoitti:
Näinköhän ukkokaan tykkää, jos aviossa oleva täällä noin paljon notkuu. Voi olla helpotus hällekii, jos tollanen muija lähtee. Ja vielä itteesä aivan täysi. Toivottavasti ei ainakaan ole lapsia sun kanssa!!
Sivusta. Me vain luemme. Ei voida tietää mitä on. Tuskin alkaa kirjoittelemaan tänne tarkempaa. Toivon ainakin. Te siinä..Hankkikaa elämä!
- Anonyymi
Tykkään vilautella kirjoitti:
Siinä sukellusvaiheessa pakarat nousee esille ja kuivatessa reidet, melko kuumottavaa joka kerta.
- eevan asussa
Ei mun tarvinnut, hän riisui mut, hitaasti, nauttien
- Miksi sit täällä?
Nauttiko?
- .....
Uskaltaisin.
- Ujo.
Minäkin.
- Tosimies71
Tottakai. Kyllä minun komeaa kalua kelpaa näyttää. Pieni outokumpu mahassa, mutta se on pikku juttu!:-)
- En voisi
Mua käytettiin nuorempana seksuaalisesti hyväksi(kimpparaiskaus) ja vartalolleni naurettiin..en voisi
- ..............
riisuisin...olemme riisuneet kerran....:) ja siitä on aikaa....toista kertaa odotellessa :)
- ----
iinä ja iinä?,jos maanittelis ja haasteen viskais.Oon pikkasen yllytyshullu persoona.
- ruma vanhapiika :D
Ei mun tarvi edes miettiä tuollasta. Olen ruma ja vielä rumempi olen ilman vaatteita, aina hävennyt omaa rumaa kroppaani. Ei sitä viitsi esitellä alasti tai vaatteet päälläkään
- _
nuorelle miehelle JOO
- ap
Voi persus mikä hitti tästä pienestä kysymyksestä tuli ;-D
- Herkkupeppunen
Nakuilu on kato melkein kaikille luonnollinen ja miellyttävä asia.
- ap
Herkkupeppunen kirjoitti:
Nakuilu on kato melkein kaikille luonnollinen ja miellyttävä asia.
Niin mullekin muuten, kuljen himassakin usein nakuna ;), mutta tämän yhden nähden en ikinä uskaltaisi eikä niin kai ole tarkoitettukaan. Ja silti ikävä on hirveä, ravintolailta vain pahensi oloa :(
- hyvä vitsi
Mikä kysymys toi nyt oli. Totta kai. MItään mistään muuten tulisi:D
- i love me
tottakai uskaltaa riisuu, vaattet pois. en häpeä vartaloani, vaikka ei mikään missi kroppa ole. Olen mielestäni ihan kaunis alastikkin ..ja kaunis nainen. ensi viikon pe alkaa messut messukeskuksessa: i love me. olen aina rakastanut itseäni. olen terve,kaunis,(omasta mielestäni), rakastan elämää. mottoni:rakasta itseäsi, sitten voit rakastaa jotain toistakin. ja se on totuus, jos et rakasta itseäsi, ety voi rakastaa ketään toistakaan
- Kauneus tulee sisältä
Mainoksen orja.
- Anonyymi
Uskallan riisua vaatteet pois missä vaan
- Anonyymi
Jättäisin sukat jalkaan kyllä.
- Anonyymi
:DD
- Anonyymi
Alaston mies tennissukilla on niin Hot 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DD
😆
- Anonyymi
ei herännyt pelkoa mistään seksuaalisesta väärinkäytöksestä tai vaikka salakuvaamisesta. En viitsi näitä tänne kirjoitella muuta.
- Anonyymi
Jos tiedät että kyseisiä asioita on tapahtunut, niin ilmoita asiasta viranomaiselle. Tiedon salaaminen on rangaistava teko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät että kyseisiä asioita on tapahtunut, niin ilmoita asiasta viranomaiselle. Tiedon salaaminen on rangaistava teko.
näin toimitaan 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos ho^oille maksetaan pikkusen taskurahaa, että ovat hiljaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos ho^oille maksetaan pikkusen taskurahaa, että ovat hiljaa?
Aika kusinen vuosikymmen voi olla edessä muutaman huntin takia en usko enempään ku yks hätäseen juotu viikonloppu
- Anonyymi
tottakai, ja sitten riisuttaisi hänet rakkaudella. Myöhemmin seisottaisi toisiamme vasten hengästyneinä.
https://www.youtube.com/watch?v=-uSORL8lVSY&list=RD-uSORL8lVSY&start_radio=1- Anonyymi
Molemmilla ahdistuskohtaus, toisella paniikki ja toisella astma 🥹
- Anonyymi
Kevyesti 👍
- Anonyymi
Mihin kohtaan sun silmät osuis ensin? 🤭
- Anonyymi
👂👈
En tiedä silmistä, työntäisin itse ehkä sormen sellaisiin reikiin kuten korvat ja nenä ensin :)
- Anonyymi
Ei ole ongelma.
- Anonyymi
tietysti
- Anonyymi
Helposti vaikka en treenattua vartaloa omistakkaan
- Anonyymi
Kunhan puska on raivattu 🤣 niin helposti. Näytän miltä näytän 🙂
- Anonyymi
Ihanuus M nainen on nähnyt minut ilkosillaan saunassa
- Anonyymi
Unessa oltiin saunan lauteillako?
- Anonyymi
Ai niinpäs oonkin. Mutta sinä et mua🤭
- Anonyymi
Tottakai uskallan riisua vaatteet pois kaikkien nähden ei oo ongelma
- Anonyymi
Uskallan riisua vaatteet ihan missä vaan ei ole ongelma saati on hyvä olla
- Anonyymi
Kyllähän se jännittäisi kovasti, mutta haluan nähdä hänet alasti joten.. kai se on uskallettava :D
- Anonyymi
Sammutatko rakas valot niin riisun sukat 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭 sukat vai sukan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭 sukat vai sukan?
No nyt menee jo kiihkoiluksi- molemmat!! 🫣🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä, nyt menee liian rajuksi 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä, nyt menee liian rajuksi 😂
Taju lähtee sitten, mutta muusta syystä kuin sukkien riisumisesta -sukkamehu
- Anonyymi
Oon nytki nakupellenä 🤭🤗❤️
- Anonyymi
Luonnollisesti, elokuun iltauinnilla hänen noustessa vedestä hiukset vartaloonsa liimautuneina, tuntisin tarvetta asettaa käteni hänen ympärilleen ja se saattaisi johtaa uima-asujemme narujen aukaisemiseen. Rakkaus ja seksi ovat aivan keskeisiä elementtejä, ja romanttista vetovoimaa sekä vahvaa intohimoa tuntee niin mies kuin nainenkin.
https://www.youtube.com/watch?v=F2lz37vSLjE&list=RDF2lz37vSLjE&start_radio=1 - Anonyymi
Riippuu valaistuksesta.Riippuu, aika hyvä sattuma aiheeseen.
Tästä oli juuri puhetta: että se riisuminen on siinä se juttu, =) ei alastomuus. Kaikista parhainta on riisua yhdessä - pikkuhiljaa, eikös vain ✳🤍✳
- Anonyymi
Minun omani tottakai.Ei haittaa,vaikka ois masua,pyllyä ym.Ulkoiset asiat ei vaikuta millää tavalla,kun rakastan häntä.
- Anonyymi
Kyllä. Onhan siinä se vaara että luikkii karkuun mikä olisi hassua tai että saa traumoja eikä naiset kiinnosta sen jälkeen. Silti haluaisin ottaa vaatteet pois.
- Anonyymi
Tuskin hän nyt kovin säikähtää, ainakaan jos itsekin on nainen 😁😂🤭
- Anonyymi
Mentaaliharjoituksena voisit vaikka aluksi riisua ajatuksen tasolla tämän palstan räksyt ja trollit.
Uskon syvästi että siitä voisi olla apua asiaan. - Anonyymi
Kyllä. Ei ole mitään syytä miksen uskaltaisi, eikä hänelläkään varmaan siinä tilanteessa. Jos semmonen joskus tulisi..
- Anonyymi
uskaltaisin tietysti jos kyseessä ois oma kulta
- Anonyymi
Uskallan riisua kaikki vaatteet missä vaan pois ei oo ongelma
- Anonyymi
Kyllä ja ihanuus M naisen kanssa olen saunassa ollut ilkosillani vuosia sitten
- Anonyymi
alasyti liikkumen on nykyään hycin treendikäatä
- Anonyymi
On selvää että riisuutua on vähän epämiellyttävää, mutta kun nainen ja mies tekee sen yhdessä, tai riisuu toisensa tulee siitä mielenkiintoinen ja mieltäkiihdyttävä tapahtuma.
Se on esileikki yksi vaihe.
Irwin - esileikkiä elämä on vain
mies - Anonyymi
Tulevaisuudessa kyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12881
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766