tunteeko kukaan???

mä vaan

tunteex kukaa ketään mariska nimistä tyttöä..??
se on jotain 16-18w?..liikkuu jonkun punatukkasen kanssa...mul ois vähän asiaa tälle kyseiselle ihmiselle.....mistä saisin hänet kiinni??

8

2328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

      nii tiedän kyllä mariskan..on koulussa ammattikoulussa...mutta en tiedä et miten hänet saa kiinni..??

      • Mie vaan...

        hyvinkin...kerros mulle mita asiaa sulla sille ois?


      • mie vaan
        Mie vaan... kirjoitti:

        hyvinkin...kerros mulle mita asiaa sulla sille ois?

        oletko hänen kaverinsa??niin ja tiedätkö sen punatukkasenkin??jos tiedät niin mikä sen nimi on??


      • Paskahousu
        mie vaan kirjoitti:

        oletko hänen kaverinsa??niin ja tiedätkö sen punatukkasenkin??jos tiedät niin mikä sen nimi on??

        Hyi vittu et oot likane jäbä,kyselet jostain mariskasta,joka on nussinu yli 40ihmmistä...Huhhuh..Satun tuntemaa hyvin tän maristan,asuu ravikujalla,ja jos nyt oikeen ymmärsin,ni tarkotat vissii tolla punatukksella,sannaa..joka asuu mertalan malakiaksella....puhelin numero on..mut en kehtaa ruveta täälä yleisillä paikoilla sitä antamaa!


      • mä vaan
        Paskahousu kirjoitti:

        Hyi vittu et oot likane jäbä,kyselet jostain mariskasta,joka on nussinu yli 40ihmmistä...Huhhuh..Satun tuntemaa hyvin tän maristan,asuu ravikujalla,ja jos nyt oikeen ymmärsin,ni tarkotat vissii tolla punatukksella,sannaa..joka asuu mertalan malakiaksella....puhelin numero on..mut en kehtaa ruveta täälä yleisillä paikoilla sitä antamaa!

        ..tiedosta...toikin auttoi paljon asiaa...:)
        en mä mariskaa kuitenkaan ajattele "panemis" mielessä....mul ois sille jotain vähän muuta...
        mut mut kiitos nyt silti...oon kyl kuullut et mariska ois kaverina tosi mukava..??vai onko noi huhut sittenkin vaan pelkkää paska puhetta???


      • mariska
        mä vaan kirjoitti:

        ..tiedosta...toikin auttoi paljon asiaa...:)
        en mä mariskaa kuitenkaan ajattele "panemis" mielessä....mul ois sille jotain vähän muuta...
        mut mut kiitos nyt silti...oon kyl kuullut et mariska ois kaverina tosi mukava..??vai onko noi huhut sittenkin vaan pelkkää paska puhetta???

        niino voitha sie mailata,ni sit voin antaa vaik numeron tai jotai ja kertoo asias..


      • mariska
        mariska kirjoitti:

        niino voitha sie mailata,ni sit voin antaa vaik numeron tai jotai ja kertoo asias..

        nii se on [email protected]


    • mariska

      nii kenellä on miulle asiaa?en kehtaa antaa puhelin numeroo tänne...voisko siut tavottaa jostai? vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe