tunteex kukaa ketään mariska nimistä tyttöä..??
se on jotain 16-18w?..liikkuu jonkun punatukkasen kanssa...mul ois vähän asiaa tälle kyseiselle ihmiselle.....mistä saisin hänet kiinni??
tunteeko kukaan???
8
2328
Vastaukset
- poika
nii tiedän kyllä mariskan..on koulussa ammattikoulussa...mutta en tiedä et miten hänet saa kiinni..??
- Mie vaan...
hyvinkin...kerros mulle mita asiaa sulla sille ois?
- mie vaan
Mie vaan... kirjoitti:
hyvinkin...kerros mulle mita asiaa sulla sille ois?
oletko hänen kaverinsa??niin ja tiedätkö sen punatukkasenkin??jos tiedät niin mikä sen nimi on??
- Paskahousu
mie vaan kirjoitti:
oletko hänen kaverinsa??niin ja tiedätkö sen punatukkasenkin??jos tiedät niin mikä sen nimi on??
Hyi vittu et oot likane jäbä,kyselet jostain mariskasta,joka on nussinu yli 40ihmmistä...Huhhuh..Satun tuntemaa hyvin tän maristan,asuu ravikujalla,ja jos nyt oikeen ymmärsin,ni tarkotat vissii tolla punatukksella,sannaa..joka asuu mertalan malakiaksella....puhelin numero on..mut en kehtaa ruveta täälä yleisillä paikoilla sitä antamaa!
- mä vaan
Paskahousu kirjoitti:
Hyi vittu et oot likane jäbä,kyselet jostain mariskasta,joka on nussinu yli 40ihmmistä...Huhhuh..Satun tuntemaa hyvin tän maristan,asuu ravikujalla,ja jos nyt oikeen ymmärsin,ni tarkotat vissii tolla punatukksella,sannaa..joka asuu mertalan malakiaksella....puhelin numero on..mut en kehtaa ruveta täälä yleisillä paikoilla sitä antamaa!
..tiedosta...toikin auttoi paljon asiaa...:)
en mä mariskaa kuitenkaan ajattele "panemis" mielessä....mul ois sille jotain vähän muuta...
mut mut kiitos nyt silti...oon kyl kuullut et mariska ois kaverina tosi mukava..??vai onko noi huhut sittenkin vaan pelkkää paska puhetta??? - mariska
mä vaan kirjoitti:
..tiedosta...toikin auttoi paljon asiaa...:)
en mä mariskaa kuitenkaan ajattele "panemis" mielessä....mul ois sille jotain vähän muuta...
mut mut kiitos nyt silti...oon kyl kuullut et mariska ois kaverina tosi mukava..??vai onko noi huhut sittenkin vaan pelkkää paska puhetta???niino voitha sie mailata,ni sit voin antaa vaik numeron tai jotai ja kertoo asias..
- mariska
mariska kirjoitti:
niino voitha sie mailata,ni sit voin antaa vaik numeron tai jotai ja kertoo asias..
nii se on [email protected]
- mariska
nii kenellä on miulle asiaa?en kehtaa antaa puhelin numeroo tänne...voisko siut tavottaa jostai? vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614