Mistä johtuu että kun lennän autopilotilla esim. Learjet 45 niin nopeutta ei aina voi nostaa paljoa yli 600km/h tai alkaa ylinopeus piippaus kun välillä taas voi mennä reilusti päälle 800km/h?
Olen kokeillut vaihtaa realistisen sään selkeään säähän mutta sekään ei vaikuta.
FSX Lentonopeus
4
224
Vastaukset
- feetfeet
miten korkeus vaikuttaa kokeiluusi.?
- B752
Minun mielestä sinulla on korkeuden kanssa onglemia, kuten edellinenkin vastaaja jo sitä kysyi. Mitä korkeamalla lennät sitä matalampi on ylinopeusraja. Itse kun lähden esim. B757 koneella ilmaan, nousun jälkeen kiihdytän n. 315 solmuun, kun taas lentokorkeus lähestyy (esim. 38000 jalkaa) olen joutunut jo siihen mennessä pienentämään nopeutta n.270 solmuun juuri ylinopeus rajan takia. Eli mitä korkeamalla lennät sitä pienemmän lentonopeuden kone vaatii. Syytä siihen en nyt tästä osaa sanoa, mutta niin se vain on.... Ainakin simulaattori maailmassa.
- samaa ihmettelen
eli todellisuudessa esim. se 38000 jalkaa ja silti nopeus joku 450-550 knots..?
FSX:llä kans lennelleenä. - B752
samaa ihmettelen kirjoitti:
eli todellisuudessa esim. se 38000 jalkaa ja silti nopeus joku 450-550 knots..?
FSX:llä kans lennelleenä.Niin tuohan riippu ihan konemallista. En tiedä miksi tuossa POSKYN Bojossa tulee jo siinä 290 - 300 knots paikkeilla overspeed raja, kun ei viitsisi millään ylinopeuksilla lennellä, ja kuunnella sitä hel***inmoista piipitystä ja ulinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402