Mistä johtuu että kun lennän autopilotilla esim. Learjet 45 niin nopeutta ei aina voi nostaa paljoa yli 600km/h tai alkaa ylinopeus piippaus kun välillä taas voi mennä reilusti päälle 800km/h?
Olen kokeillut vaihtaa realistisen sään selkeään säähän mutta sekään ei vaikuta.
FSX Lentonopeus
4
211
Vastaukset
- feetfeet
miten korkeus vaikuttaa kokeiluusi.?
- B752
Minun mielestä sinulla on korkeuden kanssa onglemia, kuten edellinenkin vastaaja jo sitä kysyi. Mitä korkeamalla lennät sitä matalampi on ylinopeusraja. Itse kun lähden esim. B757 koneella ilmaan, nousun jälkeen kiihdytän n. 315 solmuun, kun taas lentokorkeus lähestyy (esim. 38000 jalkaa) olen joutunut jo siihen mennessä pienentämään nopeutta n.270 solmuun juuri ylinopeus rajan takia. Eli mitä korkeamalla lennät sitä pienemmän lentonopeuden kone vaatii. Syytä siihen en nyt tästä osaa sanoa, mutta niin se vain on.... Ainakin simulaattori maailmassa.
- samaa ihmettelen
eli todellisuudessa esim. se 38000 jalkaa ja silti nopeus joku 450-550 knots..?
FSX:llä kans lennelleenä. - B752
samaa ihmettelen kirjoitti:
eli todellisuudessa esim. se 38000 jalkaa ja silti nopeus joku 450-550 knots..?
FSX:llä kans lennelleenä.Niin tuohan riippu ihan konemallista. En tiedä miksi tuossa POSKYN Bojossa tulee jo siinä 290 - 300 knots paikkeilla overspeed raja, kun ei viitsisi millään ylinopeuksilla lennellä, ja kuunnella sitä hel***inmoista piipitystä ja ulinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4395170Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262113- 1461740
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko761425Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181397Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191314Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821285- 711177
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701168- 381100