Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras parturi Mikkelissä

partajätkä___

Mikä on paras parturi Mikkelissä? Ja halpa!

71

11392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????????????????

      Hyvä ja halpa onko? semmoista

      • Anonyymi

        Sa halba osta, sa paska saada


    • vakioasiakas:)

      Suosittelen käymään Otavan hiuspisteessä. Hiustenleikkuuta ammattitaidolla ja vuosikymmenien kokemuksella.

    • asdasdasdsdddd

      ei sellasta oo

    • 6+15

      Päras ja halpa ei mahdu samaan lauseeseen.

      • Tyyliniekka

        Suosittelen kampaamo7parturi SHORTCUT ihan siinä naisvuoren kupeessa. Halpa ja osaava paikka!


    • elliivo

      Mun poika tykkää Tunturitukasta.

    • 1+14

      parturikampaamo sitruuna torin kupeessa! Todella hyvää palvelua. tykkäsin kovasti, toistekkin menen!

    • en kerro en

      En kerro, jotta ei tulisi liikaa tungosta.

      • alluminium

        Shortcut naisvuoren kupeesa. Osaava ja fdullinen.


      • Takatukka kaljupää
        alluminium kirjoitti:

        Shortcut naisvuoren kupeesa. Osaava ja fdullinen.

        Missä tarkalleen sijaitsee?
        En löytänyt vaikka etsin.


    • tyytyväinen

      Tunturitukassa saan aina hiukset niinkuin itse haluan, ja uusia ideoita riittää aina, hintakin ihan kohtuullinen! Oon käynyt jo vuosia, enkä enää keskustan sekundaliikkeisiin palaa!

    • aapona

      Hairgame ferkun vastapäätä on hyvä mesta kans.

      • bubble

        Kampaajat nyt ei yleensä ole mitään älynjättiläisiä. Poikkeuksia on. On hyvin fiksuja, herttaisia jopa älykkäitäkin. Hairgame samaa luokkaa kuin pikku-Mikkeli muuten. On se muuten jännä juttu, jos tavis-duunari ottaa tai omii asenteen muihin nähden; olevinaan jotenkin parempi kuin todellisuudessa on. Erikoisempi kuin koulutus, kyvyt ym. reaalisesti edellyttävät. Nythän ei olekaan enää puhekielessä 'euroopanomistaja'- sanaa tai on?


      • Parturin asiakas
        bubble kirjoitti:

        Kampaajat nyt ei yleensä ole mitään älynjättiläisiä. Poikkeuksia on. On hyvin fiksuja, herttaisia jopa älykkäitäkin. Hairgame samaa luokkaa kuin pikku-Mikkeli muuten. On se muuten jännä juttu, jos tavis-duunari ottaa tai omii asenteen muihin nähden; olevinaan jotenkin parempi kuin todellisuudessa on. Erikoisempi kuin koulutus, kyvyt ym. reaalisesti edellyttävät. Nythän ei olekaan enää puhekielessä 'euroopanomistaja'- sanaa tai on?

        Nimimerkki bubble se vasta "älykäs" onkin. Aloittaja partajätkä kyselee parturia. Buble alkaa haukkumaan kampaajia, ei itse bubbeli näköjään tiedä edes parturin ja kampaajan eroa.


      • fibble
        Parturin asiakas kirjoitti:

        Nimimerkki bubble se vasta "älykäs" onkin. Aloittaja partajätkä kyselee parturia. Buble alkaa haukkumaan kampaajia, ei itse bubbeli näköjään tiedä edes parturin ja kampaajan eroa.

        Antoi väärän nimimerkin partajätkä ja johti tyhmän harhaan... ja niputan kampaamotparturit samaan läjään. Valitettavasti et huomaa, että täällä on annettu arvosteluja sinne tänne, nimetty kampaamot... anteeksi parturi-kampaamot. Näet jos luet tarkasti. Asiakaspalvelu on ala, jossa joutuu määrätyllä lailla arvostelun kohteeksi helposti. Ei tarvitse olla 'älykäs' kuten sinä, että sen käsittää. Ei mielipide ole niin vakava juttu, että siitä kannattaa suutahtaa.
        Jos olisin parturi-kampaaja koulutukseltani, niin tiedustelisin uramahdollisuuksia Jenkkien suunnilta jos olisin niin itsevarma ja huipputaitava ja älykäskin. Muutoin koittaisin olla ihan kuten tavis, asenteeltani.


    • Tyytyväinen asiakas

      Parturi kampaamo punatukka nuijamiesten kadulla on paras ystävällinen henkilökunta ja rauhallinen tunnelma ja halvat hinnat

    • vetyblöndi

      En suosittele: Hairgame, StudioAlex, sekä GrooveStyle! Olen käynnyt näissä viimeisen 5 vuoden aikana. Hairgamessa sain harmaan siniset hiukset mustalla etutäyhtöllä...tarkoitus oli saada vaalea tukka. GrooveStylessä halusin vaaleisiin hiuksiin hieman lämpimämmän sävyä...sain liukuvärjäyksellä tummanruskean juuren ja vaalean ruskean latvan. Kommentti: "oho,kylläpäs imaisi värin,mutta ei oikeestaan paha" (itse pääjehu teki tämän). StudioAlexissa kävin vihdoin vaalennittamassa hiukset takaisin vaaleiksi...kaikkea muuta halusin,paitsi keltaista. Sain keltaisia ja harmaita raitoja! En saanut edes varaamaani kampaajaa,vaan kauhukseni huomasin että tyyppi on sama,joka aikaisemminkin pilasi hiukseni toisella kampaajalla. Seuraavana päivänä menin Hennesiin ja sain heti ajan. Nuori tyttö tiesi mitä teki ja sai hiukseni sellaiseksi kuin halusin:) suosittelen siis Hennesiä:)

    • ukkeli273

      Käyppäs kattomassa sellainen kun hius-studio foxy maaherrankadulla! Hyvä palvelu kohtuu hinnat ja hyvännäköset karvanpöllyttäjät!! Toinen taitaa olla kait sen paikan yrittäjä?

      • asdfasdf

        mitä tekemistä ulkonäöllä on hiustenleikkuun kanssa?


    • parpeeri

      Itse käyn silloin tällöin saksettoman parturin luona, mukavaa muttei kovinkaan edullista.

      • kääpiö

        Ed. kommentin voisi tulkita jopa varoitukseksi. Varokaa siis!
        Sakset takavarikkoon!


    • hiusasia

      Ei siellä Sitruunassakaan aina onnistu. Tyviväriä ym olen laitattanut parisen vuotta samalla vaki-kampaajalla, on onnistunut siinä ja raidoissa tähän asti hyvin. MUTTA: kahdella viimeisellä käynnillä sama kampaaja on muuttanut tyviväriä minun mielipidettä kysymättä. On kyllä halunnut muuttaa sävyäni oman miel ensä mukaan, mutta en ole suostunut vielä. En sitä heti huomannut, kun tämä kampaaja laittoi aina jonkun kiiltosävyn siihen päälle. Nyt kun pesujen jälkeen huomasin asian, tulen vaatimaan selitystä ja hyvitystä. Ja takaisin entisen kauniin kirkasvaaleakulta-sävyn,enkä taida maksaa korjauksesta.
      Ahotiellä myös on pilattu hiukset ja Stellan alakerrassa tehtiin toffeesta tummanruskeanharmaa.
      Ei pitäisi maksaa jos tulos ei tyydytä, ehkä he sitten oppisivat olemaan huolellisempia , vai onko se ammattitaidon puutetta.

      • suosittelen

        Saksikäsi-Edwardia. On kuulemma hyvä.


    • maikki2

      Tietysti Sudio in ja siellä Seppo!!! Yli 30v leikannut mun hiukset!! Et pety

      • Tommyx

        Tamski on sellainen sählääjätyyppi.. Mieluummin luotan naiseen.


    • neljä naista

      Suosittelemme Rileytä, Leiraa esimerkiksi. Emme suosittele Ahotietä, Grove-styleä enkä Sokoksen kampaamoa. Niin ja Sitruunakaan ei meiltä kehuja saa.

      • vesku5

        Minäpä suosittelen Ahotietä! Moni nainen on leikannut hiukseni siellä, mutta aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Hinnatkin on keskivertoluokkaa.


      • Masa.

        Onko nimimerkki "neljä naista" käynyt noissa paikoissa ottamassa amerikkalaisen parranajon, kun osaavat kerran suositella?


      • Tommyx

        Paras miesten hiustenleikkaaja on Zabiha.... Hän leikkaa uudella tyylillä. Ei mitään polkkatukkaa. Ehkä on vaan lahjakas hiustenleikkaaja:). Missähän parturi-kampaamossa nyt leikkaa miesten hiuksia?


    • miä

      Sokoksella on useampi tekijä, varaa aika Iiralle tai Teijalle niin ei tarvii pettyä!!

      KaksMarjaa Emmi myös hyvä tekijä samoin jo aikaisemmin mainittu Pirjo Tunturitukassa

    • Jaska..

      Parturia kysellään, mutta akat alkaa vaihtamaan kampaamokokemuksiaan. Tyypillistä.

    • mökkiläinen

      Vieläkös Tuija leikkaa tukkaa Mikkelin Haukivuorella?
      Vai onko jo lähtenyt eläkkeelle?

      • hai wen

        Ei, mutta tukka lähti.


      • Xen Piao
        hai wen kirjoitti:

        Ei, mutta tukka lähti.

        Nam!


      • Anonyymi

        En tiedä mikä on Tuijan tilanne nyt. Hänen elämänsä oli hiuskarvan varassa ja ulosottomieskin perässä joka päivä.


    • mökkiläinen

      Siis ei leikkaa tukkaa enää, mutta tukka lähti eläkkeelle? Mielenkiintoista.
      Se seutu onkin ollut "taikametsää", jossa voi tapahtua mitä tahansa.
      Taidankin kosia Tuijaa ensi kesänä. Olen karvainen eläkeläismies, ja tarvitsen kätevää vaimoa mokille.
      Ei varmaan ole yhtä nirso kuin ennen...

      • *1000*

        ..ah...ah...aaah...naaaam...!


      • läkkimöinen

        En uskaltanut tulla kosimaan viime kesänä, sillä olen vanha, köyhä ja ujo.
        Eihän ne naiset tämmöisistä välitä... nyyh nyyh niisk...voi tätä maailmaa...


    • asiaan1

      Minua kiinnostaa tuo aloittajan kysymys hyvästä parturista. Saako Mikkelissä jossain amerikkalaisen parranajon, onko täällä kunnollista parturia? Miesten paikkaa?

    • virpi.k.

      Mikäs kampaamo siinä lähemäellä kulman vieressä on? Onko millanen?

    • yksi asiakas

      Lähemmäellä on ainakin Parturi-Kampaamo CLIPS. Mielestäni tosi hyvä paikka, ihanat kampaajat ja kahdelta kampaajalta Jenniltä ja Suvilta ainakin onnnistuu myös miesten parran muotoilu.

    • olen kuullut

      Onko ne siinä ne tummatukkaiset tytöt?

    • seppo1

      Ai nää tummatukkaset tytöt jotka ei edes kampaajan koulutusta omaa...?

      • myös parturi

        Jos nimimerkki "Seppo1" tarkoitat parturi-kampaamo clipsin tämän hetkisiä työntekijöitä, niin voit kyllä olla täysin huoletta. Kyllä heillä kaikilla on parturi-kampaajan koulut käyty! Opiskeliskeltiin samaan aikaan, joten voit nyt voit lopettaa tuollaiset höpö höpö puheet.


      • cocoli1

        Opiskelijoita on kyllä työssä..mutta niistäkin maininta parturi kampaamon ovessa..ja takuulla ammattitaitosta ja hemmetin ystävällisiä ammattilaisia työssä..turhaa mollata..sepot ja muut..


      • kateus69

        Seppo siut miä niin tiiän..


    • näin on

      Sitruuna on hyvä paikka, miellyttävät kampaajat-parturit. Minunkin tyviväriongelmat ratkesi siellä, tuotteet löytyy myös kotikäyttöön, eikä tuputeta. Sokoksella kampaajat juoksee jatkuvasti palvelemaan asiakkaita myymälään ja vastaamaan puhelimeen kesken kampaamoasiakkaan hiusten laiton. Ärsyttävää.

    • Pena.

      Aloittajan kaipaamaa parturia ei kai Mikkelissä ole? Menisin itsekin käymään jos jossain saisi kunnollisen Amerikkalaisen parranajon kasvohierontoineen ym. siihen kuuluvine lisukkeineen. Kestää tunnin koko operaatio. Hemmottelua miehille.

    • coco07

      Parturi kampaamo Clips-Lähemäellä, on saanut vähän mainetta ihan ammatitaidollaan..

      • Henkkkkaaa

        Yks tumma "ammattilainen" on lähtenyt clipsistä, palvelu ja henkilökunta nykyään ihan huippua! Tumman ammattilaisen löytää ahotieltä jos tälläselle tarvetta... yök


    • Tyytyväinenasiakas24

      Kävin stellan alakerran parturissa viimeksi, ja yleensä en ole tyytyväinen tulokseen, mutta silloin olin :)

    • näinon

      Ammattitaito ja viisaus ei kuulu samaan lauseeseen lmäen "koruliukkeessä"

      • Kaupungin paras

        Veikon parturi-kampaamo.


    • tuuka päin p.rsettä

      Löysitkö?? en kyllä todellakaan suosittele hennesiä miesten tukan leikkuu ala-arvoista ja ei todellakaan halpa.

      • LeiRa

        Leira on hyvä. kyllä ossoo leikata!


    • kisumimmi

      Trendhair keskustassa, olen käynyt jo vuosia Lauralla!

    • ToivonKammari

      Toivon Kammarissa halpa parturi.

      • justjooooo

        toivon kammarii ei tueta!!!!


      • 1234412

        Varmaan on luvat kunnossa ja ulkomaalainen leikkaa


    • sdfthds

      Onko Mikkelissä edes oikeaa parturia? Siis miehille tarkoitettua paikkaa josta saa vaikkapa amerikkalaisen parranajon.

      • 9_eurolla_töitä_tehdään

        No mene Toivon Kammariin. Ekotorillakin ehkä on parturipalvelu kohta, kunhan saadaan tarpeeksi väkeä aktivoitua, niin tulee ilmaismarkkinat hiustenleikkuussa. :)


      • Bubblex

        Naismäen kupeessa Shortcut on hyvä parturi kampaamo.


    • HiusPehkonen

      Missä se edellä mainittu parturi tarkkaan ottaen sijaitsee? En löytänyt?

    • Vittup

      Siinä alapuolella

    • Anonyymi

      Sukkanauha Seija on paras .

    • Anonyymi

      Vasta muuttaneena kyselen, mikä on edullinen ja hyvä kampaamo, sekä käyttää Elumen väriä allergian vuoksi...

    • Anonyymi

      Toivon Kammarissa oli paras parturi. Ekotorille toivotaan parturipalveluita. Työttömiä partureita on varmasti paljon Mikkelissä, joita voisi pakottaa Ekotorille töihin.

    • Anonyymi

      Elina ja sukkanauhat .

    • Anonyymi

      Kimin salonki paras!!!

    • Anonyymi

      Kaveri suositteli kazea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe