Hei,
onko kellään kokemuksia Svea lainasta? Soittaako ne töihin tai toiseen pankkiin (on opintolainaa vielä jäljellä)?
En haluaisi että ne soittaa töihin, koska nopeasti saisin leiman otsaani kun joudun hakemaan lainaa.
Svea laina
7
1026
Vastaukset
- ihmettelen...
Miksi pyytää vippifirmalta lainaa. Jos olet vakituisessa työssä niin pankki avaa hetkessä luotollisen pankkitilin esim. 3,000 euroon. Korotkin siedettävät verrattuna vippifirmoihiin.
- 9+6
Hei,
ei minun pankissani jossa on tili ole luotollista pankkitliä.- ihmettelen..
Kaikki pankit tarjoaavat luotollista pankkitiliä. Tehneet sitä jo vuosikymmeniä. Luottoraja määräytyy palkkasi mukaisesti. 2-3 kertaa kk-palkkasi. Ei tarvitse kuin käydä pankissa palkkakuitin kera missä näkyy työsuhteen kesto ja laatu..
- Zyffi
Vaihda pankkia sellaiseen, joka tarjoaa tarvitsemasi palvelut.
- fdshdfh
Eivät soita töihin, soittavat kyllä sinulle varmistaakseen tilinumeron jne. Ota ihmessä lainaa jos vaan 30%-40% korko ei haittaa!? Laina tulee nopeasti kyllä tilille kun homma on selvä..
Ai niin, vaativat lainan myöntämisen ehdoksi myös suoraveloituksen tekemistä verkkopankkiin ennen lainan hyväksymistä - Uros Vm-81
Itselläni oli aikoinaan tuota kautta otettuna laina ja kaikki toimi ihan hyvin...
- tyytyväinen
Svean kanssa on kaikki toiminut moitteettomasti, lukuun ottamatta yhtä aiheetonta huomautuskirjettä. Ja sekin oli tullut sähköpostiin, hoitui kun lähetin kopion maksukuitista heille sähköpostilla. Ja vielä pahoittelivat, kuten mokatessa kuuluukin tehdä. Suoraveloituksella menee joka kuukausi sovittu summa pankkitililtä. Lainaa hakiessa kommunikaatio toimi hyvin, puhelimitse sain hyvät ohjeet kuinka toimia jne. Rahat oli tilillä alle viikossa, vaikkei kyseessä ollut mikään ihan pikkusummakaan. Kulutusluotoista tarjosivat mulle kilpailukykyisintä korkoa. Pankki kun nyrpisteli nenäänsä, ei ilmeisesti raha heille kelvannut? Säännölliset ja riittävät tulot on, mutta pankin mielestä olen maailmanluokan rikollinen yhden aiemman pikavipin takia. Niin ja ison velkasumman jouduin ottamaan, koska auto oli pakko korjata kun sitä päivittäin työssäni tarvitsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618