Hakemistopalvelu

tuleva yrittäjä

Kannattaako minkä alan yrityksen ostaa hakemistopalvelu ja jos niin minkä yrityksen. Noita ku on varmaa muutama...

8

354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrkkäri

      Ei minkään. Tai ehkä Googlen, jos tietää mitä tekee.

    • M T

      Directaa ainakin minä käytän :)

    • Web-suunnittelija

      Ei missään tapauksessa!! Hakemistopalvelut kuulostaa hyviltä ja niitä myydään tarmokkaasti, mutta tie onneen ei kulje kyseisten palveluiden kautta.

      Toivottavasti kohtaat oikean tahon, joka opastaa ja toteuttaa yrityksesi Internet näkyvyyden kustannustehokkaasti.

    • heimoo

      On olemassa hyviäkin hakemistopalveluita

    • vinkkipinkki

      Paras keino näkyä on yrityksen omat ammattitaidolla laaditut kotisivut. Lisäksi yritys kannattaa rekisteröidä ilmaiseksi itse Google -palveluun.

      Monissa hakemistoissa yrityksen perustiedot ja toimiala näkyy maksutta. Sanahelinästä ei kannata maksaa, koska kukaan ei hae hakemistosta vaan googlesta tai jostain muusta hakukoneesta.

      Jos maksaa niin Fonecta tulee hakukoneissa aina ykkösenä. Fonecta maksaa myös tv-mainoksista. Mutta sinnekään ei kannata laittaa mitään logoa, kuvia, videoita eikä korulauseita. Perustiedot näkyvät sielläkin maksutta.

      Numerotiedusteluissa on yrityksen perustiedot eli mihinkään ei tarvitse siitä maksaa vaikka hakemistomyyjät harhauttavatkin näin luulemaan. Yrityksen tiedot kannattaa pitää aina ajan tasalla virallisissa rekistereissä! Ja on hyvä muistaa, ettei mikään virallinen rekisteri soita yrittäjälle tarkistaakseen tietoja, ne soittajat on kaikki hakemistomyyjiä eli puhelu seis saman tien.

      • Ja toinen asia on hyvien kotisivujen lisäksi se, että niiden pitää löytyä yrityksen tärkeimmillä palveluilla ja hakusanoilla silloin kun etsitään (pääsääntöisesti Googlesta) hakukoneella. Ne on kaks asiaa mitä yritys tonne nettiin tarvitsee.

        Kaksi vaihtoehtoa näkyä Googlessa kustannustehokkaasti, on kotisivut, jotka on optimoitu tärkeimmille hakusanoille.
        Toinen vaihtoehto on Google AdWords-mainonta mikä on maailman kustannustehokkain mainonnan muoto.


    • Anonyymi

      ÄLÄ OSTA HAKEMISTOPALVELUA, Oletko joskus käyttänyt tuollaista palvelua? ET, eikä tule myöskään asiakkaasi käyttämään. Täällä lisää hakemistohuijareista, voit myös ilmiantaa heitä: https://hakemistoscam.fi/

      • Anonyymi

        Itsessään tuo hakemistoscam näyttää jo ihan scam-sivustolta kaikkine kirjoitus- ja asiavirheineen, mainoksineen, eikä toimi puhelimellani lainkaan. Mikähän taho tuota mahtaa ylläpitää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe