Mun mielestä david zucker.
Paras komedia ohjaaja?
5
427
Vastaukset
- Clarence Beeks
Ei vaan John Landis (BB, Delta-jengi, Prinssille morsian, Vaihtokaupat)
- toni
Zucker Abrahams Zucker yhdessä he tekevät kaikkein hauskimmat elokuvat.
- rosewater
Mielestäni Billy Wilder on paras. ZAZ-trio tekee todella hauskoja elokuvia ja on kieltämättä aikamme merkittävimpiä komedian tuottajia. Kuitenkin Billy Wilderillä on näihin yksi etu. Billy Wilder pystyi ohjaamaan eri genren elokuvia tekemättä genrestä pilaa, silti elokuvat olivat hauskoja. Wilder näki vakavienkin asioiden koomiset puolet ja osasi tuoda ne esiin elokuvissaan, kuitenkin kohteitaan halveeraamatta. Vankileiri 17 on tästä hyvä esimerkki. Se on vankilakuvaus ja omassa sarjassaan ihan kärkikastissa, silti se käy komediasta, vaikka aihe natsisaksan vankileiri, ei juuri tuntuisi ilonaiheita antavan.
- The Outsider
en tiedä paras, mutta ekojen joukossa kylläkin
- The_Outsider
Olen pahoillani, että minulla on näin huono muisti. Billy Wilder on kuningas, mutta sitäkin ylempinä ovat Monty Pythonin jätkät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978903- 918725
- 147793
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756203Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585288En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234315Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54190- 384113
- 373899
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..783790