Jos muutamaa kuukautta vaille 18-vuotias nainen menee lääkäriin raskauden takia,kerrotaanko asiasta hänen vanhemmilleen?
Onko vauvalle huonoa jos en heti mene lääkäriin kun tiedän olevani raskaana?
Jos minulle tulee aamupahoinvointia, voiko sitä esimerkiksi "aikaistaa" heräämällä aikaisin kun en haluaisi oksennella koulussa?
Tietoa, pliis!
5
546
Vastaukset
- ..!
Lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus huolimatta siitä oletko jo täyttänyt 18 vai et. Joten äkkiä lääkäriin - ajattele vauvasi parasta!!!
- Minni
Tuli vain mieleeni, että turhan moni nuori pelkää asian kertomistavanhemmillee. Minäkin kuuluin tuohon joukkoon; luulin suunnilleen että äitini tappaa minut ja pakottaa aborttiin, mutta hän olikin aivan älyttömän onnellinen ja antaa minulle kaiken mahdollisen tukensa!
Näinkin voi käydä:=) Antakaa vanhemmillenne mahdollisuus!- LA19.8.2004
Hei!
Tuosta aamupahoinvoinnista..
Itse estin aamupahoinvoinnit syömällä illalla hyvin.. ja vesilasi sängyn viereen.
Kaikilla tietty erilaista ja eri konstit.. mut itsellä ei pahoinvointia ollut ollenkaan aamuisin. - Pulassa
En pelkää vanhempieni reaktiota sinänsä mutta haluaisin kertoa vasta kun ollaan varmemmalla pohjalla. Uskon että myös minun vanhempani ilahtuvat asiasta kun sen heille kerron... :)
- pulassa
LA19.8.2004 kirjoitti:
Hei!
Tuosta aamupahoinvoinnista..
Itse estin aamupahoinvoinnit syömällä illalla hyvin.. ja vesilasi sängyn viereen.
Kaikilla tietty erilaista ja eri konstit.. mut itsellä ei pahoinvointia ollut ollenkaan aamuisin.kiitos neuvosta. On vaikeaa löytää ketään keneltä voisi asioista kysellä... toivottavasti ei tarvitse oksennella koulussa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."382091Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71845Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77805Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681