Hei
Olen 11.vuotta oon ratsastanut 8 puol vuotta tiedän kaiken hevosten sairauksista ja ruokinnasta .äitinikin on ratsastanut ihan pienestä asti ja hänellä on ollut oma hevonen
olisinko valmis omaan poniin
7
219
Vastaukset 7
- Et
Et, koska itsekin epäröit. Jos tietäisit mitä teet, et olisi kysynyt täältä.
- _katherine_
Et, koska et ymmärrä omia taitojasi. Edes kymmeniä vuosia ratsastaneet aikuiset eivät voi sanoa, että tieävät kaiken hevosen hoidosta, joten miten sinä voisit tietää kaiken?
Jos äitisi kerran on omistanut hevosen, hän on kyllä valmis ostamaan ponin, jota sinä voit sitten hoitaa äitisi avustuksella. - minäwaa
Kukaan ei voi tietää KAIKKEA hevosten sairauksista!
- peetuu
mun mielestä sä kyllä olisit jo valmis
- maukka
kukaan ei voi tietää kaikkea hevosista? Mikä on pääntäuti? MItä siinä kay? Tarttuuko?
Tai vaikka lannehalvaus? - ....
Pelkät ratsastusvuodet eivät kokemusta määritä. Noin nuorena en ponia ostaisi, mietippä mihin suuntaan koulu menee kun talleilla kuluu aina n 4 h?
Tiedän helpon testin, jolla voit testata tiedätkö todella kaiken hevosten sairauksista ja ruokinnasta: työnnä sormesi vesilasiin, jos veteen jää kuoppa, tiedät ihan kaiken ja voit olla varma että olet valmis omaan poniin. Lykkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520