et tällanen ko tää aamupahoinvointi on..yheksältä ylös ja oksentaan. Ja sitä on nyt tehty koko päivä lisäksi vielä tuli ripuli ja kuumetta! Alaselkää särkee jumalattomasti:( Mitä lääkettä voisin ottaa? rv9
ehdin jo säikähtää..
5
631
Vastaukset
- mie
auttaa ja sitä voi käyttää raskaana ollessa!!
- Henni
Mutta Panadoliakaan ei saisi syödä suuria määriä eikä monena päivänä. Kannattaa kysyä lääkäriltä turvalliset ohjeet Panadolin käyttöön, varsinkin JOS käytät niitä enemmän tai useampia päiviä yhteen menoon. Mulle aikanaan annettiin jotain ohjetta siitä Panadolista lääkärissä, mutta en valitettavasti enää muista miten se meni...
- rv8
Henni kirjoitti:
Mutta Panadoliakaan ei saisi syödä suuria määriä eikä monena päivänä. Kannattaa kysyä lääkäriltä turvalliset ohjeet Panadolin käyttöön, varsinkin JOS käytät niitä enemmän tai useampia päiviä yhteen menoon. Mulle aikanaan annettiin jotain ohjetta siitä Panadolista lääkärissä, mutta en valitettavasti enää muista miten se meni...
vatsataudilta. Ite olin melkein viikon vatsataudissa, samat oireet, itselläni ei ollut kuumetta mutta kun sitä vatsatautia on ollut täälläpäin liikkeellä, niin osalla on myös kuumeen nostanut.. aamupahoinvointiakin on, tälläkin hetkellä oksettaa, mutta ei se ole läheskään yhtä paha kuin vatsatauti :)
- Aurora
Henni kirjoitti:
Mutta Panadoliakaan ei saisi syödä suuria määriä eikä monena päivänä. Kannattaa kysyä lääkäriltä turvalliset ohjeet Panadolin käyttöön, varsinkin JOS käytät niitä enemmän tai useampia päiviä yhteen menoon. Mulle aikanaan annettiin jotain ohjetta siitä Panadolista lääkärissä, mutta en valitettavasti enää muista miten se meni...
Luin Apu-lehdestä (asiallinen foorumi, heh) tutkimuksesta (julkaistu Nature & Neuroscience-lehdessä) jonka tulosten mukaan urosrottasikiön maskuliininen kehitys häiriintyi aspiriinin vaikutuksesta. Eli myös turvallisina pidettyjä lääkkeitä kannattaa välttää jos mahdollista.
Itse olen ajatellut syödä paracetamolia sisältävää lääkettä vaan jos iskee kamala migreeni, joka ei parane itsestään (nyt rv 8 eikä tarvetta ole ollut). En tiedä onko aspiriinissa ja panadolissa sama vaikuttava aine.
- Jonna
Olen nyt rv 22 ja oli kauhee pahoinvointi rv 6-12.Siis oksensin joka aamu melkein kaiken,eli en pystynyt paljon syömään ja joskus myös päivisin.
Tuntui että se johtui kuumasta ilmasta..oli hiostavaa niin en maittanu ruoka ja oli pakko syödä ja oksennus tuli.
Kannattaa aamuisin syödä vähän.Näkkileipää ja korppuja.Tai jäätelöö,mehujäätelö on hyvää pahoinvointiin=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634