ehdin jo säikähtää..

aih..=(

et tällanen ko tää aamupahoinvointi on..yheksältä ylös ja oksentaan. Ja sitä on nyt tehty koko päivä lisäksi vielä tuli ripuli ja kuumetta! Alaselkää särkee jumalattomasti:( Mitä lääkettä voisin ottaa? rv9

5

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      auttaa ja sitä voi käyttää raskaana ollessa!!

      • Henni

        Mutta Panadoliakaan ei saisi syödä suuria määriä eikä monena päivänä. Kannattaa kysyä lääkäriltä turvalliset ohjeet Panadolin käyttöön, varsinkin JOS käytät niitä enemmän tai useampia päiviä yhteen menoon. Mulle aikanaan annettiin jotain ohjetta siitä Panadolista lääkärissä, mutta en valitettavasti enää muista miten se meni...


      • rv8
        Henni kirjoitti:

        Mutta Panadoliakaan ei saisi syödä suuria määriä eikä monena päivänä. Kannattaa kysyä lääkäriltä turvalliset ohjeet Panadolin käyttöön, varsinkin JOS käytät niitä enemmän tai useampia päiviä yhteen menoon. Mulle aikanaan annettiin jotain ohjetta siitä Panadolista lääkärissä, mutta en valitettavasti enää muista miten se meni...

        vatsataudilta. Ite olin melkein viikon vatsataudissa, samat oireet, itselläni ei ollut kuumetta mutta kun sitä vatsatautia on ollut täälläpäin liikkeellä, niin osalla on myös kuumeen nostanut.. aamupahoinvointiakin on, tälläkin hetkellä oksettaa, mutta ei se ole läheskään yhtä paha kuin vatsatauti :)


      • Aurora
        Henni kirjoitti:

        Mutta Panadoliakaan ei saisi syödä suuria määriä eikä monena päivänä. Kannattaa kysyä lääkäriltä turvalliset ohjeet Panadolin käyttöön, varsinkin JOS käytät niitä enemmän tai useampia päiviä yhteen menoon. Mulle aikanaan annettiin jotain ohjetta siitä Panadolista lääkärissä, mutta en valitettavasti enää muista miten se meni...

        Luin Apu-lehdestä (asiallinen foorumi, heh) tutkimuksesta (julkaistu Nature & Neuroscience-lehdessä) jonka tulosten mukaan urosrottasikiön maskuliininen kehitys häiriintyi aspiriinin vaikutuksesta. Eli myös turvallisina pidettyjä lääkkeitä kannattaa välttää jos mahdollista.

        Itse olen ajatellut syödä paracetamolia sisältävää lääkettä vaan jos iskee kamala migreeni, joka ei parane itsestään (nyt rv 8 eikä tarvetta ole ollut). En tiedä onko aspiriinissa ja panadolissa sama vaikuttava aine.


    • Jonna

      Olen nyt rv 22 ja oli kauhee pahoinvointi rv 6-12.Siis oksensin joka aamu melkein kaiken,eli en pystynyt paljon syömään ja joskus myös päivisin.
      Tuntui että se johtui kuumasta ilmasta..oli hiostavaa niin en maittanu ruoka ja oli pakko syödä ja oksennus tuli.
      Kannattaa aamuisin syödä vähän.Näkkileipää ja korppuja.Tai jäätelöö,mehujäätelö on hyvää pahoinvointiin=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe